سرگرمیفال و طالع بینی

فال سرنوشت ازدواج با خط کف دست

فال سرنوشت ازدواج با خط کف دست

خط ازدواج و خط عشق را جمع آوری کرده ایم. کف بینی یکی از قدیمی‌ترین شیوه ها برای پی بردن بـه آینده و برخی اتفاق هاي زندگی و همچنین ویژگی هاي شخصیتی و روحی اسـت، قبل از خواندن کف دست باید دست درست را انتخاب کرد، تفکرات متفاوتی در این مورد وجود دارد. برخی بر این باورند که باید دست راست زنان و دست چپ مردان را خواند. اما یکی از دست‌ها، اصلی است و دیگری نه. دست چپ معمولا خصوصیات فیزیکی و مادی که با آن متولد شده‌اید را نشان می‌دهد و دست راست نشان می‌دهد که وقتی بزرگ شدید چه چیزهایی برای‌تان اتفاق می‌افتد. بنابراین در کف بینی، دست راست، دست اصلی است و دست چپ، دست مکمل. ملاک اصلی دست راست شماست و نباید از دست چپ استفاده کنید حتی اگر خط هایش بهتر از دست راست باشد! در ادامه بیشتر صحبت می‌کنیم.

فال سرنوشت ازدواج با خط کف دست

مکان و معنای خط ازدواج

خط ازدواج (خط رابطه یا عاطفه نیز گفته می‌شود) موقعیت ازدواجی، رابطه عاشقانه، زمان ازدواج و طرز فکرتان درمورد عشق را نشان می‌دهد. این خط زیر انگشت کوچک و بالای خط عشق قراد دارد. تعداد خط ازدواج در افراد مختلف متفاوت است. برخی افراد فقط یک خط دارند و برخی چند خط. ممکن است برخی افراد خط ازدواج نداشته باشند. بلندترین خط معمولا اساس قضاوت است.

طول، شکل، چنگال‌ها، جزیره‌ها، زنجیره‌ها و اعداد خط، معنای مختلفی برای زندگی ازدواجی شما دارند. تحلیل زیر را دنبال کنید تا بفهمید خط ازدواج شما چه معنی دارد. اگر خط ازدواج خود را ایده‌آل ندیدید نگران نشوید. این خط با تجربه شما تغییر می‌کند. مهم نیست که چه نوع خطی دارید، چیزی که مهم است این است که یک ازدواج خوب باید با دقت مدیریت شود.

طول خط ازدواج

بلند و راست: یک خط ازدواج بلند و راست، عشق عمیق و طولانی را نشان می دهد. نشان می دهد کـه شـما مشتاق و آرام هستید و خانواده خوشبختی دارید.

اگر فقط یک خط ازدواج عمیق و بلند دارید، کـه نزدیک خط آفتاب اسـت یا بـه آن می رسد، نشان می دهد کـه شـما نه تنها ازدواج خوبی خواهید داشت بلکه بعد از ازدواج بـه موفقیت شغلی خوبی خواهید رسید.

کوتاه

اگر خط ازدواج شـما کوتاه اسـت، نشانه بی‌علاقگی شـما بـه جنس مخالف اسـت. اگر سطحی اسـت، تحمل دنبال کردن جنس مخالف را نداشته و بـه سختی عاشق میشوید. در اکثر موارد، اگر چنین خطی دارید، احتمالا دیر ازدواج میکنید.

شکل و انحنا خط ازدواج

فال سرنوشت ازدواج با خط کف دست

انحنا رو به پایین

اگر خط ازدواج شما در انتها رو به پایین باشد، نشانه خوبی نیست. نشان می‌دهد که شریک‌تان قبل از شما می‌میرد. اگر ناگهانی به سمت پایین انحنا داشته باشد، ممکن است شریک‌تان مرگ ناگهانی داشته باشد. یک موقعیت دیگر این است که این خط به سمت پایین انحنا داشته باشد و به خط عشق برسد. این بحران ازدواج و برخورد با شریک‌تان را نشان می‌دهد. بنابراین ممکن است جدایی یا طلاق پیش بیاید.

انحنا رو به بالا

اگر خط ازدواج در انتها به سمت بالا انحنا داشته باشد، نشان دهنده ثبات در عشق و زندگی ازدواجی آرام است. شما معمولا نگران نامزد خود نیستید و زندگی خوبی را برای شریک خود فراهم می‌کنید. همچنین می‌توانید با هم سازگار بوده و ازدواجی موفق داشته باشید. هر چه خط ازدواج شما بالاتر باشد، خوشبخت‌تر خواهید بود.

چنگالی

اگر خط در ابتدا به صورت چنگالی و به شکل “Y” باشد، علامت خوبی نیست و جدایی و طلاق را نشان می‌دهد. اگر چنگال بزرگ نباشد، موقعیت خیلی بد نیست و ممکن است فقط مدتی به هم بریزد. بنابراین، تا حدی، به معنای ارتباط بعد از جدایی است.

اگر خط در انتها تقسیم شود، بحران ازدواج و جدایی را نشان می‌دهد. ممکن است تمام زندگی را با سردرگمی طی کنید. ممکن است به سوء هاضمه نیز دچار شوید. به علاوه، زندگی شغلی شما تا قبل از ۵۵ سالگی خیلی رضایت‌بخش نیست

امیدواریم که از این مطلب لذت برده باشید. برای گرفتن فال حافظ ازدواج و همچنین فال ازدواج ابجد نیز میتوانید به سایت آلامتو نیز مراجعه نمایدد.

وجود دایره ای روی خط ازدواج

دایره کوچکی که در سه حالت می تواند روی خط ازدواج قرار گرفته باشد ابتدا، میان و در انتهای این خط.

 وجود دایره که چینی ها در این شکل آن را جزیره می نامند در ابتدای خط ازدواج نشانه ی آن است که شما قبل از ازدواج به سختی و به اندازه کمی عاشق می شوید و عشق اصلی شما با همسر آینده تان بعد از آغاز زندگی مشترک ظاهر می شود.

دایره در میان خط ازدواج یعنی عشق شما در جریان یک نوع درگیری ایجاد می شود و شما در مسیر رخداد یا ماجرایی در ویرانه عاشق میشوید.

دایره در انتهای خط ازدواج و قومی مشابه با مورد اول یعنی دایره در ابتدای خط دارند با این تفاوت که در آن مورد شما در ابتدای زندگی مشترک عاشق همسرتان خواهید شد اما در این مورد عشق شما در سالهای آخر زندگی مشترک نسبت به همسرتان بیشتر خواهد بود.

همپوشانی خطوط

اگر چندین خط نامنظم و با همپوشانی با طول‌های متفاوت دارید، نشان می‌دهد که شما رابطه عشقی یا ازدواج ایده‌آل ندارید. پیدا کردن یک عشق سخت است و احتمالا زندگی را بدون ازدواج بگذرانید. اگر ازدواج کرده‌اید، نشان می‌دهد که شریک‌تان با شخص سومی در رابطه است. در سال‌های بعد، احتمالا به پرفشاری خون یا دیابت مبتلا می‌شوید.

رونوشت از پرتال سلام دنیا

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 3.9 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 7

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا