بهداشت و سلامت

معرفی درمانکده برای دریافت خدمات پزشکی پرمتقاضی

اگر در گذشته نه چندان دور قصد این را پیدا می‌کردید که از پزشک متخصصی وقت بگیرید، نیاز بود یک یا بعضا چند روز روز زمان صرف کرده و یا برای این کار به دوست و آشنا رو بزنید. شدت این فاجعه در استان‌های بزرگتر و پرجمعیت‌تر مانند تهران خیلی بیشتر بود و افراد برای دسترسی به پزشک متخصص باید سختی‌های زیادی را متحمل می‌شدند.

درمانکده

اما امروزه به لطف جهان دیجیتال و هم‌چنین استارتاپ‌ها فرایند‌هایی مانند نوبت‌گیری از پزشک دلخواه بسیار ساده شده و تنها ابزار لازمه آن یک تلفن همراه یا کامپیوتر متصل به اینترنت است.

درمانکده یکی از همین مجموعه‌ها است که با هدف آسان‌سازی فرایند نوبت‌گیری از پزشک متخصص از سال ۱۳۹۶ شروع به کار کرده و تا به امروزه ثابت قدم در مسیر هدف خود‌ایستاده است و ما در این نوشته قصد داریم این مجموعه را به صورت کامل به شما معرفی کنیم.

معرفی درمانکده برای دریافت خدمات پزشکی پرمتقاضی

احتمالاً تا الان با مطالعه مقدمه‌ای که نوشته شد متوجه شدید که سرویس درمانکده برای نوبت دهی و آسان‌سازی مسیر دسترسی به پزشکان متخصص طراحی شده است. البته که امروزه تمام تخصص‌های پزشکی نیاز حتمی جوامع بشری هستند اما در کشور‌های مختلف بسته به عوامل محیطی و سبک زندگی مردم، اولویت‌بندی در نیاز‌های پزشکی متفاوت است.

طبق دسته‌بندی سایت درمانکده پرمتقاضی‌ترین تخصص‌های پزشکی در ایران عبارت‌اند از:

  • متخصص داخلی
  • متخصص ارتوپدی
  • متخصص اورولوژی
  • متخصص پوست و مو
  • متخصص زنان زایمان
  • متخصص مغز و اعصاب
  • متخصص گوش، حلق و بینی

موارد گفته شده تنها بخشی از خدمات نوبت دهی درمانکده است و بسیاری از متخصصین در حوزه‌های دیگر پزشکی نیز در درمانکده حضور دارند و شما عزیزان می‌توانید به سادگی اقدام به گرفتن نوبت از آن‌ها کنید.

لازم به ذکر است که تمام پزشکان فعال در درمانکده جزء بهترین متخصصین حوزه فعالیت خود هستند و سوابق مشاوره، تجربه کاری و هم‌چنین رضایت و نظر کاربران در پروفایل کاربریشان درج شده است.

موضوع جالب توجه دیگر این که تمام فرآیند نوبت‌گیری توسط سرویس درمانکده به صورت کاملاً آنلاین بوده و نیاز به هیچ گونه تماس و پیگیری از سمت شما است. هم‌چنین در قسمت دریافت نوبت از پزشکان مدنظر، روز‌ها و ساعات خالی پزشک در کنار نزدیکترین نوبت قابل ارائه درج شده و شما عزیزان بسته به شرایط خود می‌توانید اقدام به دریافت نوبت از پزشکان مدنظر خود کنید.

خدمات مشاوره آنلاین

بعضاً ممکن است که یک بیماری به طرز خفیفی خود را نشان دهد و یا با وجود یک سری علائم در بعضی از قسمت‌های بدن افراد نتوانند دقیقاً به مشکلی که متوجه حال آنهاست پی ببرند و یا ممکن است که فردی تنها چند سؤال از پزشک متخصص داشته باشد.

به عنوان مثال ممکن است برای فردی یک عارضه خفیف پوستی با علائم خفیف به وجود آمده باشد و در این صورت طبیعتاً در ابتدا لزومی حس نمی‌شود که مراجعه حضوری به بهترین متخصص پوست در تهران یا سایر مناطق دیگر صورت بگیرد. به همین جهت شما عزیزان می‌توانید برای چنین مواردی از خدمات مشاوره آنلاین یا تلفنی درمانکده بهره‌مند شده و پیش از مراجعه حضوری مشکل و علائم بیماری‌تان را با پزشک در میان بگذارید تا تشخیص‌های اولیه صورت بگیرد.

هم‌چنین دقیقاً به مانند فرآیند‌های درمانی، نظرات کاربران و همینطور امتیازات آن‌ها برای مشاوره پزشکان مختلف موجود است و شما عزیزان می‌توانید با بررسی این موارد، بهترین پزشک را از نظر خود انتخاب کنید.

کلام آخر

امروزه با توجه به افزایش جمعیت شهر‌های مختلف بالاخص تهران به عنوان پایتخت کشور، نیاز‌های مختلفی در این شهر‌ها گسترش پیدا می‌کند که یکی از مهم‌ترین این نیاز‌ها نیاز به پزشک متخصص در زمینه‌های مختلف است.

همان‌طور که در سطر‌های پیشین اشاره شد، تا گذشته‌ای نه چندان دور گرفتن وقت از پزشکان متخصص کار راحتی نبود و وقت و انرژی زیادی می‌طلبید اما به همت سرویس‌هایی هم‌چون درمانکده این مشکل مرتفع شده است. با وجود چنین سرویس‌هایی شما عزیزان درگیر نیازی به پیگیری زیاد برای دریافت وقت از متخصص ندارید و می‌توانید تنها با چند کلیک تمام مراحل گرفتن نوبت را انجام دهید. لازم به ذکر است که این سرویس کاملا رایگان است و نیازی به پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای برای دریافت نوبت از سمت درمانکده وجود ندارد.

هم‌چنین در صورتی که پزشک هستید و قصد همکاری با درمانکده را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت درمانکده و بخش عضویت پزشکان، مراحل را انجام داده و بخشی از خانواده بزرگ درمانکده شوید.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 1

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا