بازی (معرفی و آموزش بازی)

۱۵ تا از بهترین بازی های تیراندازی موبایل

بهترین بازی های تیراندازی برای موبایل: جذاب و هیجان انگیز

بهترین بازی های تیراندازی برای موبایل شامل بازی‌های بسیار جذاب و هیجان انگیزی است که حتما پیشنهاد می‌کنیم در ادامه، لیست کاملی که برای بررسی و معرفی برترین بازی‌ها در سبک اکشن و تیراندازی معرفی شده است را مطالعه کنید. همانطور که می‌دانید، بازی‌های اکشن از جمله محبوب‌ترین بازی‌هایی هستند که برای سیستم عامل اندروید و pc وجود دارند. در این مقاله در جوان ایرانی، بدون اینکه نیازی به تحقیق و بررسی داشته باشید، لیستی از بهترین‌های موبایل را در این سبک فراهم کردیم که شامل 15 بازی مختلف می‌باشد.

معرفی سبک بازی های تیراندازی

بازی‌های تیراندازی، زیر شاخه‌ای از بازی‌های ویدئویی اکشن هستند که اغلب آگاهی، بازخورد، عکس‌العمل و سرعت بازیکن را در محیط‌های تک نفره جداگانه یا چند نفره شبکه‌ای مورد آزمایش قرار می‌دهند. بازی‌های تیراندازی یا شوتینگ که در ادامه می‌خواهیم به معرفی بهترین بازی های تیراندازی برای موبایل در این قسمت بپردازیم، شامل بسیاری از زیر ژانرهای خاص خود است که تمرکز آنها بر روی مبارزه با سلاح در برابر دشمنان می‌باشد. معمولاً سلاح‌های استفاده شده در بازی های شوتر، یک سلاح گرم یا برخی دیگر از سلاح های دوربرد مانند اسنایپرها هستند که می‌تواند در ترکیب با سایر ابزارها مانند نارنجک برای حمله غیر مستقیم، زره برای دفاع بیشتر یا لوازم جانبی مانند دید تلسکوپی برای اصلاح رفتار سلاح‌ها استفاده شود.

یکی از انواع ویژگی‌هایی که در بازی های شوتینگ وجود دارد، امکان ارتقا سلاح‌های شخصیت‌ها و شخصی‌سازی آنها است که می‌تواند برجذابیت بازی و تشدید فضای رقابتی بیفزاید. به طور معمول‌، هدف از یک بازی تیراندازی این است که به حریف شلیک کند و ماموریت‌ها را ادامه دهد بدون این که شخصیت بازیکن در نتیجه اقدامات آن و در بازی کشته شده یا حذف شود. بازی تیراندازی ژانری از بازی‌های ویدئویی است که در آن تمرکز تقریباً بر شکست دشمنان، شخصیت‌های رقیب به کمک سلاح‌های داده شده به بازیکن می‌باشد. حال که به طور کلی با بازی‌های شوتینگ آشنا شدیم، با ما باشید تا به طور مستقیم به معرفی بهترین بازی های تیراندازی برای موبایل بپردازیم.

معرفی بهترین بازی های تیراندازی برای موبایل

بدون معطلی به سراغ معرفی بازی‌های شوتینگ در دسته بهترین‌ها می‌پردازیم که عبارتند از:

  • Call of Duty Mobile: کالاف یا ندای وظیفه در نسخه Mobile را می‌توان پادشاه فعلی ژانر بازی‌های تیراندازی و اکشن دانست. این بازی بسیار محبوب است و دارای حالت‌های بازی مختلفی و سرگرم‌کننده‌ای می‌باشد که می‌تواند تا مدت‌ها شما را به خود جلب نماید. در بازی شما می‌توانید در یک محیط 100 نفره  به یک نبرد رویال بتل با سایر افراد در سراسر دنیا به صورت آنلاین بپردازید. در کنار این حالت‌های کلاسیک دیگری نیز وجود دارد. یکی از ویژگی‌های این بازی، امکان باز کردن قفل بازیکنان، تجهیزات و سفارشی‌سازی آنها است. ندای وظیفه موبایل به عنوان یکی از بهترین بازی های تیراندازی برای موبایل، تاکنون بیش از 100 میلیون بار بارگیری و نصب شده است. این بازی در میان 14 میلیون رای، توانسته است از 5 نمره، امتیاز 4.4 را بدست آورد؛ طبیعی است که از این بازی بایستی به عنوان بهترین بازی شوتر برای اندروید نیز نام ببریم. همچنین جالب است بدانید که در سیزن ششم، مود زامبی که مدت‌ها مورد انتظار کاربران این بازی بوده است، در حالت موبایل اضافه شد و توانست از استقبال خوبی از سوی کاربران قرار گیرد.
  • Ailment and Endurance: این بازی ترکیبی از سبک RPG، تیراندازی است. در این بازی، به صورت آنلاین با سایر بازیکنان جهان مبارزه می‌کنید و غنیمت و تجهیزات آنها را پیدا کرده و به از آن خود خواهید کرد. افراد بد را شلیک از پا در آورده و در یک مبارزه اکشن واقعاً شدید شرکت خواهید کرد. در این بازی، کنترلرها به خوبی در کناره‌های صفحه گوشی قرار گرفته و می‌توانند تنظیم شوند. شما به راحتی می‌توانید اقدام به یادگیری کنترل‌ها نمایید. این بازی هزینه‌ای برای دانلود و نصب ندارد و توسط یک استودیوی بازی‌سازی در بریتانیا به نام BeardyBirdGames ساخته شده است. از ویژگی‌های این بازی بایستی به گرافیک جالب دو بعدی و جذاب، انیمیشن‌ها و دیالوگ‌ها در بازی، خط داستانی متفاوت، گیم‌پلی اکشن، صداگذاری مهیج، تنوع در اسلحه‌های بازی، حجم کم و … اشاره نمود.
  • AirAttack 2: یک بازی در سبک هوایی به صورت شوتینگ و تیر‌اندازی است که به صورت دید از بالا به پایین می‌باشد. سبک بازی مانند گیم‌های کلاسیک انجام می‌شود. شما بایستی از بالا به پایین، مخالفان، کارفرمایان و سایر دشمنان‌ خود را از بین ببرید. یکی از ویژگی‌های خوب این بازی، گرافیک شگفت آور، کنترل‌های ساده و حالت ماموریت بقا برای کسانی است که یک چالش اضافی را دوست دارند. این بازی همچنین شامل پاداش های روزانه، پنج هواپیمای مختلف، ارتقاء‌های مختلف و پشتیبانی از Android TV به همراه پدهای بازی خارجی، موس و صفحه کلید است. همچنین از این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های تیراندازی برای موبایل در حالت آفلاین نیز یاد می‌شود.

معرفی بهترین بازی های تیراندازی برای موبایل

بررسی بهترین بازی های تیراندازی برای موبایل

از آنجایی که بازی‌های شوتر، یکی از بهترین نوع بازی‌ها در سبک اکشن برای موبایل و PC است، موارد مختلفی را به عنوان بهترین بازی های تیراندازی برای موبایل می‌توان ذکر کرد که عبارتند از:

  • Critical Ops: یکی از بازی‌هایی که توانست به سرعت مورد استقبال کاربران خود قرار گیرد، بازی سبک تیراندازی Critical Ops است که در سبک تیراندازی اول شخص می‌باشد. این بازی در یک محیط برای مبارزه با تروریست‌ها انجام می‌شود و شما بایستی با سرعت عمل بالایی که دارید، از مهارت‌های تکنیکی دیگر نیز در این راستا استفاده کرده و این گروه‌ها را از پای درآورید. در این بازی می‌تونید با دوستان خود متحد شده، تمام تلاش خود را برای غلبه بر دشمنان به کار بگیرید و امتیازات بیشتری را برای خود جمع‌آوری کنید. از ویژگی‌های این بازی بایستی به گرافیک HD آن اشاره کرد که بازی کردن با آن را لذت بخش‌تر می‌کند. همچنین شما می‌توانید از انواع مختلفی از اسلحه‌ها مانند طپانچه، سلاح Ak47 و دیگر اسنایپرها برای مبارزه با رقیبان خود استفاده کنید.
  • Hitman Sniper: بازی هیتمن، از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین بازی‌هایی است که اگر به عنوان یک گیمر قدیمی باشید، حتما این بازی برای شما آشنا می‌باشد. حال در نسخه‌ی موبایل، ما شاهد یک بازی از هیتمن هستیم که به صورت شوتینگ و اسناپیر می‌باشد. شما در نقش هیتمن، مامور شماره 47 هستید که با استفاده از سلاح تک‌تیرانداز خود، روی پشت‌بام‌ها و اماکن مختلف کمین می‌کنید تا دشمنان و اهداف خود را از پای درآورید. از جمله ویژگی‌های این بازی می‌توان به ماموریت‌های مختلف، تنظیم سلاح، محیط‌های گوناگون و گرافیک جذاب آن اشاره نمود. این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی تک تیرانداز برای اندروید بدون دیتا، تاکنون بیش از 10 میلیون بار دانلود شده و امتیاز 4.4 را از آن خود نموده است.
  • Infinity Ops: اگر به دنبال یک بازی شوتینگ و تیراندازی اول شخص FPS و چند نفره در محیط علمی تخیلی هستید، بازی Infinity ops مخصوص شما است. داستان این بازی در روزگارانی استفاده می‌افتد که بشر توانسته است از مرزهای علم و فناوری به شدت جلو رفته ولی جهان در اثر جنگ بین سیاره‌ای دچار هرج و مرج شده است. بازیکن در کلاس‌هایی مانند Recruit ، Saboteur ، Tank و Assault با تیم PvP مبارزه می‌کند! هر کدام از کلاس‌ها، ویژگی‌ها و توانایی‌های خاص خود را دارند. از جمله ویژگی‌های این بازی بایستی به ساخت کلن، تنوع سلاح و مسلسل‌ها، امکان استفاده از جت‌پک‌ها برای جابه‌جایی سریعتر، گرافیک سه‌بعدی فانتزی، بهینه‌یافته برای دستگاه‌های ضعیف، کنترل بصری و رابط کاربری آسان و … اشاره نمود.
  • NOVA Legacy: نوا لگاسی را باید از بهترین‌ها در سبک شوتر دانست. علت آن صحنه‌های بازی است که با گرافیک بسیار جذابی ساخته شده است در عین حال حجم کمی داشته و به صورت آفلاین اجرا می‌شود. شما می‌توانید بدون نیاز به هیچ اتصال اینترنتی، از این بازی لذت ببرید. در این بازی شما در شخصیت Yelena هستید که وظیفه دارید تا دشمنان و بیگانگان خارج از سیاره را شکست داده، از بین ببرید و از بشریت در مقابل سرنوشت شومی که در انتظار آن است حفاظت کنید. این بازی تاکنون بیش از 50 میلیون بار دانلود و نصب شده و امتیاز 4.1 را از آن خود کرده است.

دانلود بهترین بازی های تیراندازی برای موبایل

در ادامه لیستی که برای بهترین بازی های تیراندازی برای موبایل می‌توانیم بیان کنیم، همچنین باید گفت:

  • PUBG Mobile: به طور قطع حتما شما هم یکبار نام پابجی موبایل را شنیده‌اید، و آن را به عنوان یکی از بهترین بازی های تیراندازی برای موبایل و pc مشاهده کرده‌اید. باور نکردنی است که PUBG Mobile با توجه به نسخه سنگین pc آن، اما در موبایل به خوبی اجرا می‌شود. در مورد بازی و جاذبه اصلی آن، بایستی به حالت جنگ میدانی 100 نفره بین پلیرهای مختلف از سراسر جهان اشاره نمود که در یک جزیره پر از سلاح‌، مهمات‌، وسایل تاکتیکی و وسایل نقلیه انجام می‌شود. شما به عنوان یک بازیکن انفرادی یا به عنوان بخشی از یک تیم بازی می‌کنید و باید از تمام مهارت های خود برای شکست دادن حریفان استفاده کنید و تا آخرین نفر ایستاده باشید. استودیو سازنده این بازی، هر چند ماه یکبار محتوای جدیدی را به بازی اضافه می‌کند که شامل نقشه‌های جدید یا حالت‌های مختلف بازی می‌باشد. این بازی که عنوان بهترین بازی تیراندازی برای موبایل را دارد، بر خلاف سایر بازی‌ها رایگان است و شما می‌توانید در آن با جمع‌آوری امتیاز، آیتم‌های مختلفی را خریداری کنید. برای بازیکنانی که به دنبال یک تجربه رقابتی‌تر هستند، می توانید به گروهی بپیوندید یا سفارشی ایجاد کنید که در آن می‌توانید با هم متحد شوید و استراتژی های تاکتیکی خود را تمرین کنید. به دلیل محبوبیت جهانی، PUBG Mobile یک جامعه شلوغ eSports ایجاد کرده است.
  • Modern Strike Online: بازی بعدی که در لیست بهترین بازی های تیراندازی موبایل ما قرار دارد، بازی Modern Strike Online است که به عنوان یکی دیگر از بازی‌های سبک تیراندازی اول شخص معرفی شده است. این بازی، هرچند بیشتر برروی خرید‌های درون برنامه‌ای تاکید دارد، اما با این حال شما می‌توانید در آن هزینه‌ای نکنید. بازی یک تجربه FPS آنلاین خالص، مملو از ویژگی‌ها و حالت‌های مختلفی که هر کاربر از این ژانر انتظار دارد را به خوبی ارائه کرده است. طلا و اعتبار خود را صرف خرید سلاح، زره و لوازم جانبی جدید برای شخصیت خود کنید و از این بازی لذت ببرید.
  • Guns of Boom: اجازه ندهید گرافیک کارتونی شما را فریب دهد. بازی Guns of Boom یک بازی تیراندازی با تمی کارتونی اما با رقابت جدی، گیم پلی‌ای جذاب، سرگرم کننده و دیوانه وار است. همچنین دارای پشتیبانی عالی برای دستگاه های قدیمی و طرح کنترل ساده می‌باشد. Guns of Boom یکی از بهترین بازی های تیراندازی برای موبایل است که به صورت اول شخص با گرافیک زیبا و رنگارنگ ساخته شده است. این بازی به صورت آنلاین و رقابتی برای سیستم عامل اندروید می‌باشد. بازی تمام اصول اولیه را که از بازی استاندارد FPS انتظار دارید را در خود جای داده است که از آن جمله می‌توان به کنترل‌های سریع و پاسخگو که قابل تنظیم هستند، نقشه‌ها و سلاح‌های خوب طراحی شده که امکان بازی تطبیقی ​​را فراهم می‌کند و یک جامعه سالم از بازیکنان. یکی از بزرگترین نقاط قوت Guns of Boom این است که به راحتی می‌توانید برنامه را بارگیری کرده و مستقیماً وارد بازی شوید. متناوبا، می‌توانید در منوها با دوستان خود ارتباط برقرار کنید یا با در یک کلن عضو شوید. همچنین شما می‌توانید برای خرید و ارتقاء سلاح‌ها و وسایل بهداشتی جدید، از پول نقد و طلا در بازی استفاده کنید.

برترین بازی های تیراندازی موبایل کدام‌اند؟

 

بهترین بازی های ماجراجویی اندروید و iOS را در این مقاله ببینید:

بهترین بازی های ماجراجویی اندروید

برترین بازی های تیراندازی موبایل کدام‌اند؟

در ادامه این لیست همچنین داریم:

  • Battle Prime: یک بازی تیرانداز سوم شخص شیک با ویژگی‌های فوق العاده‌ای است. برای کسانی که نمای سوم شخص را بر اول شخص ترجیح می‌دهند، Battle Prime یک پیشنهاد بسیار جذاب خواهد بود که در سبک تیرانداز چند نفره متدولوژیکی ساخته شده است. Battle Prime دارای هشت کاراکتر اصلی است که می‌توانید قفل آنها را باز کرده و از توانایی‌های فوق‌العاده هرکدام استفاده کنید. هدف آنها این است که شما را در برابر مخالفان خود در میدان جنگ برتری داشته باشید. از ویژگی‌های بازی بایستی به گرافیک فوق العاده اما تعداد انگشت شمار نقشه‌ها و حالت‌های بازی اشاره نمود که هر بار هنگام بازی به طور تصادفی برای شما انتخاب می شوند. اگر وارد بازی شوید، گیم پلی اصلی احساس تازه بودن را به شما می‌دهد. تنها نکته منفی این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های تیراندازی موبایل، آن است که Battle Prime یک اشتراک برای بازکردن شخصیت‌های بیشتر ارائه می‌دهد و هزینه آن فوق العاده زیاد است. اشتراک‌ها از 5 دلار در هفته تا اشتراک بلند مدت 6 ماهه شروع می‌شود و هزینه به 80 دلار می‌رسد.
  • Fortnite: در هر لیستی از بازی‌های اکشن و شوتر که برای موبایل معرفی شده است، نام بازی فورتنایت را حتما می‌توانید مشاهده کنید. فورتنایت یکی از بازی‌های محبوب و پرجمعیت در دنیا است که به صورت بتل رویال در قالب مسابقات 100 نفره برگزار می‌شود. برخلاف بازی پابجی، فورتنایت حالت فانتزی دارد و هردو در سبک شوتینگ و تیراندازی هستند. در کل راجع به فورتنایت به عنوان یکی از بهترین بازی های تیراندازی برای موبایل بایستی گفت این بازی از بی‌نظیرترین بازی‌های تیراندازی در Android است. گیم‌پلی بازی به این صورت است که شما از یک هواپیما در یک جزیره فرود می‌آیید، وسایل مختلف را پیدا می‌کنید و همه حریفان خود را می‌کشید و آخرین نفری هستید که می‌توانید برنده شوید. این بازی به عنوان یک سوم شخص از Epic Games منتشر شده است.
  • Intro the Dead 2: این بازی، یک گیم در سبک تیراندازی سرگرم کننده است. در این بازی شما بایستی از انبوهی عظیم از زامبی ها عبور کنید و برای حفظ بقای خود تلاش نمایید. برخی از ویژگی‌های بازی شامل گرافیک مناسب، تنوع سلاح‌ها و … است.
  • Sky Force Reloaded: Sky Force یکی از بازی‌هایی است که چند نتوانست در ابتدا مورد استقبال قرار گیرد اما اکنون این برنامه پیشرفت‌های زیادی را به شما ارائه می‌دهد و می‌تواند تا مدت‌ها شما را مشغول کند. از ویژگی‌های بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های تیراندازی موبایل می‌توان به روان بودن کنترل‌ها، گیم پلی واضح و … اشاره نمود. اگر تا به حال بازی تیراندازی با گلوله انجام نداده‌اید، Sky Force Reloaded یک برنامه عالی برای شما خواهد بود.
  • Modern Combat 5: مدرن کمبات 5 یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تیراندازی در تلفن همراه است. این بازی در ابتدا یک بازی پولی بود تا اینکه Gameloft آن را به یک بازی رایگان تبدیل کرد. این بازی دارای گرافیک بسیار عالی و مناسب است و شامل چالش‌های زیادی در می‌باشد. در این بازی می‌توانید در حالت تک‌نفره یا جمعی بازی کنید. شما می‌توانید یکی از شش کلاس بازی را انتخاب کنید، هر کدام مزایا و قابلیت‌های خاص خود را دارند.Modern Combat Versus از نظر فنی جدیدترین بازی در سبک بتل رویال است که هنوز نیاز به کمی کار دارد.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا