سرگرمی

داستان بازی گنشین ایمپکت

داستان بازی گنشین ایمپکت

یکی از بازی های فوق العاده جذابی که برای گوشی های موبایل و کنسول های بازی منتشر شده است، بازی گنشین ایمپکت است. این بازی با فضا سازی فوق العاده، داستان عالی، گیم پلی جذاب و… توانسته تعداد بسیار زیادی از گیمرها را جذب خود کرده و جایگاه ویژه ای پیدا کند.

در این بین به دلیل داستان غنی و فوق العاده ای که این بازی دارد، بسیاری از گیمرها در درک داستان این بازی با مشکل مواجه شده اند. اگر چه بررسی کامل داستان بازی گنشین ایمپکت به چندین مطلب نیاز دارد، با این حال در این مطلب تلاش می کنیم تا نگاهی کلی به داستان این بازی انداخته و اتفاقاتی که در داخل آن جریان دارد را بررسی کرده و نکات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید را به شما ارائه دهیم.

بررسی کلی داستان بازی گنشین ایمپکت

بررسی کلی داستان بازی گنشین ایمپکت

به منظور بررسی داستان بازی گنشین ایمپکت باید گفت که این بازی در دنیایی به نام Teyvat در جریان است. این دنیا هفت منطقه اصلی به نام های Mondstadt، Liyue، Inazuma، Sumeru، Fontaine، Natlan و Snezhnaya دارد. هر یک از این مناطق توسط یک خدا متفاوت اداره می شود.

همچنین در این دنیا جزیره شناور اسرارآمیز به نام Celestia وجود دارد که محل زندگی خدایان و انسان های فانی است که از انجام کارهای بزرگ و قهرمانانه توانسته اند به مقام خدایی برسند.

در این دنیا شاهد ویرانه هایی متعلق به ملت Khaenriah هستیم که در زیر زمین نهفته است و 500 سال قبل از رویدادهای بازی توسط خدایان ویران شده است. بر خلاف هفت منطقه بزرگ و اصلی بازی، Khaenriah تحت فرمانروایی هیچ خدا نبود.

در بازی شخصیت گنشین ایمپکت بازیکن بسته به این نکته آن را مرد یا زن انتخاب کرده باشید، یک کاراکتر است که از برادر یا خواهر خود (بسته به انتخاب بازیکن) جدا شده و در دنیا Tyvat گرفتار شده است.

سپس با قرارگیری در این دنیا، شخصی به نام Paimon به شما ملحق می شود تا بتوانید در دنیا Tyvat اقدام به جستجو خواهر و برادر گمشده خود کنید. اگر چه بازیکنان می توانند نام خود را در بازی گنشین ایمپکت انتخاب کنند اما نام خواهر یا برادر شما ممکن است Aether یا Lumine باشد. در واقع داستان شما در این بازی ساده است و تنها هدف شما پیدا کردن خواهر یا برادرتان در دنیا Tyvat است.

در این بین مهم ترین بخش داستان بازی گنشین ایمپکت، روایت هایی است که در هر یک از مناطق بازی در جریان است. رویدادها و اتفاقاتی که بین هر یک از مناطق داخل بازی می افتد، در کنار کارهایی که خدایان بازی انجام می دهند هسته اصلی روایت های داخل بازی است. به همین دلیل در ادامه نیاز است تا دید کاملی در مورد هر یک از مناطق داخل بازی داشته باشید.

در این بازی هر ملتی خدایی دارد و این خدایان را با نام The Seven می شناسند. این خدایان معروف هر کدام بر یکی از هفت ملت و قلمرو داخل بازی ریاست می کنند و توسط این ملت ها پرستیده می شود. هر یک از خدایان گروه The Seven به یکی از عناصر داخل بازی گره خورده اند و همچنین ویژگی های هر یک از خدایان در ملت خود منعکس می شود.

اگر بخواهیم شما را با نام خدایان بازی گنشین ایمپکت آشنا کنیم باید گفت که در بازی خدایان Barbatos، Rex Lapis، Raiden Shogun، Kusanali، Focalors و Tsaritsa به ترتیب بر مناطق Mondstadt، Liyue، Inazuma، Sumeru، Fontaine و Snezhnaya حکمرانی می کنند.

بررسی کلی داستان بازی گنشین ایمپکت

مردم شهر Mondstadt که در بازی با نام شهر آزادی نیز شناخته می شود، خدا Anemo Archon Barbatos را می پرستد و در جزیره ای قرار دارد. این شهر توسط شوالیه های فاوونیوس محافظت می شود که وظیفه حفاظت از Mondstadt و شهروندان آن را بر عهده دارند.

در جنوب غربی بازی شاهد منطقه Liyue هستیم که خدا Liyue Geo Archon Rex Lapis که با نام Morax نیز شناخته می شود، در این منطقه پرستیده می شود. شهر Liyue به عنوان بزرگترین بندر در دنیا Teyvat نیز شناخته می شود. این شهر بندری توسط Liyue Qixing که گروهی از رهبران تجاری هستند، اداره می شود. در این منطقه توسط نگهبانان باستانی نیز محافظت می شود که با نام Adepti شناخته می شوند که دسته ای از موجودات جادویی هستند. در شرق شهر Liyue، منطقه Sumeru قرار دارد که منطقه ای متشکل از جنگل های بارانی و بخش های بیابانی است. منطقه Sumeru توسط Dendro Archon اداره می شود.

اگر به سمت جنوب شرقی این دنیا حرکت کنید، جزیره Inazuma قرار دارد و تحت نظارت خدا اقتدار گرای به نام Raiden Shogun که با نام Baal شناخته می شود، اداره شده و در آن شاهد سه کمیسیون برای حکمرانی هستیم که با نام های تنریو، کانجو و یاشیرو شناخته می شوند. منطقه دیگری که در بازی وجود دارد Snezhnaya است که توسط خدایی به نام Cryo Archon که معروف به Tsaritsa است، مدیریت می شود.

به منظور ایجاد ملت ها و مناطق داخل بازی گنشین ایمپکت، شرکت سازنده این بازی از مناطق مختلف واقعی الهام گرفته است. منطقه Mondstadt از آلمان غربی قرون وسطی الهام گرفته است.

منطقهLiyue بر اساس کشور چین ساخته شده، منطقه Inazuma بر اساس کشور ژاپن است. منطقه Sumeru از کشورهای شمال آفریقا و غرب و جنوب آسیا الهام گرفته است. همچنین بخش Fontaine بر اساس کشور فرانسه ساخته شده، Natlan بر اساس فرهنگ های بومی آمریکا، آمریکای لاتین و غرب آفریقا نیز ایجاد شده است. در نهایت نیز لازم به ذکر است که منطقه Snezhnaya از روسیه الهام گرفته است.

در صورتی که قصد دارید تا در بازی گنشین ایمپکت به سرعت رشد پیدا کرده و قدرت بالایی بدست بیاورید، می توانید با خرید کریستال گنشین ایمپکت، از این طریق شخصیت خود را ارتقا داده و به بهترین شکل ممکن این بازی را انجام دهید.

حرف آخر

در این مطلب شما را با داستان بازی گنشین ایمپکت آشنا کرده و تلاش کردیم تا در مورد بخش های مختلف این بازی و مناطقی که در آن وجود دارد اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم. همان طوری که مشاهده می کنید، در این بازی شاهد مناطق و ملت های مختلفی هستیم و نحوه تعامل شما با هر یک از این مناطق و خدایان داخل این مناطق نقش مهمی در داستان بازی دارد.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 3.9 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 7

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا