بازی (معرفی و آموزش بازی)سرگرمی

معرفی 8 تا از باکیفیت ترین بازی های اندروید

اگر به دنبال باکیفیت ترین بازی های اندرویدی هستید تا بتوانید مدت‌ها از گرافیک چشم‌نواز و چالش‌های مختلف آن لذت ببرید، پس تا پایان این مقاله از مجله جوان ایرانی با ما همراه باشید. بازی‌های اندرویدی، از جمله بهترین سرگرمی‌ها برای گیمرها است که نیاز به یک گوشی هوشمند قدرتمند برای اجرا دارند. این بازی‌ها معمولا یک دیتا داخلی دارند که می‌توانید آن را جداگانه دانلود کنید. با داشتن امکانات مناسب، چه چیزی بهتر از تجربه بهترین بازی‌های گرافیکی، محبوب و حجیم در پلتفرم اندروید که بتواند حس هیجان را در شما ایجاد کرده و اوقات سرگرمی خوبی را به شما ارائه کند. در این قسمت لیستی از باکیفیت ترین بازی های اندروید را برای شما ارائه خواهیم کرد.

بازی های اندروید

با توجه به گسترده شدن کاربران گوشی‌های اندروید که اکنون تخمین زده می‌شود که 2.5 میلیارد نفر در بین 190 کشور مختلف هستند، که بیش از 1 میلیارد آن در سال 2020 اضافه شده است، این پلتفرم به یکی از مهم‌ترین سیستم‌عامل‌ها در جهان تبدیل شده است. از سوی دیگر، در طول چند سال گذشته شاهد آن هستیم که مقدار رام و حافظه داخلی دستگاه‌های تلفن‌های همراه به شدت افزایش یافته است، از 512 مگابایت تا ده‌ها گیگابایت در طول یک دهه گذشته. این عامل سبب می‌شود تا کمپانی‌های مختلفی از ظرفیت سیستم عامل اندرویدی و کاربران آن در کشورهای مختلف استفاده کنند. در این بین هم باید گفت که سامسونگ رتبه اول، هواوی و شیائومی رتبه دوم و سوم بیشتر کاربران تلفن همراه هوشمند اندرویدی را دارند.

یکی از بزرگترین ظرفیت‌هایی که در زمینه وجود دارد، بازی های اندرویدی است که هرساله بر تعداد آن افزوده می‌شود. به عنوان مثال، در سه ماهه اول از سال 2021 در حدود، 477 هزار و 877 گیم بازی برای موبایل ارائه شده است و این آمار نسبت به سال گذشته، در حدود 11.9 درصد افزایش یافته است. بازی های گیم ارائه شده در اندروید نیز همانند PC، در ژانرهای مختلفی عرضه شده‌اند که اگر در ادامه با ما باشید، به معرفی باکیفیت ترین بازی های اندروید می‌پردازیم. از جمله این ژانرها می‌توان گفت:

  • اکشن: یکی از جذاب‌ترین دسته بازی‌ها در کامپیوتر و اندروید است که بیش از 11 درصد از کل بازی‌های این سیستم عامل را به خود اختصاص داده است. خود این نوع بازی، دسته‌بندی‌هایی دارد که شامل بازی‌های پلتفرمی، شوتر، مبارزه‌ای، ضرب‌و‌شتم و … می‌باشد.
  • ماجراجویی:
  • بتل رویال: بیشتر بازی‌های اندرویدی در این دسته طبقه‌بندی می‌شوند که شامل 58 درصد از بازی‌های کل اندرویدی می‌باشد.
  • کژوآل
  • کارتی
  • نقش آفرینی
  • ورزشی
  • رمزآلود: پس از دسته کژوآل، رده‌بندی بازی‌های رمزآلود بیشترین سهم دانلود از سوی کاربران را دارد.
  • استراتژی
  • کلمه‌ای

جالب است بدانید سهم بازی‌های موبایل بر درآمد کلی بازی در سراسر جهان، در حدود 54 درصد است که پیش‌بینی می‌شود این آمار در سال 2021 به 59 درصد افزایش یابد. بزرگترین گروه سنی بازیکنان بازی های موبایل، در محدود 25-34 سال (30٪) و 35-44 (24٪) و 45-54 (20٪) است.

معرفی بازی های اندرویدی

بازی های باکیفیت اندروید

در قسمت قبل به یک معرفی اجمالی از بازی های اندرویدی پرداختیم تا به اهمیت بازی‌های اندرویدی پی ببرید. حال لازم است در مورد بازی های باکیفیت اندرویدی صحبت کنیم. بازی های اندرویدی معمولا به 2 دسته تقسیم‌بندی می‌شوند که لازم است در هنگام دانلود یک بازی، کمی راجع به آنها تحقیق کنیم.  این دو دسته عبارتند از:

  • بازی‌های ساده: منظور از بازی‌های ساده، بازی‌هایی هستند که قابلیت نصب برروی اکثر دستگاه‌های موبایل هوشمند را دارند و شما نیازی به سخت‌افزار قدرتمند برای اجرای آنها ندارید. این بازی‌ها ساده هستند و تنها با دانلود همان فایل بازی، در اختیار شمار قرار می‌گیرند و می‌توانند اجرا شوند. در نصب این بازی‌ها حتما به مشخصاتی که بازی در مقدار رام از شما می‌خواهد و نیز سیستم عامل اندرویدی دقت کنید تا بتوانید بازی را روی سیستم عامل خود نصب کرده و از روان بودن آن اطمینان داشته باشید.
  • بازی‌های دیتادار: به خاطر پیشرفت سریع گوشی‌های اندرویدی به خصوص در طول چند سال گذشته، بازی‌های حجیمی ارائه می‌شوند که علاوه بر فایل اصلی، دارای یک قسمت به نام دیتا بازی هستند. این دیتای بازی می‌تواند بسته به حجمی که بازی دارد، از چند صد مگابایت تا چند گیگابایت باشد که بایستی به صورت جداگانه آن را دانلود کنید و یا منتظر باشید تا پس از نصب بازی، خود بازی آن را دانلود کند. اگر این فایل دیتای بازی های باکیفیت اندرویدی را جداگانه دانلود کرده‌اید، بایستی آن را در مسیر Android/Data در حافظه داخلی و یا در مسیر Android/Obb در کارت حافظه قرار دهید. خود فایل‌های دیتا به دو دسته تقسیم می‌شود که شامل دیتای اختصاصی یعنی مخصوص گرافیک‌های مختلف آن گوشی شامل Mali – PowerVr و … و نیز دیتای مشترک که معمولا با پسوند Obb شناخته می‌شود و با آپدیت بازی، ارتقا می‌یابد.

در نهایت قبل از معرفی بازی های باکیفیت اندرویدی باید به این مطلب دقت کنید که پنج عامل سخت‌افزار گوشی برای اجرای بازی‌های سنگین که به شدت به رام و نوع سی‌پی‌یو شما بستگی دارد، نسخه اندروید مناسب که معمولا امروزه بازی‌ های باکیفیت اندرویدی بیشتر از نسخه‌های بالای 6 استفاده می‌کنند و نیز سینک کردن اکانت گوگل، اتصال قوی اینترنت برای دانلود فایل دیتا و … و در انتها نصب گوگل پلی آپدیت‌ شده از مهم‌ترین عواملی هستند که باید در اجرا و نصب بازی های باکیفیت اندرویدی به آن توجه کنید.

بازی های باکیفیت اندروید

باکیفیت ترین بازی های اندروید

در طول پنج سال گذشته، عناوین بسیار جذابی برای بازی‌های موبایل آمده است که می‌توانیم آن را جزو باکیفیت ترین بازی های اندروید دسته‌بندی کنیم. این بازی‌ها که توانسته‌اند به صورت چند صد میلیون دانلود و بر روی گوشی کاربران اجرا شوند، از استقبال و امتیازهای خوبی برخوردارند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

PUBG Mobile

اگرچه Fortnite یک بازی محبوب در بین تمام کاربران PC، اندروید و iOS  است که آن را می‌توان بازی پیشتاز در سبک نبرد رویال در رایانه‌ها و کنسول‌ها دانست، اما اگر بخواهیم در سیستم عامل اندروید، بازی را در سبک بتل رویال به عنوان رتبه نخست معرفی کنیم، باید از PUBG Mobile نام برد که از جمله باکیفیت ترین بازی های اندرویدی نیز به شمار می‌آید. PUBG Mobile تجربه کاملی را از نسخه Pc به کاربران ارائه می‌دهد. دو مزیت مهمی که نسخه اندرویدی (موبایل) با نسخه Pc در بازی پابجی دارد، رایگان بودن و سیستم عامل کمتری برای اجرای بازی است. PUBG Mobile یک برنامه کنترلی ارائه می‌دهد که یک لول بالاتر از اکثر بازی‌های تلفن همراه است.

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds Mobile توسط Tencent Games منتشر شده است و در نسخه‌های Android و iOS (یعنی iPhone) برای گیمرهای موبایل دسترس است. این بازی از 19 مارس 2018 به صورت مرحله به مرحله نسخه‌ای از خود را منتشر کرد و توانست و به یکی از پردانلودترین بازی‌ها در جهان تبدیل شده و کاربران بسیاری را در سیستم‌های Android و iOS به خود جذب کند. قابل ذکر است که این بازی به صورت ماهانه به روز می‌شود که در هر آپدیت به شما محتوا، نقشه‌ها و موارد جدید برای خرید ارائه می‌گردد.

اگر با سبک Battle royale آشنا نیستید، باید به طور خلاصه گفت اساساً بتل رویال به معنی همه در برابر همه است، کمی شبیه بازی‌های مشابه Starving که در آن شما با هیچ چیز شروع نمی‌کنید و مجبور به جمع‌آوری سلاح و تجهیزات هستید. این بازی در نهایت یک نبرد نفس گیر، تا جایی ادامه می‌یابد که آخرین بازیکن ایستاده باشد. در هربازی با 100 بازیکن در جزیره 8*8 کیلومتری در حالت‌ها و نقشه‌های مختلف بازی می‌کنید.

سه حالت اصلی بازی وجود دارد: انفرادی، دو نفره و تیمی که حالت دوم به شما اجازه می‌دهد تا با سه بازیکن دیگر برای یک تیم چهار نفره همکاری کنید. هر کدام با جوانب مثبت و منفی مختلف کمی متفاوت است، بزرگترین مزیت بازی تیمی این است که افرادی از شما حمایت کنند، شما را زنده می‌کنند و عنصری از تاکتیک‌های همکاری را به بازی بیاورند.

بازی با چتر نجات و خارج شدن از یک هواپیما به سمت یک جزیره شروع می‌شود. هنگام فرود مأموریت شما این است که هر آنچه را که می‌توانید برای پیروزی از تجهیزات پزشکی تا سلاح مختلف، کلت، گان‌های سنگین و چاقو و … را جمع آوری کنید، سپس در یک نبرد تک به تک یا گروهی با دیگر کاربران، آنها را حذف کنید. جزیره ترکیبی از محیط‌های شهری و روستایی است که در نقشه در گوشه سمت راست بالای بازی نشان داده می‌شود اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، آن است که مناطق بازی با گذشت زمان از نظر اندازه کاهش می‌یابد.

این باعث می‌شود بازیکنان با حلقه‌های رو به کاهش به هم نزدیک شوند، کسانی که در خارج از فضای بازی امن باقی می‌مانند، شروع به درگیری کرده و تا کشتن هم پیش می‌روند. بازی زمانی به اوج خود می‌رسد که چند بازیکن آخر در یک فضای کوچک جمع شوند و یک بازیکن یا تیم به عنوان برنده ظاهر شود. اگر شما جزو آخرین نجات‌یافته ها هستید، بازی ممکن است تا حدود 30 دقیقه طول بکشد.

Call Of Duty Mobile

اگر طرفدار بازی‌های به سبک بتل رویال مانند پابجی نیستید، Call of Duty Mobile توسط توسعه‌دهندگان PUBG Mobile ایجاد شده است تا نوع متفاوتی از تجربه تیراندازی اول شخص را تجربه کنید. شما همانند پابجی، کنترل‌کننده‌های خوبی را خواهید داشت، اما به جای گیم پلی که کاملا به سبک بتل رویال باشد، حالت‌های کلاسیک Call of Duty مانند 5v5 و Zombies را نیز دریافت خواهید کرد.

Call of Duty Mobile، که به تازگی فصل هفتم خود را در سال 2021 آغاز کرده است، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل در جهان است. CoD موبایل ویژگی‌ها و امکانات بسیاری دارد که  از جمله آنها می‌توان به تعداد زیادی سلاح‌، نقشه‌ها و اپراتورهای مورد علاقه طرفداران اشاره نمود. در حالی که همه این محتواهای CoD کاربران بسیاری در سیستم عامل‌های iOS و Android دارد، با این حالت برخی ترجیح می‌دهند بازی را بر روی رایانه خود انجام دهند.

این بازی در سه روز اول خود در سراسر جهان از 35 میلیون بارگیری در فروشگاه Apple و Google Play فراتر رفت و در هفته اول خود به 100 میلیون بار رسید. در پایان سال 2019، Call of Duty: Mobile به 180 میلیون بار در سراسر جهان رسید. تا ژوئن 2020، این بازی بیش از 250 میلیون بارگیری داشته و نزدیک به 327 میلیون دلار درآمد داشته است. در ماه مه 2021، تعداد نصب و اجرای این بازی‌‌ها از 500 میلیون بار گذشت و بیش از 1 میلیارد دلار درآمد کسب کرد.

در مورد ویژگی‌های بازی می‌توان گفت این بازی از گرافیک خیره‌کننده‌ای برخوردار است و کنترلرهای لمسی روان و قابل شخصی‌سازی دارد. این بازی درون خود ده‌ها شخصیت مختلف دارد که می‌توان هرکدام از آنها را یک تجربه منحصربفرد برای بازیکنان دانست. شما در بازی از یک فروشگاه با بسیاری آیتم برای خرید و … بهره می‌برید. این بازی میلیون‌ها کاربر فعال در جهان دارد که می‌تواند به خوبی کاربران را در بازی‌های آنلاین گرد هم آورده و در نبردهای بتل رویال شرکت دهد. این بازی اکنون امتیاز 4.4 را از سوی کاربران دریافت کرده است.

باکیفیت ترین بازی های اندروید

معرفی باکیفیت ترین بازی های اندروید

Mini Metro

همانند شلوغ‌ترین سیستم‌های حمل‌و‌نقل جهان، در مینی مترو، شما با خطوط این سیستم حمل و نقل سروکار دارید. در اصل، Mini Metro یک بازی استراتژی است. شما باید از منابع خود برای مدیریت خطوط و ایستگاه‌های مترو استفاده کنید و ایستگاه‌های جدیدی را هنگام ظهور متصل کنید. در این بازی، هدف نهایی این است که ببینید چقدر می‌توانید شهر خود را در حرکت نگه دارید. بیش از 20 شهر متمرکز بر حمل و نقل وجود دارد – از جمله سئول، بارسلونا، برلین، قاهره، اوساکا، ملبورن و هنگ کنگ – و اگر تمایل داشته باشید، می‌توانید برای هرکدام، شبکه‌های سفارشی خود را ایجاد کنید. همه چیز بسیار مینیمالیستی است و در این بازی می‌توانید با المان‌های آن از جمله موسیقی کم حجم و نقشه‌های مترو که مستقیماً از نمونه کارهای هری بک به نظر می‌رسد، مواجه شوید. (هری بک، مردی است که نقشه لوله لندن را مدرن کرد). Mini Metro به تنهایی برای طرفداران بازی‌های پازل استراتژیک به اندازه کافی جذاب است. برای طرفداران حمل‌و‌نقل، این یک رویا است که به واقعیت تبدیل شده است.

در مینی‌مترو به عنوان یکی از باکیفیت ترین بازی های اندرویدی، شما با یک محیط دوبعدی مواجه هستید که بایستی نقشه‌های مترو را در آن پیاده‌سازی کنید. در این بازی، شهروندان، مسافرینی هستند که بین ایستگاه‌های مختلف جابه‌جا می‌شوند و در اینجا وظیفه شما است که این بازی را طوری مدیریت کنید تا آنها بتوانند در حداقل زمان بین ایستگاه‌های مختلف جابه‌جا شوند. در این بازی همچنین در طی هرهفته (مطابق با زمانی که بازی ارائه می‌کند)، منابع جدیدی دریافت می‌کنید. منابع جدید به معنای لوکوموتیو‌ها، واگن‌ها، تونل‌ها، خطوط و پل‌ها هستند که می‌توانید از آن برای توسعه ساختار حمل‌و‌نقل شهری خود استفاده کنید. در این بازی نکته مهم آن است که از شلوغ‌شدن ایستگاه‌ها جلوگیری کنید. هدف در این بازی، جلوگیری از ازدحام در ایستگاه‌های مترو است که می‌تواند منجر به حذف شما و باخت بازی شود. این بازی به صورت آفلاین ارائه شده است اما حالتی Daily دارد که شما را به رقابت با کاربران دیگر وا می‌دارد. از جمله مشخصات این بازی می‌توان به امتیاز 4.6 از بین 54 هزار رای، بیش از 1 میلیون بار دانلود اشاره نمود.

Asphalt 9: Legends

چهارمین مورد از لیست باکیفیت ترین بازی های اندرویدی ما، بازی آسفالت 9: افسانه‌ها نام دارد. Asphalt 9: Legends بی‌شک یک بازی باکیفیت و مجلل است، که باعث می‌شود آن را برای گوشی‌های جدید و قوی مناسب دانست. این بازی را می‌توان یک گیم خیره کننده واقعی دانست که دارای جلوه‌های سه‌بعدی، پرتوهای نوری و آب‌و‌هوای واقع بینانه است. اما چیزی که در زیر آن ظاهر جذاب در این بازی نهفته شده است، یک بازی مسابقه‌ای هیجان‌انگیز است که این هیجان این ژانر را به استخوان شما می‌رساند.

این بازی توسط شرکت بازی‌سازی Gameloft ساخته شده است که در ساخت بازی‌های آسفالت 8 و 6 نیز اقدام کرده بود. این بازی در مارس 2018 برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شد و جالب است بدانید در هفته اول توانست 4 میلیون بارگیری و نصب را داشته باشد. این بازی در این نسخه دارای 111 ماشین است که در سطوح مختلفی از ضعیف تا قدرتمند دسته‌بندی می‌شوند. شما در ابتدای بازی بایستی از ماشین‌های قدیمی و ضعیف که اولین آن Mitsubishi Lancer Evolution X نام دارد، (رده D) شروع کنید و با قفل‌گشایی‌ها و … برای ارتقا ماشین خود اقدام نمایید. یکی از ویژگی‌های خوب این بازی، قابلیت شخصی‌سازی آن است که در بخش رنگ‌آمیزی، اسپرت کردن ماشین، تنظیمات رینگ و سپر و … می‌توانید آن را به کار ببرید. بازی در مسابقات Career و نیز مسابقات باشگاهی، کاربران خود را به چالش می‌کشاند. در این نوع بازی، شما با 20 ماشین مختلف سروکار دارید که در صورتی که بتوانید پیروز شوید، به شما جوایزی اعطا می‌شود.  شما در بازی می‌توانید 3 حالت هدایت ماشین را داشته باشید که شامل Tilt to steer، حالت Tap to steer و Touch Drive می‌باشند. در حالت Tilt to Steer شما با چرخاندن گوشی به چپ و راست، ماشین را کنترل می‌کنید. در حالت Tap to Steer، شما با لمس کردن صفحه نمایش کنترل ماشین را دارید و در روش Touch Driver، این حالت برای کامپیوتر استفاده می‌شود.  این بازی برای کامپیوتر نیز عرضه شده است که به پردازنده Core i3 و گرافیک حداقلی Intel HD Graphic 4000 نیاز دارد.

معرفی باکیفیت ترین بازی های اندروید

لیستی از بهترین بازی های گرافیکی اندروید

Genshin Impact

Genshin Impact یک بازی RPG اکشن با عناصر اکتشافی است که بسیار شبیه Breath of the Wild می‌باشد. با حجم زیادی از محتواهای منتشر شده در هنگام عرضه و موارد دیگر، این عنوانی است که سرگرمی‌های زیادی را در آینده برای شما فراهم خواهد کرد. بازی برای دو پلتفرم کنسول و اندروید ساخته شده است. در این بازی، با یک جهان گرافیکی شگفت‌انگیز روبرو می‌شوید که بایستی در قالب نقش‌آفرینی‌های مختلف در این سرزمین با موجودات اهریمنی مختلفی رودرو شوید. در این بازی شما ابتدا یک شخصیت هستید و در ادامه کاراکترهای مختلفی به شما اضافه می‌شود. سپس شما می‌توانید روی آن‌ها سوییچ شده و از قابلیت‌ها و ویژگی‌های آنها استفاده کنید. هرکدام از کاراکترها از عناصر مختلفی به صورت منحصربفرد برای مبارزه استفاده می‌کنند که از جمله آن می‌توان به آب، آتش و … اشاره نمود.

بازی گیم‌پلی ساده و جذابی دارد. جذابیت آن به خاطر گرافیک زیبای بازی است و سادگی آن را می‌توان مربوط به مکانیزم‌های جنگی و کنترلی کاراکترها در بازی دانست. از جمله ویژگی‌های خوب این بازی می‌توان به آیتم‌های مختلف آن اشاره نمود که شامل کاراکترها، سلاح‌ها و … می‌باشد و امکان شخصی‌سازی کامل را به شما می‌دهد. این بازی تنها به صورت آنلاین اجرا می‌شود و شما می‌توانید با دوستان خود به صورت گروهی آن را انجام دهید. شرط اینکه با دوستان خود در این بازی به چالش بپردازید، آن است تا سطح 16 به صورت تکنفره بازی کنید. گنشن ایمپکت به عنوان یکی از بازی‌های جذاب در سبک RPG و به عنوان باکیفیت ترین بازی های اندروید، به صورت رایگان در اپ ‌استور و پلی استور عرضه شده است که می‌توانید برای سیستم‌ عامل‌های اندروید و iOS آن را دانلود کنید. شما همچنین می‌توانید با خرید‌های درون برنامه‌ای، شخصیت‌های مختلفی را در این بازی بدست آورده ولی این شخصیت‌ها به صورت تصادفی بازگشایی می‌شوند. این بازی در پلی‌ استور امتیاز 4.5 را در میان تقریبا 2 میلیون نظر کاربران دریافت کرده است. این بازی در حدود بیش از 10 میلیون بار نصب و اجرا شده و نیاز به اندروید نسخه 5 و بالاتر دارد.

The Elder Scrolls: Bladess

The Elder Scrolls: Blades از جمله فرانچایز‌ها در صنعت گیم است که حتما می‌توان آن را به عنوان یکی بهترین بازی‌ها برای تجربه کردن دسته‌بندی نمود. داستان بازی، حول محور شخصیت شما، یک یک عضو بازمانده از تیغه‌ها که گروهی از جاسوسان و محافظان افسانه‌ای هستند، است که اکنون به تبعید وادار شده‌اند. گیم‌پلی بازی اما بیشتر وابسته به خرید‌های درون برنامه است که قدرت و توانایی‌های کاراکتر شما را به آن وابسته می‌کند. به طور مثال، شما می‌توانید با پرداخت 100 دلار در این بازی و خرید درون برنامه‌ای، بازی را طی چند روز تمام کنید. این بازی از گرافیک بسیار حجیمی برخوردار است و به همین خاطر در لیست باکیفیت ترین بازی های اندرویدی ما قرار می‌گیرد. از جمله المان‌های گرافیکی جذاب آن می‌توان به نورپردازی، سایه‌زنی و ساخت‌ محیط‌های مطابق با بازی اشاره نمود که قطعات کیفیت بصری بازی را به خوبی افزایش داده است.

در این بازی شما دشمنان زیادی در مراحل مختلف، روستا به روستا مواجه می‌شوید و این مناطق را امن می‌کنید. در کنار خط داستانی، چالش‌هایی با جوایز اندک نیز قرار داده شده‌اند. این بازی در گوگل پلی بیش از 1 میلیون بار دانلود شده است و نیاز به اندروید 6 به بالا را دارد.

Pascal’s Wager

اگر در کامپیوتر، به سبک بازی‌های سولز و هاردکور علاقمند هستید، این بازی در سیستم اندروید می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. با توجه به استقبال خوبی که از این بازی در کنسول و رایانه‌های شخصی شاهد بودیم، نسخه اندروید آن نیز منتشر شد. اگر شناختی از محیط بازی داشته باشید، قطعا می‌توانید Pascal’s Wager را به عنوان یکی از باکیفیت ترین بازی های اندرویدی طبقه‌بندی کنید. این بازی یک گیم سخت است که می‌تواند تا مدت‌ها شما را به چالش بکشاند. بازی همچنین برای نسخه iOS نیز ارائه شده است که باید برای تهیه آن مبلغی در حدود 7 دلار را پرداخت کنید. این بازی بیش از 100 هزار بار دانلود شده و امتیاز 4.3 را با 10 هزار رای به خود اختصاص داده است. همچنین باید گفت این بازی که توسط کمپانی چینی Giant Global در سال 2020 ساخته شده است، در یک داستان حماسی و جالب ارائه می‌شود.

داستان بازی به این شرح است که دنیای باستان، طی یک حادثه ماورائی، توسط یک هاله تاریک پوشانده می‌شود که علت آن، سقوط خورشید به درون دریا است. با حاکم شدن تاریکی برجهان، موجوداتی پلید ظاهر می‌شوند که در دنیای انسان‌ها، آنها را برده خود می‌کنند. برای آنکه بازی پیش رود، نیرویی معنوی به نام Colossi به کمک شما می‌شتابد. با پیدا شدن شخصیت‌های اصلی بازی، این نیروی معنوی که ضعیف شده است و ماجراهای آن، به نجات دنیا می‌انجامد. شما باید این گروه را در این مسیر هدایت کنید و از چالش‌های مختلف آن با موفقیت بیرون شوید. توجه کنید که این بازی آنلاین است و تنها بر روی گوشی‌هایی با پردازنده ARM64 نصب می‌گردد. دیتای بازی با حجم 500 مگابایت در اول بازی دانلود می‌شود و نیازی به فی-لت-ر شکن برای اجرای این بازی ندارید.

لیستی از بهترین بازی های گرافیکی اندروید

دانلود بازی های گرافیکی اندروید

در انتهای این لیست از باکیفیت ترین بازی های اندروید، همچنین نام دو بازی دیگر را می‌توان ذکر کرد که عبارتند از:

Oceanhorn 2

اگر به سبک بازی‌های ماجراجویی در یک محیط جذاب کارتونی و فانتزی علاقه دارید، حتما باید با بازی Oceanhorn 2 آشنا شوید. این بازی روایتگر ماجراجویی یک کاراکتر نوجوان است که در سرزمین‌های مختلفی در جهان پهناور خود سفر می‌کند. این کاراکتر قهرمان و کوچک، در جزیره‌ها و دریا‌ها مختلف سفر می‌کند و با دشمنان خود که در قالب هیولاهایی هستند مواجه می‌شود. شما که کاراکتر را در اختیار دارید، بایستی با هوش و جادوی آن، به مبارزه با این موجودات بپردازید. به طور قطع باید این بازی را با محیط کاربری جذاب آن در لیست باکیفیت ترین بازی های اندروید قرار داد.

رابط کاربری بازی شامل نقشه یا مینی مپ آن است که در قسمت بالا سمت راست قرار داده شده است. این نقشه قابلیت باز شدن را داشته و می‌تواند جزئیات بیشتری را نشان شما دهد. همچنین شما می‌توانید با لمس صفحه نمایش، کاراکتر را به جهت‌های مختلف سوق دهید. برای جلورفتن در بازی، بایستی از تجهیزات خود در این بازی استفاده کنید. در مراحل بازی ممکن است هم‌تیمی‌هایی داشته باشید که ایرادی که می‌توان به این بازی در این رابطه گرفت، هوش مصنوعی ضعیف آن کاراکترها است.

در مورد چالش‌های بازی، موارد مختلفی وجود دارد. همانطور که گفتیم، اولین چالش، رویارویی با هیولاها است که باید آنها را نابود کنید. سپس باید با معماها و اسرار ناشناخته‌ای روبرو شوید و با دستیابی به گنجینه‌هایی که در بازی قرار داده شده است، از پس مبارزه با دشمنان خود برآیید. به طور کلی، بیش از 10 ساعت گیم پلی را در این بازی می‌توانید تجربه کنید که شامل شمشیرزنی، یافتن اشیای قدیمی و باستانی و … می‌باشد. از ویژگی‌های منحصربفرد بازی هم می‌توان به موسیقی بازی اشاره نمود که می‌تواند این بازی نقش آفرینی را جذاب‌تر کند.

این بازی به صورت آفلاین عرضه شده است و دارای فایل دیتا می‌باشد. از جمله نقاط ضعف بازی نیز می‌توان به باگ‌های متعدد، طراحی ضعیف رابط کاربری، محدود بودن بیش از حد کاراکتر بازی اشاره نمود.

Sky: Children of the Light

در نهایت باید بازی Sky: Children of the Light، یک بازی با گرافیک جذاب را معرفی کنیم. Sky: Children of the Light یک ماجراجویی آنلاین جهان باز است که توسط thatgamecompany توسعه یافته است. برای کسانی که به سبک بازی Journey علاقمند هستند، این عنوان می‌تواند بسیار جذاب باشد. ایجاد یک دنیای اجتماعی شگفت انگیز برای بازیکنان برای کمک به یکدیگر، دوست شدن و انجام مأموریت‌ها در حالی که دست در دست یکدیگر دارید، این یک تجربه مفید برای هر کسی است که این بازی را انتخاب می‌کند. Sky: Children of the Night که ابتدا در iOS و Android منتشر شده بود، در ژوئن 2021 بر روی نینتندو سوییچ عرضه شد. این بازی به صورت رایگان عرضه شده است و می‌توان آن را جزوی از باکیفیت ترین بازی های اندرویدی دانست.

در مورد داستان بازی باید گفت شما در یک پادشاهی متروک بیدار می‌شوید، وظیفه‌ای جز توزیع امید به کسانی که بیشتر به آن نیاز دارند، ندارید. در این بازی کاراکتر شما فقط یک هدف دارد و برای رسیدن به آن باید تلاش کنید. جهان اطراف شما دچار مالیخولیا شده است، اما شما آنجا هستید تا نور انتهای تونل را تامین کنید. به شما این قدرت داده می‌شود که در هفت قلمرو رویایی سفر کنید، جایی که طیف وسیعی از چالش‌ها پیش‌روی شما قرار دارد. همانطور که پیشرفت می‌کنید و امید را در جایی پر از ناامیدی باز می‌‌گردانید، قدرت شما قوی‌تر می‌شود. ولی در این بازی شما تنها نیستید. Sky: Children of the Light یک تجربه فوق‌العاده و اجتماعی از بازیکنان در سراسر جهان است. برخلاف حضور در چت صوتی با بازیکنان دیگر، راه‌هایی برای برقراری ارتباط بدون نیاز به صحبت کردن وجود دارد. این بازی بیش از 10 میلیون بار دانلود و نصب شده است و توانسته است از میان 600 هزار رای، امتیاز 4.5 را بدست آورد.

دانلود بازی های گرافیکی اندروید

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 3

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا