اخبار هنرمندان

بیوگرافی ریحانه پارسا + عکس های جذاب

بیوگرافی ریحانه پارسا: فارغ التحصیل چه رشته‌ایست؟

ریحانه پارسا متولد یکم اسفند 1377 در شهر تهران، دارای مدرک دیپلم هنرهای نمایشی و فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه سوره در سال 1394 است.

فعالیت های هنری

ریحانه پارسا در طی چندسال گذشته فعالیت های هنری مختلفی داشته است.در سال 1398 در نوزدهمین جشن حافظ نامزد بهترین بازیگر زن درام در سریال پدر شد.

تلویزیون

او اولین فعالیت رسمی بازیگری خود را با سریال تلویزیونی پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی در سال 1397 در نقش لیلا آغاز کرد که از شبکه دوم سیما پخش میشد.

سینمایی

ریحانه پارسا بعد از ایفای نقش در سریال پدر وارد عرصه سینما شد.

  • فیلم سینمایی رقصنده به کارگردانی بهمن گودرزی(سال تولید 1399)
  • فیلم سینمایی خوب بد جلف 2، ارتش سری به کارگردانی پیمان قاسم خانی(سال تولید 1398)
  • فیلم سینمایی گشت ارشاد3، به کارگردانی سعید سهیلی(سال تولید 1399)
  • فیلم سینمایی کوسه به کارگردانی علی عطشانی(سال تولید 1399)

تئاتر

  • کروکی
  • فردرک
  • اولئانا
  • هفت شهر عشق
  • لیگ قهرمانان مرحله گروهی

ویدیو کلیپ

در سال 1399 (2020) در ویدو کلیپ خواننده معروف لسانجلسی شادمهر عقیلی با نام (بارون دلم خواست)حضور یافت که حواشی و واکنش های بسیاری را از سوی کاربران مجازی و هنرمندان به همراه داشت.

 

بیوگرافی سارا باهنر بازیگر و همسرش را در این مقاله مشاهده کنید:

بیوگرافی سارا باهنر بازیگر

فضای مجازی و حواشی آن

بلافاصله بعد از پایان سریال پدر، ریحانه عکس های مربوط به بازی اش در این سریال را از صفحه شخصی اش پاک کرد و عکس هایی متفاوت از خود با ظاهری جدید در صفحه اش گذاشت و در پست مربوط در صفحه اش نوشت:(من، ریحانه پارسا دختری که از حالا تا همیشه اگر کسی میشناستش به واسطهٔ سریال پدر هست (این رو هیچ وقت یادش نمیره) از اینجا در همین پست میگم اگر این روزها عکسی دیده شده که تفاوت زیادی با تصویر این ماه‌های اخیر من داره بدون هیچ جبهه‌گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست، صرفاً توجیهی است که ریحانه هیچ گونه شباهتی به لیلای دیده شده در این سریال از نظر ظاهری نداره!».

ریحانه پارسا به دلیل مخالفت و انتقادهای بسیارکاربران مجازی صفحهٔ شخصی اش در اینستاگرام را از حالت عمومی خارج کرد و امکان نظردهی را به روی مخاطبین خود بست.

ریحانه در فروردین 1398 به همراه سینا مهراد (بازیگر نقش مقابلش در سریال پدر)مهمان برنامه ی خندوانه رامبد جوان شد که واکنش های فراوانی از سوی کاربران در شبکه های مجازی داشت و تعداد بینندگان تلوبیون رکورددار شد. در بهمن 1397در برنامهٔ خیابان جام جم جم شرکت کرد و با دیدن صحنه‌هایی از سریال پدر، اشک در چشمانش حلقه بست. اولین حضور پارسا در گفتگوهای تلویزیونی در برنامهٔ ایرانیوم در مرداد1397صورت گرفت.

سال 1398 عکس های دونفره ریحانه پارسا و مهدی کوشکی (متولد 1359)بازیگر تئاتر و سینما، در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر شد که خبر از ازدواجی با فاصله سنی غیرمنطقی ازنظر کاربران فضای مجازی میداد، بسیاری از کاربران عمر این ازدواج را کوتاه تخمین زدند.ریحانه پارسا و همسرش در پیج های شخصی خود بسیار فعالیت میکردند و نقل سخن کاربران بودند مخصوصا زمانی که ریحانه پارسا در مورد حق طلاق زنان گفت(حق طلاق را به همسران خود میدهید و اسم خود را مرد هم گذاشته اید؟)و با این سخن بار دیگر مخالفان بسیاری پیدا کرد و چندی نگذشت که عکس های دونفره هردو از صفحه های شخصیاشن پاک شد و بعد از آن ریحانه عکس حاوی خشونت خانگی خود را در صفحه شخصی اش در قالب استوری منتشر کرد و بعد از مدتی خبر از جدایی او از مهدی کوشکی فضای مجازی را پر کرد و بعد آن طی گفتگوهای مختلف علنی و غیر علنی و نشان دادن صفحه مربوط به ازدواج و طلاق شناسنامه اش در قالب عکس در فضای مجازی عنوان کرد که ازدواج او و مهدی کوشکی ازدواج سفید بدون خواندن عقد رسمی بوده است.بعد از گذشت چندی ریحانه طی یک ویدئو برای مهدی کوشکی آرزوی سلامتی کرد و رسما پرونده رابطه کوتاه این زوج بسته شد.

در سال 1399 از ایران به استانبول مهاجرت کرد و با پست کردن عکس های بی حجاب خود در صفحه شخصی اش و حضور در کلیپ ویدئو شادمهر عقیلی بار دیگر خبرساز شد و تا مدت ها مورد صحبت کاربران موافق و مخالفی در فضای اینستاگرام شد.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 1.5 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 2

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا