ترفند

انواع شلوار جین مردانه: ترک اصل، مام استایل + راسته

بهترین برندها و جدیدترین شلوار جین مردانه

شلوار جین مردانه از پرطرفدارترین نوع پوشاک مردان است که در انواع مختلفی براساس ظاهر، دوخت و ویژگی‌هایی که دارند، دسته‌بندی شده و ارائه می‌شوند. اگر قصد دارید تا بیشتر راجع به این انواع شلوار جین، رنگ‌بندی‌ها، بهترین برند‌ها و … را برای این نوع شلوار بدانید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

انواع شلوار جین مردانه

در بین انواع شلوارهای مردانه اگر بخواهیم یکی از مدل‌هایی را که بیشتر در بین جوانان رواج دارد را معرفی کنیم، بایستی به شلوار جین مردانه اشاره نمود که تقریبا 150 سال است که شلوار جین در جهان استفاده می‌شود. این نوع از شلوارها هرچند تا دو سه دهه قبل رایج نبودند، اما اکنون همه جا حاضر شده‌اند. شلوار جین شلواری است که در دوخت و ساخت آن از پارچه دنیم به کار گرفته شده است. دنیم نوعی پارچه با بافت راه راهی است. استفاده از شلوار جین در میان مردان و زنان رایج بوده و بیشتر به رنگ آبی ارائه می‌شود.

انواع شلوار جین مردانه را می‌توان به 5 دسته تقسیم کرد که عبارتند از:

  • باریک یا دم پا: مدل باریک که با عنوان Slim نیز شناخته می‌شود، نوعی شلوار جین مردانه است که از باسن تا مچ پا به صورت باریک است. این نوع از شلوارها را فضای بیشتری در در قسمت انتهایی پا دارند. برای اکثر مردان عالی به نظر می‌رسد و اگر از استایل در کنار آن استفاده کنید، یک انتخاب محبوب به شمار می‌روند. برندهایی مانند G-Star RAW، Calvin Klein Jeans و GUESS گزینه‌های بسیار خوبی از این نوع شلوارها دارند.
  • تنگ یا جذب: در میان انواع مختلف شلوار جین برای مردان، شلوار جین تنگ به گونه‌ای طراحی شده است که به شما امکان می‌دهد از تناسب اندام خود در تمام ساق لذت ببرید. این شلوار جین امروزه یکی از اصلی‌ترین مد‌های مدرن در تیپ‌های مختلف و شیک است که در کمد لباس هر مردی می‌توان آن را یافت.
  • راسته یا استاندارد: رایج‌ترین نوع شلوار جین مردان، این نوع مدل است که می‌تواند برای تیپ‌های مختلف مردان و سایزهای آن مناسب باشد. در ادامه بیشتر راجع به این مدل صحبت می‌کنیم.
  • گشاد: اگر هیکل و یا تیپ بزرگی دارید و می‌خواهید از شلوار جین مردانه گشاد استفاده کنید، پیشنهاد ما حتما استفاده از مدل شلوار جین گشاد است تا نیاز شما برطرف شود.
  • مخروطی: نوع دیگری از شوار جین مردانه است که ترکیبی از شلوار جین صاف و تنگ می‌باشد. این شلوار جین روی پوست شما باعث می‌شود در نزدیکی ران‌ها احساس راحت‌تری داشته باشید. استفاده از این مدل را می‌توان برای کسانی که خواهان یک ظاهر فیت اما بدون استفاده از شلوار تنگ هستند، مناسب دانست.

انواع شلوارهای جین مردانه

شلوار جین مردانه ترک اصل

همانطور که می‌دانید، ترکیه یکی از کشورهای مهم در صادرات انواع پوشاک است. جالب است بدانید که ترکیه به عنوان چهارمین کشور جهان شناخته می‌شود که در عرصه صادرات شلوار جین نقش دارد. این کشور سهمی 7 درصد را از بازار جهانی به خود اختصاص داده است. این کشور از صادراتی‌ترین کشورها در منسوجات می‌باشد. با ادامه رشد تولید و مصرف این نوع از شلوارها، کل صادرات جین جهان به 4 میلیارد و 910 میلیون دلار رسید. ترکیه بازیگری مهمی در این عرصه است که سالانه در حدود 350 میلیون دلار جین در سال تولید می‌کند.

برای خرید شلوار جین مردانه ترک اصل می‌توانید برندهای زیر را در نظر داشته باشید:

  • زارا: زارا یکی از معروف‌ترین برندها و کارخانه تولید شلوار جین ترکیه است، چرا که محصولات آن از نظر قیمت و همچنین از نظر جنس و طرز کار در سطح متوسطی قرار دارند که می‌توانید از آن‌ها محصولات خوبی را تهیه کنید.
  • Cotton: برند دیگر، cotton است که جزو لباس‌های متوسط ​​بوده و بیشتر محصولات آن برای مردان و زنان جوان در نظر گرفته شده است. محصولات این برند از این جهت متمایز می‌شوند که بیشتر پارچه‌های آن پنبه است.
  • Hotiç: هوتیگ در کنار آنکه یک برند برای کفش است، در زمینه شلوار جین وارداتی برای مردان و زنان نیز فعالیت می‌کند.

از دیگر برندهای برتر برای شلوار مردانه جین ترک اصل می‌توان موارد زیر اشاره نمود:

  • جین ماوی
  • کالینز
  • شلوار جین LTB
  • شلوار جین کراس

شلوار جین مردانه ترک اصل

شلوار جین مردانه ارزان

از جمله مزایایی که در رابطه با شلوار جین مردانه می‌توانید به آن نسبت دهید، آن است که تنوع قیمتی در این نوع از شلوار مختلف است و شما می‌توانید برای خرید شلوار جین مردانه ارزان قیمت در فروشگاه‌های مختلف و از مدل‌های متفاوت آن استفاده کنید.

اگر به دنبال ارزان‌ترین شلوارهای جین مردانه هستید، می‌توانید از بین شلوارهای جین برندهای ایرانی استفاده کنید که معمولا هزینه تولید و فروش بسیار کمتری نسبت به رقبای خارجی خود دارند.

راه حل دیگر برای خرید شلوار جین مردانه ارزان، آن است که به دنبال برندها و مارک‌هایی که مشهور هستند، نباشید. البته ذکر این موضوع دلیل براین نیست که شلوارهای جین ارزان با برندهای متفرقه، جنس نامناسبی دارند. در واقع شما می‌توانید محصولات برندهای متفرقه خارجی و ایرانی را با توجه به کیفیتی که دارند، مقایسه کرده و بهترین قیمت را برای خرید شلوار جین مردانه ارزان داشته باشید.

استفاده از شلوارهای جین مسافرتی، مراجعه به بازارچه‌ها، فروشگاه‌های بزرگ و کوچک لباس به خصوص اگر تک محصول و فقط برای فروش جین باشند، خرید مستقیم و بدون واسط از دیگر راهکارهای خرید شلوار جین مردانه ارزان است.

شلوار جین مردانه ارزان

شلوار جین مردانه مام استایل

شلوار جین مام از بین تمام مدل‌های شلوار جین موجود کمتر ترجیح داده می‌شود، که تا حدی به دلیل برش نامناسب آن‌ها است. شلوار جین مردانه مام استایل، در دهه 70 در میان زنانی که مادران خانه نشین و خانه دار بودند، محبوب شد. به دلیل برش پهن آنها در باسن و فاق، با کمر بلند که پوشیدن آنها را بسیار راحت می‌کرد، این نوع از شلوارها جا افتاد.

از آنجایی که این نوع شلوارها برای استایل نیز کاملاً متواضع و در سطح معمولی بود، آن‌ها مورد علاقه زنانی بودند که به انجام کارهای روزانه خود می‌رفتند و می‌خواستند چیزی ارزان‌تر و مناسب‌تر را به جای لباسی جذاب یا چشم‌گیر بپوشند. بعداً، در حوالی دهه 80، شلوار جین مادر در بین خانم‌های جوان‌تر نیز محبوب شد و می‌توانید آن‌ها را در سراسر شهر ببینید که توسط خانم‌هایی در اوایل دهه 20 سالگی و همچنین افراد مسن‌تر می‌پوشند.

مدل مردانه یعنی شلوار جین مردانه مام استایل نیز ویژگی‌های مشابهی دارد. یک مدل شلوار جین جالب است که برعکس شلوار جین تنگ بوده و از ویژگی‌های آن می‌توان به گشاد و بزرگ بودن، پاهای بلند، باسن صاف، پایین کمر و ناحیه فاق پهن‌تر، پاهای بلندتر و راحتی برای پوشیدن اشاره نمود. این سبک بیش از نیم قرن است که وجود داشته است و در دهه 1960 زمانی که نماد مد آن زمان، مرلین مونرو، آنها را در صحنه فیلم Misfits پوشید، واقعاً محبوب شد. این مدل می‌تواند برای همه تیپ‌های بدن مناسب بوده و حالت دادن به آن بسیار ساده است.

شلوار جین مردانه مام استایل

شلوار جین مردانه مشکی

مشکی یکی از رنگ‌های رایج در لباس‌ها و شلوارهای مردانه و زنانه است که محبوبیت آن در شلوارهای جین مردانه نیز مشاهده می‌شود. استفاده از یک شلوار جین مردانه مشکی می‌تواند برای هر تیپ و مدلی شما را جذاب کند. البته بهتر است با خریدن این نوع از شلوار‌ها، از یک مایع لباسشویی تیره استفاده کنید تا کیفیت و رنگ آن حفظ شود.طیف گسترده‌ای از برندها و مارک‌ها رنگ مشکی را برای شلوارهای جین خود نیز ارائه می‌کنند.

استفاده از شلوارهای جین مشکی می‌تواند تقریبا همان کاری را که مدل‌های آبی آن انجام می‌دهد، ارائه کند. در کنار استفاده از شلوار جین مشکی می‌توانید از استایل‌های زیر استفاده کنید:

  • استفاده از رنگ‌های جسورانه در فصل زمستان می‌تواند ایده‌های خوبی را ارائه کند .استفاده از رنگ مشکلی می‌تواند رنگ‌های روشن را درخشان‌تر کند. همراه با آن می‌توانید تاپ، پیراهن، ژاکت، بلوز طراح‌دار یا تک رنگ بپوشید. همچنین استفاده از یک کت مشکی نیز می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای فصل‌های زمستان باشد.
  • در فصل‌ تابستان می‌توانید از رنگ‌های روشن برای شلوار جین مردانه مشکی استفاده کنید. از آنجایی که فصل تابستان و رنگ مشکی با هم روابط خوبی ندارند، استفاده از رنگ‌هایی روشن مانند سفید، خاکستری، کرم گزینه‌های خوبی هستند. پیشنهاد می‌کنیم مثلا از رنگ‌های سفید و قرمز برای اکسسوری‌های همراه آن استفاده کنید.
  • استفاده از کفش‌های مشکی نیز می‌تواند در تکمیل استایل شما همراه با شلوار جین مشکی یک گزینه عالی باشد.

شلوار جین مردانه مشکی

شلوار جین لوله تفنگی مردانه

در بین انواع شلوارهای جین بایستی به شلوار جین لوله تفنگی مردانه اشاره نمود که استفاده از آنها می‌تواند برای کسانی ران‌های بزرگ‌تری دارند، مناسب بوده و با استفاده از این پوشش، این قسمت لاغرتر تشخیص داده شود. یکی از ویژگی‌های کمکی در رابطه با این موضوع، مچ شلوار باریک آن است که به ظاهر لاغرتر آن کمک می‌کند. البته افراد لاغر هم می‌توانند آن را امتحان کنند؛ زیرا موارد مختلفی از آن برای افراد لاغر نیز استفاده شده است.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که بایستی در هنگام تهیه شلوار جین لوله تفنگی به آن توجه کنید، ابعاد آن است که بایستی به صورت مناسب و اندازه برای شما تهیه شود تا در هنگام استفاده، در هنگام کشش پا، هنگام جابه‌جایی کشش بیشتری را از خود نشان داده و شما را اذیت نکند. این نکته از آنجایی مهم می‌شود که استفاده از سایز نامناسب شلوار جین لوله تفنگی مردانه می‌تواند منجر به مشکلاتی شود که شامل عفونت ادراری، فشار بیش از حد به کشاله ران، فشار به مثانه و دستگاه ادراری بشود. استفاده از شلوار لی لوله تفنگی برای مردان نمی‌تواند گزینه مناسبی برای فعالیت‌های باز و روزانه باشد.

ممکن است از خود بپرسید که تفاوت این نوع از شلوارها با شلوار جین مردانه از نوع تنگ یا جذب چیست؟ در رابطه با این پرسش می‌توان گفت تنگی شلوارهای تفنگی بیشتر در قسمت زیر زانو است و در محدوده باسن شما آزادی بیشتری دارید ولی در شلوارهای جذب، تمام قسمت‌های آن در یک سطح و حالت جذب می‌شوند.

جین لوله تفنگی مردانه

 

انواع مدل ریش های مردانه جذاب و جدید ۲۰۲۱ را در این مقاله ببینید:

انواع مدل ریش مردانه

شلوار جین مردانه راسته

استفاده از شلوارهای جین راسته یا straight از انواع شلوارهای متداولی است که در بازار وجود دارد و می‌توان آن را در سبک کلاسیک و سنتی دسته‌بندی کرد. ظاهر این نوع از شلوارها از قسمت بالا تا پایین راسته و یکنواخت بوده و می‌توانید پس از خرید، دمپای آن را تا کنید. استفاده از این نوع از شلوارها را می‌توان برای افرادی مانند ورزشکاران مناسب دانست.

همچنین باید گفت این نوع از شلوارهای جین راسته معمولا توسط مردانی پوشیده می‌شود که استخوان‌های خیلی بزرگ یا نازک ندارند. از بین تیپ‌های بدن مردان، افرادی که نه خیلی لاغر هستند و نه خیلی ضخیم، عموماً شلوار جین معمولی را ترجیح می‌دهند.

تفاوت بین شلوار جین باریک و معمولی برای مردان در این است که مثلا شلوار جین راسته یا معمولی، صاف روی باسن و ران‌ها می‌نشیند، در حالی که یک شلوار باریک در مقایسه با این مدل، محکم‌تر جذب این قسمت‌ها می‌شود.

شلوار جین مردانه سایز بزرگ

شلوار جین مردانه سایز بزرگ

مانند همه آقایان، مردان بزرگ شایسته انتخاب عالی از لباس‌های باکیفیت هستند که برای آنها سبک و راحت باشد. اگر قصد تهیه شلوار جین مردانه سایز بزرگ را دارید، برای این مورد، می‌توانید از مدل‌های شلوارهای جین با سایزهای بزرگ، معمولی و راسته استفاده نمایید که با در نظر گرفتن مردان درشت اندام طراحی شده‌اند. برای توضیحات بیشتر راجع به این مدل‌ها شلوار جین سایز بزرگ مردانه می‌توان گفت:

  • مدل فرم آزاد: در مدل‌های فرم آزاد که به آن Relaxed fit نیز گفته می‌شود، طراحی به گونه‌ای است که پهنای آن از قسمت ساق تا قسمت کمر یکسان است. پیشنهاد می‌شود مردانی که پاهای لاغرتری دارند، به علت حالت گشادی که برای آنها خواهد داشت، از این مدل استفاده نکنند.
  • راسته: این نوع مدل‌ها نسبت به فیت آزاد برش تنگ‌تر داشته و می‌تواند گزینه دیگری برای افرادی با اندام‌های درشت باشد.
  • ورزشی: مردانی که هیکل عضلانی‌تری دارند، می‌توانند از مدل فیت ورزشی استفاده کنند که در آن قسمت کمر و نشیمن‌گاه مانند جین راسته بوده ولی در عین حال، فضای بیشتر همانند جین آزاد را دارد.

برای این دسته از افراد، مدل‌های جذب و بوت کات پیشنهاد نمی‌شود. برای سفارش شلوار جین مردانه سایز بزرگ می‌توانید از سایزهای 42، 44، 46، 48، 50، 52، 54، 56، 58، 60، 62، 64، 66، 68 و 70 دور کمر که در فروشگاه‌ها وجود دارند، سفارش دهید. قد پاها از 27 اینچ شروع شده و تا بلندترین پای ما تا 34 اینچی است.

شلوار جین مردانه سایز بزرگ معمولا از پارچه کشی و ساده استفاده می‌شود و می‌تواند از جنس لی پنبه‌ای باشد. شما می‌توانید از شلوارهای جین مردانه سایز بزرگ برای فصل‌های مختلف سال از زمستان گرفته تا تابستان استفاده نمایید.

شلوار جین مردانه سایز بزرگ

انواع رنگ شلوار مردانه

یکی از موارد مهمی‌ که در خرید شلوار مردانه باید آن را درنظر داشته باشید، به خصوص اگر قصد دارید تا لباس شما از نظر رنگی مکمل هم باشد، لازم است رنگ مناسبی را برای آن انتخاب کنید. در حالت کلی، رنگ بندی شلوار مردان حول شش رنگ اصلی یعنی مشکی، طوسی، خاکستری، سورمه‌ای، قهوه‌ای و آبی می‌چرخد اما می‌توان رنگ‌های دیگری مانند سبز، زرد، سفید، قرمز، کرمی، طلایی، نقره‌ای، برنزی و … را نیز برای آن ذکر کرد.

رنگ بندی شلوار جین

بریا شلوارهای جین می‌توان 5 رنگ‌بندی اصلی را بیان کرد که عبارتند از:

  • رنگ روشن و آبی: شلوار جین با رنگ‌های آبی آسمانی یا لایت واش یا روشن، از جمله بهترین انتخاب برای تابستان است. می‌‌توانید آن‌ها را با رنگ‌های روشن و تیره ست کنید و پوشش خود ار نیز با آب و هوا تطبیق کنید.
  • رنگ تیره: عملکرد شلوار جین تیره مردانه تقریباً شبیه به مدل‌های رنگی روشن آن است. می‌توانید این شلوار جین را با رنگ‌های روشن ست کنید و در عین حال شما را از ظاهری خیلی معمولی دور می‌کند.
  • سیاه: شلوار جین مردانه مشکی این ویژگی را دارد که به افراد به خصوص آنهایی که لاغر هستند، استایل خوبی می‌دهد؛ بنابراین برای عالی به نظر رسیدن مجبور نیستید زیاد تلاش کنید.
  • سفید: شلوار جین سفید برای مردان ممکن است چندان مناسب نباشد اما زمانی که به درستی از آن استفاده کنید و با عناصر مناسب جفت شود، می تواند تیپ جذابی را برای شما فراهم آورد.

از دیگر رنگ‌های شلوار جین مردانه می‌توان به رنگ‌های مایل به قهوه‌ای، شاه بلوطی نیز اشاره نمود.

بهترین رنگ شلوار جین مردانه

اگر قصد تهیه شلوار جین مردانه را دارید، ما 4 رنگ را به عنوان بهترین رنگ شلوار جین مردانه به شما معرفی می‌کنیم که عبارتند از:

  • نیلی تیره: یکی از همه کاره‌ترین رنگ‌ها برای شلوار جین مردانه است که می‌توانید آن را با هر چیز غیر رسمی دیگری مانند کفش کتانی و تی‌شرت ست کنید.
  • آبی روشن: استفاده از آبی روشن می‌تواند برای موقعیت‌های معمولی استفاده شود. بهتر است در استفاده از آن از سفید کننده‌ها استفاده نکنید؛ زیرا رنگ‌ آن رو به روشنی بیشتر گرایش پیدا می‌نماید.
  • خاکستری: استفاده از این نوع شلوار می‌تواند همه کاره باشد و می‌توانید آن را در رفت‌و‌آمدها و میهمانی‌های ساده استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به عدم کثیف شدن سریع و عدم نیاز به شست‌و‌شوی مداوم اشاره نمود.
  • مشکی: مشکی رنگی است که می‌تواند برای رفت‌و‌آمد، میهمانی‌ها و مناسبت‌های شبانه عالی ترین رنگ شلوار جین مردانه باشد. یک تیپ ایده‌آل با این نوع رنگ را می‌توان یک پیراهن سفید و یک جفت چکمه یا کفش ورزشی دانست.

رنگ بندی شلوار مردانه

بهترین مارک شلوار جین خارجی

وقتی کیفیت دغدغه اصلی شماست، بهترین برندهای شلوار جین می‌توانند پیشنهادات بسیاری را برای شما در کیفیت‌های بالا ارائه کنند.. چه استایل شما لاغر، چاق و .. باشد، شما می‌توانید بهترین محصولات را از برترین برندهای جین تهیه کنید. از جمله این برندها می‌توان گفت:

  • Levi’s: یکی از برترین برند‌هایی که در جهان اسم و رسمی را حتی در بین دیگر محصولات پوشاک از آن خود کرده است، برند Levi’s نام دارد که شلوار جین به سبک امروزی از این برند طراحی شده است. این برند همچنین می‌تواند شلوارهای جین مقرون به صرفه‌ای را که ارزش خرید بالایی دارند، ارائه کند.
  • Madwell: مدول یک برند مطرح در زمینه شلوارهای جین، پوشاک، کفش‌ها، کیف برای زنان و مردان است. این برند طیف گسترده‌ای از سبک‌های راسته و سایز بزرگ را با درزهای نقطه‌ای برای قدهای کوچک و بلند ارائه می‌کند که نیازی به خیاطی ندارد.
  • Everlane: از دیگر برندهای مطرحی است که می‌توانید از طریق آن، لباس‌های مختلفی را تهیه کنید. از جمله شلوارهای جین با کیفیت بالا که هر علاقمندی را به خود جلب می‌کند.
  • Lee: برند لی، از قوی‌ترین مارک‌های تجاری در زمینه تولید مرغوب‌ترین لباس‌های جین است که تولیدات آن‌ها از نظر راحتی و کیفیت، استایل توانسته است طیف بسیاری از مشتریان وفادار را به خود جذب کند.
  • Wrangler: رنگلر یک شرکت پوشاک آمریکایی است که در زمینه انواع تولیدات انواع جین و لباس فعالیت می‌کند. رنگلر شروع به ساخت مجموعه‌های جین برای کابوی ها کرد و توانست از نظر کیفیت و ماندگاری کالای تولیدی، از مقرون به صرفه‌ترین برندها به شمار آید.

بهترین برند های شلوار جین

 

10 نکته که باید قبل از خرید اینترنتی لباس رعایت کنید را در اینجا بخوانید:

خرید اینترنتی لباس

جدیدترین شلوار جین مردانه

شلوارهای جین مدل‌های مختلفی دارند که تقریبا همه آنها را در این مقاله معرفی کردیم. از دهه 1950 به بعد شلوار جین در میان جوانان و مردم رواج پیدا کرد. جدیدترین مدل‌های شلوار جین در هر دوره به اوج خود می‌رسیدند و دوباره نزول می‌کردند. به عنوان مثال می‌توان به شلوارهای جین کهنه نما اشاره نمود که پارگی‌هایی روی آن ایجاد می‌شد و در دوره‌ای این نوع شلوارها بسیار معروف شدند.

از جمله جدیدترین مدل‌های شلوار جین می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • Baggy جین: شلوار جین گشاد، همانند شلوارهای گرمکن هستند؛ زیرا شلوارهای مد روز در قسمت باسن و پاها به صورت آزاد یا گشاد بریده می‌شوند. اصطلاح “شلوار جین Baggy” به معنای تمام مدل های شلوار جین است که هر نوع ویژگی‌ را دارند به جز لاغر و نازک بودن. این نوع جدید از شلوارهای جین می‌توانند شلوار جین گشاد با ساق‌های راسته در نظر گرفته شوند.
  • مام جین
  • شلوار جین راسته
  • بوتکات جین
  • Boyfriend: شلوار جین بوی فرند کمی گشاد و بزرگ است و به شما احساس کاربردی و راحت‌تری می‌دهد و در عین حال بر جذابیت شما تاکید می‌کند.

شلوار جین مردانه جدید

شلوار جین آبی با چه رنگی ست می‌شود؟

ست کردن شلوار با پیراهن و کفش از مهم‌ترین کارهایی است که می‌تواند به جذابیت بیشتر شما کمک کند. در رابطه با ست کردن شلوار جین مردانه آبی رنگ می‌توانید از پیشنهادات زیر استفاده کنید:

  • ست کاری: اگر می‌خواهید با شلوار جین آبی یک ظاهر محترمانه داشته باشید، هنگام انتخاب یک شلوار جین آبی روشن، باید به این فکر کرده باشید که وقتی سر کار هستید چه چیزی را انتخاب کنید. برای این مورد، یک پیراهن رسمی سفید به همراه داشته باشید. کفش‌ های قهوه‌ای یا لوفر با کمربند قهوه‌ای استفاده کنید.
  • ست خیابانی: این سبک مد روز است و برای پوشش روزمره بسیار راحت است. یک تی شرت راحت بردارید و آن را با شلوار جین خود ست کنید. رنگ سفید می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای استفاده از تی‌شرت باشد. برای زیباتر کردن ظاهر، یک ژاکت مشکی انتخاب کنید. یک کفش سفید بپوشید تا مد خود را برآورده کنید. برای لوازم جانبی، می‌توانید ساعت مورد علاقه خود و عینک آفتابی رنگ مشکی را استفاده کنید.
  • ست زمستانی: اگر فصل زمستان است، لباس‌های جین می‌توانند بهترین گزینه برای شما باشند. بهترین جامپر خود را که معمولا خاکستری رنگ است، استفاده کنید.
  • ساده: در ساده‌ترین حالت، یک تی‌شرت ساده سفید همراه با شلوار جین راسته و کفش‌های چرم قهوه‌ای برای ظاهری شیک در روز بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

ست رنگ آبی شلوار جین

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

سید مطهر اطهری

فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار ♦️ مشغول به کار در زمینه‌های برنامه نویسی، سئو، گرافیک، تدوین، علاقه‌مند به حوزه‌های تکنولوژی، فیلم و سریال، موسیقی ♦️ نوازنده ویولن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا