بهداشت و سلامت

نوشیدنی های خانگی برای لاغری سریع

لاغری سریع با خوردن معجون های خانگی

برای کاهش وزن و لاغری راه ها و شیوه های مختلفی وجود دارد. یکی از جذاب ترین این راه ها خوردن نوشیدنی های خانگی است که به کاهش وزن و چربی سوزی کمک می کنند. در ادامه چند نوشیدنی جالب برای کاهش وزن و لاغری سریع را به شما معرفی می کنیم.

نوشیدنی لاغری دارچین

دارچین به یک ادویه‌ چربی سوز و پایین آورنده‌ قند خون است که برای لاغری و چربی سوزی کاربرد بسیاری دارد. نوشیدنی دارچین را می‌ توانید با یک تکه چوب دارچین، زنجبیل، کمی عسل و یک فنجان آب گرم تهیه کنید و هفته ‌ای یک ‌بار، آن را نوش جان کنید. اما به خاطر داشته باشید در خوردن آن زیاده روی نکنید و به همان هفته ای یکبار اکتفا کنید. عسل کمک می کند تا این نوشیدنی طعم بهتری پیدا کند و شیرین تر شود.

معجون لاغری سرکه سیب

سرکه سیب فواید بسیاری برای سلامتی بدن دارد که یکی از آنها افزایش متابولیسم و احساس سیری بیشتر است. شما با خوردن سرکه سیب اشتهای خود را از دست می دهید و غذای کمتری را در روز می خورید. برای تهیه این معجون جادویی لاغری به هفت فنجان سرکه سیب احتیاج دارید. هفت فنجان برای هفت روز هفته که هدف شماست! یعنی هر روز می توانید یک فنجان از سرکه سیب را میل کنید.

برای اثربخشی بیشتر می‌توانید در کنار سرکه سیب، لیموترش و برگ نعناع هم استفاده کنید. هر روز صبح یک فنجان از این معجون را نوش جان کنید. می‌توانید آن را در فریزر هم نگه ‌داری کنید. سرکه سیب علاوه بر به وجود آوردن احساس سیری، عمل چربی سوزی را هم انجام می دهد.

لاغری سریع با خوردن معجون های خانگی
لاغری سریع با خوردن معجون های خانگی

آناناس و زنجبیل

زنجبیل یک ماده‌ چربی سوز قوی و معروف است و متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد که باعث کاهش وزن می شود. آناناس هم یک میوه‌ سرشار از فیبر است که باعث افزایش حس سیری می‌شود و به شما کمک می کند تا غذای کمتری را میل کنید. علاوه بر آن سرشار از آنتی اکسیدان و فاقد کلسترول است.

مواد مورد نیاز برای تهیه‌ این نشویدنی مفید بریا لاغری سریع، یک لیوان آب آناناس، یک عدد پرتغال، یک فنجان آب زنجبیل و چهار تکه یخ است. کافیست همه‌ این مواد را داخل مخلوط‌ کن بریزید و بعد نوش جان کنید. این نوشیدنی را می‌تونید قبل از پیاده ‌روی روزانه امتحان کنید. این نوشیدنی جزو نوشیدنی ها سرد است و یخ کمک می کند تا طعم بهتری پیدا کند.

چای جینسینگ

جینسینگ یک ریشه‌ گیاه چینی است که خواص درمانی فراوانی از جمله کاهش استرس، کاهش وزن و پیشگیری از سرطان دارد. این گیاه در چین کاربرد بسیاری دارد و هزاران سال است که مورد استفاده قرار می گیرد. این معجون لاغری سریع، انرژی و متابولیسم بدن را افزایش داده و برای سلامتی شما بسیار خوب است و قوای جسمانی شما را نیز کاهش میدهد. این چای بر خلاف سایر روش های لاغری که باعث خستگی و کسالت می شوند، نیرو بخش است و نیروی بدن شما را افزایش می دهد.

برای تهیه‌ این نوشیدنی گرم به دو تکه جینسینگ، کمی دارچین و عسل نیاز دارید. همه‌ مواد را به مدت پنج دقیقه با آب جوش روی گاز بگذارید تا دم بکشد و سپس نوش جان کنید. شیوه آن مثل دم کردن چای است و می توانید همه آن ها را در این قوری بریزید.

زنجبیل و لیمو ترش

نوشیدنی لاغری زنجبیل و لیمو ترش دارای مقادیر بالایی از ویتامین C و حاوی آنتی اکسیدان است که به سم‌زدایی و سلامتی بدن کمک می‌کند. همین امر باعث کاهش وزن و دفع سموم می‌شود.

برای تهیه‌ این نوشیدنی کافیست دو بند انگشت زنجبیل تازه را با یک عدد لیمو ترش خرد شده، داخل مخلوط‌ کن بریزید و خوب هم بزنید. می‌توانید کمی زیره هم اضافه کنید تا خاصیت چربی سوزی آن بالاتر برود. زیره از جمله گیاهانی است که خاصیت چربی سوزی بالایی دارد. حالا این مخلوط را از صافی رد کرده و هر روز صبح ناشتا مصرف کنید. این نوشیدنی را می توانید به صورت ولرم میل کنید و نیازی به سرد کردن و یا گرم کردن ندارد.

اثر لاغری قدرتمند انار!

انار این میوه ایرانی قرمز رنگ یک گیاه قدرتمند برای کاهش وزن است. درست است که آب انار کالری کمی دارد، اما حاوی انرژی زیادی برای بدن است. یک فنجان آب انار همراه با یک چهارم فنجان آب هم کالری این ماده‌ مغذی را افزایش می‌دهد و هم خاصیت سیر کنندگی آن را بالا می‌برد. شما می‌توانید آب انار را هر موقعی که دوست دارید و به خصوص قبل از فعالیت‌های فیزیکی نوش جان کنید. تا انرژی بدن شما را در حین فعالیت ورزشی تامین کند.

تمشک و لیمو ترش

همانطور که اشاره شد، لیمو ترش حاوی ویتامین C بسیار زیادی است که می ‌تواند به سم ‌زدایی و از بین رفتن رادیکال‌های آزاد بدن انسان کمک کند. تمشک هم دارای مواد طبیعی به نام کتون است که اشتها را کم کرده و با کاهش مصرف کالری باعث لاغری می‌شود. برای تهیه‌ این نوشیدنی خوشمزه مقداری تمشک تازه را با نصف یک لیمو ترش مخلوط کرده، نوش جان کنید. البته این نوشیدنی فصلی است و همیشه تمشک یافت نمی شود.

گریپ فروت و خیار

گریپ فروت یک چربی سوز طبیعی است که شبیه به پرتغال است. این میوه کبد را پاکسازی کرده و متابولیسم بدن انسان را افزایش می‌دهد. این خاصیت گریپ فروت باعث می‌شود که حتی در حالت استراحت یا خواب نیز وزن کم کنید و لاغر شوید.

یک عدد خیار متوسط را خرد کرده و با یک لیوان آب، یک عدد گریپ فروت متوسط، یک لیموترش و یک مشت نعناع درون مخلوط کن بریزید. این نوشیدنی را ۳ تا ۵ بار در روز مصرف کنید. فیبر و آنتی اکسیدان‌های موجود در نوشیدنی گریپ فروت و خیار کمک زیادی به کاهش وزن و لاغری می‌کنند.

لیمو ترش و فلفل سیاه

شکی نیست که فلفل سیاه خاصیت چربی سوزی بسیار بالایی دارد. زمانی که این ماده‌ تند را به لیمو ترش اضافه کنید، خاصیت چربی سوزی آن چند برابر نیز می‌شود و می تواند به سرعت شما را لاغر کند. مصرف این معجون در کنار یک برنامه غذایی سالم می‌تواند به کاهش وزن و لاغری شما کمک کند.

برای تهیه این نوشیدنی تند یک لیوان آب را با نصف لیمو ترش مخلوط کنید. حالا مقداری فلفل سیاه روی آن بریزید و نوش جان کنید اما در ریختن فلفل زیاده روی نکنید. مصرف این نوشیدنی باعث هضم بهتر غذا و احساس سیری بیشتر می‌شود که منجر به لاغری و کاهش وزن می شود.

هندوانه و زغال اخته

نوشیدنی هندوانه و زغال اخته علاوه بر خاصیت سم ‌زدایی، حاوی مقدار بالایی آنتی اکسیدان است که به سم زدایی بدن و کاهش اشتها و در نهایت لاغری کمک می‌کند. برای تهیه‌ نوشیدنی هندوانه و زغال اخته ۷ فنجان هندوانه را با یک فنجان زغال اخته بدون هسته و یک چهارم آب لیموترش مخلوط کنید. آن را به خوبی هم بزنید و از یک صافی رد کنید. توجه داشته باشید که از این معجون بعد از تمرینات ورزشی استفاده کنید تا چربی سوزی بدن شما افزایش پیدا کند.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا