ترفندتکنولوژی

بهترین بازی ‌های فوتبالی موبایل کدام است؟ معرفی برترین آن‌ها

معرفی بهترین بازی ‌های فوتبالی موبایل 2023

بهترین بازی ‌های فوتبالی موبایل کدام است؟ اگر شما هم جزو کسانی هستید که به بازی‌ها و سرگرمی‌های اسپورت علاقه دارید، بدون شک این مقاله می‌تواند مناسب شما باشد. امروزه بیشتر تلفن‌های همراه هوشمند از قدرت و صفحه نمایش بسیار خوبی برای تجربه انواع بازی‌ها بهره مند هستند. از سوی دیگر، انواع بسیار زیادی از بازی‌ها تاکنون در پلتفرم‌های مختلف ارائه شده است. بنابراین ما می‌خواهیم در این مقاله، چند تا از بهترین بازی‌های موبایل جذاب را برای شما گیمرهای موبایل معرفی کنیم.

 منظور از بهترین بازی ‌های فوتبالی موبایل چیست؟

فرقی نمی‌کند اهل چه کشوری باشید، طرفداران این مستطیل سبز از سراسر دنیا به دنبال شما خواهند آمد تا برای سرگرمی و هیجان مسابقات آن، تماشای این بازی‌ها را از دست ندهند. چه می‌شود اگر این افراد به جای تماشای بازی، مستقیما خود را به این چالش‌ها وارد کنند و هدایت تیم محبوب خود را برعهده بگیرند؟ این ایده اصلی برای ساخت طیف وسیعی از بازی‌های اسپورت از جمله گیم‌های فوتبالی است که سبب شده است تا این نوع بازی‌ها به یک ژانر پرطرفدار و خاص تبدیل شوند.

بهترین بازی های فوتبالی موبایل نیز با تکیه بر همین ایده تاکنون ساخته شده است که شامل مدل‌های مختلفی می‌باشد. جالب است بدانید ژانر بازی‌های فوتبال خود به چند زیر شاخته تقسیم می‌شود که عبارتند از:

  • پنالی و ضربه آزاد: اولین مدل از بهترین بازی های فوتبالی، انواع بازی‌هایی هستند که شما می‌توانید به صورت یک فرد اول شخص، ضرباتی را از بخش‌های مختلف وارد کنید. این مدل بازی با کسب امتیاز مراحل را جلو می‌برد و پلیر می‌بیاست با کنترل موقعیت‌ها، بهترین ضربه را وارد کند.
  • مسابقه‌ای: بخش بزرگی از بهترین بازی ‌های فوتبالی موبایل در این مدل قرار می‌گیرند. در این حالت شما می‌توانید تیم خود را بسازید، وارد بازی شده و از تمام فیچرهای بازیکنان مانند پاس دادن، شوت کردن، دریبل کرن، سانت کردن و مواردی از این قبیل استفاده کنید.
  • سرمربی گری: اگر به مدیریت تیم‌های فوتبال علاقه دارید، می‌تونید این مدل بازی‌های موبایل را درنظر داشته باشید که می‌توانند قدرت رهبری شما را محک زده و برای برخی بازیکنان جذاب باشند.
معرفی ژانر بازی های فوتبالی موبایل
معرفی دسته بندی های بازی موبایل فوتبالی

معرفی بهترین بازی ‌های فوتبالی موبایل

حال می‌خواهیم به معرفی بهترین بازی ‌های فوتبالی موبایل بپردازیم که می‌تواند برای شما کاربران تا مدت‌ها سرگرم کننده باشد. همچنین لازم است بدانید در این لیست تنوع بسیار خوبی از انواع بازی‌های فوتبالی قرار داده شده است که بدون ترتیب قرار دارند. شما می‌توانید برحسب سلیقه خود، این نوع بازی‌ها را انتخاب کنید:

بازی eFootball PES 2021

این بازی به صورت رایگان برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS قرار داده شده است. همچنین برای این مورد از بهترین بازی های فوتبالی موبایل باید بدانید که این بازی توسط Konami طراحی شده است و با اختلاف بهترین و واقعی‌ترین بازی فوتبال موبایلی است که تاکنون ساخته شده است. از قابلیت‌های آن می‌توان به فراهم کردن یک تجربه بازی فراموش نشدنی اشاره کرد. این گیم شبیه بازی‌های کنسولی است و نگاهی عمیق به فوتبال دارد. این بازی فضایی واقع گرا را در بازی و رفتار کلی بازیکن ارائه می‌دهد. شما می‌توانید آن را برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS دانلود کنید.

همچنین جالب است بدانید که این بازی تاکنون توانسته است بارها بازی‌های موبایل فوتبالی را تحت الشعاع خود قرار دهد. شما می‌توانید با یکبار تجربه این بازی، تجربه پاس‌های دقیق و واقعی، تاکتیک‌های فنی بازیکنان و حرکات طبیعی بازیکنان را تجربه کنید. از مزیت‌های این بازی می‌توان به گرافیک بالا، کنترل بازی و از نقاط ضعف آن می‌توان به دشوار بودن برای مبتدیان و نیاز به فضای ذخیره سازی زیاد اشاره کرد.

بازی Dream League Soccer 2021

دومین مورد در لیست بهترین بازی های فوتبالی موبایل، دریم لیگ سوکر 2021 نام دارد که این بازی توسط استودیو First Touch Games توسعه یافته و یکی از محبوب‌ترین و پربازیگرترین بازی‌های فوتبال موبایل در جهان است. این بازی به شما امکان می‌دهد یک تیم رقابتی و ترکیبی را در بخش آکادمی ایجاد کنید. با گذشت زمان با برنده شدن مسابقه، می‌توانید به عنوان جایزه پول دریافت ‌کنید که به شما امکان می‌دهد بازیکنان دارای مجوز را به دلخواه خود جذب کنید.

همچنین از دیگر قابلیت‌های این مورد از بهترین بازی های فوتبالی موبایل می‌توان گفت در این بازی، شما همچنین می‌توانید استادیوم خود را بسازید و ارتقا دهید و در عین حال ظرفیت آن را تنظیم کنید و همچنان به سطوح بالاتر ارتقا یابید. شما می‌توانید پیراهن‌های فوتبال خود را طراحی کنید یا لباس‌های مورد علاقه خود را از اینترنت دانلود کنید. در واقع در این بازی شما می‌توانید به عنوان یک مدیر، قابلیت سفارشی سازی خوبی روی تیم داشته باشید که کنترل بیشتری بر بازی به شما می‌دهد. این بازی به شما امکان می‌دهد بازیکنان را ارتقا دهید، ترکیب را تغییر داده و همچنین جلسات تمرینی را قبل از مسابقات رقابتی برگزار کنید. اگر در آن حرفه‌ای شوید، حتما مسابقات لیگ‌ها و جام حذفی بسیار جذاب و اعتیاد آور خواهند بود؛ زیرا رکوردهایی برای ثبت یا شکستن با جوایزی برای تیم‌های پیروز وجود دارد که مدام شما را ترغیب خواهد کرد.

معرفی بهترین بازی ‌های فوتبالی موبایل
لیست 9 بازی محبوب فوتبالی

بازی EA’s FIFA Mobile

بازی EA’s FIFA Mobile یکی دیگر از نامزدهای ما به عنوان بهترین بازی های فوتبالی موبایل است که می‌توانید آن را به صورت رایگان برای اندروید و iOS دانلود کنید. این بازی توسط EA Sports توسعه یافته است و بدون شک بیشترین محتوا را در بین تمامی بازی‌های این سبک دارد. FIFA Mobile یک بازی آنلاین است که با توجه به فیدبک‌ها برای آن، بسیار اعتیاد آور بوده زیرا یکی از پربازیگرترین بازی‌های موجود است. این بازی شامل حالت‌های تک نفره و نیز رقابتی است که می‌توانید آن را به صورت آنلاین انجام داده و از حدود 550 تیم و بازیکنان با تنوع بسیار زیاد بهره می‌برد. همچنین باید بدانید که برای آن کشورهای متعددی قرار داده شده است. این بازی برای هر دو گوشی اندروید و iOS در دسترس است و تنها چیزی که برای لذت بردن از آن نیاز دارید یک اینترنت قوی خواهد بود.

بازی Real Football

این بازی به عنوان چهارمین عنوان در بین بهترین بازی های فوتبالی موبایل توسط Gameloft توسعه یافته است و همچنین در بین بازیکنان فوتبال موبایل در سراسر جهان محبوبیت نسبی دارد. بزرگترین نقطه قوت این بازی را می‌توان سطح واقع گرایی آن دانست. همچنین محیط ورزشگاه‌ها و تماشاگران نیز به خوبی طراحی شده و واقعا واقعی بنظر می‌رسند. این بازی دارای متدهای مختلفی از حالت‌های بازی است که می‌تواند شامل لیگ‌ها، مسابقات جام حذفی و مسابقات نمایشگاهی بشود.

مانند اکثر بازی‌ها، می‌توانید با انتخاب تیم و توسعه استادیوم خود، بازی‌تان را سفارشی سازی کنید. این بازی همچنین دارای چندین تیم با بازیکنان برجسته است که می‌تواند هیجان و شدت بازی را به خوبی افزایش دهد. شما می‌توانید آن را بر روی گوشی‌های اندرویدی به راحتی بازی کرده و در این حالت نیز فضای زیادی را مصرف نمی‌کند. با توجه به این توضیحات، این مورد از بهترین بازی های فوتبالی موبایل می‌تواند تصاویر و گرافیک بسیار خوبی را ارائه کند ولی توجه کنید که برای سیستم عامل iOS ساخته نشده است.

بازی EA’s FIFA Mobile
معرفی بازی EA’s FIFA Mobile

بازی Score! Hero

بازی اسکور هیرو از بهترین بازی ‌های فوتبالی موبایل است که توسط توسعه دهنده First Touch Games ساخته شده است. این بازی هم برای اندروید و هم iOS در دسترس می‌باشد. این مدل بازی به شدت جذاب و در سبک خود منحصر به فرد است. شما می‌توانید آن را به صورت آنلاین بازی کرده و یک نوع بازی تخته‌ای بنظر می‌رسد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از بازیکنی که توپ را در اختیار دارد تا جایی که می‌خواهید توپ برود یک خط روی صفحه بکشید و با این کار توپ را به این سمت پرتاب می‌کنید.

پس از کشیدن انگشت، بازی وارد عمل می‌شود و حرکت توپ به همان قدرت ادامه می‌یابد. اگر پاس موفقیت آمیز باشد، بازی به بازیکن جدیدی که آن را در اختیار دارد تغییر کرده و پس از آن شما وظیفه دارید حرکت بعدی خود را نیز به همین ترتیب انجام دهید. شما کاربران می‌توانید اسکور هیرو را به عنوان یکی از بهترین بازی های فوتبالی موبایل به صورت کامل برای سرگرمی خالص آن انجام دهید. زیرا با شوت زدن، گلزنی و پاس دادن در این بازی، می‌توانید مدام حس رضایت و پیروزی را بدست آورید.

بازی Football Manager Mobile 2023

یکی دیگر از بهترین بازی های فوتبالی موبایل، Football Manager Mobile نام دارد که می‌توانید با بازی در آن، به عنوان یک مدیر باشگاه ورزشی اقدام کنید. این بازی می‌تواند مهارت‌های مدیریتی شما را به چالش بکشد و ذهن و خلاقیت شما را به کار ببرد تا در نهای بتوانید تیم خود را به رتبه‌های بالاتر برسانید. جالب است بدانید این بازی توسط کمپانی SEGA معروف ساخته شده است و این به خودی خود می‌تواند یک پوینت مثبت برای این بازی درنظر گرفته شود.

البته اگر بازی با عنوان FM 23 Mobile را دیدید، این همان بازی است که با این نام نیز شاخته می‌شود. این بازی در نسخه کامپیوتری هم ارائه شده و در برخی جزئیات گرافیکی با یکدیگر متفاوت هستند. البته اگر نسخه iOS آن را نصب کنید، با یک نسخه متفاوت روبرو می‌شوید که این مورد نیز در نوع خودش عجیب و جالب است. در واقع حالت سه بعدی در نسخه iOS به کار گرفته شده است.

بازی Football Manager Mobile 2023
معرفی بازی Football Manager Mobile 2023

بازی Rumble Stars

 مورد دیگر از انواع بهترین بازی ‌های فوتبالی موبایل، بازی Rumble Stars است که می‌تواند شما را از قالب خسته کننده بازی‌های موبایلی در آورد. شما می‌توانید به کمک این بازی گیم پلی و گرافیک جذابی را بدست آورده و تا حدی نیز به آن معتاد شوید. سبک بازی به صورت کارتی ساخته شده است و در آن بازیکنان با این مدل بازی رو در رو هم به رقابت می‌پردازند. این افراد باید از میان هزاران کارتی که در بازی قرار داده شده است، به رقابت پرداخته و از سوی دیگر نیز با تکنیک‌های خاصی که دارند، رقبایشان را مغلوب نمایند. در این بازی که در لیست بهترین بازی های فوتبالی موبایل ما قرار دارد، آیتم‌های دیگری همچون داستانه جداگانه و نیز سناریوهای فانتزی نیز قرار داده شده است.

بازی World Soccer League

برای کسانی که می‌خواهند با یک حجم کم، یکی از بهترین بازی های فوتبالی موبایل را تجربه کنند، می‌توان به بازی World Soccer League اشاره کرد که توسط استودیو Mobirix ساخته شده است. شما میتوانید به واسطه گیم پلی جذابی که در این بازی ارائه شده است، تا مدت ها سرگرم بوشید. کلید‌های کنترل به صورت کامل در طرفین قرار داده شده و می‌توانید در بازی نیز از تیم‌های معروف و بازیکنان آن استفاده کنید.

برای واقعی‌تر کردن این مورد از بهترین بازی های فوتبالی موبایل، رویدادهای مختلفی درنظر گرفته شده است که توانسته است استقبال خوبی از این بازی را به ارمغان بیاورد. بنابراین شما می‌بایست حتما یکبار این بازی را تجربه کنید تا بتوانید از فیچرهای جذاب آن لذت ببرید.

بازی World Soccer League
معرفی بازی فوتبالی بازی World Soccer League

بازی Mini Football

ممکن است برای بسیاری از ما این موضوع پیش آمده باشد که تم و قالب بازی‌ها یک نواخت بود و دیگر نمی‌تواند رضایت ما را تامین کند. برای این دسته از افراد که می‌خواهند یک حال جدید و تم متفاوتی را برای سبک بازی فوتبالی خود درنظر بگیرند، می‌بایست به بازی Mini Football اشاره نمود که توسط استودیو Miniclip.com ساخته شده است. این مجموعه تاکنون بازی‌های جذابی را ارائه کرده و این مورد هم یکی از بهترین بازی های فوتبالی موبایل است.

در مورد ویژگی‌ها و قابلیت‌های این بازی باید بدانید که مینی فوتبال به صورت کاملا آنلاین ارائه شده است و رقابت‌های هیجان و نفس گیری در آن میان بازیکنان برگزار می‌شود. البته برای عبور از هر چالش، جایزه‌ای نیز قرار داده شده است که می‌تواند در ارتقا بازیکنان یا تیم استفاده گردد. شما علاوه بر آنکه نقش بازیکن را خواهید داشت و در زمین بازی فعالیت می‌کنید، در نقش یک مدیر هم هستید و بایستی مدیری زمین و بازی را به خوبی به دست بگیرید.

از جمله کنترل‌های این بازی همچنین می‌توان به دریبل زدن، توپ ربایی، دویدن اشاره کرد که می‌تواند در روند بازی بسیار جذاب و کاربردی باشد. البته سبک بازی همانند سوکر استار است و اگر طرفدار آن هستید، می‌توانید از این بازی هم لذت ببرید. در کل هر چیزی که از یک بازی موبایل جذاب و فوتبالی نیاز خواهید داشت، در این بازی آورده شده است.

در این مقاله با بهترین بازی‌های تیراندازی موبایل آشنا شوید.

پرسش و پاسخ‌های متداول

در انتها این مقاله نیز برخی از پرسش‌های متداولی که کاربران در خصوص بهترین بازی های فوتبالی موبایل را در نظر دارند بیان می‌کنیم که عبارتند از:

  • دیگر بازی‌های جذاب برای تجربه فوتبال در گوشی موبایل چیست؟

از دیگر بازی‌هایی که می‌توان در انتهای این لیست همچنان به آنها اشاره کرد، باید به بازی Top Eleven، Football Strike و غیره اشاره کرد. همچنین اگر به دنبال بهترین بازی فوتبالی برای اندروید هستید، می‌توان 2 عنوان eFootball PES 2021 و نیز FIFA Mobile Soccer را به شما عزیزان معرفی کرد.

  • بهترین بازی های فوتبالی موبایل به صورت آفلاین کدامند؟

ممکن است شما هم جزو کسانی باشید که قصد دارید در اوقاتی که اینترنت ندارید، از بازی‌های موبایل خود استفاده کنیدو در این حالت می‌توان به Dream League Soccer 2022 اشاره کرد که به عنوان یکی از بهترین بازی‌های جذاب بدون نیاز به اینترنت کار می‌کند.

  • آیا امکان بازی کردن فوتبال اندرویدی با کمک دسته وجود دارد؟

هرچند بیتشر بازی‌ها با صفحات لمسی انجام می‌شوند، اما شما می‌توانید از دسته برای بازی کردن در موبایل هم استفاده کنید. در این حالت باید به دو برنامه بازی Pes و فیفا اشاره کرد که در سال 2021 معرفی شده‌اند.

شما کاربران  مجله جوان ایرانی، می‌توانید تجربیات و نظرات خود را برای  در انتها برای ما ارسال کنید.

بازی Mini Football
معرفی بازی بازی Mini Football

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4.5 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 15

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا