تکنولوژینقد و بررسی

بهترین جاروبرقی ایرانی و خارجی (معرفی مدل‌های برتر)

معرفی بهترین جاروبرقی ایرانی + خارجی از نظر مصرف‌کنندگان

داشتن جاروبرقی مناسب برای تمیز نگه‌داشتن فضا بسیار مهم است. بهترین جاروبرقی بسته به نیازهای خاص شما ممکن است متفاوت باشد.

سرمایه‌گذاری در جاروبرقی مناسب ساده‌ترین راه برای کاهش زحمت و راحت‌تر تمیز کردن است. بااین‌حال، انتخاب جاروبرقی مناسب می‌تواند یک کار دلهره‌آور باشد، به‌خصوص با توجه به اینکه مدل‌های مدرن چقدر پیشرفته و گران قیمت هستند. 

Dyson Gen5detect

Dyson الهام‌بخش وفاداری قابل‌توجهی در بین مشتریان خود است. در مقایسه با برخی مدل‌ها مدت‌زمان اجرا دو برابر دارد و سطل زباله‌ای بیش از دو برابر بزرگ‌تر دارد. صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی داخلی جاروبرقی تعداد ذرات جمع شده را به شما نشان می‌دهد.

چراغ داخلی سر Fluffy Optic  دو برابر نسخه‌های قبلی قدرت دارد. این قابلیت گردوغبار نامرئی و موهای روی زمین من را روشن می‌کند، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که تا جایی که ممکن است کثیفی را برطرف می‌نماید.

این جاروبرقی فوق‌العاده سبک است و انواع ذرات گردوغباری را جمع می‌کند. همچنین دارای چندین سر تمیز کننده است که می‌توان آن‌ها را تعویض کرد و فیلتر قابل شستشو دارد.

سامسونگ جت 75 پت

Samsung Jet 75+ یک گزینه عالی برای زمانی است که می‌خواهید یک جاروبرقی با قیمت متوسط داشته باشید که بتواند انواع آشفتگی‌ها را مدیریت کند.

برخلاف دایسون هیچ حالت تنظیم خودکار برق یا سنسور خاک روی برد ندارد. بااین‌حال، عملکرد مشابهی برای جمع‌آوری زباله‌ها در کف‌های لخت و فرش با قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به Dyson ارائه می‌دهد. این موضوع به موتور قدرتمند مکش 200 AW آن مربوط می‌شود که برای یک مدل بی‌سیم با این قیمت بسیار قدرتمند است. 

برخلاف دایسون، این جاروبرقی با یک ایستگاه پایه خود خالی شونده نیز کاملاً سازگار است که زباله‌های سطل زباله جاروبرقی را به یک کیسه خاک یکبار مصرف داخل آن می‌کشد. 

نوع پت جت 75 با یک برس توربو مینیاتوری برای تمیز کردن سطوح پارچه ارائه می‌شود، شایان ذکر است که این مورد کمی حجیم است و می‌تواند تارهای بسیار کوتاه مو را از دست بدهد. 

جاروشارژی Wyze

گزینه خوبی برای صرفه‌جویی در هزینه جاروبرقی است. علی‌رغم قیمت مقرون به صرفه‌اش، عملکرد کلی جمع‌آوری زباله بسیار قوی را ارائه می‌کند و به‌راحتی زباله‌ها را در هر سطحی پاک می‌کند. 

فیلتر HEPA روی آن در آب‌بندی مواد آلرژی‌زا نیز بسیار مؤثر است، اما هنگام تخلیه زباله آن که می‌تواند ابری از گردوغبار و زباله را آزاد کند، باید مراقب باشید. واشر لاستیکی که درب سطل زباله را محکم می‌کند اگر مراقب نباشید ممکن است بیفتد.

عملکرد باتری برای یک مدل بی‌سیم در این رنج قیمت بد نیست. زمان اجرای آن در حالت پرقدرت Turbo بسیار محدود است، می‌تواند تقریباً یک ساعت در کم‌مصرف‌ترین تنظیمات ECO کار کند.

بااین‌حال، در مقایسه با مدل‌های گران‌تر، کیفیت ساخت Wyze تا حدودی ارزان و ضعیف است و بدنه آن عمدتاً از پلاستیک نازک‌تر ساخته شده است. محفظه خاک آن شکننده است.

جاروشارژی Wyze

Miele Complete C3 Brilliant PowerLine

کنترل‌های اضافی روی دسته و یک تنظیم خودکار اضافی در این جاروبرقی وجود دارد که به جاروبرقی اجازه می‌دهد تا قدرت مکش را بسته به سطحی که تمیز می‌کنید به طور خودکار تنظیم نماید. 

همچنین عایق صوتی اضافی برای موتور باعث شده آن ساکت باشد. این مدل پرچم‌دار همچنین با یک سر پارکت سبک‌وزن، یک سر کف دیگر با مکش مستقیم با موهای جمع‌شونده و هد برقی برتر Miele SEB 236 با پنج سطح تنظیم ارتفاع ارائه می‌شود که اگر خانه شما دارای طیف گسترده‌ای از ارتفاع باشد، یک انتخاب عالی است.

اگر به کنترل‌های نصب‌شده روی دسته، تنظیم برق خودکار و خاموش‌کننده صدای اضافی نیاز ندارید، نوع C3 Kona تجربه کاربری مشابهی را با قیمت پایین‌تر ارائه می‌دهد. 

از طرف دیگر، اگر به دنبال نوع متفاوتی از جاروبرقی قوطی هستید، SEBO Airbelt D4  را در نظر بگیرید به لطف کیسه‌های خاکی با ظرفیت بالاتر، نیازی به تعویض مکرر ندارد و فیلترهای بادوام‌تری دارد.

Miele Classic C1 Pure Suction PowerLine

اگر می‌خواهید یک جاروبرقی میان‌رده داشته باشید، مدل Miele Classic C1 را بررسی کنید. مدل Pure Suction بسیار ارزان‌تر از حتی نمونه‌های سطح پایه Miele Complete  است، اما همچنان همان موتور مکش 1200 واتی را دارد. 

به‌این‌ترتیب، عملکرد تمیز کردن فوق‌العاده‌ای را در کف زمین ارائه می‌دهد. بااین‌حال، این نسخه از C1 فاقد یک سوکت الکتریکی در پایه شیلنگ خود است، بنابراین با سرپوش‌های برقی سازگار نیست. به‌این‌ترتیب، برای تمیز کردن فرش‌های بسیار ضخیم توصیه نمی‌شود.

این جاروبرقی فاقد محفظه ذخیره‌سازی ابزار داخلی است. تعمیر و نگهداری بسیار ساده‌ای دارد با فیلترهای قابل‌دسترسی آسان و اندازه جمع‌وجور و سه‌چرخ، مانور دادن در نقاط تنگ را آسان می‌کند.

اورکا

Eureka Mighty Mite یک انتخاب فوق‌العاده است. در مقایسه با مدل میان‌رده‌ای مانند Miele Classic C1، ظاهر خوبی ندارد و فاقد ویژگی‌های راحتی مانند کابل برق خود سیم‌پیچ یا گیره ابزار است. 

بااین‌حال، عملکرد فوق‌العاده‌ای را در کف‌های خالی ارائه می‌دهد. به لطف موتور 12 آمپری قدرتمند خود، حتی با یک سر ساده با مکش مستقیم، مقدار قابل‌توجهی از زباله‌ها را روی فرش می مکد. همچنین بسیار جمع‌وجور است و نگهداری آن آسان است. همچنین دارای یک کابل برق کوتاه است، بنابراین احتمالاً هنگام تمیز کردن مناطق بزرگ‌تر باید پریز را عوض کنید.

IZ862H Stratos

Dyson رتبه اول را برای مدت‌زمان اجرا به دست آورد، اما Shark ترفندهای مهمی در آستین بی‌سیم خود دارد و کمتر از نصف قیمت دایسون است. 

شما می‌توانید جاروبرقی را زیر میزها، کاناپه‌ها و تخت‌ها ببرید. به طور خودکار قدرت مکش خود را در هنگام مواجهه با مشکلات بزرگ‌تر افزایش می‌دهد. 

این ویژگی که Clean Sense IQ نام دارد، به‌صورت بصری به شما نشان می‌دهد که چه زمانی زباله‌ها شناسایی می‌شوند و چه زمانی تمیز هستند.                                                                                                                          

بوش مدل BGL8SILM1 

حداکثر قدرت این جاروبرقی برابر 650 وات است. سیستم Quattro Power در این مدل حداکثر قدرت مکش را در عین مصرف کم انرژی به شما می‌دهد.

سطح مصرف انرژی در این مدل بسیار عالی و در رده A است. همچنین موتور این دستگاه مجهز به سیستم SilenceSound است که کاملاً عایق‌بندی بوده و صدای بسیار کمی در حدود 59 دسی بل دارد و در نوع خود فوق‌العاده ست.

بهترین جاروبرقی
BGL8SILM1 

فیلتر بهداشتی HEPA آن قابلیت شستشو دارد و ظرفیت بالای 5 لیتری مخزن آن شما را چندین ماه از تعویض مخزن آن بی‌نیاز می‌کند. تکنولوژی AirBumper  در این محصول باعث می‌شود تا در حین جارو کشیدن به خاطر لاستیک دور جاروبرقی صدمه‌ای به دیوارها، و مبلمان وارد نشود.

این جاروبرقی دارای لوازم جانبی حرفه‌ای شامل برس نظافت قابل‌تنظیم، برس مبلمان و برس سطوح سخت و نازل شکاف است.

بوش BGL8PRO5

این محصول با پیشرفته‌ترین امکانات روز طراحی شده، به‌گونه‌ای که سطح قدرت صدای آن 74 دسی بل (A) است.

می‌توان گفت کم‌صداترین جاروبرقی موجود در بازار است و ظرفیت کیسه گردوغبار آن نیز XL است. قدرت مکش بالایی دارد و قابل‌تغییر و کنترل است.

مجهز به نشانگر تغییر کیسه گردوغبار است. با کمک لوله تلسکوپی با قفل کشویی و قفل نوع کلیپس جابه‌جایی دستگاه راحتی می‌شود.

با مصرف سالانه 28 کیلووات در ساعت انرژی جزو کم مصرف ترین جاروبرقی‌های جهان به شمار می رود. طراحی بی‌نظیر ، امکانات عالی و از همه مهتر کارایی مناسب آن را در دسته بهترین جاروبرقی قرار داده است.

جاروبرقی فیلیپس مخزن‌دار FC8670

جدیدترین فناوری ساخت جاروبرقی مخزن‌دار باقدرت بالا و توانایی جداسازی گردوغبار درهم‌آمیخته تا شما تجربه‌ای لذت‌بخش داشته باشید.

وجود مخزن 1.7 لیتر در این جاروبرقی خیال مصرف کننده را راحت کرده است. هر لحظه با مشاهده جاروبرقی می‌توانید از میزان پر بودن مخزن مطلع شوید.

وزن این جاروبرقی 6 کیلوگرم است که در ابتدا شاید به نظر کمی سنگین بیاید، اما نگران نباشید. فیلیپس با طراحی چرخ های پلاستیکی بزرگ برای این سری از محصولات خود، حرکت و جابه‌جایی آن را بر روی سطوح مختلف بسیار آسان کرده است. این جاروبرقی به کارایی و توان بالا در مکش شهرت دارد. 

VK76R03HY

برند ال جی باکیفیت بی‌نظیر محصولاتش همیشه نام خود را در میان همه محصولات ثبت کرده است. ابعاد جمع‌وجور، قدرت مکش بالا، بدون کیسه گردوغبار و وزن کم همه این‌ها خیال شما را از انتخابتان راحت می‌کنند.

دارای قدرت مکش 380 وات است. این دستگاه با برس توربو و سایر وسایل قابل تعویض که برای مراقبت از مبلمان، فرش یا کف طراحی شده اند، به بازار عرضه شده است.

همچنین جاروبرقی ال جی VK76R03HY خشک‌شویی راحت و سریع آپارتمان را فراهم می‌کند. جاروبرقی از سیستم تمیز کننده هوای سیکلون استفاده می‌کند که به لطف آن نیازی به تعویض کیسه نیست. ظرف گردوغبار حجیم به‌راحتی جدا و تمیز می‌شود.

VK76R03HY

سامسونگ 2510

یک برند معتبر و خوش‌نام دیگر که همیشه نامش در همه‌جا می‌درخشد سامسونگ است. این محصول از برند سامسونگ از باکیفیت‌ترین و بهترین جاروبرقی‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید.

دارای طراحی بسیار زیبا و وزن سبک که باعث شده که تا به‌راحتی با خود به هر نقطه‌ای از منزل ببرید. این جاروبرقی مجهز به موتور قدرتمند Pre-Motor است که در هر شرایطی مکش بالایی دارد.

همچنین دارای نازل‌ها و برس‌های مختلفی برای هر سطحی است تا کاربران بتوانند برای نظافت هر قسمت از منزل از آن‌ها استفاده کنند. دستگیره ارگونومیک با شیلنگ 360 درجه این امکان را به شما می‌دهد تا بدون گیر کردن جارو را حرکت دهید.

پاناسونیک MC-CJ915

برند پاناسونیک نیز یکی از برندهای مطرح و معتبر است که یکی از کم‌صداترین جاروبرقی‌های بازار مدل MC-CJ915 را تولید کرده است.  

موتور 2100 واتی دارد. میزان سروصدا این محصول در حین کار 63 دسی‌بل است و جهت تصفیه هوای خروجی در آن، از فیلتر تصفیه هوای HEPA استفاده شده است.

هیتاچی CV-950F

بهترین برند تولیدکننده جاروبرقی سطلی برند هیتاچی است. CV 950F مجهز به یک موتور قدرتمند با توان مصرفی ۲۱۰۰ وات است و برای طراحی آن از یک بدنه مستحکم و مقاوم استفاده شده است.

همان‌طور که می‌دانید جاروبرقی‌های سطلی فاقد کیسه هستند و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها داشتن مخزن با ظرفیت بسیار بالا است.

۱۸ لیتر ظرفیت مخزن آن است و قابلیت دیگر آن این است که این جاروبرقی از نشانگر پر بودن مخزن دارد. همچنین وزن مناسب و ایده‌آلی دارد.

بهترین جاروبرقی‌های ایرانی

  • دوو (DVC-S22G – DVC-LH22R – DVC-LH22B)
  • سایا (FOTUN)
  • پاکشوما (PVC 25501)
  • پارس‌خزر (Turbo 2500WS-  Turbo 2500WB- VC-2200W- Turbo 2000- ECO-1900W- ECO-1800W)
  • تیوا (تیوا ۴۲۰۰)
  • ارشیا (موشکی ارشیا مدل  VC-2700)

بهترین جاروبرقی‌های رباتیک

  • شیائومی مدل (Mop 2 Ultra)
  • دریم مدل (W10)
  • شیائومی مدل (Mop 2 Pro+)
  • لایدستو مدل (R1)
  • شیائومی مدل (Mop P)
  • میجیا مدل (1C)

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا