بهداشت و سلامت

نحوه برقراری ارتباط در یک رابطه جدید

چطور در یک رابطه جدید ارتباط برقرار کنیم؟

ما می دانیم که از دیدن شخصی جدید بسیار هیجان زده هستید ، اما اگر ندانید چه چیزی به او بگویید ممکن است کمی ترسناک باشد. مسئله این است که انتقال آشکار افکار و احساسات به همسرتان رابطه شما را بسیار قویتر می کند. احتمالاً از خود می پرسید که چگونه می توانید با آنها به طور موثر صحبت کنید ، بنابراین برای پاسخ به برخی از رایج ترین سوالات خود به خواندن این مطلب از سایت جوان ایرانی ادامه دهید! در این مطلب نحوه برقراری ارتباط در یک رابطه جدید را به شما یاد می دهیم.

چگونه می توانم نیازهایم را در یک رابطه جدید بیان کنم؟

وقتی با شریک زندگی خود صحبت می کنید با احساسات خود صادق باشید. ما می دانیم که آشکار کردن احساسات دشوار است ، اما بیان کردن آن را بسیار آسان می کند. از قبل به آنچه می خواهید بگویید فکر کنید و سپس مدتی را جستجو کنید. در مورد مواردی صحبت کنید که در آن می توانید بدون هیچ گونه وقفه ای صحبت کنید. همانطور که به نگرانی های خود رسیدگی می کنید ، آنچه را که از این رابطه نیاز دارید و آنچه باعث می شود احساس ترس کنید را با طرف مقابل در میان بگذارید.


به عنوان مثال ، می توانید آنها را کنار بکشید و بگویید ، “هی ، می توانیم چند دقیقه صحبت کنیم؟ من می دانم که سر کار شلوغ بوده است و مشغله زیادی داشتی، اما من نگرانم که این باعث می شود بر روی رابطه مشترک مان تأثیر بگذارد. ” در واقع سعی کنید درباره هر چیزی که شما را آزار می دهد و یا نگران می کند، صحبت کنید.
به عنوان مثال دیگر ، می توانید جملاتی از این قبیل را بگویید: آیا چند دقیقه وقت دارید تا بتوانم به شما بگویم که چرا نگران هستم؟ “


هر محدودیتی که دارید به آنها بگویید.
اگر از نمایش محبت عمومی ناراحت هستید یا نمی خواهید صمیمی باشید ، فوراً آن را به همسرتان بیان کنید. همه مواردی را که دوست دارید و دوست ندارید به آنها بگویید تا بدانند با چه چیزی احساس راحتی می کنید. به این ترتیب ، اگر عقب نشینی کنید ، فکر نخواهند کرد که به آنها بی علاقه هستید.

بین کردن نیازها

چگونه می توانم در مورد مشکلات یک رابطه صحبت کنم؟

از جمله های “من” استفاده کنید تا سرزنش خود را متوجه شریک زندگی خود نکنید.
به جای استفاده از عبارات منفی “شما” ، به آنها بگویید در عوض چه احساسی ایجاد می کند. سعی کنید از گفتن اینکه آنها کار اشتباهی انجام داده اند و یا اینکه آنها باید آن را اصلاح کنند اجتناب کنید. درعوض ، ببینید آیا می توانید راهی برای چگونگی حل این مشکل ارائه دهید.


به عنوان مثال ، می توانید جملاتی از این قبیل را بگویید: ”من وقتی در حین مکالمه تلفن را قطع می کنی احساس ناامیدی می کنم زیرا احساس احترام نمی کنم. امیدوار بودم که قبل از گفتن چیزی منتظر بمانیم تا طرف مقابل صحبت خود را تمام کند. “
از شروع جملات با عباراتی مانند ، “شما هستید” ، “شما باید” ، “شما نیاز دارید” یا “شما مجبور هستید” خودداری کنید.


نسبت به آنها بی احترامی نکنید. اشکالی ندارد اگر چیزی شما را عصبانی کرد ، اما به دنبال راهی سازنده برای گفتن آن باشید. به عنوان مثال ، می توانید بگویید ، “به جای اینکه بگویید ،” شما همیشه یک آشفتگی بزرگ ایجاد می کنید ، “من متوجه آشفتگی و ناراحتی تو شدم و برایم کمی اضطراب ایجاد می کند. آیا می توانیم درباره آن صحبت کنیم؟ “

چگونه می توانم به یک رابطه اعتماد کنم؟

از شریک زندگی خود سوالاتی راجع به احساسات او بپرسید.
سوال هایب با پاسخ ساده بله یا خیر سهم زیادی در مکالمه ندارند ، بنابراین نزدیکتر شدن بسیار سخت تر می شود. در عوض ، از آنها در مورد نگرانی هایشان ، نحوه ارتباط آنها و آنچه آنها را خوشحال می کند ، بپرسید. اطمینان حاصل کنید که در مورد پاسخ خود به سوالات فکر می کنید تا بتوانید در مقابل شریک زندگی خود نیز درکی حاصل کنید.

برخی از سوالاتی که می توانید بپرسید شامل این موارد است:
چه چیزهایی باعث خوشحالی و احساس ارتباط با شما می شوند؟
چه چیزی شما را ناامید می کند؟
صحبت درباره چه چیزهایی برای شما ناراحت کننده است و چه چیزی مانع از مطرح شدن آنها می شود؟
چگونه دوست دارید من طور متفاوتی با شما ارتباط برقرار کنم؟


باز شدن برای برخی از افراد بسیار دشوار است ، اما تا زمانی که شما روی ارتباطات خود کار می کنید بهتر می شود. لحظات صمیمی را به اشتراک بگذارید تا آنها راحت باز شوند.


زمانی را برای شریک زندگی خود اختصاص دهید که هر دو بتوانید احساس صمیمیت و ارتباط با یکدیگر داشته باشید. لحظات صمیمی لزوماً جنسی نیستند ، بنابراین سعی کنید وقتی خسته هستید با یک فنجان قهوه آنها را شگفت زده کنید ، برای آنها کار مهمی انجام دهید یا در حالی که با هم هستید نوازش کنید. به زودی ، آنها متوجه خواهند شد که شما واقعاً اهمیت می دهید و می توانند صادقانه با شما صحبت کنند.
با هم فعالیت کنید و سرگرمی های خود را به او نشان دهید تا محبت بیشتری داشته باشد و پیوند شما را تقویت کند.

چقدر ارتباط در یک رابطه طبیعی است؟

هیچ چیز “عادی” وجود ندارد زیرا همه نیازهای ارتباطی متفاوتی دارند.
فقط از شریک زندگی خود بپرسید که چه احساسی نسبت به مکالمات شما داشته است و آیا کاری وجود دارد که شما باید متفاوت انجام دهید. وقتی آنها مسئله را توضیح می دهند ، با دقت به آنها گوش دهید و قبل از پاسخ دادن به آنچه آنها گفتند ، بیاندیشید. همانطور که درمورد آنچه فرد مقابل انتظار دارد یاد می گیرید ، در آینده با گفتگو با او راحت تر خواهید بود و در سطح عمیق تری با او ارتباط برقرار خواهید کرد.


اگر از معنی آنها مطمئن نیستید ، مستقیم باشید و به جای تصور چیز دیگری از آنها سوال کنید. در سوال کردن زیاده روی نکنید و سعی در عصبی کردن طرف مقابل نداشته باشید. اگر مایل به صحبت اصرار نکنید و در موقعیت دیگری به شیوه متفاوتی درباره آن موضوع صحبت کنید.

آیا می توانم در یک رابطه بیش از حد ارتباط برقرار کنم؟

زیاد صحبت کردن ممکن است کیفیت مکالمات شما را پایین بیاورد. ارسال پیام کوتاه و صحبت کردن در طول روز چیزهای زیادی برای صحبت کردن در مورد زمانی که واقعاً وقت خود را با هم می گذرانید باقی نمی گذارد. سعی کنید برخی از موضوعات مکالمه خود را برای وقت قرار ملاقات یا ملاقات با شریک زندگی خود ذخیره کنید تا همیشه حرف تازه ای برای گفتن داشته باشید. به این ترتیب می توانید از سکوت های ناجور یا مکالمه های سطحی جلوگیری کنید.


منفی بودن بیش از حد می تواند برای یک رابطه مضر باشد. حتی وقتی در حال بحث و گفتگو درباره مسائل یا مشکلاتی هستید ، مهربان باشید و از زبان سازنده ای استفاده کنید. تمام تلاش خود را بکنید تا در حالی که صحبت می کنید از داد زدن یا انتقاد شخصی از شریک زندگی خود جلوگیری کنید زیرا این کار به راحتی منجر به درگیری می شود. در عوض ، وقتی آنها درباره یک موضوع صحبت می کنند ، به آنها گوش فرا دهید و به آنها احترام بگذارید.
به یاد داشته باشید که اختلاف نظر و مشاجره در یک رابطه کاملاً طبیعی است ، اما مطمئن باشید که باید از احساس آنها درباره این مسئله آگاه باشید.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا