بهداشت و سلامت جنسی + دانستنی های جنسی

روابط پنهانی مردان تن فروش با زنان خیابانی چگونه است؟

سبک زندگی مردان تن فروش + دلایل آن‌ها برای رواج هرزگی

آیا از سبک زندگی مردانی که به دنبال پیرزن پولدار هستند اطلاع دارید؟ بله درست شنیدید این روزها کسب و کار مردان تن فروش رونق بسیار زیادی پیدا کرده است، در حالی که برخی از افراد همچنان مانند گذشته تن فروشی را مختص خانم‌ها می‌دانند. سؤال اینجاست چرا باید یک مرد متأهل درحالیکه می‌تواند با همسر خود رابطه جنسی بسیار لذت بخشی داشته باشد، به دیدن یک فاحشه در آن سوی شهر برود و به ازای رابطه‌ای که با آن زن خیابانی و ثروتمند برقرار می‌کند پول دریافت کند! یا چرا باید پسری که می‌تواند به دوست دختر و یا پارتنر خود عشق بورزد و سال‌ها با همان یک نفر بماند، دست به روابط متعدد با زنان فاحشه بزند؟! این‌ها مسائلی است که در این بخش از جوان ایرانی به بررسی آن پرداخته و به مقوله‌ی رابطه جنسی با مردان تن فروش می‌پردازیم.

 

دلایل تن فروشی مردان چیست؟

هرچند مردان تن فروش دلایل متفاوتی را برای این کار خود دارد، اما در این بخش از مجله جوان ایرانی به بررسی مهمترین دلایل تن فروشی مردان می‌پردازیم.

افزایش نرخ بیکاری و فقر

هرچقدر نرخ بیکاری و فقر در جامعه بیشتر شود، تن فروشی زنان و یا مردان نیز گسترش می‌یابد‌. درواقع شکم که خالی باشد، فرد برای رسیدن به پول دست به هر کاری میزند! حتی اگر آن عمل باعث شود که سلامتی خودشان را از دست بدهند.

تمایلات خاص مردان به زنان مسن

شاید عجیب باشد ولی برخی از مردان به زنان مسن تمایل خاصی دارند! هرچند معمولاً به دلیل رسیدن به وضعیت مالی بهتر با این‌گونه زنان مسن رابطه دارند اما جدای بحث مالی این مردان تن فروش علاقه خاصی به خانم‌های مسن دارند! زیرا تصور می‌کنند که زنان مسن مانند دخترهای جوان به آن‌ها وابسته نمی‌شود و درنتیجه دردسر زیادی برایشان ندارد!

کمال‌گرایی جامعه

از آنجایی که جامعه کمال‌گرا شده و حتی خانواده‌ها نسبت به مردانی که پولدار هستند، دید بهتری دارند! درنتیجه بسیاری از مردان واژه تن‌فروشی را با خود به یدک می‌کشند. درواقع آن‌ها خدمات جنسی به زنان پولدار ارائه داده و در عوض این نوع خدمات از امکانات، رفاه و وضعیت مالی مناسبی برخوردار خواهند شد. افراد در این‌گونه جامعه کمال‌گرا چیزهایی که ندارند را از بقیه انتظار دارند، به همین دلیل بسیاری از مردان تن فروش می‌شوند تا به آن زندگی ایده‌آل برسند چون تصور می‌کنند با درامد ناشی از شغل خود، نهایت یک درامد بخور نمیر داشته باشند.

میزان آسیب کمتر در مردان تن فروش

مردان تن فروش و آن‌هایی که به زنان خدمات ارائه می‌دهند، از بیماری‌های روحی مانند افسردگی کمتری نسبت به زنان رنج می‌برند. درواقع این‌گونه پسران جوان که گاهی بسیار خوشگل و خوش‌هیکل هم هستند، خود را تحقیر شده نمی‌دانند و مدام خودشان را سرزنش نمی‌کنند! آن‌ها با اعتماد به نفس کافی با زنان مسن رابطه برقرار می‌کنند و این کار خودشان را عیب و عار نمی‌دانند. به ویژه مردان از سن ۴۰ سالگی به بعد این موضوع را خیلی طبیعی برای گذراندن زندگی خود می‌دانند. درواقع آن‌ها دیگر هدف مشخصی دارند و خدمات جنسی را برای کسب درآمد بیشتر انجام می‌دهند.

فرار از روابط واقعی

برخی از مردان تن فروش از صمیمیت بیشتر و روابط واقعی فراری هستند. درواقع این‌گونه مردان، ملاقات‌های مکرر با دختر موردعلاقه خود را به دلیل وابستگی‌هایی که در آینده ممکن است ایجاد شود، خطرناک می‌دانند. این‌گونه از مردان با زنان فاحشه ارتباط برقرار کرده و به دنبال تخلیه نیازهای جنسی خود هستند. آن زن خیابانی که تن به رابطه با این‌گونه مردان می‌دهد نیز وابسته و یا دلبسته نمی‌شود. زیرا آن‌ها فقط برای برآوردن نیازهای جنسی خود دست به هر کاری می‌زنند و با مردان زیادی در ارتباط هستند!

احساس زن ستیزی در برخی از مردان

رابطه جنسی با مردان تن فروش
رابطه جنسی با مردان تن فروش

برخی از مردان زن ستیز بوده و از زنان نفرت دارند. این‌گونه مردان معمولاً از راه تن فروشی درامد دارند. زیرا در این‌گونه روابط زنان را برای رسیدن به اورگاسم و یا اوج لذت جنسی تحقیر می‌کنند و آن‌ها را مطیع خود می‌کنند.

ابتلا به اعتیاد جنسی

برخی از مردان نیاز جنسی بسیار بالایی دارند، آن‌ها مبتلا به تنوع طلبی بوده و به مرور زمان دچار اعتیاد جنسی می‌شوند. نیاز این‌گونه مردان حتی با همسر و یا دوست دخترشان تخلیه نمی‌شود، درواقع آن‌ها به سادیسم جنسی مبتلا شده و گاهی حتی سکس خشن با زنان غریبه و خیابانی دارند.

البته ناگفته نماند زنان بسیار زیادی هم هستند که تن به رابطه جنسی با این‌گونه مردان معتاد جنسی می‌دهند. حتی برخی از زنان خیابانی برای برآوردن نیازهای جنسی خود به این‌گونه مردان روسپی پول پرداخت می‌کنند. این‌گونه زنان نیز نمی‌توانند شهوت خود را کنترل و یا متوقف کنند.

معمولاً افرادی که اعتیاد جنسی دارند، نمی‌توانند هیچ‌کس را دوست داشته باشند و صرفاً برای برطرف کردن نیازهای جنسی خود با دیگران رابطه دارند.

درمان اعتیاد به رابطه جنسی و چگونگی درمان آن را در این مطلب بخوانید:

اعتیاد به رابطه جنسی چیست؟

اعتیاد به مواد مخدر

افراد مصرف‌کننده که دچار بیماری اعتیاد هستند نیز ممکن است تن فروشی کنند. حتی اگر این‌گونه افراد مبتلا به بیماری‌های مقاربتی باشند، باز هم تمایل دارند با چندین نفر ارتباط جنسی داشته باشند. به ویژه اگر مصرف مواد مخدر در آن‌ها بسیار زیاد باشد، یا در حالت نعشه قرار دارند و یا خمار هستند، بنابراین کنترل و دقت کافی بر روی اعمال خود ندارند. افراد معتاد از طریق تن فروشی خرج مواد خود را به دست می‌آورند.

 

روسپی گری چیست؟

روسپی گری درواقع همان تن فروشی است و افراد از این طریق درآمد دارند. اما دقت کنید که دیگر مانند زمان رضاشاه یک مکان مشخصی نیست که این‌گونه دختران و پسران خیابانی را دور هم جمع کند. بلکه آن‌ها به صورت پنهانی و غیرقانونی با یکدیگر در ارتباط هستند. پسران تن فروش با زنان رابطه جنسی برقرار کرده و از امکانات زندگی آن‌ها نیز بهره‌مند می‌شوند. به عنوان مثال ممکن است پسر جوان با ماشین آن زن خیابانی در سطح شهر تردد می‌کند!

پسران جوان معتقدند که این نوع ارتباط آن‌ها هیچ مشکلی ندارد. نظر آن‌ها این است که مگر دخترها به خاطر پول با یک پیرمرد ازدواج نمی‌کنند؟! ما هم به خاطر درامد و کسب پول بیشتر با خانم‌های مسن اما پولدار ارتباط داریم. مشکل این کار کجاست؟ فقط چون اسم ازدواج نمی‌آید، شما را ناراحت کرده است؟!

 

نحوه رابطه جنسی با مردان تن فروش

رابطه جنسی با مردان تن فروش
رابطه جنسی با مردان تن فروش

برخی از مردان جوان، خوش‌تیپ، خوش‌هیکل و حتی متأهل با زنان معتاد و بی‌خانمان دوست شده و تمایل به رابطه با آن‌ها دارند. زنان نیز که زندگی خود را پایان‌یافته می‌دانند، ممکن است تن به رابطه جنسی با این‌گونه افراد بدهند. البته ناگفته نماند که بسیاری از این خانم‌ها به ویروس اچ‌آی‌وی یا ویروس بیماری ایدز مبتلا هستند. اما در بسیاری از اوقات این موضوع را از فرد مقابل پنهان می‌کنند. ازآنجایی‌که بیماری‌های مقاربتی از جمله ایدز ممکن است هیچ نوع علامت ظاهری نداشته باشد، درنتیجه به این ترتیب افراد بسیار زیادی به دلیل همین فروشی مبتلا می‌شوند.

در مورد بیماری ایدز در این مطلب از جوان ایرانی بیشتر بخوانید:

بیماری ایدز چیست؟

البته مردان تن فروش، به طور کلی افرادی که حاضر به تن‌فروشی می‌شوند تمایلی ندارند که بقیه از نوع کارشان اطلاع پیدا کند. درواقع آن‌ها یک بازار کار پنهان برای خودشان ایجاد کرده‌اند.

این‌گونه پسرهای جوان با تعداد زیادی از زن‌های خیابانی در ارتباط هستند و با آن‌ها رابطه جنسی برقرار می‌کنند. حتی دیده شده که مردان جوان با خانم‌های بسیار بزرگ‌تر از ذهن خودشان ارتباط برقرار می‌کنند.

برخی از این پسرها متأهل هستند و برخی دیگر می‌گویند که اصلاً قصد ازدواج ندارند!

 

درآمد زیاد مردان تن فروش

در سال‌های اخیر بازار مردان تن فروش رونق زیادی پیدا کرده است. این‌گونه پسرها با این کار زندگی خود را چرخانده و درواقع درآمد آن‌ها از طریق تن فروشی و سپردن خودشان به زنان پولدار است.

ساعت از ۹ شب که بگذرد، خرید و فروش تن‌های زیادی صرفاً به دلیل برآوردن نیازهای جنسی و کسب درآمد بدون هیچ‌ نوع احساس دوست داشتن و عشقی آغاز می‌شود.

البته معمولاً افراد تصور می‌کنند که فقط خانم‌ها از این راه درآمد دارند، اما باید بدانید که امروزه مردان تن فروش بسیاری با حساب‌های پرپول در سطح شهر هستند که این درآمد زیاد خود را مدیون رابطه با زنان خیابانی هستند. البته برای این‌گونه پسرها سلامتی به هیچ وجه اهمیتی ندارد و هدف آن‌ها در زندگی فقط داشتن پول بیشتر است. وگرنه کدام انسان با عقل سالمی خودش را به طور مستقیم در معرض بیماری‌های مقاربتی از جمله ایدز قرار می‌دهد، به جز افراد پول‌پرست!!

در این بخش از جوان ایرانی در مورد پول‌پرستی و درمان آن بخوانید:

پیامدهای پول پرستی چیست؟

 

پیشگیری از تن فروشی در جامعه

رابطه جنسی با مردان تن فروش
رابطه جنسی با مردان تن فروش

گاهی مردان تن فروشی که معمولاً در پایتخت تهران تعداد آن‌ها بسیار زیاد است، عذاب وجدان گرفته و از روابط جنسی که با زنان خیابانی دارند احساس پشیمانی می‌کنند‌. برخی از آن‌ها به این نوع سبک زندگی خود پایان می‌دهند، اما برخی دیگر همچنان به تن فروشی خود ادامه می‌دهند. این‌گونه افراد برای خودشان دلایل زیادی از جمله بیکاری را بیان می‌کنند. البته در این مطلب از جوان ایرانی تمام دلایل تن فروشی بررسی شد.

به طور کلی برای اینکه جامعه سالمی داشته باشیم نیاز است که در خانواده و مدرسه به بچه‌ها آموزش‌های لازم ارائه شود. اما افسوس که والدین و مدیران معمولاً این مسائل را از بچه‌ها پنهان می‌کنند. حتی برخی از آن‌ها دسترسی بچه‌هایشان را به شبکه‌های مجازی و اینترنت محدود می‌کنند تا آن‌ها با افراد تن فروش آشنا نشوند، در حالی که سخت در اشتباه هستند. زیرپوسته شهر و پنهانی مردان و زنان تن فروش بسیار زیادی وجود دارد که ممکن است با فرزندان شما ارتباط برقرار کنند! وظیفه شما این است که آگاهی‌های لازم را به فرزندان خود داده و او را از این مسائل آگاه کنید. به فرزندان خود بگویید که ممکن است زنان و مردانی که پیشنهاد رابطه جنسی می‌دهند، مبتلا به بیماری ایدز و سایر بیماری‌های مقاربتی باشند!

همچنین محیط مدرسه و خانواده باید طوری باشد که فرزندان آموزش‌های لازم برای ورود به بازار کار را ببینند. بیکاری فقر و نداشتن پول از جمله مهمترین دلایلی است که باعث تن فروشی افراد می‌شود. بنابراین به جای اینکه دانش آموزان و فرزندان خود را محدود کنید تا چشم و گوش بسته باقی بمانند، آگاهی‌های لازم را ارائه داده، همچنین زمینه ایجاد شغل مناسب را برایشان فراهم کنید.

 

سخن پایانی

این نوع تجارت جنسی مدام در حال رونق گرفتن و پیشرفت است. با افزایش نرخ تورم، گرونی، بیکاری، فقر، اعتیاد جنسی، اعتیاد به مواد مخدر، عدم آگاهی از بیماری‌های مقاربتی و مواردی از این قبیل افراد بسیاری را درگیر تن فروشی می‌کند!

در این مطلب به بررسی کامل دلایل این نوع روابط پنهان و خطرناک پرداخته و روش‌هایی را برای جلوگیری از آن بیان کردیم.

نظرات و تجربیات شما در جهت پیشگیری از این معضل اجتماعی باعث دلگرمی ما و سایر مخاطبان جوان ایرانی است. خوشحال می‌شویم در بخش نظرات پیام خود را ثبت کنید.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 3.7 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 24

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

بهار علیزاده

همیشه بهترینِ خودم، خاص و منحصر به فرد! دیجیتال مارکتینگ و سئو نظرمه. زندگی برای من مسابقه نیست! از مسیر لذت می‌برم... راز خوشحالیِ من: کمک به دیگران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا