ترفند

ست مادر و دختری: انواع لباس ها + ایده ها به همراه تصاویر

انواع ست مادر و دختری لاکچری و جدید

ست مادر و دختری یکی از راهکارهای ایجاد یک محیط فانتزی و جذاب هم برای مادر و هم برای دختر و خانواده است که می‌تواند توجه‌ها را به شما نیز جلب کند. شما می‌توانید با ایده‌گیری از عکس‌های و نکاتی که در ادامه برای این موضوع بیان شده است، از انواع پوشش‌های جذاب و یکسان برای شرکت در مراسم‌های مختلف مانند عروسی، تولد، دعوت و یا خانوادگی استفاده کنید.

پیراهن ست مادر دختری

یکی از بهترین راهکارهایی که می‌توانید برای تصویر برداری و یا شرکت در مراسم‌های مختلف استفاده کنید، در عین حال که شما را با خانواده‌تان مرتبط می‌کند، استفاده از ست‌های لباس، کفش و غیره است. شما می‌توانید از ست‌های مادر دختری استفاده کنید که در این قسمت به شما انواع مختلف آن را معرفی خواهیم کرد.

اولین مورد، پیراهن در ست مادر دختری است که در این حالت شما می‌توانید از نکات زیر استفاده کنید:

  • رنگ: یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که می‌توان برای پیراهن ست مادر دختری بیان کرد، رنگ است. شما می‌توانید در پیراهن‌های خود از رنگ‌های یکسان استفاده کنید که می‌تواند هم موجب جذاب‌تر شدن شما شود و هم به راحتی می‌تواند شما را با یکدیگر مرتبط نماید. در این حالت بهتر است از رنگ‌های روشن استفاده کنید که از جمله آن می‌توان به رنگ‌هایی مانند صورتی، کرمی، آبی آسمانی، سبز، سفید، قرمز تیره، طلایی و غیره استفاده نمایید.
  • طرح: در انتخاب و طراحی پیراهن ست های مادر دختری، یکی از نکات مهمی که می‌توانید در نظر بگیرید، طرح‌های یکسان است که به راحتی می‌تواند هم موجب هماهنگی و هم زیبایی شما شود. در طرح‌بندی یکسان پیراهن ست مادر دختری می‌توانید تا حد کمی نیز طرح‌ها را متفاوت بگیرد. به عنوان مثال در طرح لباس دخترانه می‌توانید آن را ساده‌تر درنظر بگیرید.

برخی از ایده‌هایی که می‌توانید از پیراهن در ست مادر دختری داشته باشید را در ادامه برای شما ذکر می‌کنیم که به شرح زیر می‌باشد:

پیراهن ست مادر دختری 2
ست های مادر دختری پیراهن
پیراهن ست مادر دختری
ست های پیراهن دختر مادری

شومیز ست مادر دختری

شومیز یک واژه فرانسوی است که به معنای تی شرت بوده و شامل انواع مختلفی از بلوز بانوان و یا ژاکت می‌باشد. در این حالت لباس‌هایی که به صورت مردانه و جلو باز هستند، در سبکی زنانه به کار گرفته شده‌اند. در مورد این نوع پوشش همچنین باید گفت آستین‌های آن بلند است و دارای سبکی ساده و کلاسیک است که دکمه‌های آن در وسط قرار دارد.

این نوع از پوشش‌ها می‌توانند به همراه شلوار و یا دامن در مراسم‌های مختلف استفاده شوند. شما می‌توانید از شومیز به عنوان یک ست مادر دختری استفاده کنید که خود دارای انواع مختلفی است از جمله:

  • شومیز رسمی: این نوع پوشش دارای سبکی است که می‌توان آن را همانند پوشش‌های زنان در دهه 60 دانست. شما می‌توانید برای ست های مادر دختری از این سبک شومیز در کنار دامن یا یک شلوار کوتاه استفاده کنید که استایل جذابی برای شما ایجاد خواهد کرد.
  • شومیز پشت باز: این نوع مدل بیشتر جوان پسند است و در قسمت پایین کمر گره می‌خورد. در مورد این نوع شومیز همچنین می‌توان گفت شما می‌توانید آنها را در ست مادر دختری به همراه دامن‌های جین کوتاه و یا شلوار و نیز چکمه‌های بلند استفاده کنید که به شما یک استایل متفاوت خواهد بخشید.

از دیگر انواع شومیز برای ایجاد استایل‌های ست مادر دختری همچنین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • شومیزهای جلو بسته،
  • شومیزهای حریر،
  • شومیزهای لی،

شما می‌توانید از استایل‌های زیر برای استفاده از شومیز در ست مادر دختری ایده بگیرید:

شومیز ست مادر دختری
ست های شومیزی دختر مادری
شومیز ست مادر دختری 2
ست های شومیز مادر و دختری

مدل تونیک ست مادر دختری

یکی از انواع لباس‌های زنانه، مدل تونیک است که می‌توانید از آن هم برای ایجاد ست های مادر دختری استفاده کنید. در این حالت باید بدانید که تونیک، نوعی بلوز اما در اندازه‌ای بلند است که می‌تواند تا قسمتی از ران‌ها امتداد داشته باشد. بسته به مدل، آستین‌های آن نیز بلند یا کوتاه هستند و نیز شما می‌توانید از پارچه‌ها و یا یقه‌های مختلفی برای طراحی آن استفاده نمایید.

این نوع از لباس‌ها معمول می‌تواند برای طراحان فشن و مد بسیار مورد استفاده و جذاب باشد. در انتخاب مدل تونیک ست مادر دختری، بهتر است حتما به جنس، کاربرد آن در مهمانی‌ها و یا غیره، قد و بلندی آن، فرم لباس دقت کنید. شما بایستی فرم کمر آن را با فرم لباس به خوبی تنظیم نمایید. در نهایت همچنین بایستی به گشادی و یا لاغر بودن آن نیز حتما توجه کنید تا بتواند با فرم بدن شما به خوبی فیت شود.

مدل تونیک ست مادر دختری 1
لباس تونیک برای مادر و دختر
مدل تونیک ست مادر دختری
ست های مادر و دختری جذاب

دستبند ست مادر دختری

ابزارها و وسایل مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای ست مادر دختری از آن استفاده کنید. یکی از این نوع ابزارها، دستبندها هستند که می‌تواند بین کسانی که یکدیگر را دوست دارند استفاده شده و همبستگی آنها را به خوبی نمایش دهد. در مورد ست کردن این نوع از وسایل در بین دختر و مادر می‌توانید از انواع دستبندهای زیر استفاده کنید که عبارتند از:

  • دستبندهای النگویی: این نوع از دستبندها، مانند النگوها دایروی هستند می‌توانند از جنس مواد مختلفی مانند برنج، طلا، نقره، مس و یا پلاستیک ایجاد شوند. شما می‌توانید از این اکسسوری‌ برای ست مادر دختری استفاده کنید.
  • دستبند کاف: مدلی از دست‌بندهای عریض هستند که با عنوان دستبندهای پلیسی نیز شناخته می‌شوند. شما می‌توانید از آن در مدل‌های نازک هم استفاده کنید که برای ست کردن مناسب است. این نوع از دستبندها می‌توانند قابلیت باز و بسته شدن را داشته باشند.
  • دستبندهای مهره‌ای: یکی دیگر از رایج‌ترین مدل‌های دستبند در ست های مادر دختری، دستبندهای مهره‌ای است که می‌توانید از طریق آن، استایل نزدیکی را با یکدیگر ایجاد کنید. این نوع از دستبندها می‌توانند از جنس پلاستیک، شیشه، چوب، فلز، فیزه، یشم و غیره بوده و رنگ‌بندی‌های مشابهی با لباس و یا سایر موارد داشته باشند.
  • دستبندی تنیسی: مورد دیگری از انواع دستبندها برای ست مادر دختری، دستبندهای تنیسی می‌باشد که معمولا از چند تکه سنگ مشابه هم به صورت یک مدل شیک و ساده ساخته می‌شوند.

از دیگر انواع دستبندها برای ست‌های مادر دختری می‌توان به دستبندهای افسون یا چارم، دستبندهای زنجیزی، دستبند فیروزه‌ای، دستبندی چرمی و برنجی، بافتنی و غیره اشاره کرد.

ست دستبند مادر دختری
انواع جنس ست دستند برای مادر و دختر

ست مادر دختری چهارخونه

یکی از انواع لباس‌هایی که می‌توانید برای ست دختر مادری در نظر بگیرید، حالت چهارخونه است. برای این نوع ست‌ها بهتر است چند نکته زیر را در نظر بگیرید:

  • معمولا لباس‌های چهارخونه می‌توانند ارزان و بی‌کیفیت باشند که به این نکته توجه کنید.
  • بهتر است در مدل‌هایی که رنگ‌بندی کمتری دارند، لباس چهارخونه را تهیه کنید.
  • اگر می‌خواهید یک ست چهارخونه تهیه کنید، بهتر است به صورت کلی پوشش شما طوری باشد که همه اجزای لباس یعنی شال، شلوار و غیره هم چهارخانه نباشند.
  • در مدل‌های امروزی، شاهد استفاده از کت و مانتوهای چهارخونه هستیم.
  • بهتر است در مدل‌های چهارخانه از رنگ‌های خنثی و نیز روشن استفاده کنید. نمونه آن را می‌توان رنگ کرمی درنظر گرفت که استایل شما را جذاب‌تر نشان می‌دهد.
  • اگر قصد ست کردن چند لباس یا وسایل با هم در این حالت را دارید، می‌توانید مواردی را که در رنگبندی بهم نزدیک هستند انتخاب کنید.
  • شما می‌توانید از یک شلوار جین به همراه این نوع لباس‌ها با این طرح استفاده نمایید.
  • یکی از استایل‌های دیگری که می‌تواند متفاوت باشد، استفاده از دامن‌های چهارخونه است که در ترکیب کیف و نیم بوت می‌تواند زیبا بنظر برسد.
  • توجه کنید که ماهیت استفاده از این نوع از لباس‌ها به صورت معمول، نیمه رسمی است. هرچقدر طرح‌های روی این نوع لباس بزرگتر باشند، استایل شما کژوال‌تر و غیر رسمی‌تر است.
  • از جمله استایل‌های معروف در نوع پوشش چهارخانه می‌توان به چهارخانه بوفالو، پنجره‌ای، تارتان و غیره اشاره کرد.
ست مادر دختری چهارخونه
ست های جذاب برای لباس چهارخونه

ست مادر دختری مجلسی

ست‌های مجلسی یکی از بهترین پوشش‌هایی هستند که می‌توانید برای مراسم‌های مهم انتخاب کنید. پوشیدن مدل‌های مجلسی می‌تواند از جمله بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد که در جشن‌های شادی، مراسم‌های رسمی و در مد و فشن زیبا خواهد بود. استفاده از این نوع از استایل‌ها معمولا دارای مشخصات زیر می‌باشد:

  • یکی از استایل‌های جذاب برای ست مادر دختری مجلسی، حالت پرزرق و برق آن است.
  • این نوع حالت زرق و برق دار می‌تواند از طریق طرح‌هایی بر روی لباس، استفاده از گل، تزئینات، استفاده از لباس‌های درخشان قابل اجرا باشد.
  • توجه کنید که ممکن است با توجه به جنس و یا طرح‌های کار شده روی آن، این نوع پوشش‌ها پرهزینه باشند.
  • الگوهای بسیار متفاوت و مختلفی برای این نوع از لباس‌ها وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا استایل جذاب‌تری داشته باشید.
  • 2 ویژگی که حتما باید در انتخاب و یا دوخت ست لباس مادر دختری به آن توجه کنید، استفاده از رنگ‌های جذاب و اعیانی مانند بنفش، کرمی، قرمز و مشکی، آبی آسمانی و غیره و نیز استایل‌ها و طرح‌هایی است که روی آن سوار شده است.

در شکل‌های زیر می‌توانید نمونه‌های جذابی از ست‌های مادر دختری مجلسی را مشاهده کنید:

ست مادر دختری مجلسی
ست های مجلسی و دخترانه جدید
ست مجلسی مادر دختری 2
ست های شیک مادر دختری

ست مادر دختری اسپرت

یکی از بهترین نمونه‌هایی که می‌توان در میان مدل‌های لباس در بین جوانان مشاهده کرد، استایل اسپرت است. جوانی یکی از دوره‌هایی است که معمولا بدن در بهترین حالت و فرم خود قرار دارد. از این رو برخی از تولید کنندگان، لباس‌هایی فرمی‌تری را طراحی کرده‌اند که هم بتواند این استایل را حفظ کند. شاخصه دیگر در لباس‌های اسپرت، معمولا با نام کژوال شناخته می‌شوند و نیز می‌توان از آنها در برخی از فعالیت‌های ورزشی مختلف مانند کوه‌نوردی، پیاده‌روی، باشگاه و غیره استفاده کرد (البته استفاده از آن را نباید تنها به ورزش کردن محدود کرد). نوع پارچه‌های به کار گرفته شده در این نوع استایل به حالت کشی، تنفس پذیر و نیز مقاوم است که امکان آن را می‌دهد تا افراد راحتی بیشتری را در اعمال فیزیکی نیز داشته باشند.

در مورد ست مادر دختری اسپرت می‌توان به خصوصیات زیر زیر اشاره نمود که عبارتند از:

  • یکی از بهترین مکمل‌ها برای ست اسپرت زنانه، حالت استفاده از آن با شلوار جین در کنار بندهای چرمی است.
  • شما می‌توانید برای مراسم‌های عروسی از بندهای نقره‌ای، استیل و یا طلایی استفاده نمایید.
  • بهتر است برای استایل اسپرت مادر دختری، از رنگ‌های شاد، روشن و جذاب استفاده کنید که این مورد هم می‌تواند شما را با نشاط‌تر و جذاب نشان دهد و هم روحیه نزدیکی به استایل اسپرت دارد.
  • ممکن است در استایل ست های مادر دختری اسپرت، چاپ طرح متفاوت باشد اما می‌توان آن را در سایر پارامترها مشابه دانست از جمله رنگ‌بندی، سایز و غیره.
  • شما می‌توانید از ترکیب‌های رنگی مختلفی مانند سفید و آبی، سرمه‌ای و خاکستری، قرمز و سفید، صورتی و آبی آسمانی و غیره استفاده کنید.

ایده هایی برای ست کردن لباس و کیف و کفش را در این مقاله بخوانید.

برخی از مدل‌های ست مادر دختری اسپرت را در زیر مشاهده می‌کنیم:

ست مادر دختری اسپرت
ست های ورزشی مادر دختری
ست مادر دختری اسپرت 2
ست های جذاب اسپرت مادر دختری

ست مادر دختری لمه

یکی از انواع پارچه‌هایی که برای دوخت لباس‌های مجلسی از آن استفاده می‌شود، پارچه لمه نام دارد که ویژگی‌ مهم آن، براق بودنش است. این نوع پارچه امروزه در برندهای معروف نیز استفاده می‌شود که به آنها اجازه می‌دهد تا استایل منحصربفرد و جذابی را داشته باشند. این نوع پارچه‌ها در لباس‌هایی کار می‌شود که طرح و رنگ بندی خاصی دارند و می‌تواند برای مراسم‌های ویژه و خاص استایل متفاوتی را رقم بزند.

در استایل‌های مادر دختری با این نوع لباس‌ها می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • در ست‌های لمه، بهتر است آن را برای میهمانی‌های بسیار ویژه و خاص به کار ببرید.
  • شما می‌توانید از رنگ‌بندی‌های تیره و غلیظ در آن استفاده کنید که می‌تواند به باشکوه شدن شما بسیار کمک کند.
  • از جمله این رنگ‌بندی‌ها می‌توان به قرمز یا جیگری، بنفش، ارغوانی، نیلی اشاره کرد.
  • شما می‌توانید از پارچه‌هایی با این جنس در ساخت لباس‌هایی استفاده کنید که طرح‌بندی‌های نیز در خود دارد. برای هماهنگی و ست کردن باید این طرح‌بندی در لباس مادر و دختر یکسان باشد.
  • برای لباس مادر بهتر است لباس به صورت کامل تا ساق پا کشیده باشد و برای استایل دختر هم می‌توان با همین نوع مدل طراحی کرد اما از آنجایی که ممکن است لباس در قسمت پاها و در هنگام راه رفتن برای او مشکل ایجاد کند، می‌توان آن را تا کمی پایین‌تر از سر زانوها طراحی کرد.

از جمله استایل‌های ست مادر دختری در سبک لمه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ست مادر دختری لمه
ست های مادر دختری جذاب

ست مادر دختری مانتو

مانتو یکی از پوشش‌های بسیار رایج در زنان است که نام آن از یک کلمه فرانسوی گرفته شده است. این نوع البسه بر روی پوشاک دیگر پوشانیده می‌شود و می‌توان قدمت آن را در ایران تا قبل از انقلاب هم دانست که در کنار پوشش سنتی، استفاده می‌شده است.

در انتخاب ست های مادر دختری مانتو می‌توان به نکات زیر توجه کنید:

  • ابتدا باید بدانید که به صورت کلی در خرید ست مادر دختری مانتو، بایستی اندازه مناسب خود را تهیه کنید.
  • همچنین مورد دیگر آن است که متناسب با استایل بدنی که دارید، آن را تهیه نمایید. در حالتی که بالا تنه شما چاق است، از مدل راسته گشاد استفاده کرده و یا در مدل پایین تنه چاق می‌توانید از از مدلی که پایین تنه آن چاق و چین دار باشد استفاده نمایید.
  • برای ست کردن مدل‌های مانتو در حالت مادر دختری، حتما یکسان بودن رنگ‌ها را درنظر داشته باشید.
  • بهتر است تا علاوه بر یکسان بودن طرح و رنگ و مدل مانتوهایی که هردو فرد استفاده می‌کنند، حتما از شلوار و لباس یکسانی هم کنید. یا می‌توانید شلوارها را یکسان بپوشید که از طرف دیگر با بستن مانتو لباس‌های متفاوت لزوما دیده نمی‌شود.
ست مادر دختری مانتو
ست مناسب برای لباس دخترانه

ست مادر دختری برای تولد

ست شدن با لباس دختر و فرزندان در روز تولد آنها می‌تواند حس نزدیکی تان را به آنها اثبات کند و همچنین یک جشن تولد متفاوت را برای او رقم بزند. از این رو شما می‌توانید خانوادگی در یک جمع شخصی خود، ست‌ها لباس خود را یکسان در نظر بگیرید.

برای آنکه ست مادر دختری مناسبی داشته باشید، می‌توانید از نکات زیر بهره ببرید:

  • یکی از آن دسته مواردی که می‌تواند به شما کمک کند تا ست جذاب و ایده‌آل تری داشته باشید، یکسان بودن رنگ‌ها است.
  • معمولا برای جشن‌های تولد از رنگ‌های روشن و شاد استفاده می‌شود. ترکیب‌های رنگی زیر برای این نوع مراسم فوق‌العاده هستند: سفید و آبی آسمانی، صورتی، طلایی، آبی تیره، رنگ خاکستری با حالت براق آن، رنگ قرمز یا سفید.
  • در این نوع مراسم‌ها، پدر خانواده هم می‌تواند رنگ لباس خود را با ست مادر و دختری یکسان کند. در صورتی که شلوار پدر رنگ مناسب ست کردن را ندارد، مشکی بهترین گزینه خواهد بود.
  • حتما نیازی نیست تا ست کردن لباس مادر و دختر با تزئینات و طرح‌های زیادی همراه باشد.
  • شما می‌توانید از لباس‌هایی با دامن کامل یا کوتاه‌تر در این نوع مراسم استفاده کنید.

شما می‌توانید از برخی از تصاویر زیر ایده بگیرید:

ست مادر دختری تولد
ست های مناسب تولد دخترانه
ست مادر دختری تولد
ست های جشن تولد برای مادر و دختر

ست مادر دختری جدید

هرساله می‌توان ایده‌های مختلفی را برای طراحی لباس به خصوص در قسمت ست کردن مشاهده کرد. شما حتی می‌توانید رنگ‌ها و استایل‌هایی که برای شما زیباتر است را برای فرزند خود نیز بخواهید و از استایل آن استفاده کنید. بسته به اینکه چه نوع ستی را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید از آن در مراسم‌های عروسی، جشن تولد، رسمی و غیر رسمی، استفاده نمایید.

در ادامه برخی از مدل‌های ست مادر دختری جدید برای شما آورده شده است:

ست مادر دختری جدید
ست های جدید برای خانواده
ست مادر دختری جدید
ست های جذاب مادر دختری

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4.1 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 14

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا