ترفند

انواع مدل مو دخترانه: کوتاه + بلند، باز + بسته

مدل های مو دخترانه جدید + شیک به همراه عکس

مدل مو دخترانه و انواع آن چگونه است؟ چه دختر باشید چه پسر، چه مرد باشید یا زن، مدل مو بخش مهمی از زیبایی شما است که می‌تواند به شدت در گیرایی و داشتن فیس کامل و جذاب موثر باشد. انواع مختلفی از مدل‌های مو برای دختران وجود دارد که در این قسمت می‌خواهیم به بررسی آنها از نظر ظاهری و خصوصیاتش بپردازیم و شما را بیشتر با آن معرفی کنیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مدل مو دخترانه باز

اولین مورد از مدل‌های مو جذابی که می‌تواند هر دختری را زیبا نمایان کند، مدل مو باز است. استفاده از این مدل مو می‌تواند برای مراسم‌ها، عروسی‌ها و یا سایر موارد به کار گرفته شود. استفاده از این نوع مدل مو به خصوص برای کسانی که اندازه موهای آنها بلند است، جلوه‌ای متفاوت را ایجاد کند. هرچند معمولا از مدل‌های بسته برای این دسته از افراد استفاده می‌شود. بلندی مو می‌تواند به آرایشگر امکان آن را دهد تا سبک‌های مختلفی را بر روی آن ایجاد کند.

اگر مبتدی هستید و یا می‌خواهید به صورت حرفه‌ای موهای خود را آماده کنید، به یک آرایشگر نیاز خواهید داشت؛ چراکه حالت دهی و تمیز کردن آن به وقت بیشتری نیاز است و لازم است برای شرکت در مراسم‌ها آن را کامل حالت بدهید و مرتب نمایید.

از جمله انواع مدل مو دخترانه باز می‌توان گفت:

  • مدل مو بافت هلندی
  • مدل مو

مدل مو دخترانه باز ساده

استفاده از مدل‌ مو دخترانه باز می‌تواند در حالت ساده و یا حرفه‌ای انجام شود. استفاده از این مدل مو به جهت فضای زیادی که برای آرایشگر ارائه می‌کند، می‌تواند مدل‌های مختلفی را داشته باشد. مثلا شما می‌توانید آن را از لحاظ استایل یا رنگ و یا هردو آنها تزئین کنید. استفاده از بافت مو، فرفری کردن موها، رنگ‌بندی آبشاری و یا یکدست و غیره از طرح‌هایی است که در این مدل‌ها رایج می‌باشد.

اگر می‌خواهید به صورت ساده از این مدل مو استفاده کنید، نیازی نیست تا حتما بر روی آن بافتی را اعمال کنید، شما می‌توانید از گیره و وسایل بستن مو استفاده کنید، آن را به صورت یکدست رنگ بزنید، از پاپیون استفاده کنید، آن‌ها را با ماسک و یا مواد آرایشی براق کنید، از یک سشوار برای ایجاد یک حالت صاف استفاده کنید، آن را به حالت لخت و صاف آرایش کنید، از زیورآلات مو برای سریع‌تر بستن آن با سنجاق، تل مو، گل سر، کلیپس استفاده نمایید.

مدل مو باز دخترانه
مدل های باز مو دخترانه
مدل مو باز دخترانه
مدل مو باز دخترانه ساده

مدل مو دخترانه جدید

استفاده از مدل‌های مو جدید یکی از ترفندهای مهمی است که می‌توانید از آن برای جلب توجه افراد دیگر استفاده کنید. در هر دوره‌ای، با توجه به امکانات و ایده‌های مختلفی که در آن زمان وجود دارند، شما می‌توانید مدل‌های مختلفی از موها را مشاهده نمایید. در این خصوص می‌توان به چند مدل مو دخترانه جدید اشاره نمود که عبارتند از:

  1. مدل مو کوتاه پمپادور: اگر قصد دارید تا یک مدل موی کوتاه و جدید را امتحان کنید و کمی استایل پسرانه به خود بدهید، استفاده از این مدل مو می‌تواند بسیار جذاب باشد. استفاده از این مدل مو بیشتر برای دختران و نوجوانان توصیه می‌شود و چهره منحصربفردی را برای او ایجاد خواهد کرد. در این مدل مو، قسمت کناری و پشت کوتاه‌تر است و حالت موجی دارد.
  2. مدل مو کوتاه به بلند باب: استفاده از این مدل مو حالتی لایه لایه در طول آن دارد. قسمت پشت به پایین کوتاه‌تر می‌شود و در قسمت وسط مانند یک حالت تاج ایجاد می‌گردد. همچنین قسمت جلو موها طول بلند‌تری دارند.
  3. مدل مو جذاب و بسته: در این حالت شما می‌توانید یکی از بهترین نوع مو‌ها را تجربه کنید که از یکطرف بافته می‌شود و می‌توان آن را به کمک یک سنجاق در قسمت پشت محکم کرد و یک حالت شیک، جمع و گرد را ایجاد می‌کند. استفاده ا این مدل مو می‌تواند برای جوانان و نوجوانان و نیز افراد میانسال مناسب باشد.
  4. مدل مو آمبره: مدل آمبره می‌تواند به خوبی برای رویدادهای غیر رسمی و یا زمانی که نیاز به یک استایل شیک و جذاب اما خودمانی‌تر دارید، استفاده شود. در قسمت بالا، از یک طرف به طرف دیگر شقیقه بسته شده است و در وسط بهم گره خورده‌ند که حالتی مانند تاج را ایجاد می‌کند. به این مدل مو می‌توانید یک رنگ بلوند و برجسته را اعمال کنید که فرم جذاب و قیطان مانند را ایجاد نماید.
مدل مو دخترانه جدید
مدل های جدید موی دخترانه
مدل مو دخترانه جدید
زیباترین مدل مو دخترانه جدید

مدل مو دخترانه شیک

یکی دیگر از دسته‌هایی که می‌توان برای مدل مو اشاره کرد، مدل مو شیک دخترانه است که می‌توانید از آن برای مراسم‌های مختلفی استفاده کنید. استفاده از این مدل‌های مو معمولا در محیط‌های دوستانه و یا پارتی‌ها و میهمانی‌ها بیشتر کاربرد دارد و بهتر است برای آن برنامه‌ریزی داشته باشید و یا از یک مختصص کمک بگیرید. از جمله این مدل‌های مو می‌توان گفت:

  1. اولین مورد از این نوع مدل‌های مو، یک مدل بسیار زیبا و در عین حال ساده است که می‌توان از آن برای کسانی که طول موهایشان بلند‌تر است استفاده نمود. در واقع این مدل، ترکیبی از بافت مو در کنار مدل شینیون است که سبب شده است تا بتوان از ان در مراسم‌ها و جشن‌ها استفاده نمود.
  2. مدل بعدی، مدل موی گل رز است که می‌تواند برای کسانی که موهای آنها دارای یک طیف رنگی به خصوص بلوند است، بسیاری زیبا بنظر برسد. در این حالت بایستی مو از دو طرف بافت خورده و به کمک یک سنجاق آن را محکم کنید.
  3. یکی دیگر از استایل‌های زیبا و شیک برای مدل مو دخترانه، شینیون بافت است که بایستی موهای خودتان را به تنهایی و یا با کمک آرایشگر بافته و آن را از طریق سنجاق سر در قسمت بالای سر خود جمع نمایید. در این حالت است که می‌توانید یک حالت بسیار جذاب و راحت برای موهای خود درست کنید و از آن در مراسم‌های مختلف و یا به صورت روزمره به عنوان یک مدل کاربردی استفاه نمایید.
  4. همچنین یکی دیگر از مدل‌های شیک که به صورت دم اسبی همراه با بافت‌های یکطرفه است، می‌توان به مدل 4 اشاره کرد که از ویژگی‌های آن می‌توان به ساده بودن و جمع شدن موها در یک طرف و نیز امکان بستن و جمع کردن آن از پشت اشاره نمود.

حال که با چند مورد از انواع مدل مو دخترانه شیک آشنا شدید، پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله انواع رنگ مو را مشاهده کنید و از ترکیب رنگ‌بندی آن برای ساخت یک مدل موی جذاب استفاده کنید:

مدل مو دخترانه شیک
شیک ترین مدل های مو دخترانه
مدل مو دخترانه شیک
انواع مدل مو دخترانه شیک و مجلسی

بهترین مدل مو دخترانه

در این قسمت به بررسی چند مدل از بهترین استایل‌های مو برای دختران می‌پردازیم. استفاده از مدل مو از یک سو یک سلیقه شخصی است و از سوی دیگر می‌تواند با توجه به مراسم و یا نوع رویداد استفاده شود. از آنجایی که رها کردن موها به حال خودشان نمی‌تواند ایده خوبی برای زیبایی ظاهری دختران باشد، بهتر است هر فردی چند مدل از موهایی را که دوست دارد و یا زیباتر بنظر می‌رسد را درنظر داشته باشد. از انواع بهترین مدل مو دخترانه می‌توان گفت:

  • مدل موی بلند: در این حالت شما می‌توانید از با موهای‌ بلند خود، سبک‌های مختلفی را پیاده کنید. بنابراین بهتر است فرزندان را تشویق کنید تا موهای بلندتری داشته باشند و آن را می‌توان از طریق بافت مو، موج دار کردن و یا لایه لایه نمودن استایل دهید.
  • مدل موی چتری: یکی از مدل‌های مو کلاسیک به خصوص برای نوجوانان، مدل موی چتری است.
  • مدل موی آندوژن: این سبک از مدل مو یک حالت متفاوت دارد که می‌تواند به سادگی و در عین حال جذاب، برای کسانی که با موهای کم عادت دارند به کار گرفته شود. در این حالت شما می‌توانید از قسمت کناره‌ها جدا شده و در حد طول 1 – 2 اینچ آن را نگهدارید.
  • مدل موی باب: مورد دیگر استفاده از مدل‌های مو باب است که می‌تواند برای کسانی که موهای بلندی ندارند، متوسط و یا کوتاه است به کار برود. استفاده از این مدل مو دخترانه حالتی کلاسیک مانند دارد و می‌توان به آن حالت‌های مختلفی داد و رنگ‌بندی مختلفی را برای آن اعمال کرد.
  • مدل موی کوتاه و پرپشت: استفاده از این مورد از مدل‌های مو برای کسانی که موی پشت آنها پرپشت است به کار می‌رود. استایل به کار رفته در این مدل مو با یک رنگ‌بندی جذاب به سبک بلوطی و خرمایی و ایجاد سایه روشن و در انتهای مو هم با ایجاد پله پله (از نظر طول) است.
بهترین مدل مو دخترانه
جذاب ترین مدل های مو دخترانه

مدل مو دخترانه برای عروسی

امروزه کمتر کسی است که دیگر بخواهد عروسی خود را بدون انتخاب کردن یک استایل مو جذاب برگزار کند. عروسی مهم‌ترین رویداد در زندگی هر فردی است که بایستی به زیباترین حالت خود برگزار شود. از این رو است که شما می‌توانید با مدل مو دخترانه برای عروسی، جلوه‌ای زیبا برای آن ایجاد کنید.

از جمله مدل‌ مو دخترانه برای عروسی می‌توان گفت:

  • مدل موی دخترانه باز برای عروسی: یکی از شیک‌ترین مدل‌های مو و در عین حالت کم هزینه‌ترین آن، استفاده از این نوع مدل مو است. برای ایجاد این چنین مدل مویی ابتدا بایستی از موهای جلو در طرفین بالای گوش در کنار به حالت پیچ وار بکشانید، حال آن را به پشت کشیده و مقداری از موهای آن را در وسط باز کنید تا حالت تاج آن پف دار شود، سپس بایستی یک گره در انتهای دو تکه مو در پشت موهای خود اعمال کنید. حال از چند رشته مو در پشت خود در طرفین گره استفاده نموده و به حالت ضربدری به دور قسمت گره بپوشانید تا بتوانید حالت یک حلقه را کامل کنید.
  • مدل موی دخترانه بسته برای عروسی: این حالت که ساده است و در مدل شینیون اروپایی ارائه می‌شود، برای کسانی که موهای خیلی بلند دارد به کار می‌رود. شما می‌توانید در ابتدا موهای خود را شسته و سشوار بکشید. حال بایستی موها را با بابلیس فر کنید. 2 دسته رشته‌های موهای خود را در قسمت پشت گوش جدا کرده و حال موهای بین آنها در پشت را با یک کش نازک به صورت دم اسبی ببندید اما در دور آخر بخش کوچکی از موهای خود را بیرون کشیده و سپس روی آن دور آخر کش را ببندید تا حالت یک بیرون زدگی ایجاد شود. حال بقیه مو این قسمت را به دور کش بسته و آن را به کمک یک سنجاق محکم کنید. دو دسته مو را که از طرفین جدا کرده‌اید، ابتدا یکی از آنها را در دست گرفته، بخش کوچکی از رشته‌های آن را برای جلو خود جدا و بقیه را با یک پیچ به قسمت پشت مو ها ببرید و با یک گیره آن را محکم کنید. همین کار را برای طرف دیگر انجام دهید.

از دیگر مدل‌های مو دخترانه عروسی می‌توان به شینیون باز، حالت کرلی، مدل رز اشاره نمود.

مدل موی دخترانه عروسی
انواع مدل مو دخترانه عروسی
مدل موی دخترانه عروسی
مدل های مو دخترانه برای عروسی

مدل مو دخترانه ساده

همیشه لازم نیست تا برای دختران خود مدل‌های موی پیچیده و زیبا درست کنید چراکه این کار می‌تواند زمان و حوصله زیادی را از شما بگیرد. بنابراین در فعالیت‌های عادی بهتر است چند مدل ساده را در نظر داشته باشید و یا با آموزش آن به دختران خود، بتوانید از سطوح آسان مدل‌های مختلف ساده را برای او ارائه کنید تا بتواند خودش اینکار را انجام دهد.

مدل مو دخترانه ساده کوتاه

استفاده از مدل‌های مو کوتاه می‌تواند در عین نازکی و کم پشت بودن مو، آن را زیباتر نشان دهد. در این حالت شما می‌توانید با انداختن موهای خود (یک مقدار کوتاه) بر روی شانه، کمی به موهای خود حالت بلند بودن و پرپشت بودن بدهید. در واقع این ترفندی است که می‌توانید از آن برای زیاد نشان دادن موهای خود کمک بگیرید. طرح‌های مختلفی برای مدل مو کوتاه وجود دارد که به صورت زیر می‌باشد:

  • در مدل زیر می‌توانید موها را تا قسمت چانه اجازه رشد دهید و سپس بر روی موهای خود قسمت‌های کوتاه و نامنظمی را با قیچی ایجاد نمایید. استفاده از این مدل هم می‌تواند استایل قدرتمندی به شما بدهد و هم در مدل‌های مختلفی استفاده شده است. بهتر است استفاده از موها در این حالت به حالت لخت و نیز براق باشد.
  • مدل دیگر برای موهای کوتاه آن است که موهای خود را به یک طرف شانه بزنید و در قسمت جلو تا کنار گوش‌ها و در قسمت عقب رفته رفته اندازه آن را کوتاه کنید تا نهایت در قسمت پشت گوش قرار گیرد.
مدل مو دخترانه بلند ساده
مدل مو بلند و ساده دخترانه

انواع رنگ مو چیست؟

مدل مو دخترانه ساده باز

به طور کلی شما می‌توانید از مدل‌های مو دخترانه باز برای حالتی که موها صاف است به خصوص برای مجالس مختلف استفاده نمایید. استفاده از این مدل برای موهایی که دراز هستند مناسب می‌باشد. توجه کنید که در استایل دهی به این مدل موها بهتر است از بافت‌های مو استفاده کنید تا از نظر ظاهری جذاب‌تر شود.

  • مورد اول آن است که از یک پابلیس استفاده کرده و موهای خود را به حالت کروی شکل در آوردید. در این حالت شما می‌توانید موهای خدو را در عین باز بودن، جذاب کنید.
  • یکی دیگر مدل‌های جذاب برای مو دخترانه، مدل همراه با بافت در جلوی سر است که می‌توانید از آن برای زیباتر کردن استایل موها استفاده کنید.
  • در ساده‌ترین حالت کافیست موهای خود را چند بار شانه بزنید و مقدار کمی در انتهای آن را به حالت کروی شکل درآورید.

مدل مو دخترانه ساده مجلسی

برای حالت مجلسی بایستی کمی استایل بدهید که در این حالت کافیست در قسمت جلو از یک بافت تل استفاده کرده و در حالت عقب هم موهای خود را به حالت کروی شکل تا شانه‌ها و پایین‌تر آویزان کنید. همچنین می‌توانید از مدل باز و بسته استفاده کنید و موهای خود را دسته دسته موها را از طرفین جمع کرده و در پشت گره بزنید. سپس می‌توانید از حالت دم عصبی در پشت استفاده کنید و یک بافت زیبا را در پشت سر خود ایجاد نمایید.

مدل مو دخترانه ساده باز
مدل های مو ساده و باز

مدل مو دخترانه کوتاه

چندی است که مدل‌های موی کوتاه نیز برای دختران مد شده است که در این راستا می‌خواهیم مواردی را از آن برای شما بیان کنیم. استفاده از این نوع مدل‌های مو می‌تواند در برخی از موارد به آسانی در خانه هم انجام شود. در ادامه برای معرفی این استایل‌های مو با ما همراه باشید.

مدل مو دخترانه کوتاه جدید

از جمله مدل‌های جدید مو دخترانه کوتاه می‌توان گفت:

  • مدل مو کاسه‌ای: هرچند استفاده از این نوع مدل برای پسران بیشتر کاربرد دارد اما جدیدا به عنوان مدلی برای موهای دخترانه نیز استفاده می‌شود. این سبک جوان پسند است و برش مو در دور سر کامل انجام می‌گردد.
  • مدل موی تراشیده: این مورد از مدل‌های مو برای کسانی که می‌خواهند حس متفاوت‌تری داشته باشند استفاده می‌شود که در تمام سر اندازه مو به کمتر از چند سانتی متر می‌رسد و می‌تواند نیازهای کمتری در آرایش و بهداشت نیز داشته باشد.
  • آندرژاکت: استفاده از این مدل مو می‌تواند قسمت موهای گردن را حذف کرده و برای کسانی که در مناطق گرم زندگی می‌کنند استایل زیبا و پسرانه‌ای باشد. توجه کنید این مدل مو بایستی در حالتی استفاده شود که موهای بالایی بلند باشند.

مدل مو دخترانه کوتاه پسرانه

مدل موهای پسرانه‌ای که می‌توان برای فشن شوها و یا جشن‌ها و پارتی‌ها استفاده کرد به شرح زیر می‌باشد:

  • مدل موی زنانه پیکسی بلند: در این حالت از مدل‌های مو شما نیازی به پرپشت بودن موها ندارید و می‌توانید با استفاده از این استایل حجم موهای خود را به خوبی افزایش دهید. استفاده از موارد مختلف مانند رنگ مو، سشوار، اتو می‌تواند به شما کمک کند تا استایل مناسبی را برای آن ایجاد نمایید.
  • اسپرت فانتزی: مدل مویی بسیار گیرا و جذاب است که می‌توانید برای ایجاد یک حس نشاط آور و جوان برای خود استفاده کنید. این مدل معمولا در رنگ‌بندی‌های مختلفی انجام شده و میزان اندازه موها در طرفین کمتر از وسط سر است.
  • حاشیه چتری: استفاده از این مدل مو از مدل پیکسی الهام گرفته شده است و جلوه‌ای ملایم را ایجاد می‌کنند و می‌توانید به راحتی آن را با سشوار و یا هوای خنک، خشک کنید.
  • آندرکات کاسه‌ای: مدلی مانند کاسه‌ای است که در آن موهای اطراف کمتر از وسط سر است و ویژگی دیگر آن این است که موهای اطراف تیره‌تر بوده و موهای بالا روشن‌تر است. در این حالت می‌توانید از این مدل مو برای ایجاد یک ظاهر چند بعدی و متضاد استفاده نمایید.
مدل مو دخترانه پسرانه
انواع مدل مو دخترانه به سبک پسرانه

مدل مو دخترانه کوتاه بچه گانه

بهتر است کودکان با توجه به فصلی که در آن قرار دارند و یا سلیقه و راحتی، یک مدل موی مناسب را استفاده کنند که می‌تواند بسیار جذاب و مناسب باشد. از جمله انواع مدل مو دخترانه کوتاه و بچه گانه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود که عبارتند از:

  • مدل مو بهم ریخته چتری: یکی از رایج‌ترین مدل موهایی است که می‌توانید از آن استفاده کنید و در این حالت بهتر است موهای دختر شما تا شانه‌ها بلند باشد و حالت چتری آن در قسمت پیشانی اعمال می‌شود که می‌تواند جذابیت کودک شما را چندبرابر نماید.
  • مدل کوپ پرنسسی لخت: استفاده از این مدل مو نیازی به موهای دراز ندارد و کافیست موها تا اندازه چانه رسیده باشد. در این حالت است که می‌توانید آن را به صورت پله پله هم کوتاه کنید. بهتر است موها در وسط کوتاه تر باشند اما حالت برش و چتری ایجاد نشود.
  • مدل موی رنگ شده با فرق کج عمیقی: این مدل حالت فرق باز را دارد که قسمت فرق مو در راست ایجاد شده، سپس موها از این خط به سمت چپ و راست به پایین شانه می‌خورند. همچنین برای حالت دهی هم می‌توانید از کروی کردن موها استفاده کنید.
  • مدل موی موج دار: در این حالت که به صورت ساده دیده می‌شود، موها از سمت وسط مایل به چپ به طرفین شانه خورده است اما به حدی نیست که خط سر معلوم شود.

مدل مو دخترانه کوتاه برای صورت گرد

استفاده از مدل‌های مو دخترانه برای کسانی که صورت گردی دارند، می‌توانند مدل‌های بلند و باز را استفاده کنند که سبب می‌شود تا صورت شما به حالت کشیده‌تری معین شده و در برخی موارد هم می‌تواند قسمت‌های کناری را بپوشاند. برای این دسته از افراد مدل مو چتری را می‌تواند استایل خوبی دانست. همچنین یکی دیگر از مدل‌های خوب برای این دسته از افراد، مدل موی یکطرفه است. شما می‌توانید از استایل ساده آن نیز استفاده کنید که در این حالت موها از فرق سر به صورت مساوی به طرفین شانه زده شده و حالت ساده و معمولی برای کاور کردن صورت و گردی آن ایجاد می‌کند.

مدل مو دخترانه کوتاه برای صورت گرد
مدل های مو کوتاه برای صورت های گرد

مدل مو دخترانه کوتاه مجلسی

برای کسانی که موهای کوتاهی دارند، معمولا پیدا کردن یک مدل مو جذاب سخت است. در این حالت در ادامه چند مورد خوب را برای شما معرفی می‌کنیم که می‌تواند در مجالس و عروسی‌ها هم کاربردی باشد.

  • مدل مو کف سر مجلسی: در این حالت شما می‌توانید از این مدل مو برای دختر خانم‌های جوان استفاده کنید که می‌تواند برای سلیقه این دسته از افراد به شدت کاربردی باشد. با استفاده از این مدل مو که کمی نیاز به موهای پرپشت دارد، شما می‌توانید یک بافت مو جذاب را به دور موهای خود ایجاد کنید. استفاده از رنگ‌بندی بلوند یا آبی آسمانی می‌تواند آن را بسیار جذاب‌تر نماید.
  • مدل مو مجعد باب: در این حالت شما می‌توانید از این مدل مو استفاده کنید و با یک حالت طلایی و براق که به عنوان تریک‌های مکمل این مدل مو دخترانه کوتاه مجلسی شناخته می‌شود، حالت بسیار جذابی را ایجاد نمایید. این استایل مو در سال 2021 محبوب شده است.
  • مدل مو پیکسی لایه‌ای: مورد دیگر از مدل‌های مو دخترانه، پیکسی کوتاه مجلسی است که با رنگ حنایی بسیار جذاب می‌شود و می‌تواند مرکز توجه را به سمت صورت شما جلب نماید.

مدل مو کوتاه دخترانه تا گردن

شما می‌توانید از استایل‌هایی مدل مو کوتاه که تا اینجا معرفی کرده‌ایم برای این حالت استفاده کنید. همچنین از دیگر مواردی که می‌توان معرفی کرد، بایستی گفت:

  • مدل لخت و ساده: این نوع از مدل‌های مو ساده است اما در عین حال توجه‌ها را به خود جلب می‌کنند. شما می‌توانید آن را تا قسمت زیر شانه هم آرایش کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای وقایع روزمره و عادی از این مدل استفاده نمایید.
  • مدل مو مثلثی: مورد دیگر از مدل‌های موی جذاب، مدل مو مثلثی است که می‌تواند قسمت چانه و گونه‌ها را کم عرض‌تر نشان داده و تا شانه امتداد داشته باشد اما بهتر است زیر شانه نیاید.
  • مدل موی باب کوتاه زاویه‌دار: استفاده از این مدل مو می‌تواند طول گردن شما را بیشتر نمایش دهد. استایل این حالت به گونه‌ای است که میزان ارتفاع مو در قسمت پشتی کوتاه‌تر است و موها به یک سمت حالت داده می‌شود.

استفاده از مدل موی مشکی می‌تواند سن را کمتر نشان دهد.

مدل مو دخترانه کوتاه مجلسی
زیباترین مدل های مو دخترانه مجلسی

بهترین کلیپس ها برای نگهداری مو را در این مطلب بخوانید:

بهترین کلیپس ها برای نگهداری مو

مدل موی نیمه کوتاه جدید

از جمله مدل‌های موی نیمه کوتاه (که ممکن است اسم آن را هم نشنیده باشید) می‌توان گفت:

  • مدل موی بلانت باب یکطرفه: اولین مورد از انواع مدل موی دخترانه نیمه کوتاه، مدل موی بلانت یک طرفه باب است که غالبا در مدل‌های مو دخترانه امروزی به کر می‌رود و می‌تواند کمی جنبه رسمی و در عین حالت راحت را برای شما ایجاد نماید. مورد مشابه دیگر مدل باب کوتاه زاویه‌دار است که ظاهر مدرنی را با لایه‌های پف دار خود ایجاد می‌کند و می‌تواند ظاهری مدرن و جذاب را برای شما داشته باشد.
  • مدل مو جلو بلند: این مدل مو که با عنوان مدل جلو بلند پشت شناخته می‌شود، می‌تواند در حالتی که گردن شما بلند‌ است مورد استفاده قرار گرفته و ظاهر گردن شما را هم کوتاه‌تر نشان دهد.
  • مدل موی شگی: از جمله مدل‌های مو نیمه کوتاه است که می‌تواند تا گردن بیاید و در سال 2021 ترند شده است. لایه لایه بودن، خرد بودن، حالت ملایم در بالای سر از جمله ویژگی‌های این مدل مو است که باعث می‌شود تا موها در اطراف حالت پرپشت‌تری داشته باشند.
مدل موی نیمه کوتاه جدید
انواع مدل مو نیمه کوتاه دخترانه

مدل مو دخترانه بلند

در نهایت به چند مورد از استایل‌های مدل مو دخترانه بلند می‌پردازیم که به شرح زیر می‌باشند:

مدل مو دخترانه بلند جدید

  • مدل موی کرلی بلند: هرچند استفاده از این نوع آرایش مو مدت‌ها است که به کار می‌رود اما هر بار در هر مد و رنگ مختلف ترند می‌شود و می‌توان آن را بسیار محبوب دانست. شما می‌توانید از این مدل به خصوص در حالتی که موهای پرپشت‌تری دارید استفاده نموده و حالت کروی آن جذاب‌تر کنید.
  • مدل موی فرفری: ترکیب موهای بلند با مدل فرفری به خصوص در اطراف گردن و صورت می‌تواند سبب شود تا بتوانید موهایتان را با قدرت بیشتری در معرض نمایش بگذارید. استفاده از این مدل معمولا با رنگ‌های قرمز، حنایی بسته به سلیقه افراد به کار می‌رود.
مدل مو دخترانه بلند جدید
مدل مو بلند و جدید دخترانه

مدل مو دخترانه بلند ساده

شما می‌توانید از مدل مول بلند در حالت شیب دار و پله‌ای برای حالتی که صورت کشیده‌ای دارید استفاده نمایید. از جمله مدل‌های ساده و بلند دخترانه می‌توان گفت:

  • مدل بلند با دم اسبی: یکی از کلاسیک‌ترین و رایج‌ترین مدل‌های مو، موهای دو دم اسبی است که برای کودکان بیشتر به کار می‌آید و می‌توانید هرکدام از آنها را به یک سمت بر روی شانه‌های خود قرار دهید.
  • مدل موی بلند با کش کوچولو: در این حالت از یک نان بالرین موها را پیچانده و می‌توانید یک حالت تاج مانند را در سر خود ایجاد نمایید.
  • مدل مول هالف بان: در این مدل مو که با نام Half Bun نیز شناخته می‌شود، شما می‌توانید یک ظاهر شیک را برای خود ایجاد نمایید که یک استایل غیر رسمی و کژوال است و برای کسانی که موهای ضخیمی دارند مناسب‌تر می‌باشد.
مدل مو دخترانه بلند ساده
مدل مو بلند و ساده دخترانه

مدل مو دخترانه بلند فر

شما می‌توانید به روش‌های مختلفی برای فر کردن موهای خود اقدام کنید که از قدیم تاکنون رواج یافته و امروزه از دستگاه مخصوص و برقی خاص آن استفاده می‌شود.

  • مدل مو دخترانه با فر درشت: استفاده از این مدل مو می‌تواند برای موهایی که تا قسمت سینه پایین آمده است مناسب باشد و به خوبی زیبایی و حالت فر بودن مو ها را در قسمت انتهایی به نمایش بگذارد.
  • مدل موی دم اسبی: در این حالت شما می‌توانید با بستن موهای خود در پشت و رها کردن بقیه مو به حالت دم اسبی، با کمی کرو دار کردن موهای انتهایی در پشت سر، حالت زیبایی را ایجاد کنید.
  • مدل موی موج دار: استایلی از موها است که می‌تواند به خوبی با فر کردن موها همراه شود. شما می‌توانید آن را به صورت دسته دسته مو (ریسه‌ای) در پشت سر خود قرار دهید.

از انواع دیگر مدل مو دخترانه با فر می‌توان به مدل باب، لایه‌های طولانی با موهای موج دار، لایه‌های شلوغ با رنگ زنجبیلی، لایه‌های پله‌ای با فرهای فنری اشاره نمود.

مدل مو دخترانه بلند فر
زیباترین مدل مو دخترانه بلند و فر دار

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4.2 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 23

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

سید مطهر اطهری

فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار ♦️ مشغول به کار در زمینه‌های برنامه نویسی، سئو، گرافیک، تدوین، علاقه‌مند به حوزه‌های تکنولوژی، فیلم و سریال، موسیقی ♦️ نوازنده ویولن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا