ترفند

چگونه جذاب باشیم؟ یک زن دلبر + یک مرد جذاب در نگاه اول

چگونه دختر یا پسری جذاب برای همه باشیم؟

چگونه جذاب باشیم؟ جذابیت، یک صفت و مهارت برای انسان‌ها است. فراگیری این مشخصه، می‌تواند منجر شود تا افراد زیادی گرد ما بیایند و تمایل خود را برای دوست و همراه شدن با ما را ابراز نمایند. جذب دیگران ممکن است در ابتدا کمی وحشتناک و سخت بنظر برسد اما شما می‌توانید با فراگیری راه‌ها و روش‌هایی که در ادامه بیان می‌کنیم، به راحتی این صفت را به ویژگی‌های خود اضافه کنید. نکات رفتاری در تعامل با افراد جدید و امتحان کردن چیزهای جدیدی که در ادامه برای شما معرفی می‌کنیم، تمرین آنها و یادگیری رفتار تعاملی با دیگران می‌تواند زمینه ساز جذاب شدن شما شود. تا زمانی که با خودتان صادق باشید، صادق و دوستانه رفتار کنید، در کمترین زمان متوجه خواهید شد که دوستان جدیدی جذب می‌کنید.

چگونه جذاب باشیم و مخ بزنیم؟

گفتیم که جذابیت می‌تواند افراد زیادی را گرد ما بیاورد. افراد جذاب به اصطلاح عامیانه، می‌توانند راحت‌تر مخ دیگران را بزنند و با آنها دوست و صمیمی شوند. اما چگونه جذاب باشیم؟ ابتدا بهتر است قبل از پاسخ به این پرسش، به طور خلاصه با مفهوم جذابیت آشنا شویم، چراکه می‌خواهیم در ادامه مفصلا راجع به آن صحبت کنیم.

جذابیت یک مفهوم مشخص و معین شده نیست اما می‌توان در خلاصه‌ترین حالت آن را به نقطه مقابل خسته کننده و کسل بودن تعریف کرد. در همین ابتدا باید بگوییم که جذابیت، صرفا به مفهوم زیبایی نیست، هرچند که زیبایی می‌تواند نقش مهمی در آن داشته باشد اما ممکن است شما یک فرد میان‌سال را با کوله‌باری از تجربه و مهارت رفتاری و گفتاری‌اش، جذاب‌تر از یک فرد زیباروی بدانید. جذابیت مجموعه‌ای از ویژگی‌هاست که شامل عوامل مختلف از جمله آراستگی ظاهری، مهارت ارتباطی خوب، آگاهی، با ادب بودن و … است.

شاید در جوان اینکه چگونه جذاب باشیم و مخ بزنیم، تنها جواب مناسبی که بتوان ارائه کرد، آن باشد که شما باید بتوانید مهارت‌های لازم برای جذاب بودن را فراگیرید. شما می‌توانید با کسب مهارت‌های زیر، برای اجتماع فردی جذاب‌تر و ایده‌آل بنظر برسید:

  • آراستگی ظاهری: اولین قدم برای رسیدن به جذابیت، آراستگی ظاهری است. آراستگی همواره مورد توجه انسان‌ها، اجتماع، افراد مختلف و ادیان بوده است. جالب است بدانید که حتی خدا هم از افرادی که به خود نمی‌رسند و ژولیده هستند، کراهت دارد. مهم‌ترین فایده آراستگی برای اینکه چگونه جذاب باشیم، آن است که شما بدون هیچ تلاشی، در نگاه اول جذب افراد می‌شوید. از سوی دیگر، در طول رابطه، آراستگی و پاکیزگی، عاملی است که می‌تواند موجب استحکام در رابطه شما شود.
  • شوخ طبعی: اگر در یک جمع هستید، برای آنکه بتوانید خود را یک فرد جذاب‌تر نشان دهید، یک راهکار آن است که از حس شوخ طبعی خود استفاده کنید. این راهکاری است که می‌تواند سطح ارتباط اجتماعی و حتی شخصی و کاری شما را بهبود بخشیده و شما را در نگاه مخاطب ارزشمندتر کند. بهتر است چند لطیفه در ذهن خود داشته باشید. اگر با افراد جذاب روبرو شده باشید، همواره آنها حرفی تکراری در ذهن خود برای تعریف کردن دارند که تسلط بالای روی بیان آن داشته و این حرف می‌تواند یک تذکر، یک پند و یک لطیفه باشد.
چگونه با جذابیت مخ بزنیم؟
چگونه با جذابیت رابطه بهتری داشته باشیم؟

چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم

مغرور بودن شاخصه‌ای نیست که بتوان آن را یک ویژگی برای برتری و مفید بودن اعضای جامعه دسته‌بندی کنیم. اگر منظور از این سوال، حفظ شخصیت و پرهیز از سبک بودن رفتار باشد، که بسیار هم مورد تایید است، راهکارهایی وجود دارد که دختران می‌توانند از آن برای حفظ شخصیت و ارزش خود در برابر دیگران استفاده کنند. اما این راهکارها چیست و چگونه جذاب باشیم؟

  • به خودتان احترام بگذارید: در وصف این مورد، می‌توان به یک عبارت زیبا اشاره کرد: “مهم نیست کسی به شما ارزش قائل نشود، مهم این است که بدانید میلیون‌ها سلول در بدن شما هستند که فقط به شما اهمیت می‌دهند” بنابراین اگر در یک زمینه‌ای موفق نیستید، اگر تلاش می‌کنید اما موفق نمی‌شوید، خودتان را ملامت نکنید؛ شاید استعداد شما در یک کار دیگر نهفته است، شاید شما در شرایط سخت‌تری هستید و امکانات محدودی دارید. لازم است برای پیشرفت، به خودتان اعتماد کنید و برای خودتان ارزش قائل شوید.
  • حقوق خود را بشناسید: شما همانند یک فرد در جامعه، حق و حقوق خود را دارید. اجازه ندهید حق شما توسط یک شهروند دیگر پایمال شود. آشنایی با حقوقی که در جامعه دارید، می‌تواند به شما جرئت دهد تا از حق خود دفاع کنید. اینگونه شما می‌توانید ارزش و شخصیت خود را در جامعه بالاتر برده و دیدگاه دیگران به شما از یک فرد عادی خارج می‌شود.
  • لبخند زدن: اگر می‌خواهید مودبانه باشید و از سبکی شخصیت دوری کنید، بهتر است در هنگام خندیدن یک لبخند بزنید، رفتار خود را کنترل کنید تا بتوانید شخصیت خود را ارتقا دهید. لبخند زدن در هنگام احوال پرسی، مصاحبه اخذ یک شغل یا ویزا، هنگام گرفتن یک عکس رسمی و … موقعیت‌هایی هستند که می‌تواند شما را جذاب‌تر کرده و دید خوبی را در ذهن دیگران برای شما ایجاد کند.
  • ورزش کنید: فرقی نمی‌کند مرد باشید یا یک زن، ورزش کردن علاوه بر اینکه می‌تواند بدن شما را فیت و زیبا کند، که خود عاملی برای جذابیت ظاهری و اعتماد بنفس است، می‌تواند آمادگی ورزشی و فیزیکی شما را برای انجام فعالیت‌های مختلف بسیار افزایش دهد.
  • آراستگی: یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند باعث جذابیت و ارزش بالای دختران از دیدگاه مردان شود، آن است که ظاهری آراسته، مرتب و تمیز داشته باشند.
چگونه دختری جذاب باشیم؟
چگونه جذاب و مغرور باشیم (دخترانه)

چگونه یک زن دلبر باشیم

چگونه جذاب باشیم؟ برای تبدیل شدن به یک زن دلبربا، ایده‌ها، مهارت‌ها و ویژگی‌های مختلفی است که می‌توانید از آنها استفاده کنید. برای این مورد می‌توان گفت:

  • سادگی و صداقت: سادگی و صداقت، مهم‌ترین موردی که است که می‌تواند موجب جذاب شدن یک زن برای یک مرد شود. دروغگو بودن یک ویژگی‌ بسیار منفی به خصوص برای مردان از سوی یک زن است که می‌تواند موجب ایجاد یک سلسله دروغ دیگر و به تدریج کاهش اعتبار و ارزش و جذابیت فرد مقابل شود.
  • مهربانی: مردان به طور معمول یک رفتار ظریف و حساس‌تر از زنان انتظار دارند. مهربانی می‌تواند یکی از شاخصه‌هایی باشد که به سرعت باعث ربودن دل یک مرد و ایجاد اعتماد شود.
  • رفتار دوستانه: اگر شما می‌خواهید یک رفتار دوستانه داشته باشید، رفتاری که توام با عزت و اعتماد بنفس باشد، می‌تواند شما را به یک زن فهمیده تبدیل کند که موجب می‌شود مردان به شما توجه بیشتری نمایند.
  • پوشش مناسب: پوشش و استفاده از لباس مناسب، چه برای مرد چه برای زن، می‌تواند به دلبر بودن شما کمک کند. منظور از پوشش، تمیز بودن، آراسته بودن و مناسب بودن پوشش برای موقعیت‌های مختلف است که حکایت از نظم و پاکیزگی شما دارد.
  • کفش مناسب: ممکن است زنان فکر کنند استفاده از کفش‌های پاشنه بلند می‌تواند به دلبر شدن آنها کمک کند اما، این موضوع بیشتر در میان بازیگران دیده شده است و در جامعه ایران برای همه مردان صدق نمی‌کند. از سوی دیگر استفاده از این کفش‌ها می‌تواند برای شما نامناسب و مضر باشد.
  • عطر زدن و بوی خوش: اگر قصد دارید تا یک زن دلبر شوید، می‌توانید از لوازم آرایشی و زیبایی از جمله عطرها استفاده کنید. معطر کردن در کنار ظاهری آراسته داشتن، دو مورد بسیار سریع برای جذب توجه و جذابیت شما است که به سرعت می‌تواند تاثیر گذار باشد. در کنار آن، پارامترهای دیگر از جمله رفتار حرفه‌ای، آگاهی و اعتماد بنفس هستند که میزان جذابیت و ارزش واقعی شما را بیان خواهند کرد. بنابراین هردو این موارد بسیار مهم است.

از دیگر راهکارهایی که می‌توان برای پاسخ به این سوال که چگونه جذاب باشیم ارائه نمود، می‌توان به رسیدگی به موها، مراقبت از پوست، استفاده از کفش مناسب، استفاده از لباس مناسب، استقلال فکری، آرایش کم و مناسب و … اشاره نمود.

دل بر و جذاب بودن زن
چگونه جذاب باشیم (زنی جذاب)

چگونه نوجوانی زیبا و جذاب باشیم

نوجوانی دوره‌ای است که معمولا استرس‌ها و شور اشتیاق‌های بسیاری در خود دارد. در کنار این مورد، ما شاهد هورمونی در این دوره هستیم که باعث ایجاد تغییراتی در ظاهر و نیز رفتار افراد می‌شود. تغییرات هورمونی یکی از رفتارهای جنسی انسان‌ها است. با توجه با این مسئله، بیشتری تمرکز بحث چگونه جذاب باشیم در دوره نوجوانی مربوط به بخش ظاهری افراد می‌شود اما با این حال، کسب مهارت‌های داشتن یک شخصیت جذاب و نهادن دانه آنها از دوره نوجوانی تا پرورش آن و مشاهده بار و ثمره آنها در دوره جوانی بسیار مهم‌تر است.

  • مراقبت از پوست: اولین مورد از راهکارهایی که می‌توان برای اینکه چگونه جذاب باشیم بیان کرد، آن است که به مراقبت از پوست بپردازید. مراقبت از پوست برای یک نوجوان می‌تواند با تغذیه مناسب، ورزش و استفاده از لوازم مراقبتی و بهداشتی همراه باشد. البته در استفاده از لوازم بهداشتی بهتر است همواره از کرم‌ها، مرطوب کننده‌ها، ترمیم کننده‌ها و … طبیعی استفاده شود که اثر آن در طولانی مدت می‌تواند بسیار مناسب و با عوارض کمتری باشد.
  • آرایش کردن: آرایش کردن در حدی که بتواند نیاز شما برای رفع مشکلات پوستی یا چهره شما برطرف کند، می‌تواند ایده خوبی برای زیبایی و جذاب‌تر شدن نوجوانان باشد.
  • لباس مناسب: استفاده از لباس مناسب، مد روز اما با فروتنی و عرف جامعه، یکی دیگر از عوامل زیبایی و فرهنگ بالای نوجوانان است.
  • ورزش کردن: فعالیت‌های ورزشی به خصوص رزمی، یکی دیگر از راهکارهای مهمی است که می‌تواند به جذاب‌تر شدن نوجوانان و افزایش اعتماد بنفس آنها منجر شود. اگر علاقه‌ای به ورزش رزمی ندارید، می‌توانید از سنین جوانی به طور مثال، 18 سالگی در باشگاه ثبت‌نام کنید و به یک فرد خوش فرم تبدیل شوید.
  • هدف داشتن: در ادامه برخی از مسائلی که می‌تواند از نظر شخصیتی شما را جذاب‌تر کند بیان می‌کنیم. هدف داشتن، عاملی است که پدر و مادر (در حد محدودی) و مدرسه و سیستم آموزشی (در حد بالایی) می‌تواند در آن تاثیر گذار باشد. چه خوب است اگر یک فرد نوجوان بتواند هدف و استعداد خود را شناسایی کرده و در زندگی خود تا حد حرفه‌ای آن را کسب کرده و علم آن را برای خدمت به دیگران ارائه کند.
  • شکل گیری شخصیت: در دوره نوجوانی که بهترین موقعیت برای شکل‌دهی یک شخصیت عالی است، بهتر است نهال‌ مهارت‌های جذابیت کاشته شود. این کار می‌تواند با تعلیم صحیح دروس اعتقادی و نیز مهارت‌های زندگی همراه باشد. پرورش یک شخصیت فروتن، باادب، حلال زاده و در عین حال مستقل و محکم، چیزی است که یک نوجوان و جوان را جذاب می‌کند.
  • پروش اعتماد بنفس: مورد دیگری که می‌تواند نوجوانی را از لحاظ رفتاری جذاب کند، پرورش اعتماد بنفس است. اعتماد بنفس را می‌توان با شکست ترس و تمرین و تکرار بدست آورد.
جذابیت و غرور نوجوانی
چگونه نوجوان جذابی باشیم؟

چگونه در نگاه اول جذاب باشیم

چگونه جذاب باشیم و بتوانیم در نگاه اول، فرد مقابل را به خود جذب کنیم؟ یکی از منابع خوبی که می‌توان برای این موضوع معرفی کرد، کتاب “چطور در کمتر از ۹۰ ثانیه مردم را متقاعد کنید که شما را دوست داشته باشند” اثر آقای نیکلاس بوثمن است که می‌توانید از راهکارهای آن نیز استفاده کنید. راجع به اینکه چگونه جذاب باشیم، می‌توان راهکارهای زیر را بیان کرد:

  • گشاده رویی: اولین فیدبکی که می‌تواند موجب جذاب‌تر شدن و زیبایی شما نزد یک فرد ناشناخته باشد، آن است که در نگاه اول گشاده رو باشید. با این کار می‌توانید یک حس مثبت را به برای ارتقا سطح روابط نیز القا کنید.
  • ارتباط چشمی: یکی دیگر از راهکارهای زیبا برای جذاب بودن، آن است که به چشمان یکدیگر مستقیما نگاه کنید. ارتباط چشمی می‌تواند تاثیر مثبتی در برقرار روابط اجتماعی داشته باشد. البته ذکر این نکته ضروری است که نگاه کردن طولانی که به زل زدن منجر شود، می‌تواند نشانه بی‌ادبی و ترسناک باشد.
  • صادقانه ارتباط برقرار کنید: ایجاد یک ارتباط صادقانه، زیبا و با خوشحالی می‌تواند شما را از دیگران متمایز کرده و احترام و جذابیت بیشتری را به ارمغان بیاورد. بنابراین حتما به این مورد توجه کنید.
  • سلام کردن: احوالپرسی و سلام کردن به صورت مودبانه و کامل، می‌تواند گام دیگری برای جذاب بودن باشد. شما می‌توانید با یک احوالپرسی محکم و مودبانه، دیگران را به سمت خود بکشانید.
  • عکس‌العمل‌های جذاب: استفاده از ارتباط بدنی می‌تواند هم در تفهیم پیام و هم در جذاب کردن و علاقمند نشان دادن شما به طیف مخاطب بسیار موثر باشد که این مورد نیز بارها در روابط اجتماعی ذکر شده است.
  • بوی خوش: استفاده از عطر و ادکلن می‌تواند به سرعت افراد را به سمت شما جذب کند. کما اینکه گاهی ممکن است افرادی برای پرسیدن عطری که دارید و آشنایی با این سوءتفاهم به سراغ شما بیایند.
  • آراستگی: آرایش و آراستگی ظاهری، می‌تواند بدون هیچ کاری شما را متفاوت و جذاب نشان دهد. از این رو بهتر است همواره خود را برای داشتن یک ظاهر آراسته، آماده کنید. این آراستگی می‌تواند از طریق یک پوشش زیبا، یک استایل مناسب، تمیز بودن لبا‌س‌ها و وسایل، پوشش‌های زیبا و … میسر شود.
  • زیور آلات: هرچند که این ورد نمی‌تواند عامل مهمی در جذابیت افراد باشد، اما ممکن است برخی از افراد از این طریق به شما علاقمند شده و شما را یک فرد جذاب بدانند.
  • عینک: استفاده از عینک آفتابی می‌تواند در کنار یک سبک استایل مناسب، بسیار مفید باشد.
  • سبک مو زیبا: آیا شما یک فرد کچل را جذاب می‌دانید یا یک فرد مودار؟ ممکن است بگویید هردو اما بهتر است بدانید که بیشتر افراد از یک فرد مو دار که سبک موی زیبایی را برای آن اعمال کرده است، بیشتر رضایت دارند. پس سبک مو زیبا می‌تواند از عوامل اینکه چگونه جذاب باشیم، تلقی شود.
جذابیت در نگاه اول
جذابیت با نگاه اول چگونه است؟

چگونه شخصیت جذابی داشته باشیم

اگر بخواهیم یک شخصیت منتفذ داشته باشیم، چگونه جذاب باشیم؟ چه راهکارهایی برای داشتن یک شخصیت جذاب وجود دارد؟ برای پاسخ به این پرسش که می‌توان آن را مهم‌ترین نوع جذابیت دانست، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • یادگیری مهارت‌های اجتماعی: افراد با شخصیت، افرادی خوب و دوست داشتنی می‌باشند. این را از کجا فهمیدید؟ از اولین ملاقاتی که با آن فرد داشتید. حال اگر ما بخواهیم این چنین ملاقاتی را خودمان به کار گرفته و کسب اعتبار و افزایش شخصیت را برای خودمان بخریم، چکار کنیم؟ باید مهارت‌های اجتماعی را فرابیگرید. شما باید بتوانید به خوبی ارتباط برقرار کنید. مهارت اجتماعی صرفا حرف خوب زدن نیست، نوع حرف زدن هم مهم است. حرف زدن و سخنرانی بخشی از ماجراست، شما باید یاد بگیرید از ژست‌های مثبت استفاده کنید، فرد مقابل خود را احترام کنید و او را دست کم نگیرید، احساس منفی از خود بروز ندهید، براساس حرف‌های دیگران رفتار نکنید، خوب گوش دهید، به موقع عمل کنید و موقعیت‌ها را به خوبی بشناسید. پس مهارت‌های اجتماعی منجر به ایجاد یک شخصیت قوی برای شما می‌شود و این یعنی شما یک شخصیت جذاب دارید.
  • لبخند زدن: برای ساخت یک شخصیت جذاب، همیشه لبخند زدن را به یاد داشته باشید. لبخند نقش مهمی برای ایجاد یک فضای خالی در قلب مخاطب دارد که می‌توانید آن را به راحتی به کار بگیرید. اما بهتر است اگر دندان‌های عالی ندارید، کمتر این کار را کنید. همچنین زمان درست لبخند زدن، می‌تواند بر خنگ بودن یا زیرک بودن یا مودب بودن و جذابیت شما تاثیر مهمی داشته باشد.
  • حفظ خونسری: کسی که شخصیت جذابی دارد، یعنی کسی که شخصیت قدرتمندی دارد، کسانی هستند که اجازه نمی‌دهند قدم بعدی رفتار آنها با دخالت افراد دیگر انجام شود. اگر شما به راحتی عصبی می‌شوید، یعنی نمی‌توانید روی رفتار خود کنترل داشته باشید و این یعنی عدم حفظ خونسردی و شخصیت ضعیف. حفظ خونسردی و کنترل رفتار باعث می‌شود شما تمرکز بیشتری روی خود داشته باشید. البته باید بدانید که حفظ خونسردی همیشه یک رفتار آسان نیست بلکه همیشه به قدرت و شخصیت شما ربط دارد که چقدر بتوانید آن را درون خود هضم کنید.
  • استایل مناسب: شناختن یک استایل مناسب با تیپ شخصیتی شما کمک می‌کند تا شما بتوانید در دیدگاه اول شخصیت خود را به خوبی به دیگران ارائه کنید.
  • اعتماد بنفس: مورد دیگری که می‌تواند شخصیت شما را فوق‌العاده بالا ببرد، در صورتی که به درستی آن را ارتقا داده و از آن استفاده کنید، اعتماد بنفس شما است که مردم را به خود جذب خواهد کرد. اینکه چگونه جذاب باشیم از طریق حس اعتماد بنفس یک مقوله جداگانه دارد که بایستی مفصلا به آن پرداخت. اعتماد بنفس می‌تواند شما را به یک فرد آلفا تبدیل کند.
  • فروتنی: تواضع و فروتنی که در اسلام نیز به آن تاکید شده است، راهکار دیگری است که شخصیت شما را کنترل شده رشد می‌دهد. این حالت سبب می‌شود تا شما دیگران را گرامی بدارید و خود را بالاتر از آنها فرض نکنید. در این مورد و در ادامه ویژگی قبلی یعنی اعتماد بنفس باید بدانید که توجه کنید که اعتماد بنفس زیاد روی دیگر ماجراست که شما را به اصطلاح از آن ور می‌اندازد. اصطلاح اعتماد بنفس و فروتنی در حالت خوب، به مفهوم عدم خودسر و خود شیفته شدن و نیز عدم حقیر شدن است.

چه خوب است اگر شما نگاه دیگری را برای این راهکارها به کار گرفته و بهبود شخصیت و تقویت آن را نه برای تایید دیگران، بلکه برای مراقبت، بالا بردن ارزش و احترام خود در نظر بگیرید.

جذابیت در شخصیت
راهکارهای جذابیت در شخصیت چیست؟

چگونه در فامیل جذاب باشیم

جمع‌های فامیلی از آن دست روابط اجتماعی است که می‌تواند خانواده، قبیله، گروه، جامعه شما را قدرتمندتر یا ضعیف‌تر کند. جذابیت در فامیل منجر به محبوبیت شما و از طرف دیگر اطاعت پذیری و تاثیرگرفتن از شما خواهد شد که می‌تواند سطح و جایگاه شما را بهبود بخشد. اما چگونه جذاب باشیم؟ چه راهکارهایی برای جذابیت در بین فامیل وجود دارد؟

  • حرف نزنید، عمل کنید: همانطور که میدانید، عالم بی عمل مانند زنبور بی عسل است. هیچ فردی از شخصیتی که فقط سخن بگوید (و در لابه‌لای حرف‌های خود، دروغ و وعده‌های توخالی هم بدهد) رضایت نداشته و او را بلوف زن خطاب می‌کند. اگر شما می‌خواهید خود را مرد عمل نشان دهید، بایستی عمل کنید. توجه کنید که اولین گام همیشه ترسناک‌ترین گام است اما اگر خود را هل دهید و وارد شوید، متوجه می‌شوید که بسیاری از ترس‌های ما در حدی بزرگ نیستند که تصور می‌کنیم.
  • اطلاعات و دانش تخصصی خود را افزایش دهید و از آن استفاده کنید: آیا شما هم در بین فامیل یک مهندس کامپیوتر دارید؟ آیا هر وقت کامپیوتر شما خراب می‌شود، از او کمک می‌خواهید، آیا شخصیت و مهارت وی برای شما جذاب است؟ معمولا پاسخ به این پرسش‌ها بله است. این یعنی اگر می‌خواهید فرد جذابی باشید، باید یک فرد مفید در جامعه و فامیل باشید که این امر تنها با افزایش مهارت‌ها و دانش تخصصی‌تان امکان پذیر است.
  • تناسب اندام: تناسب اندام و آمادگی فیزیکی، چیزی است که می‌تواند توجه‌ها را به شما افزایش دهد. ممکن است یک اثاث کشی داشته باشید، در این صورت از فامیل خود دعوت می‌کنید تا به شما کمک کند. اگر پسرعموی شما قوی‌تر از شما باشد، حتما قدرت وی زبانزد فامیل و باعث افتخار و جذابیت وی خواهد شد.
  • اعتماد بنفس: داشتن اعتماد بنفس، عامل مهمی در برقرار ارتباط در یک جمع فامیلی است. به قول معروف شما باشید سرتان را بالا بگیرید و با حفظ متانت و در عین حال قدرتمند رفتار کنید.
جذابیت در بین فامیل
چگونه در خانواده و دوستان جذاب باشیم؟

چگونه جذاب باشیم برای پسران

اگر می‌خواهید برای پسران جذاب باشید، نکات مختلفی است که در این زمینه می‌توانید به آن توجه کنید.

چگونه جذاب باشیم دخترونه

از نکاتی که می‌توان راجع به اینکه چگونه جذاب باشیم برای پسران، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پوشش مناسب: اولین ویژگی که یک پسر در ظاهر یک دختر مشاهده می‌کند، توجه به پوشش او است که می‌توانید با یک سبک و استایل مناسب، این شرط را داشته باشید.
  • ظاهر فیزیکی: دومین مورد، ظاهر فیزیکی است. ظاهر فیزیکی به دو قسمت تقسیم می‌شود. اولین مورد چهره دختران است که معمولا با آرایش صورت می‌تواند جذاب‌تر شود. مورد دوم، فرم بدن یا تناسب اندام آنها است. فرقی نمی‌کند پسر یا دختر باشید، تناسب اندام همیشه عاملی است که می‌تواند شما را جذاب کند.
  • عطر وسوسه برانگیز: استفاده از یک عطر همیشه می‌تواند اولین نگاه‌ها را به شما جذب کند و یک ذهنیت ماندگار و زیبا را از شما به جا بگذارد.

چگونه یک دختر جذاب باشیم

در ادامه موارد بالا راجع به اینکه چگونه یک دختر جذاب باشیم، باید گفت:

  • متفاوت باشید: سعی نکنید خود را همرنگ دیگران کنید، سعی کنید خودتان باشید. اگر در یک لباس راحت نیستید و این لباس تنگ است، اگر یک رفتار را دوست ندارید، اگر می‌خواهید خودتان باشید، تا زمانی که خواسته‌های شما مطابق با قوانین جامعه، فرهنگ و در چهارچوب حقوق شما باشد، می‌توانید به سبک خودتان رفتار کنید. این کار باعث می‌شود تا شخصیت شما بیشتر بولد شود.
  • مستقل باشید: مستقل بودن یکی از شاخصه‌های جذاب برای زنان است. اینکار می‌تواند شما را برای نامزد، همسر و یا کسی که قصد ازدواج با او را دارید، جذاب‌تر کند.
  • خوش اخلاقی: خوش اخلاق بودن، از ویژگی‌هایی است که در جامعه بسیار کمرنگ شده ولی همواره سبب می‌شود تا ارزش شما نزد آن فرد بیشتر شود.
  • مثبت نگری: رفتار و نگرش مثبت سبب می‌شود تا شخصیت شما همیشه جذاب‌تر و زیباتر بنظر برسد. اگر کاری است که شما نمی‌توانید در آن تغییری ایجاد کنید، آیا با زانوی غم بغل گرفتن و نه نه گفتن حل می‌شود؟ یا بهتر است نگرش مثبت خود را حفظ کرده و به دنبال راه‌های دیگری باشیم؟ مثبت نگری در صورتی صحیح است که شما تمام تلاش خود را برای احقاق هدف خود به کار برده‌اید.

چگونه مردها را جذب کنیم

اگر شما بتوانید این عقیده را که “دنبال یک زن/مرد خوب نباشید، دنبال یک فرد باارزش شدن باشید” را در زندگی خود الگو قرار دهید و سپس در کنار آن، راهکارهایی را که برای جذاب‌تر شدن در این مقاله بیان کردیم را لحاظ کنید، می‌توانید هرفردی را به خود جذب کنید. چگونه چگونه جذاب باشیم برای مردان؟

  • مهربان باشید: جالب است بدانید که مهربانی یک فاکتور مطلوب جهانی است که می‌تواند روی هرفردی امتحان شده و با احتمال بسیار بالایی او را به سمت ما جذب کند.
  • به جوک‌های او واکنش نشان دهید: یکی از دست کم گرفته شده‌ترین تریک‌ها و ترفند‌هایی که می‌توانید توجه یک مرد را به خود جلب کنید، این است که به حرف‌های او به خصوص اگر مطلب خنده‌داری بیان می‌کند، واکنش نشان دهید. حتما این گزینه را امتحان کنید.
  • شخصیت مثبت داشته باشید: ویژگی‌های شخصیتی بعد از ظاهر زیبا مهم‌ترین فاکتوری است که مردان به آن توجه می‌کنند. داشتن یک شخصیت مثبت می‌تواند همیشه الهام بخش و جذاب باشد.
جذابیت برای مردان
جذابیت برای پسران

چگونه جذاب باشیم برای دخترا

برای اینکه پسران بتوانند جذابیت خود را حفظ کنند و آن را ارتقا دهند، به صورتیکه فرد موردنظر خود را از نظر ظاهری جذاب راضی کنند، می‌توانند از راهکارهای زیر استفاده نمایند:

  • داشتن یک ظاهر موجه: برای یک پسر، داشتن یک ظاهر موجه بسیار مهم است تا بتواند شخصیت خود را در جامعه در نگاه اول ارائه کند. منظور از یک ظاهر موجه، یک پوشش زیبا، مد در عین حال عرف، تمیز و مرتب است.
  • آرایش صورت: آرایش صورت مهم‌ترین مسئله‌ای است که پسران می‌توانند برای جذاب‌تر شدن، روی آن مانور دهند. آرایش صورت می‌تواند بر روی موها، ریش و سبیل انجام شود. بهتر است هر مدلی را که برای آراستگی چهره خود انتخاب می‌کنید، به صورت صحیح و منظم اجرا شده باشد.
  • پاکیزگی: رعایت پاکیزگی به خصوص برای صورت‌هایی که ریش و سبیل دارد، بسیار مهم است.
  • عطر خوشبو: اگر با فعالیت کردن دچار تعریق می‌شوید، اگر برای مراسمی دعوت شده‌اید، اگر قرار مهمی دارید، می‌توانید از یک عطر ملایم برای خوشبو کردن لباس و پوست استفاده کنید.
  • مودب باشید: همیشه نسبت به رفتاری که با جنس مخالف خود دارید، تمایز و تفاوت قائل شوید. در روابط با زنان، لازم است ادب و احترام، خوش رفتاری و درک حساسیت‌ها را در گفتگو و رفتار خود لحاظ کنید.
  • اعتماد بنفس داشته باشید: عدم داشتن اعتماد بنفس، به معنای ضعیف بودن شما است. این امر به خصوص در روابط بین شما و همسر آینده‌تان می‌تواند لطمه جدی بزند.
  • فضا را کنترل کنید: فضای بحث را با اعتماد کامل کنترل کنید. برای این کار، لازم است مهارت‌های روابط اجتماعی را برای مطرح کردن مسائل و تغییر فضا بلد باشید. شما می‌توانید با تعریف یک لطیفه گفتگو را از حالت خشک در بیاورید.
  • ابراز احساسات: بهتر است ابراز احساسات را در مرحله ازدواج و رابطه زن و شوهری اعمال کنید. در روابط پس از آن می‌توانید از فرد موردنظر تمجید و تحسین کنید.

چگونه جذاب باشیم پسرانه

از دیگر نکاتی که راجع به اینکه چگونه جذاب باشیم برای پسران، می‌توان گفت:

  • فرم بدنی خود را حفظ کنید: داشتن تناسب اندام و ظاهری زیبا، یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که می‌تواند یک مرد را آماده و بالغ نشان دهد. همیشه خود را ایستاده و با فرم آماده نشان دهید.
  • شخصیت دروغین نداشته باشید: رفتار خود را برمبنای آنچه که هستید، ارائه کنید. ایجاد دوگانگی در شخصیت می‌تواند در روابط بر جذابیت شما لطمه بزند.
  • شنونده باشید: سعی کنید برای حرف‌های فرد مقابل ارزش قائل شوید، آنها را تشویق کنید، به حرف‌های آنها خوب گوش دهید و عکس العمل نشان دهید.
  • عینک آفتابی: از جمله راهکارهای زیبایی برای ظاهر، استفاده از یک استایل مردانه و خاص است که می‌تواند با یک عینک آفتابی شما را بسیار جذاب‌تر نشان دهد.
  • لبخند: لبخند زدن همواره نشانه‌ای است که می‌تواند علاقمندی طرف مقابل به حرف‌ها یا شخصیت شما را بیان کند. شما می‌توانید به آرامی با لبخند زدن او را تشویق کنید.

چگونه دختران را جذب کنیم

در یک جمع بندی کلی می‌توان گفت شما باید:

  • بخش ظاهری: در بخش ظاهری نکاتی مانند مرتب بودن، آرایش چهره و صورت، موهای مناسب، تناسب اندام و آماده و ورزیده بودن را رعایت کنید.
  • بخش شخصیتی: اعتماد بنفس داشتن، خوش اخلاق بودن، احترام گذاشتن، کنترل بحث و مزاح کردن، تعریف کردن و جنتمل بودن از نکات مهم برای آن است که چگونه جذاب باشیم.
جذب کردن دختران؟
روش های جذب دختران

چگونه جذاب باشیم برای همسر

جذاب بودن برای همسر، که در فرهنگ‌های مختلف به گونه‌های متفاوتی است و متاسفانه در کشورهای غربی به اشتباه پیش رفته است، به صورت دو طرفه از جمله توصیه‌های مهمی است که برای حفظ خانواده به آن توصیه شده است. فرقی نمی‌کند یک خانم یا یک آقای متاهل باشید، حفظ جذابیت برای همسرتان می‌تواند عشق و روابط شما را مستحکم‌تر کند. اما برای چگونه جذاب باشیم:

  • داشتن لبخند و نگرش شاد بسیار ضروری است. در فرهنگ جامعه ما که مردان معمولا به سر کار می‌روند، بهتر است وقتی شوهرتان از کار برمی‌گردد با خوشرویی از او پذیرایی کنید. هرگز در این لحظه شکایتی را در میان نگذارید و به او اجازه استراحت بدهید.
  • زمانی که او در خانه است لباس‌های مرتب و مناسب بپوشید.
  • از او کمک بگیرید تا در صحبت کردن در جمع، بهبود لهجه انگلیسی یا مواردی به شما کمک کند و همچنان از تلاش‌های او قدردانی کنید.
  • افراد از نق زدن و بیان مشکلات به شیوه نادرست مشکلی را حل نکرده و از جذابیت فرد می‌کاهد. بنابراین، از آن اجتناب کنید. اما همه انتظارات خود را هوشمندانه برآورده کنید، در جایی که به نظر می‌رسد او برای خشنود کردن شما از شما مشکلاتتان را بخواهد.
  • وقتی شوهرتان در خانه است، باید با دوستان یا والدینتان تلفنی صحبت کنید و قدردان تمام ویژگی‌های شوهرتان باشید که باعث افتخار او می‌شود. سپس، او شروع به به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر با شما چه رسمی و چه شخصی خواهد کرد.
  • همیشه در روابط، خود را با تمام وجود در دسترس قرار دهید.
  • صداقت در رابطه می‌تواند عاملی برای جذابیت شما باشد. این مورد همچنین باعث می‌شود تا حس اعتماد و پایداری در خانواده شما به شدت افزایش یابد.
  • تجلیل از نقاط قوت همسر سبب می‌شود تا همسر شما عزت نفس شما را حفظ کرده و از شما قدردانی کند.
  • بودن در شرایط سخت و ارائه راهکار و حل مسئله می‌تواند بر ارزش شما در خانواده بیفزاید.
  • عدم بیان مشکلات در سریع‌ترین زمان که این می‌تواند حالتی مانند غرزدن را فراهم کند. به جای این کار می‌توانید از طرح مشکل و ارائه راهکار صحبت کنید.

چگونه هات باشیم

در کنار اینکه یک زن و شوهر بایستی چه نکاتی را راجع به اینکه چگونه جذاب باشیم، رعایت کنند، لازم است در زمینه رفتارشناسی جنسی نیز میان زن و مرد راهکارهایی را ارائه کنیم. در این زمینه می‌توان گفت:

  • پیام‌های عاشقانه: یکی از مواردی که می‌تواند باعث هات شدن شما شود، استفاده از متون جذاب و عاشقانه است که می‌تواند به سرعت او را به شما جذب کند.
  • روابط گرم: برقرار کردن روابط گرم به جای یک احوالپرسی ساده که می‌تواند شامل در آغوش گرفتن همسر، بوسیدن و خوش آمدگویی باشد، می‌تواند راهکار دیگری برای هات شدن باشد.
  • پوشش متناسب: همانطور که در زمان مهمانی، شما یک لباس مخصوص دارید، برای عروسیتان لباس عروسی می‌گیرد و برای یک مصاحبه کاری، یک تیپ رسمی را انتخاب می‌کنید، لازم است برای روابط بین خود و همسرتان نیز احترام قائل شده و برای فعالیت‌های مختلف در زندگی خود، از پوشش متناسب برای آن جهت لذت بردن بیشتر از زندگی استفاده کنید.
  • شوخی کردن: شوخی کردن می‌تواند کمی روابط شما را از حالت خشک به حالت جذابتر تبدیل کند.
  • ورزش و تناسب اندام: نیاز به توضیح نیست که تناسب اندام برای هردو طرف، عاملی است که به راحتی می‌تواند شما را جذاب‌تر کند.

در این قسمت در رابطه با عشق بازی قبل از رابطه جنسی بخوانید.

جذاب بودن برای همسر
راهکارهای جذابیت برای همسر

چگونه جذاب باشیم برای دوستان

در یک جمع صمیمانه و دوستانه، داشتن جذابیت همواره یک عامل کلیدی است که می‌تواند روابط را پایدارتر و محکم‌تر کند. برای این مورد که چگونه جذاب باشیم در روابط دوستانه خود، می‌توان راهکارهای زیر را ارائه کرد:

  • درک کردن طرف مقابل: درک کردن طرف مقابل می‌تواند راهکاری باشد که ارزش شما را نزد دوستتان بالا ببرد. واکنش نشان دادن و کمک کردن راه‌هایی است که می‌تواند برای درک کردن طرف مقابل موثر باشد.
  • زبان بدن را به کار ببرید: برای تفهیم یک نکته، یک موضوع و …، همواره می‌توانید از زبان بدن برای گیرایی بالاتر و جذابیت بیشتر استفاده کنید.
  • پرانرژی و شاد بودن: یکی از نکات کلیدی و طلایی در داشتن روابط و جذاب‌تر کردن افراد، ان است که می‌توانید با داشتن روحیه‌ای بالا و شور و اشتیاق، انگیزه دیگران را برای دوستی با شما و ارتباط با شما بالا ببرید.
  • زیرکانه عمل کنید: در عین حفظ روابط دوستانه خود، اگر همکلاسی و هم دانشگاهی هستید، از آنها کمک بگیرید، مسیر درسی و زندگی خود را با موفقیت و برنامه ریزی پیش ببرید چراکه موفقیت‌های شما می‌تواند نشان‌دهنده پیشرفت و جذابیت شما شود.
  • سخن منفی نزنید: یکی از بدترین کارهایی که می‌تواند بحث چگونه جذاب شویم را نابود کند، بیان سخن‌های منفی و غر زدن است. اگر راهکاری را می‌توانید برای مسئله پیدا کنید و یا هم اندیشی کنید، با دوست خود آن را در میان بگذارید ولی شکایت و گله کردن مشکلی را رفع نخواهد کرد.
جذاب بودن برای دوستان
چگونه برای دوستان جذاب باشیم؟

چگونه جذاب باشیم برای همه

رعایت نکاتی که تاکنون بیان شد، می‌تواند در پاسخ به سوالی که تاکنون مطرح کردیم یعنی چگونه جذاب باشیم چه برای پسران چه برای دختران، پاسخگوی این سوال نیز باشد. شما می‌توانید با درنظر گرفتن نکات جذابیت ظاهری و شخصیتی، برای افراد در جوامع مختلف فردی جذاب بنظر برسید.

راهکارهای جذاب بودن برای همه
نحوه جذاب شدن برای همه

چگونه جذاب باشیم در چت

  • اگر تازه به چت کردن پرداخته‌اید، از عبارت سلام کردن استفاده کنید. اگر یکبار دیگر می‌خواهید در همان روز به او پیام بدهید، از عباراتی مثل “روزت چطور بود” و … استفاده کنید.
  • از افعال و جملات به شیوه مثبت استفاده کنید. این نکته به خصوص در پیام‌های انتهایی مهم است. مثلا از جملات “این دقیقا همون چیزی بود که میخواستم”، “آفرین”، “کارت خوب بود” و … استفاده کنید.
  • اگر چت کردن خسته کننده است، از طرح سوال به صورت مستقیم از او استفاده کنید.
  • شوخی کردن یکی دیگر از جذابیت‌های چت کردن است که می‌تواند همراه با استفاده از میم، جوک، شکل، تصویر و یا گیف باشد.
  • همیشه در دسترس نباشید. وقفه‌ای ایجاد کنید و بعد از مدتی با غافلگیری یا با گذشت زمان دوباره با یکدیگر صحبت کنید.
جذاب کردن متن در چت
چگونه در چت کردن، فردی جذاب باشیم؟

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 3.7 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 12

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

سید مطهر اطهری

فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار ♦️ مشغول به کار در زمینه‌های برنامه نویسی، سئو، گرافیک، تدوین، علاقه‌مند به حوزه‌های تکنولوژی، فیلم و سریال، موسیقی ♦️ نوازنده ویولن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا