ترفند

نکات مهم در یادگیری زبان انگلیسی در منزل چیست؟

امروز و در این مقاله قصد داریم تا این موضوع رو مورد بررسی قرار دهیم که ایا یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودخوان و در منزل و البته بدون شرکت در کلاس های زبان انگلیسی امکان پذیر است یا خیر؟!

البته امکان یا عدم امکان این موضوع میتواند تحت تاثیر عوامل بسیار زیادی قرار بگیرد از جمله سطح زبانی ما و استفاده یا عدم استفاده از شیوه های صحیح و موثر و…

لازم به ذکر است این روز ها بسیاری از مهارت های به صورت self study  و بدون نیاز به حضور در یک مرکز اموزشی امکان پذیر است. ولی شاید در مورد یادگیری زبان انگلیسی موضوع برایتان کمی سخت به نظر برسد مخصوصا اگر مبتدی هستید…

شاید یادگیری انگلیسی در خانه برای شما دشوار باشد. فکر میکنید که وقتی اشتباهی مرتکب شوید ، هیچ کس اطرافتان شما را اصلاح نکند. اگر نمی دانید چه اشتباهی می کنید ، چگونه می توانید پیشرفت کنید؟

شما به عنوان مثال نگران هستید که دایره لغات انگلیسی شما بهتر نشود. در واقع ، شما حتی ممکن است ندانید که از کجا یادگیری را شروع کنید.

با این حال ، یادگیری زبان انگلیسی لزوماً به معنای تمرکز روی یکسری از منابع آکادمیک نیست. منابع زیادی برای راهنمایی شما در مسیر درست در دسترس است.

اگر با نگرش و منابع صحیح از خانه انگلیسی می خوانید ، در راه تسلط بر زبان انگلیسی هستید. مطمئن باشید اجباری به شرکت در یک کلاس آموزش خصوصی زبان انگلیسی یا حتی گروهی نیست! البته اگر فرصت آنرا دارید، حتما شرکت کنید چرا که بازدهی و سرعت یادگیری شما را افزایش میدهد.

ناگفته نماند در این بین عده ای نیز به علت مشغله ها کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی را انتخاب میکنند. ولی اگر در همین حد هم وقت ندارید، یادگیری زبان انگلیسی در منزل چاره کار شماست.

اگر شما هم یکی از دسته افرادی هستید که زمان لازم برای شرکت در کلاس های حضوری آموزش زبان انگلیسی را ندارید، لطفاً این مقاله را تا انتها بخوانید تا با بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در خانه آشنا شوید.

اما بخاطر داشته باشید که یکی از عاقلانه ترین راه ها و گزینه های یادگیری انگلیسی در خانه ، شرکت در یک کلاس زبان آنلاین معتبر است. در این حالت هم میتوانید با صرف کمی هزینه و البته با سرعت بالا انگلیسی را بیاموزید. از بهترین گزینه ها برای آموزش زبان آنلاین نیز میتوان به کلاس های آموزشگاه آنلاین زبان انگلیسی انگلیشدان به آدرس اینترنتی www.englishdon.ir اشاره نمود؛ کلاس های انگلیشدان از ابتدا تا انتها و رسیدن شما به اهداف مورد نظرتان به صورت اینترنتی و مجازی است.

حتما نکاتی که در ادامه خدمت شما اعلام میشود را به خاطر سپرده و یادداشت نمایید و در مسیر یادگیری در خانه استفاده نمایید.

یادگیری زبان در خانه باید شاد و جذاب و سرگرم کننده باشد

 بسیاری از دانشجویان زبان اغلب تصمیم گرفته اند که یادگیری زبان انگلیسی را در خانه شروع کنند. حتی گاهی اوقات آنها کتابهای مختلفی می خریدند و چندین روز در برنامه می ماندند. اما بعد از مدت کوتاهی آنها منصرف شدند.

آیا واقعاً باید بدانیم چرا؟

یکی از دلایل عدم موفقیت زبان آموزان عزیز این است که آنها فقط به کتاب های درسی انگلیسی محدود شده اند.

واضح است که چنین آموزشی نمی تواند موفقیت آمیز باشد. انگلیسی به آنچه در کتابها گفته می شود محدود نمی شود

 به خصوص اگر می خواهید مکالمه انگلیسی خود را بهبود بخشید و به این زبان تسلط پیدا کنید ، مجبورید از منابع مختلفی برای بهبود مهارت های زبان انگلیسی خود استفاده کنید.

به عنوان مثال ، اگر فقط دو یا سه روز در هفته را به خواندن کتاب های خود اختصاص دهید ، کافی است.

 سعی کنید از آنچه در کتاب یاد گرفته اید برای بقیه روز استفاده کنید.

آنچه را که با گوش دادن به پادکست های انگلیسی و تماشای فیلم های انگلیسی یاد گرفته اید مرور کنید و یادگیری انگلیسی در خانه را جالب کنید.

آموزش زبان انگلیسی در خانه با بازی های رایانه ای

بیشتر افراد هنگام یادگیری زبان به بازی های ویدیویی فکر نمی کنند. با این حال ، RPG ها (بازی های نقش آفرینی) و MMORPG ها (بازی های نقش آفرینی چند نفره آنلاین) راه های بسیار خوبی برای تمرین خواندن ، گوش دادن و حتی صحبت انگلیسی هستند.

آیا می دانید از طریق بازی های ویدیویی می توانید دوستان انگلیسی پیدا کنید؟ همچنین زیاد نیز نگران کلمات جدید نباشید؛ هنگام بازی خیلی سریع به آن عادت خواهید کرد.

به طور کلی بازی های رایانه ای به زبان اصلی راهی عالی برای یادگیری زبان در خانه است چون نه تنها موثر است بلکه مفرح بوده و خستگی فرایند یادگیری زبان را از شما دور میکند.

بازی های مورد علاقه خود را انتخاب و نصب کنید و حین بازی کردن زبان انگلیسی خود را نیز تقویت کنید. انگار که در یک کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و البته بدون حضور استاد شرکت کرده اید. یک کلاس بسیار مفرح!

بهترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه داشتن هدف خاصی برای آن است

شما باید همیشه به پایان جاده و آنچه می خواهید بدست آورید ، نه تنها در مورد آموزش زبان انگلیسی ، بلکه در هر جهتی که انتخاب می کنید و می خواهید شروع کنید.

مطالعه کنید و بهترین راه برای یادگیری انگلیسی در خانه را بیابید ، یادآوری هدف خود به شما انرژی و انگیزه می دهد تا زیاد از حد پیش نروید.

فرقی نمی کند که هدف شما شرکت در آزمون آیلتس باشد یا بهبود مکالمه انگلیسی یا یادگیری زبان انگلیسی برای شغل خود. صرف نظر از همه اینها ، دانستن یک هدف و همیشه تلاش برای رسیدن به آن ، ما را به موفقیت می رساند.

به خصوص که در یادگیری زبان انگلیسی در خانه نیازی به انجام تکالیف ندارید و یا نیازی به شرکت در کلاسی ندارید که می خواهید از قبل آماده کنید. بنابراین این شما هستید که می توانید خود را به خواندن روزانه متعهد کنید.

پس اگر کلاس زبان نمیروید، چه کلاس آنلاین زبان انگلیسی و چه کلاس گروهی، تعریف اهداف در مسیر یادگیری حتی میتواند مهم تر هم بشود. چون خودتان هستید و خودتان!

برای یادگیری زبان انگلیسی کتاب بخوانید

سعی کنید یک کتاب انگلیسی پیدا کنید ، در سطح خود ، چه برای دستیابی به مبانی اصلی یا رمان های طولانی تر ، میتوانید از کتاب های کودکان شروع کنید. می توانید با صدای بلند برای یک دوست بخوانید ، هم صحبت و هم درک مطلب را تمرین کنید.

کلا حتی اگر کتاب خوان نیز نیستید بدانید که کتاب خواندن به زبان اصلی میتواند در مسیر آموزش زبان انگلیسی سریع بسیار کمک کننده باشد و بخش بزرگی از توان های زبانی شما را ارتقا میدهد.

در پایان اگر به دنبال راه حلی برای یادگیری سریع تر و مطمئن تر زبان انگلیسی هستید، به خصوص اگر اهداف خاصی از قبیل شرکت در آزمون آیلتس را برای خود در سر دارید، کلاس های تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی انگلیشدان بهترین گزینه برای شماست.

امید میرود که مطالعه این مقاله به شما کمک مناسبی جهت هدفتان در راستای یادگیری زبان انگلیسی کرده باشید.

روش ها و متد بسیار زیادی برای یادگیری مهارت های مختلف از جمله یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد که قطعا یکی از انها یادگیری در منزل وبه صورت خودخوان است هرچند عدم شرکت در یک کلاس خوب میتواند بازدهی و سرعت یادگیری را کاهش دهد.

ولی اگر به هر دلیل قصد یادگیری خودخوان و بدون نیاز به شرکت در کلاس های آموزش زبان انگلیسی را دارید، نکات ذکر شده در این مقاله احتمالا بتواند کمکتان کند.

جهت جمع بندی موضوع نیز لازم به ذکر است که شاه کلید موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی، استمرار و تلاش بدون وقفه است! البته این تلاش و کوشش باید با استفاده مناسب از روش های به روز و استاندارد ترکیب شود تا به اوج بازدهی خود برسد.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام مطلب بسیار خوبی بود ممنونم
    در رابطه با سوال این دوستمون هم تا جایی که بنده میدونم هر بازی ای میتونه یه تمرین عالی باشه برای زبان . همینکه به انگلیش چت کنید یا مکالمات رو بشنوید به شدت در افزایش توان شنیدار و دایره لغات تاثیر گذاره. به خود من که خیلی کمک کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا