بهداشت و سلامتبهداشت و سلامت جنسی + دانستنی های جنسی

چگونه زنان را به سرعت ارضا کنیم؟ فواید ارگاسم همزمان

چرا برخی از زنان ارضا نمی‌شوند؟ نحوه تند ارضا شدن زنان

لیست مطالب این مقاله

در همین ابتدا باید بدانید که هیچ‌کدام از زنان از نظر لذت بردن و نحوه لمس شدن شبیه به هم نیستند‌‌. بنابراین اگر شما به دنبال یک روش ساده و معمولی هستید که با هر زنی بخوابید، بتوانید آن‌ها را ارضا کنید، تفکری اشتباه دارید! شما ذهن خوان نیستید! قبل از رابطه جنسی باید با شریک خود در مورد تمایلات و نیازهایی که دارند صحبت کنید. در این مطلب از جوان ایرانی به آموزش ارضا کردن زنان پرداخته و در پایان یاد خواهید گرفت که چگونه زنان را زود به ارگاسم برسید تا بتوانید همزمان ارضا شده و لذت دوطرفه را تجربه کنید. همچنین به چگونگی ارگاسم زنان بدون تحریک ناحیه تناسلی می‌پردازیم.

 

آموزش ارضا کردن زنان

برخی از مردان به دلیل اینکه نمی‌دانند چگونه زنان به ارگاسم می‌رسند، اعتماد به نفس آن‌ها کاهش پیدا کرده و در زندگی زناشویی نمی‌توانند روابط خوبی را با شریک جنسی خود داشته باشند. نگران نباشید، در این بخش به چگونگی ارضا کردن زنان می‌پردازیم. شما می‌توانید با انجام این راهکارها رابطه موفقی را رقم بزنید.

تحریک ذهنی زنان

اگر بخواهید زنان به ارگاسم برسند، باید از نظر ذهنی به او بسیار نزدیک شوید. یک ارتباط قوی و عاشقانه با هم برقرار کنید. سعی کنید از اینکه با هم هستید هیجان‌زده باشید. حتی ارسال یک پیامک در طول روز می‌تواند به تقویت ارتباط عاشقانه شما کمک بسیار زیادی کند.

تحریک نقاط مختلف زنان

برای اینکه زنان را به اوج لذت جنسی برسانید، باید به نقاط مختلف بدن آن‌ها عشق بورزید. به‌عنوان‌مثال همان‌طور که کلیتوریس را تحریک می‌کنید، برای رسیدن به ارگاسم نوک سینه‌ها را ماساژ داده و تحریک کنید. برخی از خانم‌ها لمس شدن آرام و ملایم را دوست دارند، شما می‌توانید با دست آن نواحی حساس را لمس کنید.

هرچند برخی از زنان با تحریک ناحیه تناسلی می‌توانند ارضا شوند، اما اگر شما ۱۰ تا ۲۰ دقیقه به بخش‌های غیر تناسلی زنان تمرکز کنید آن‌ها لذت بیشتری خواهند برد. بنابراین قبل از اینکه با زنان ارتباط مستقیم داشته باشید، سعی کنید سینه‌ها، نوک سینه‌ها، گردن و گوش‌ها و قسمت داخلی ران‌های او را نوازش کرده و ببوسید. فراموش نکنید که هرکسی تمایلات متفاوتی دارد، بنابراین قبل از شروع رابطه از شریک زندگی خود سؤال کنید که چه کاری را بیشتر در رابطه دوست دارد. شما عزیزان باید بدانید که با دخول فقط می‌توانید صرفاً خودتان را ارضا کنید و اگر می‌خواهید زنان نیز به ارگاسم برسند، این تفکر را که فقط با دخول ارضا شوید را کنار بگذارید.

کلیتورال را تحریک کنید

اگر شما بتوانید زنان را با انگشت و یا فشار بر روی کلیتوریس تحریک کنید، آن‌ها می‌توانند ارگاسم بهتری را تجربه کنند. البته شما می‌توانید در حین دخول نیز این تحریک را انجام دهید، اما اگر از بیرون، این نواحی را تحریک کنید بسیار برای زنان لذت‌بخش‌تر است.

عدم تمرکز بر ارگاسم به تنهایی

هرچند این موضوع که زنان و همچنین مردان در رابطه جنسی به ارگاسم برسند، بسیار عالی است، اما شما باید بدانید که خانم‌ها دوست ندارند تمرکز شما بر ارگاسم باشد، بلکه معمولاً هدف آن‌ها لذت بردن و رسیدن به آرامش است. جالب است بدانید در همین حین، آن‌ها ارضا می‌شوند و علائم آن را شما مشاهده خواهید کرد، پس نگران نباشید. استرس در مورد به ارگاسم رسیدن باعث می‌شود که هیچ‌وقت نه لذت جنسی را تجربه کنید و نه بتوانید به ارگاسم برسید. بنابراین اگر برای رسیدن به ارگاسم دقت و تمرکز زیادی نداشته باشید، درنتیجه رابطه جنسی بسیار بهتری را با زنان تجربه خواهید کرد‌.

تحریک نقطه G در خانم‌ها

برخی از زنان توسط نقطه جی در واژن به اوج لذت جنسی می‌رسند.‌ اما برخی دیگر از زنان این نقطه را ندارند و از روش‌های دیگر به ارگاسم می‌رسند‌. فراموش نکنید که زنان هرکدام منحصر به فرد هستند و هیچ‌کدام شبیه به یکدیگر نیستند. بنابراین از روش‌های متفاوتی باید آن‌ها را به اوج لذت جنسی برسانید.

رعایت نظافت در رابطه

سعی کنید هنگامی‌که قصد دارید با زنان رابطه جنسی برقرار کنید، بسیار تمیز باشید. درواقع قبل از رابطه دوش گرفته، عطر خوب بزنید و موهای سروصورت خود را اصلاح کنید. در این صورت خانم‌ها متوجه می‌شوند که به آن‌ها اهمیت می‌دهید، درواقع نظافت نشان‌دهنده بخشی از ابراز علاقه شما است. اگر شما همیشه تمیز باشید و به رابطه جنسی خود با زنان اهمیت بدهید، شریک جنسی شما متوجه می‌شود که او را بسیار بیشتر از زنان دیگر دوست دارید. اگر قصد حاملگی ندارید، از وسایل پیشگیری از بارداری استفاده کنید. در این مطلب از جوان ایرانی می‌توانید انواع کاندوم را مشاهده کنید.

کاندوم چیست؟

از زنان سؤالات جنسی بپرسید

آموزش ارضا کردن زنان
آموزش ارضا کردن زنان

اهمیت گفتگو و سؤال کردن را جدی بگیرید. قبل از شروع رابطه از آن‌ها بپرسید که چه چیزی دوست دارند و تمایل دارند که چگونه رابطه شروع شود.

پس از ارگاسم نیز از آن‌ها بازخورد بگیرید که آیا لذت بردند یا خیر. همچنین زنان را تشویق کنید که با شما بسیار راحت و صادقانه صحبت کنند. وقتی‌که نظراتشان را شنیدید، می‌توانید به آن‌ها کمک کنید چگونه بتوانند در هر مرحله لذت بیشتری ببرند.

ایراد نگرفتن از همدیگر

قبل از رابطه جنسی و یا در هنگام انجام آن، هیچ‌وقت به همسر یا شریک جنسی خود نگویید که شما چاق هستید و یا لاغر!! یا اینکه هیچ ایراد دیگر روی بدن آن‌ها نگذارید. به ویژه زنان از این موضوع بسیار ناراحت می‌شوند و اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهند. زیرا آن‌ها فکر می‌کنند که برای شما جذاب نیستند، درنتیجه نمی‌توانند ارگاسم لذت‌بخش را تجربه کنند. بنابراین اگر قصد لذت و رابطه جنسی با زنان را دارید، باید خوبی‌های آن‌ها را ببینید و مدام از آن‌ها تعریف کرده و ویژگی‌های مثبتشان را بیان کنید.

درمان بیماری‌های روحی روانی قبل از رابطه

هرچند که مشکلات جسمی می‌تواند مانع ارگاسم لذت‌بخش زنان شود، اما باید بدانید که احساساتی مانند اضطراب و افسردگی نیز در یک رابطه بسیار آسیب‌زننده است. برخی از زنان احساس ترس و گناه داشته یا اینکه حواسشان پرت است و کنترل شرایط را از دست می‌دهند. درنتیجه آن‌ها نمی‌توانند به اوج لذت جنسی برسند. همچنین مردانی که مبتلا به اختلال نعوظ هستند، ممکن است نتوانند زنان را به‌خوبی ارضا کنند. بنابراین نیاز است که قبل از شروع رابطه جنسی مشکلات روحی روانی خود را درمان کنید.

عشق بازی قبل از رابطه

بسیاری از مردان در رابطه جنسی، علاقه خاصی به دخول دارند. درحالی‌که خانم‌ها به پیش‌نوازی قبل از رابطه اهمیت بسیار زیادی می‌دهند. بنابراین مردان باید بدانند که قبل از دخول با همسر و یا شریک جنسی خود، صحبت‌های عاشقانه و محبت‌آمیز در گوشی داشته باشند. سپس کل نواحی زنان را لمس کنند، موهای آن‌ها را نوازش کرده و تمام نقاط بدن آن‌ها را از نوک انگشتان پا تا صورت زنان را بوسیده و بلیسند. حتی می‌توانید با مکیدن و یا گاز گرفتن پیشنوازی را به مدت ۲۰ دقیقه ادامه دهید. در مورد نحوه عشق بازی و آمادگی قبل از رابطه جنسی در مجله جوان ایرانی به طور کامل بحث شده است. می‌توانید با مراجعه به این مقاله آن مباحث مهم را مطالعه کنید:

عشق بازی قبل از رابطه جنسی

داشتن وسایل جنسی

بسیاری از وسایل جنسی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا ارگاسم لذت‌بخش‌تری را تجربه کنید. به عنوان مثال اگر هدف شما تحریک کلیتورال است تعداد بسیار زیادی ویبراتور کلیتورال وجود دارد که می‌تواند برای اوج لذت جنسی زنان مناسب باشد. همچنین می‌توانید علاوه بر آلت تناسلی خودتان از دیلدو نیز استفاده کنید تا بتوانید دهانه رحم را بیشتر تحت فشار قرار داده و زنان را بیشتر تحریک کنید و در رابطه تنوع ایجاد کتید.

صبور باشید و عجله نکنید

دقت کنید که در هنگام رابطه جنسی با زنان هیچ‌وقت عجله نکنید، بلکه آهسته و پیوسته پیش بروید. با نوازش‌ها و ضربات آرام شروع کنید و سپس هیجانات و قدرت خود را افزایش دهید. در این صورت بانوان در حین رابطه لذت بیشتری خواهند برد.

ادامه رابطه خوب بعد از ارضای زنان

دقت کنید که هیچ‌وقت پس‌ازاینکه به ارگاسم رسیدید، به همدیگر پشت نکنید و فوراً خوابتان نبرد. بلکه زمانی را اختصاص دهید که از همدیگر قدردانی کنید، یکدیگر را در آغوش گرفته و به همدیگر احساس خوب منتقل کنید. این کارها باعث می‌شود که انگیزه و میل شما برای رابطه‌های بعدی افزایش پیدا کند.

رسیدن به ارگاسم مقعدی

برخی از زنان تمایل به ارگاسم مقعدی دارند. درواقع آن‌ها ترجیح می‌دهند که از طریق مقعد ارضا شوند! برای این‌گونه خانم‌ها روان کننده را فراموش نکنید. سعی کنید مقدار زیادی روغن و روان کننده استفاده کنید تا از آسیب‌های سکس مقعدی در امان باشید. همچنین در هنگام رابطه از پشت بهداشت را رعایت کنید. به عنوان مثال کاندومی که برای رابطه مقعدی استفاده کردید را برای رابطه واژینال به کار نگیرید.

پیشنهاد می‌کنیم خطرات رابطه مقعدی و حکم شرعی آن را در این مقاله بخوانید:

عوارض رابطه جنسی مقعدی چیست؟

 

دلایل ارضا نشدن زنان چیست؟

آموزش ارضا کردن زنان
آموزش ارضا کردن زنان

در این بخش از جوان ایرانی به آموزش ارضا کردن زنان پرداختیم و راهکارهای مختلفی را بیان کردیم تا بتوانید خانم‌ها را به اوج لذت جنسی برسانید. اما برخی از زنان ممکن است به‌هیچ‌وجه ارضا نشوند.این به ارگاسم نرسیدن آن‌ها می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در ادامه بررسی می‌کنیم.

  • برخی از خانم‌ها تصویر منفی از بدن خود دارند. این‌گونه افراد هیچ‌وقت نمی‌توانند به اوج لذت جنسی برسند.
  • برخی از داروها باعث می‌شود که فرد نتواند ارگاسم خوبی را تجربه کند.
  • اضطراب، استرس، خستگی، افسردگی، تروماهای گذشته و مشکلات روحی روانی باعث می‌شود که زنان به اوج لذت جنسی نرسند.
  • همچنین اشتغال فکری تأثیر منفی در به ارگاسم رسیدن خانم‌ها دارد.

سعی کنید به زنان کمک کنید تا مشکلات آن‌ها برطرف شود و بتواند ارگاسم لذت بخشی را تجربه کنند.. درواقع اگر شما رابطه لذت بخشی داشته باشید، استرس درون شما کاهش پیدا کرده، سیستم ایمنی بدن شما تقویت‌شده و همچنین خلق‌وخوی هر دو طرف نیز بهبود پیدا می‌کند. اگر زنان نتوانند ارضا شوند و به اوج لذت برسند، مشکلات روحی روانی در آن‌ها بیشتر شده و ممکن است مبتلا به مشکلات زناشویی شوند. این‌گونه زنان معمولاً عصبی و پرخاشگر شده و هیچ‌گونه علاقه‌ای به ادامه رابطه با شریک زندگی خود ندارند.

 

ارضا شدن همزمان زن و مرد

دقت کنید زن و شوهرهایی که در روابط زناشویی همزمان ارضا می‌شوند، در زندگی رضایت بیشتری دارند. حتی اعتماد به نفس آن‌ها نیز بالاتر است. در این بخش از مجله جوان ایرانی به شما یاد می‌دهیم که چگونه ارگاسم همزمان را تجربه کنید.

برای اینکه به صورت هم‌زمان ارضا شوید، باید راه‌های مختلفی را امتحان کنید تا متوجه شوید که کدام روش برای شما مناسب‌تر است.

داشتن زمان کافی

سعی کنید برای رابطه جنسی و عشق بازی قبل از آن، زمان کافی را اختصاص دهید. هرچقدر عجله کنید و به سرعت رابطه را به پایان برسانید، دیرتر به ارگاسم رسیده و حتی ممکن است زن ها را عصبی کنید.

ایجاد پوزیشن مناسب

حتماً قبل از رابطه جنسی پوزیشن جنسی مناسب را انتخاب کنید. در موقعیتی قرار بگیرید که برای هر دو لذت‌بخش باشد تا باعث آزار فرد مقابل نشوید.

مشورت با درمانگر جنسی

اگر شما هر کاری را انجام دادید، اما نتوانستید همزمان به اوج لذت جنسی برسید، می‌توانید از درمانگر جنسی کمک بگیرید. در اسرع وقت به او مراجعه کرده تا از راهکارهایی که برای شما بیان می‌کند بهره ببرید‌.

ایجاد شیطنت

سعی کنید در رابطه جنسی با زنان شیطنت و عشق بازی را دخیل کنید. هیچ‌گاه اجازه ندهید که رابطه شما یکنواخت شود، زیرا در این صورت کیفیت آن کاهش پیدا می‌کند. همیشه در رابطه با همدیگر هیجان‌زده باشید تا بتوانید همزمان به اوج لذت جنسی برسید.

رابطه جنسی در مکان مناسب

یکی از مهم‌ترین راهکارهایی که باعث می‌شود زن و مرد همزمان به ارگاسم برسند، این است که در یک مکان مناسب با همدیگر رابطه جنسی برقرار کنند. درواقع مکانی که هر دو طرف آرامش داشته باشند و هیچ موضوعی باعث حواس‌پرتی آن‌ها نشود. درواقع بتوانند تمرکز ذهنی در رابطه جنسی داشته باشند. اگر مشکلات روانی مانند عدم تمرکز دارید که باعث می‌شود نتوانید به اوج لذت جنسی برسد، حتماً تحت نظر مشاور قرار بگیرید‌. زیرا این مشکلات روحی، به مرور زمان هورمون‌های جنسی شما را سرکوب کرده و در رابطه جنسی عملکرد مناسبی نخواهید داشت.

استفاده از روان کننده‌ها

آموزش ارضا کردن زنان
آموزش ارضا کردن زنان

برای اینکه زن و مرد هر دو با هم ارضا شوند نیاز است که از روان کننده‌ها استفاده کنید. روان کننده‌های مناسب  باعث می‌شود که زنان بیشتر تحریک‌شده و زودتر به ارگاسم برسند. به‌طورکلی مردها زودتر از زن ها به اوج لذت جنسی می‌رسند. روان کننده‌ها ارگاسم در حین رابطه جنسی را برای خانم‌ها آسان‌تر می‌کند.

نشانه‌های رسیدن به ارگاسم و تفاوت آن در زنان و مردان را در این مقاله بخوانید:

نشانه های ارگاسم چیست؟

فواید ارگاسم همزمان زن و مرد (۴ مورد)

ارضا شدن همزمان زن و مرد فواید بسیار زیادی دارد و بر کیفیت رابطه زناشویی تأثیر بسزایی خواهد داشت که در این بخش بررسی می‌کنیم.

۱) شادی و نشاط بیشتر

اگر زن و مرد با همدیگر ارضا شوند، هورمون‌های جنسی در آن‌ها ترشح می‌شود که باعث احساس شادی و نشاط درون آن‌ها شده و درنتیجه ارتباط عاطفی میان زوجین نیز افزایش پیدا می‌کند.

۲) افزایش اعتماد به نفس

ارضا شدن همزمان اعتماد به نفس زن و مردها را افزایش داده، همچنین باعث می‌شود آن‌ها نسبت به همدیگر و حتی نسبت به بدن خودشان احساس بهتری داشته باشند.

۳) کاهش بیماری‌های روحی روانی

اگر حین رابطه جنسی افراد نتوانند به صورت همزمان ارضا شوند، ممکن است از رابطه با یکدیگر احساس نارضایتی کنند. اما در عوض ارگاسم همزمان باعث رضایت بیشتر آن‌ها شده، درنتیجه بیماری‌های روحی روانی افراد مانند افسردگی کاهش پیدا کرده و یا از ابتلا به این بیماری‌ها پیشگیری می‌شود.

۴) کاهش درگیری‌های خانوادگی

معمولاً افرادی که در رابطه جنسی ارضا نمی‌شوند و یا ارگاسم همزمان را تجربه نمی‌کنند، افرادی عصبی، بی انرژی و پرخاشگر هستند. آن‌ها با کوچک‌ترین درگیری‌هایی به سرعت عصبانی می‌شوند و حتی ممکن است مسئله طلاق و جدایی را نیز در بین بحث‌های خود بیان کنند. به همین دلیل سعی کنید ارگاسم همزمان را تجربه کنید تا مشکلات زناشویی شما کاهش پیدا کند.

 

نکات مهمی که مردان نباید فراموش کنند

آموزش ارضا کردن زنان
آموزش ارضا کردن زنان

اگر مردان برخی از نکات را قبل از برقراری رابطه جنسی بدانند، بر کیفیت رابطه آن‌ها تأثیر بسیار خوبی می‌گذارد. این موارد را در ادامه این بخش از جوان ایرانی شرح می‌دهیم.

دست کم نگرفتن قدرت بوسیدن

دقت کنید خانم‌ها به هیچ وجه نمی‌خواهد که شما صورتشان را لیس بزنید یا بخورید! اما در مرحله اول یک بوسه خوب و آتشین می‌تواند شروع بسیار خوبی باشد. البته بوسه شما آن‌قدر محکم نباشد که از لب‌ها خون بچکد! در ادامه کمی لب‌ها را گاز بگیرید. همچنین می‌توانید گردن او را لیس بزنید و سینه‌های پارتنر خود را ماساژ دهید‌

بوی خوب بدهید

هیچ‌چیز برای خانم‌ها جذاب‌تر از یک مرد با بوی خوب نیست! البته دقت کنید که با ادکلن دوش نگیرید و بیش از حد استفاده نکنید. دئودورانت‌های خاصی وجود دارد که خانم‌ها به آن علاقه بسیار زیادی دارند. همچنین می‌توانید از عطرهای بسیار ملایم نیز استفاده کنید.

جوراب نپوشید

اگر ناخن‌های دست و پای شما مرتب نیست آن را اصلاح کنید. سعی کنید نظافت را رعایت کنید و قبل از رابطه جنسی به هیچ وجه جوراب نپوشید! زیرا معمولاً خانم‌ها از رابطه جنسی با جوراب متنفر هستند.

از همدیگر لذت ببرید

توجه کنید نباید رابطه جنسی تبدیل به یک عمل طاقت‌فرسا شود. بلکه باید از آن لذت برده و برای هر دو طرف سرگرم‌کننده باشد. اینقدر جدی نباشید، بیخیال دنیا!! حتی می‌توانید کمی شکم‌های همدیگر را قلقلک کنید، راحت باشید.

خودخواهی را کنار بگذارید

توجه کنید که در رابطه جنسی هر دو طرف باید با هم لذت ببرید، با هم آن را شروع کرده و به پایان برسانند. بنابراین نباید هر کاری را که فقط خودتان دوست دارید انجام دهید، بلکه به فرد مقابل نیز توجه کنید و به علایق او احترام بگذارید. به عنوان مثال برخی از خانم‌ها از سکس دهانی یا سکس مقعدی متنفر هستند. بنابراین شما نباید این نوع روابط را با آن‌ها داشته باشید.

سر و صدا و ناله کنید

در هنگام رابطه جنسی به هیچ وجه سکوت نکنید. البته منظور ما این نیست که فریاد بزنید! شما می‌توانید در برخی از مواقع سروصدا و ناله کنید. با هم صحبت‌های جنسی داشته باشید تا بتوانید پارتنر موردعلاقه خود را بیشتر تحریک کنید. خانم‌ها سکوت در هنگام رابطه را دوست ندارند. البته فراموش نکنید که تمامی دخترها و زن ها مثل هم نیستند! ممکن است چیزی که یک خانم دوست دارد، خانم دیگری از آن متنفر باشد. بنابراین اگر شک کردید که آن‌ها چه چیزی دوست دارند می‌توانید خیلی شفاف سؤال کنید.

قدرت توجه، گفتگو و قدردانی

هیچ‌وقت فراموش نکنید که خانم‌ها همیشه به ویژه در هنگام رابطه جنسی نیاز به توجه شما دارند. با آن‌ها صحبت کنید و در پایان روز از همدیگر قدردانی کنید. این موارد به عنوان دارو عمل کرده و تقویت‌کننده روابط جنسی است.

با هم ورزش کنید

هیچ‌وقت تصور نکنید که یک رابطه جنسی خوب محدود به اتاق‌خواب است. قبل از آن باید زمینه‌ی لازم را فراهم کنید. برای این منظور شما عزیزان می‌توانید با همسر خود ورزش کنید. اگر تمرینات ورزشی را با هم انجام دهید، هورمون اندورفین و همچنین میل جنسی طرفین بسیار بالا می‌رود. حتی می‌توانید با همدیگر حرکات کششی را نیز انجام دهید.

برنامه‌ریزی منظم

سعی کنید برای رابطه جنسی برنامه‌ریزی منظم داشته باشید. خانم‌ها از اینکه بدانند دقیقاً چه زمانی قرار است رابطه برقرار کنند بسیار خوشحال می‌شود. حتی برخی از زوجین ممکن است پرمشغله بوده و یا اینکه بچه داشته باشند. در این‌گونه موارد قدرت برنامه‌ریزی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

آرامش داشته باشید

هرچند که معمولاً مردان دوست دارند در روابط جنسی هیجان‌زده شوند، اما اکثر خانم‌ها از طریق آرامش ارگاسم می‌رسند. سعی کنید یک حمام لذت‌بخش داشته، موهای خانم خود را زیر دوش بشویید یا پوست سرش را ماساژ دهید. زنان نیاز دارند که قبل از رابطه به آرامش برسد

تمرین لمس کردن بدون رابطه جنسی

به طور روزانه حتی زمانی که رابطه جنسی ندارید، همدیگر را لمس کنید. با همسر خود صمیمی شوید، عشق و محبت خودتان را روزانه نثار همدیگر کنید. همدیگر را ببوسید، دست‌های هم را گرفته و نقاط مختلف بدن یکدیگر را کمی لمس کنید.

رژیم غذایی سالم

هرچند تغذیه خوب و سالم یک توصیه جنسی به نظر نمی‌رسد، اما اگر رژیم غذایی سالمی داشته باشید، کلسترول شما کاهش پیدا کرده، سیستم قلب و عروق به درستی کار می‌کند و درنهایت میل جنسی شما افزایش پیدا می‌کند. در همین سایت قبلاً در مورد راهکارهای افزایش میل جنسی به طور کامل بحث شده است. پیشنهاد می‌کنیم آن مقاله را به طور کامل مطالعه کنید.

۱۴ راهکار کاربردی برای افزایش میل جنسی را در این مقاله مطالعه کنید:

افزایش میل جنسی

تغییر مکان برای انجام رابطه جنسی

قبلاً اشاره کردیم مکانی که در آن رابطه جنسی برقرار می‌کنید بسیار مهم است که در آن به آرامش برسید. اما الان به شما می‌گوییم که تغییر مکان نیز بسیار اهمیت زیادی دارد. شما باید هر بار در مکان جدیدی سکس کنید تا انرژی متفاوتی را تجربه کنید. حتی اگر دسترسی به فضای باز برای شما امکان‌پذیر است گاهی در فضاهای باز با همدیگر رابطه جنسی برقرار کنید.

سپردن مدیریت رابطه به عهده زنان

معمولاً مردان تمایل دارند در رختخواب حرف اول را بزنند. درواقع آن‌ها می‌خواهند رهبری رابطه را به عهده بگیرند. اما بهتر است گاهی اوقات کلید رابطه را به همسرتان واگذار کنید. به آن‌ها اجازه دهید که هر نوع رابطه‌ای را که دوست دارند در آن پیش‌قدم شوند.

تغییر عادات جنسی

گاهی عادات همیشگی جنسی خود را تغییر دهید. حتی لباس‌های زیر خود را متنوع کنید. به عنوان مثال اگر از رنگ سفید خوشتان می‌آید این بار مشکی بپوشید. پوزیشن‌های جدید را امتحان کنید. به طو کلی هر کار خلاقانه‌ای که باعث شود صمیمیت و ارگاسم افزایش پیدا کند را در حین رابطه انجام دهید.

 

ارضا کردن زنان از طریق کلیتوریس

وقت آن رسیده بخش‌هایی از اندام جنسی زنان را بررسی کنیم که به آن توجه کمی شده است. در این بخش از جوان ایرانی حقایقی را در مورد این اندام جنسی که بخشی از دستگاه تناسلی آنان است بیان می‌کنیم تا بتوانید زنان را بهتر به ارگاسم برسانید.

چوچوله یا کلیتوریس کجاست؟

کلیتوریس بخشی از اندام جنسی زنان است که در بالای فرج ایجاد شده است و یکی از مناطق اروژنی حساس است. در بالای کلیتوریس کلاهک کلیتورال قرار دارد.

کلیتوریس بزرگ‌تر از حد تصور شماست!

هرچند از بیرون خیلی کوچک به نظر می‌رسد، اما بخش زیادی از آن در داخل دستگاه تناسلی زنان قرار دارد و درواقع قابل مشاهده نیست! اندام تناسلی زنان و کلیتوریس آن‌ها همزمان با هم در ابتدای رشد جنین شروع به رشد می‌کند.

نقش کلیتوریس ایجاد لذت برای زنان است، درواقع هیچ نقش مستقیمی در تولیدمثل انسان‌ها ندارد، بلکه صرفاً برای ایجاد احساس خوب در زنان ایجاد شده است. طی تحقیقات انجام شده تنها ۱۸ درصد از زنان توسط دخول و رابطه جنسی واژینال به ارگاسم می‌رسند. اکثر آن‌ها از طریق تحریک کلیتورال اوج لذت جنسی را تجربه می‌کنند.

کاهش درد در هنگام پریودی

برخی از افراد که در دوران پریودی دردهای بسیار زیادی دارند، اگر رابطه جنسی را تجربه کنند و به ارگاسم برسند، نه تنها دوره عادت ماهیانه آن‌ها کوتاه‌تر می‌شود، بلکه درد کمتری را تجربه می‌کنند. زیرا ارگاسم اندورفین آزاد کرده و یک روش طبیعی برای کاهش درد است. از آنجایی که در این دوران از طریق تحریک کلیتوریس می‌توان زنان را به ارگاسم برسانید، بنابراین از این اندام جنسی خانم‌ها غافل نشوید!

 

آموزش ارضا کردن زنان در دوران عقد

به طور کلی دختر و پسرها باید به نیازهای جنسی طرف مقابل در دوران عقد و نامزدی اهمیت ویژه قائل باشند. البته بهتر است عمل دخول در رابطه جنسی پس از ازدواج صورت گیرد، اما احتمالاً این سؤال در ذهن دختر و پسرهایی که به تازگی نامزد کردند پیش می‌آید که در دوران نامزدی و یا عقد چگونه همدیگر را ارضا کنیم.

در این بخش از مجله جوان ایرانی برای شما آموزش می‌دهیم که چگونه در دوران عقد همدیگر را ارضا کنید.

لمس کردن بدن یکدیگر

در دوران نامزدی هنگامی که دختر و پسرها با همدیگر تنها هستند، بهتر است که بدن همدیگر را لمس کنند و جاهای مختلفی از بدن که لذت بسیار خاصی دارد را بوسیده و ماساژ دهند.

همان‌طور که در این مقاله به آن اشاره شد به وسیله لمس کلیتوریس نیز می‌توانید زنان را ارضا کنید.

ماساژ سینه

آقایان باید بدانند زنان با ماساژ سینه به ارگاسم و اوج لذت جنسی می‌رسند. به ویژه با ماساژ نوک سینه می‌توانید همسر خود را تحریک کرده و او را به اوج لذت جنسی برسانید.

تحریک اندام تناسلی

دخترها با تحریک کلیتوریس و مردان با تحریک آلت تناسلی‌شان به اوج لذت جنسی می‌رسند. بنابراین شما می‌توانید با ماساژ این مناطق ارضای بدون دخول را در دوران نامزدی تجربه کنید.

رابطه جنسی مقعدی

یکی دیگر از روش‌های ارضای زنان در دوران نامزدی، رابطه جنسی از پشت است. البته قبل از برقراری این نوع رابطه جنسی، بهتر است که از دخترها سؤال کنید آیا موافق رابطه هستند یا خیر. برخی از دختران با رابطه جنسی از مقعد هیچ‌گونه مشکلی ندارند. البته استفاده از کاندوم و رعایت بهداشت را فراموش نکنید. همچنین باید بدانید که رابطه جنسی مقعدی عوارض بسیار زیادی دارد و احتمال ابتلا به بیماری‌های مقاربتی در این روش بسیار بالا است.

 

۶ روش تشخیص رسیدن زنان به ارگاسم

اکنون ممکن است این سؤال برای مردان ایجاد شود چگونه متوجه شویم که همسر ما به ارگاسم رسیده است. در این بخش روش‌های تشخیص رسیدن به اوج لذت جنسی در زنان را شرح می‌دهیم.

۱) اگر نوک سینه خانم‌ها سفت شده و به صورت مکرر نفس‌نفس بزنند، نشان‌دهنده این است که آن خانم ارضا شده است.

۲) برخی از زنان پس از اینکه اوج لذت جنسی را تجربه کرده‌اند، شروع به گریه می‌کنند. این مورد نیز نشان‌دهنده این است که آن خانم به ارگاسم رسیده است.

۳) اگر همسر شما پس از رابطه جنسی، پشتش را به شما کرده و خوابید، این حرکت همسر خود را بی‌احترامی تلقی نکنید! بلکه نشان‌دهنده این است که او ارضا شده است.

۴) اگر همسر شما پس از رابطه جنسی محکم شما را بغل کرده و نیاز به آغوش صمیمی داشت، بدانید که آن زن به ارگاسم رسیده است.

۵) یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توان تشخیص داد آیا زنان به ارگاسم رسیده‌اند یا خیر این است که آن‌ها پس از رابطه جنسی به دلیل لرزش پا ها نمی‌توانند راه بروند.

۶) برخی از خانم‌ها بعد از اینکه رابطه جنسی را تجربه کرده‌اند، بی‌اختیار لبخند بر لب‌هایشان می‌نشیند. اگر خانم شما لبخند زد، بدانید که شما کارتان را در رابطه زناشویی به نحو احسن انجام داده‌اید.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 199

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

بهار علیزاده

همیشه بهترینِ خودم، خاص و منحصر به فرد! دیجیتال مارکتینگ و سئو نظرمه. زندگی برای من مسابقه نیست! از مسیر لذت می‌برم... راز خوشحالیِ من: کمک به دیگران

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. آقایون ماساژ نقطه جی رو به هیچ وجه فراموش نکنید. برای خانم ها نظافت خیلی مهم هست حتما قبل از رابطه زناشویی اصلاح کنید و دوش بگیرید. البته من تمام این کارهارو انجام میدم اما همسرم رابطه جنسی رو دوست نداره!!!!!! کسی میدونه دلیلش چیه؟ حتی میگه شب ها تو یه اتاق با هم نخوابیم و این موضوع واقعا منو آزار میده. حتی یه شب هایی میبینم روی کاناپه خوابیده

    1. سلام دوست عزیز
      اینکه همسرتون کنار شما نمیخوابه دلایل مختلفی داره که باید بررسی بشه. با هم صحبت کنید، علتش رو ازش بپرسید. خیلی از زوجین تو ذهن های خودشون در مورد هم قضاوت میکنن!! در صورتیکه باید امکان صحبت و گفتگو فراهم باشه. گاهی از اوقات علت های ساده مثل خر و پف کردن و یا غلت زدن های زیاد شما، همسرتون رو فراری داده. یا شایدم اون مشکلات زیادی داره که میخواد در خلوت آرامش بگیره. ازش بخواهید که برای شما علت بی میلی اش رو توضیح بده. به همسر خودتون کمک کنید تا از وجود شما لذت ببره. شما هم از وجود همسرتون لذت ببرید. رضایت زناشویی رو با راهکارهای ساده افزایش بدید. در همین سایت راهکارهای زیادی برای افزایش میل جنسی شرح داده شده، پیشنهاد می‌کنیم اون مقاله رو به دقت مطالعه کنید.

    2. این از بی عرضگی خودته بی خود میکنه جدا بخوابه ی زن ديگه بگیر احتمالاً تو به دلش نیستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا