بازی (معرفی و آموزش بازی)سرگرمی

معرفی بهترین بازی های اکشن برای اندروید

اگر به دنبال بهترین بازی های اکشن برای اندروید هستید و می‌خواهید در این دوران قرنطینه، اوقات بیکاری خود را با تجربه احساس هیجان، خشونت، ترس و … همراه سازید، حتما با ما در تا انتهای این مقاله همراه باشید. بازی‌های اکشن، از جمله بهترین سبک‌های گیم‌هایی هستند که در پلتفرم‌های مختلف می‌توانند احساسات و توانایی‌های شما را به چالش بکشند. از آنجایی که انواع مختلفی از بازی‌های اکشن در مارکت‌های مختلف وجود دارد، ممکن است شما برای دانلود بهترین بازیهای اکشن اندروید دچار سردرگمی و شک و تردید شوید. به همین خاطر ما در این مقاله از جوان ایرانی، سعی کرده‌ایم بهترین بازی اکشن اندروید را برای شما گلچین کرده و معرفی کنیم.

بازی های اکشن موبایل اندروید

اگر بازی‌های اکشن را تجربه کرده باشید، هیچ چیز شبیه این نوع بازی‌ها نمی‌تواند هیجان انگیزتر و مهیج‌تر باشد. اگر برای تجربه یک چالش سریع، مبارزه‌ای و خشمگین آماده هستید، حتما بایستی  بهترین بازی‌های اکشن برای اندروید را در لیست دانلودهای خود قرار دهید.

بازی های اکشن در بین هر پلتفرمی از محبوب‌ترین‌ سبک‌ها برای سرگرم کردن مخاطبانشان هستند. در واقع این نوع بازی‌ها، خون را پمپاژ می کند، سطح هیجان شما را بالابرده و عکس‌العمل‌های سریعی را از شما می‌طلبد. این یک روش عالی برای آزمایش سرعت عملکرد و تقویت آن می‌باشد.

خود بازی‌های اکشن چه در کامپیوتر و چه در موبایل، به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. به عنوان مثال در مورد انواع بازی‌های اکشن می‌توان به مواردی از جمله تیراندازی، بازی مبارزه‌ای، بازی ماجراجویی، پلتفرم و موارد دیگر اشاره نمود. با این حال، هر چند بازی‌های بسیاری در این سبک ارائه شده است، اما همه این‌ها نمی‌تواند تجربه کاملی را برای مخاطبان خود ارائه کند. از این رو، در بین هزاران بازی که برای انتخاب وجود دارد، در این قسمت از مقاله جوان ایرانی می‌خواهیم به معرفی بهترین بازی های اکشن برای اندروید بپردازیم تا شما بدون سردرگم شدن در سیاه‌چاله بازی‌های موبایل، بتوانید بهترین فیدبک را از بازی‌های اکشن موبایل داشته باشید.

معرفی بهترین بازی های اکشن برای اندروید

معرفی بهترین بازی های اکشن برای اندروید

با اینکه دسته‌بندی بهترین بازی های اکشن برای اندروید یک کار سخت و طاقت فرسا است، اما در نهایت یک لیست کامل و خوب را که ارزش دانلود کردن داشته باشد، برای شما تهیه کرده‌ایم. قبل از معرفی، توجه کنید که برخی از بازی‌ها پولی هستند اما شما می‌توانید نسخه رایگان و حتی مود شده آن را از وب‌سایت‌های مختلف دانلود کنید.

  • Slaughter 3 The Rebels: به طور قطع می‌توان این بازی را ارزش آن 5 دلار است و برای بزرگسالان قرار داده شده است را به عنوان یکی از نخستین و بهترین بازی های اکشن برای اندروید تصور کرد. بازی Slaughter 3 The Rebels نسخه سومی از این مجموعه است که توانسته است محیط منحصربفرد و خوبی را برای بازی شوتر ارائه کرده و گرافیک و جزئیات جذابی را ارائه کند. این بازی اتمسفر یا فضاسازی جذاب و گیرایی دارد. داستان بازی از این قرار است که دیوار یک زندان تخریب شده، حال خطرناک‌ترین زندانیان شهر آزاد شده‌اند و این افراد بایستی توسط شما که فردی به نام راسل هستید، مدیریت و کنترل شود. در این بازی شما در سبک اکشن سوم شخص هستید و بایستی آنها را از شهر پاکسازی نمایید. این بازی به صورت آفلاین انجام می‌شود.
  • Bomb Squad: یکی از بازی‌های فانتزی که ممکن است شما هم نام آن را شنیده باشید، بازی Bomb Squad نام دارد که به صورت رایگان برای نوجوانان طراحی شده است. در این بازی که به صورت آنلاین و آفلاین انجام می‌شود، شما بایستی در مسابقات مختلفی از جمله گرفتن پرچم، فوتبال آمریکایی و … ، در رقابت‌های خود در مقابل دیگران پیروز شوید. بهتر است این بازی را به صورت شبکه یا Lan با دوستان و خانواده خود بازی کنید تا سرگرم شوید. در واقع این بازی یک نوع بازی پارتی-محور است که می‌تواند اوقات خوشی را برای گروهتان ایجاد کند.
  • Call Of Duty Mobile: Call Of Duty: Mobile یکی از بهترین بازی های موبایل در سبک اکشن است که فضایی پر‌جنب‌و‌جوش در بین بازی‌های اکشن اندرویدی دارد و قطعاً یکی از بهترین بازی‌های اکشن در حال حاضر در Android می‌باشد. واضح است که نسخه موبایل Call Of Duty به پیچیدگی و گرافیک نسخه کامپیوتری نیست اما به اندازه‌ای مناسب دستگاه‌های تلفن همراه است و همچنان گیم پلی با کیفیت و سرگرم کننده خود را حفظ کرده است. این بازی از نظر بصری عالی به نظر می‌رسد. Call Of Duty Mobile توانسته است حالت‌های جدید، نقشه‌ها و اسلحه های مختلفی را برای کاربران خود ارائه کند که برجذابیت بازی می‌افزاید. در این بازی شما در حالت‌های مختلفی اعم از pvp، چندنفره، زامبی و … بازی می‌کنید و با سایر بازیکنان در جهان به صورت آنلاین به رقابت می‌پردازید. از ویژگی‌های خوب این بازی می‌توان به گیم‌پلی روان، امکان رقابت گروهی، حالت‌های متنوع بازی، کیفیت بالای جلوه‌های صوتی و … اشاره نمود.
معرفی بهترین بازی های اکشن برای اندروید

بررسی بهترین بازی های اکشن برای اندروید

در ادامه بررسی بهترین بازی های اکشن برای اندروید می‌توانید به لیست زیر توجه کنید:

  • Death Road to Canada: وقتی قرار است برای بازی پول خرج کنید، باید مطمئن شوید که ارزش سرمایه‌گذاری خوبی دارد. از این نظر، جاده مرگ به کانادا یک انتخاب برجسته است. در این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های اکشن برای اندروید، شما در مواجهه با آخرالزمان زامبی قرار دارید که باید گروهی از شخصیت‌ها را در یک ماموریت مرگبار به امنیت نسبی کانادا هدایت کنید. در طول راه، شما باید مکان‌ها را کشف کرده و برای تأمین منابع آنها را غارت کنید، همچنین در همین حالت، بایستی سلامت و روحیه تیم خود را نیز مدیریت نمایید. همه چیز در بازی Death Road to Canada به طور تصادفی تولید می‌شود و هر بازی را به یک تجربه منحصر به فرد در این سفر جاده‌ای تبدیل می‌کند. از مزایای این بازی می‌توان به سادگی و در عین حال گرافیک خوب آن در کنار وجود رویدادهای خاص و جدید اشاره کرد. شما در هر بازی شهرهای مختلفی را جستجو می‌کنید و در هر مرحله با داستان جدیدی روبرو هستید.
  • Penarium: Penarium یک بازی چالشی اندرویدی است که می‌تواند در لیست بهترین بازی های اکشن موبایل ما قرار داشته باشد. این نوع بازی می‌تواند بیشتر شما را به یاد بازی Worms بیندازد اما محیط آن در یک سیرک قرار داشته و شما به عنوان یک فرد باید در هرمرحله کارهایی خطرناک و جالب را برای تماشاگران انجام دهید. این بازی محیط تعاملی ساده‌ای دارد و کاربران با کلیک راست و چپ و پرش با آن سروکار دارند. مراحل بازی تنوع مناسبی دارد و شما می‌توایند با گذراندن چند مرحله، به مپ‌های جدیدتری ورود کنید و چالش های جدیدی را تجربه نمایید.
  • Fortnite: همانطور که نسخه pc فورتنایت توانست کاربران بسیاری را به خود جلب کند، نسخه موبایل آن نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است که یکی از دلایل آن را می‌توان رایگان بودن آن دانست. سبک این بازی به صورت اکشن، بتل رویال و آنلاین است و استودیو سازنده آن اپیک گیمز می‌باشد. این بازی در نسخه اندروید به قطع باید در لیست بهترین بازی های آنلاین شما قرار داشته باشد. شما می‌توانید از محیط کاربری آن که به خوبی جایگاه دکمه‌ها روی صفحه قرار داده است، ارائه قابلیت‌های مشابه مانند نسخه کامپیوتری، گرافیک مشابه نسخه کنسول و آنلاین و رایگان بودن آن نهایت لذت را برای تجربه یک بازی اکشن کسب کنید. در این بازی شما در یک جهان فانتزی با سایر بازیکن‌ها از طریق یک هواپیما فرود می‌آیید و تا کشتن همدیگر، زمانی که تنها یک نفر باقی بماند به بازی ادامه می‌دهید. این بازی از طریق پلی استور در دسترس کاربران قرار دارد.
  • Hopless 3 Dark Hallow Earth: قطعا اگر یک بازی اکشن و جذاب برای نوجوانان خود می‌خواهید، بایستی بازی Hopless 3 را در نظربگیرید. این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های اکشن برای اندروید توانسته است بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران دانلود و نصب شود. بازی پرطرفدار ناامیدی از استودیو Upopa Games، راجع به حباب‌های درخشانی است که در غارهای تاریکی قرار دارند و می‌توانند به لطف درخشش بدنی که دارند، محیط اطراف را روشن کنند. اما در این بازی دشمنانی وجود دارد که قصد نزدیک شدن و آسیب زدن به این حباب‌ها را دارند و وظیفه شما آن است تا با ابزارهایی که در اختیار دارید، به آنها شلیک کرده و آنها را حذف کنید. از جمله ویژگی‌های جذاب این بازی می‌توان به ماجراجویی در بازی با 50 لول مختلف، رقابت در حالت بی پایان، خرید آیتم برای حباب‌ها و ارتقا آنها اشاره نمود.
بررسی بهترین بازی های اکشن برای اندروید

برترین بازی های اکشن برای Android چیست؟

برای کسانی که مدت زمان تفریح خود را با تلفن همراه خود سپری می‌کنند، همچنین می‌توان بازی‌های اکشن زیر را پیشنهاد کرد که عبارتند از:

  • Cover Fire: در میان بازی‌های اکشن تیراندازی برای اندروید، Cover Fire یکی از پیشرفته‌ترین و همه کاره‌ترین تجربه‌های گیم پلی را ارائه می‌دهد. این بازی از ویژگی‌های بصری پیشرفته و گرافیک سه بعدی مانند کنسول در دستگاه‌های تلفن همراه برخوردار است. همچنین حالت‌های مختلفی در بازی موجود است که می‌تواند برای شما سرگرم‌کننده باشد . بازی دارای ماموریت‌ها و چالش‌های زیادی برای تکمیل کردن است. شما از داستان غنی آن در حالت‌های داستان و کمپین‌های عمومی لذت خواهید برد. این بازی به صورت آفلاین انجام می‌شود. بنابراین اگر به دنبال یک بازی اکشن شوتر تک‌نفره در حالت آفلاین هستید، حالت‌های مختلف بازی اکشن را دوست دارید، تنوع محیطی در بازی‌های اکشن را می‌خواهید، این بازی می‌تواند پیشنهاد بسیار مناسبی به عنوان یکی از بهترین بازی های اکشن برای اندروید باشد.
  • MORTAL KOMBAT The Ultimate Fighting Game: یک بازی اکشن که برای افراد بزرگسال ساخته شده است و دارای رده‌سنی +17 می‌باشد، بازی محبوب و خشن مورتال کمبات است. این بازی با 50 میلیون بار دانلود و نصب، به طور قطع باید در لیست بهترین بازی‌ های اکشن برای اندروید قرار داشته باشد. اگر قصد یک تجربه مبارزه واقعی و جذاب را دارید، حتما این بازی را در نظر بگیرید. از جمله ویژگی‌های این بازی اندرویدی می‌توان به ساخت تیم و بازی گروهی به صورت 3 به 3، نسخه نهایی شده بازی CCG که دارای 130 شخصیت است، برگزاری مسابقات داخلی و نبردهای حماسی، بازی‌های رقابتی به صورت آنلاین، امکان سفارشی‌سازی شخصیت‌ها و قابلیت کسب پاداش اشاره نمود. برای نصب این بازی لازم است توجه کنید که این بازی جلوه‌های بصری بالایی دارد و لازم است حداقل رم 1 گیگابایت باشد. این بازی آنلاین بوده و به حداقل 1.1 گیگابایت فضا برای نصب نیاز دارد.
  • Shadow fight 3: یک بازی در سبک مورتال کمبات به صورت مسابقه‌ای و مبارزه‌ای است که در آن شما می‌توانید با کاراکترهای مختلفی مبارزه کنید. داستان بازی در مورد یک جنگ حماسی در دنیا است که توسط یک نیروی سایه ایجاد شده است و سه طایفه برای تصمیم‌گیری و بدست آوردن آن می‌جنگند. این سه طایفه هرکدام هدف خاصی دارند و شما به عنوان یکی از رزمندگان لژیون، بایستی آن را از بین ببرید. از ویژگی‌های این بازی می‌توان به سفارشی‌سازی حرفه‌ای و منحصربفرد، سبک‌های مبارزه‌ای شخصی سازی شده، وجود خط داستانی، مبارزه با سایر رقبا و هوش مصنوعی، جمع‌آوری آیتم، ایجاد رویداد‌های مختلف در بازی‌ها، انیمیشن‌های رنگارنگ و … اشاره نمود. این بازی به صورت آنلاین اجرا شده و به اتصال اینترنت نیاز دارد. تاکنون بیش از 100 میلیون بار این نسخه دانلود و نصب شده است.
  • Vector 2: وکتور 2 یک بازی اکشن و سریع است که نیازمند واکنش‌های سریع شما می‌باشد. این بازی در یک محیط 2 بعدی انیمیشینی انجام می‌شود و در آن بایستی شما یک مرکز تحقیقاتی بزرگ اما پیچیده فرار کنید. موانع مختلفی برسر راه شما وجود دارد که باعث می‌شود تا این بازی چالش برانگیز شود. شما می‌توانید در این بازی برای کاراکتر خود، ارتقاهای مختلفی را در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید برای کاراکتر خود و مهارت‌های آن، استایل‌هایی را اضافه کنید. از جمله ویژگی‌های این بازی می‌توان به گرافیک ساده و جذاب، موسیقی متن، ترفند‌ها و چالش‌های مختلفی که برسر راه شما وجود دارد و … اشاره نمود. این بازی می‌تواند برای پارکوربازها نیز جذاب باشد. حجم بازی 96 مگابایت است و تاکنون 50 میلیون بار برروی گوشی‌های مختلف دانلود و نصب شده است.
برترین بازی های اکشن برای Android چیست؟

لیستی از بهترین بازی های اندرویدی موبایل

در انتهای لیستی که برای بازی های اکشن برای اندروید تاکنون ارائه شد، می‌خواهیم 4 مورد دیگر از این بازی‌های جذاب برای پلتفرم اندروید را برای شما معرفی کنیم که عبارتند از:

  • Into the Dead 2: Into the Dead 2 یکی از بی‌نظیرترین و بهترین بازی ‌های اکشن برای اندروید در سبک دویدن و فرار است. داستان بازی در جایی است که شما با یک ماشین از دست زامبی‌ها فرار می‌کنید اما با ایجاد یک تصادف، از ماشین پیاده شده و باید در یک میدان وسیع، با سلاحی که دارید از دست گروه‌های مختلف زامبی که در سر راه شما ظاهر می‌شوند، فرار کنید. در نسخه دوم این بازی، شما مراحل پایانی بیشتر، سلاح بیشتر، همراه سگ و حتی برخی از عناصر دفاع برج را دارید که در نسخه 1 قرار نداشت. این بازی همچنین دارای رویدادهای روزانه و ویژه است، و به صورت کاملا رایگان برای کاربران ارائه شده است. سبک دونده بی‌پایان همراه با عناصر تیرانداز، دو ژانر اکشن عالی را در یک تجربه واحد ترکیب می‌کند.
  • Garena Free Fire Kalahari: جالب است بدانید که این بازی با 500 میلیون بار دانلود و نصب، کمتر اشاره‌ای به آن می‌شود. به عنوان یکی از پردانلودترین بازی اکشنی که بر روی موبایل‌های اندرویدی نصب می‌شود، Garena Free Fire Kalahari را می‌توان در لیست بهترین بازی های اکشن برای اندروید قرار داد که ماهیت آن مانند بتل رویال شوتر بوده در هر دور بازی، شما طی 10 دقیقه با 48 شرکت‌کننده دیگر مسابقه می‌دهید. همانند فورتنایت و …، شما باید در محیط بازی اسلحه‌های دشمنان را غارت کنید، تا آخرین لحظه تا انتهای بازی دوام بیاورید و دشمنان خود را حذف کنید. بازی دارای لوازم مختلفی است و سبک واقع‌گرایانه‌تری دارد.
  • Pubg: هرچند سبک‌های مختلفی از بازی بتل رویال تاکنون معرفی شد، اما به واسطه محبوبیت بازی پابجی نباید آن را از لیست بهترین بازی های اکشن برای اندروید جا گذاشت. پابجی یک بازی همانند فورتنایت است که به طور کلی سبک بتل رویال را می‌توان بین دو گروه بزرگ پابجی باز‌ها و فورتنایت بازها تقسیم کرد. در نسخه پابجی، شما با محیط واقعی‌تر برخلاف فورتنایت روبرو می‌شوید و گرافیک، اسلحه‌ها، محیط و … به صورت دقیق‌تری طراحی شده است. نسخه جدید PUBG شامل نقشه‌های جدید، حالت‌های گیم پلی جدید مانند Team Deathmatch و Payload Mode، سلاح‌های جدید و همچنین وسایل نقلیه جدید – از جمله هلیکوپترها است. بنابراین اگر مدت زیادی است که بازی را انجام نداده‌اید، امروز سری به بازی PUBG Mobile بزنید و از گیم پلی جدید آن لذت ببرید. پیشنهاد می‌کنیم پستی را که برای نصب این بازی تحت عنوان ” آموزش نصب پابجی موبایل روی کامپیوتر” در سایت قرار داده شده است را حتما مطالعه کنید.
  • Modern Kombat 5: در انتهای لیست بهترین بازی های اکشن برای اندروید، نام مدرن کمبات 5 نیز با بیش از 100 میلیون بار دانلود قرار دارد. Modern Kombat 5 یک بازی تیرانداز اول شخص بسیار اکشن است که شبیه نسخه‌ای از Call of Duty Mobile می‌باشد. شدت بازی را می توان از سکانس ابتدایی آن با شلیک هلیکوپتر از قایق‌های موتوری ترسیم کرد. اگرچه زمان بارگذاری کمی بالاتر از بازی‌های دیگر است، اما پس از ورود به بازی، به بازیکنان قول داده می‌شود که با اسلحه‌های پیشرفته، سطوح چالش برانگیز و حرکات دنباله دار جالب برای فرارهای نزدیک به مرگ از این بازی بی‌نهایت لذت ببرند.

بازی مورد علاقه شما کدام بازی است؟ من خودم Call of Duty Mobile رو بازی می کنمو دوستش دارم.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

سید مطهر اطهری

فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار ♦️ مشغول به کار در زمینه‌های برنامه نویسی، سئو، گرافیک، تدوین، علاقه‌مند به حوزه‌های تکنولوژی، فیلم و سریال، موسیقی ♦️ نوازنده ویولن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا