ترفند

بهترین مدل های طراحی ناخن جدید، زیبا و جذاب

انواع طرح های ناخن کدامند؟ ساده + فانتزی

طراحی ناخن یکی از هنرهای مهم در آرایش به ویژه برای زنان است که می‌تواند در مدل‌های مختلفی ارائه شود. یادگیری این مهارت و آشنایی با مدل‌های مختلف و جدید آن، می‌تواند به شما کمک کند تا ایده‌های جدیدی را فراگرفته و خدمات خود را به طیف جامعه بیشتری خود ارائه دهید. شما می‌توانید برای طراحی ناخن از ایده‌های بسیاری استفاده کنید که در ادامه می‌خواهیم به معرفی انواع طرح‌های ناخن در مدل‌های ساده، پاییزی، فانتزی، کوتاه، شیک، جدید و غیره بپردازیم.

انواع طرح های ناخن

طراحی ناخن را می‌توان یکی از آن دسته هنرهای پولساز آرایشی دانست که هر روزه می‌تواند طرفداران بسیاری را به خود جذب نماید. این نوع حرفه در صورتی که بتوانید در آن مهارت و آوازه‌ای داشته باشید، می‌تواند به عنوان یکی از بهترین مشاغلی باشد که نیاز به کار سنگین نداشته، اما بایستی در آن ظریف و دقیق باشید. طراحی ناخن می‌تواند در هر منطقه، شهر، استان و حتی کشورهای مختلف انجام شود. این نوع فعالیت هنری معمولا برای مراسم‌ها، جشن‌های خاص مانند عروسی و غیره انجام می‌شود.

با توجه به استقبالی که از این نوع آرایش شده است، اکنون مدل‌های بسیار زیادی برای طراحی ناخن وجود دارند. شاید بتوان گفت ما اکنون بیش از 100 مدل طرح برای ناخن داریم که هرکدام می‌توانند بسته به نوع سلیقه مخاطب بوده و همه نوع سلیقه‌ها را پوشش دهد. برخی از طرح‌های ناخن را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم که عبارتند از:

  1. شوگر افکت: این نوع طرح از دو رنگ به صورت گرادینت ساخته شده است که به دو ناخن میانی و نیز یک رنگ (همرنگ با یکی از رنگ‌های گرادینت) است که به ناخن‌های کناری (کوچک و سبابه) اعمال می‌شود. همچنین از نام‌های دیگری که می‌توان به این نوع طراحی نسبت داد، باید به ناخن ولوت و نیز پودر مخملی اشاره کرد.
  2. دیزاین ماربل: یکی دیگر از طرح‌های متفاوتی است که ساختار آن مانند مدل قبلی می‌باشد. در این حالت اما به جای رنگ گرادینت، طرحی همانند کاشی‌های مرمر زده می‌شود. به همین خاطر ممکن است نام دیگر آن را به عنوان دیزاین مرمریت یا مرمری نامید.
  3. دیزاین خاویاری اکلیلی: یکی دیگر از مدل‌های رایج طراحی ناخن است که در طیف رنگی بسیار مختلفی انجام شده و همانطور که از نام آن نیز پیداست، از نمایش دادن اکلیل ها تشکیل می‌شود. در این مدل بهتر است حتما بعد از اینکه دیزاین و بافر ناخن انجام شد، از ماده ضد قارچ استفاده کرده و بگذارید تا خشک شود. سپس پرایمر را نیز استفاده نمایید.
  4. دیزاین ناخن عروس: این مدل دیزاین ناخن متعلق به خانم‌ها بوده و می‌تواند برای نوعروسان و شب عروسی بسیار مناسب باشد.
  5. دیزاین بیبی بومر: یکی از مدل‌های دیزاین خاص است که تنها برای کسانی که سلیقه منحصر به فردی دارند، می‌تواند اجرا شود.
  6. دیزاین وان استروک: مدل دیگری که می‌توان برای این نوع دیزاین انگشت‌ها درنظر گرفت، از این طراحی وان استوک می‌توانید برای برای ایجاد طرح‌های مختلف با کمک حل شدن اکریلیک در آب استفاده نمایید.
انواع طرح های ناخن
روش های طراحی ناخن

آموزش طراحی ناخن

آموزش طراحی ناخن، یک مبحث بسیار فراگیر است که دارای ریزه کاری‌های بسیاری می‌باشد. با این حال شما می‌توانید برای یادگیری آن، به صورت یادگیری مدل به مدل قدم بگذارید تا سریع‌تر بتوانید ترفندها و کار را یاد گرفته و به درآمد برسید. در آموزش‌های طراحی ناخن، انواع روش‌ها، مواد و وسایل موردنیاز، هارمونی‌های رنگی، روش‌های ماندگاری و درست اعمال کردن رنگ‌ها و غیره آموزش داده می‌شود. این موارد به صورت پایه‌ای در ابتدای آموزش‌های طراحی بیان می‌شوند تا مخاطب با یک پایه مناسب بالا بیاید.

پس از آن، بایستی انواع روش‌ها برای طراحی ناخن آموزش داده شود. به عنوان مثال، می‌توان به 4 روش در طراحی ناخن‌ها اشاره کرد که عبارتند از:

  • طراحی سه بعدی روی ناخن: یکی از روش‌های طراحی منحصر به فرد است که در آن ناخن مصنوعی بر روی سطح ناخن فرد چسبانده می‌شود. برای این کار، ابتدا بایستی طرح را روی قالب با کمک قلمو اکریلیک رنگی اعمال کنند. زمانی که سفت شد، آن را از قالب خارج کرده و بر روی ناخن مصنوعی می‌چسبانند. شما می‌توانید برای دیزاین و تزئین این نوع از ناخن‌ها، از سنگ‌های رنگی و نیز مواد تزئین کننده نیز استفاده کنید.
  • طراحی با قلم روی ناخن: مدل دیگری که می‌توان برای این نوع طراحی‌ها بیان کرد، استفاده از براش و قلم است. ما می‌توانید از این ابزارها برای کشیدن قوس و جزئیات استفاده کنید. همچنین این مدل طراحی‌ها برای ساخت جزئیات ریز بسیار مناسب هستند. در ادامه به آموزش این نوع طراحی ناخن در همین مقاله می‌پردازیم.
  • آموزش فرنچ ناخن: فرنج، یک نوع تکنیک طراحی روی ناخن‌ها است که مدل‌های ساده و در عین حال بسیار جذابی دارد. این مدل از روش‌های طراحی را می‌توان برای نیازهای روزمره، مهمانی‌ها و غیره استفاده نمود. انواع مختلفی از مدل‌ها در این روش وجود دارند مانند فرنچ مشکی، بنفش، سفید، ساده قلب، گلیتر و شاین، طرح نگین، خطوط منحنی و غیره.
آموزش طراحی ناخن ساده
روش طراحی ناخن ساده

قلم طراحی ناخن

برای طراحی ناخن، ما به ابزارهای مختلفی نیاز داریم. یکی از این موارد، قلم طراحی است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید اشکال مختلفی را با ابعاد کوچک درج کنید. تاکنون مدل‌های متفاوتی از انواع قلم‌های طراحی ناخن ارائه شده‌اند که در ادامه به معرفی برخی از آنها می‌پردازیم:

  • قلم طراحی سر گرد: این مدل که به آن Round brush نیز گفته می‌شود، از رایج‌ترین نوع قلم‌های طراحی برای ناخن‌ها است که می‌توانید از آن برای طراحی های پیچیده و نیز گلبرگ‌های بزرگ و اشکال سه بعدی استفاده نمایید. در این حالت شما می‌توانید در ایجاد طرح‌های سه بعدی نیز از موادی همچون پودر اکریلیک و لیکوئید استفاده نمایید.
  • قلم طراحی مربع یا سر صاف: این مدل که با نام Square or Flat Brush شناخته می‌شود، می‌توانید برای کاشت ژل استفاده نموده و برای طرح‌های طولانی رنگی روی ناخن، ترکیب رنگ و نیز سایه زدن استفاده نمایید. همچنین قادر هستید تا از لبه صاف آن برای ایجاد طرح‌های گل یک مرحله‌ای استفاده نمایید.
  • قلم طراحی سرکج: این نوع از قلم‌ها که با نام Angled Brush / One Stroke شناخته می‌شوند، غالبا برای تمیز کردن موارد اضافی کاربرد دارند و در اطراف ناخن استفاده می‌شوند. شما می‌توانید از آنها همچنین برای ایجاد خط فرنچ بر روی ناخن‌ها استفاده نموده و با توجه به حالت زاویه‌ای که دارد، می‌توانید از 2 رنگ برای طراحی خود با این وسیله استفاده نمایید.
  • قلم طراحی باد زنی: این مدل با نام Fan brush شناخته می‌شود و کاربردهای بسیاری دارد. از جمله سایه زنی، ایجاد خطوط ناگهانی، پاشیدن دیزاین‌هایی مانند اکلیل، پودر شوگر، شیمر و برخی اضافات دیگر که در انتهای کار لازم می‌شود. شما می‌توانید با سرعت و زمان کم، خطوط افقی سریع و آسانی را روی آن ایجاد کنید و در این حالت کافیست تا قلم را در داخل رنگ زده و آن را از یک طرف ناخن به قسمت دیگر بکشانید.

موارد دیگر از انواع قلم‌های طراحی ناخن عبارتند از: قلم طراحی دیتیل یا Detailing brush، قلم طراحی نوک تیز یا Pointed brush، قلم طراحی داتینگ یا Dotting tool، قلم طراحی آمبره یا Ambre nail brush، قلم طراحی فید ابری یا Fade Tool، قلم سیلیکونی و غیره.

انواع قلم طراحی ناخن
انواع ابزارهای طراحی ناخن

طراحی ناخن ساده

امروزه در کنار زرق و برق‌های فراوانی که در زمینه طراحی ناخن وجود دارند، شما می‌توانید از مدل‌های ساده آنها نیز استفاده کنید. در این حالت ما چندین مدل طرح ساده داریم که می‌تواند با لاک، اکلیل، نگین و غیره ایجاد شود. برخی از روش‌ها و طرح‌های ناخن ساده عبارتند از:

  • مدل ساده تک رنگ: در این حالت از طراحی ناخن، شما می‌توانید از یک لایه رنگ استفاده کنید که باعث می‌شود تا یک جذابیت ساده و منحصر به فرد نسبت به دیگران داشته باشید. یکی از تکنیک‌هایی که در این مدل می‌توان مشاهده کرد، براق کردن ناخن‌ها است تا درخشش و کارایی آن را بیشتر کند.
  • طرح ساده: مدل دیگری که می‌توان برای طراحی ناخن ساده معرفی کرد، همان طرح قبلی است اما در این حالت معمولا روی انگشت “انگشتری”، یک طرح ساده اما جذاب اعمال می‌شود.
  • مدل ناخن ساده و رنگارنگ: یکی دیگر از ایده‌هایی که می‌تواند برای ساخت یک ناخن جذاب اما ساده مناسب باشد، استفاده از طرح‌های ساده و نیز رنگارنگ است. در این حالت می‌توانید طرح‌هایی را به کار بگیرید که نیاز به کار حرفه‌ای ندارند اما می‌توانند با یکدیگر هماهنگی داشته باشند. در این حالت 2 فاکتور بسیار مهم است. استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های هارمونیک.
  • طراحی ساده ناخن آمبره: ناخن آمبره ساده، یکی از مدل‌های طراحی ناخن مینیمال است که می‌تواند در رنگ بندی‌های متفاوتی ارائه شود. در ساده‌ترین حالت، شما می‌توانید همانند تصویر زیر، از رنگ‌های گرادینتی استفاده کنید که هماهنگ با لباس شما باشد.
آموزش طراحی ناخن ساده
روش طراحی ناخن ساده

طراحی ناخن پاییزی

طراحی ناخن متناسب با فصل، یکی از کارهایی است که ممکن است در بسیاری از مدل‌ها و یا دوستان خود نیز مشاهده کنید. تا آمدن ماه پاییز چند هفته‌ای بیشتر نمانده است و بسیاری از افراد سعی می‌کنند حال و هوا و مود خود را به این فصل نزدیک کنند. از جمله طرح‌هایی که برای فصل پاییز مناسب هستند، باید گفت:

  • استفاده از رنگ‌های نارنجی و زرد: از جمله ایده‌هایی که می‌توانید برای طراحی ناخن‌های پاییزی استفاده کنید، بهره مندی از رنگ‌های این فصل است که می‌توان در رابطه با آن، طیف رنگی زرد و نارنجی را بیان کرد. اگر می‌خواهید برای رنگ نارنجی یک پالت رنگی درنظر بگیرید، می‌توانید از رنگ‌های نارنجی تیره، مشکی، نارنجی، طلایی و نیز رنگ کاکائویی بهره بگیرید.
  • استفاده از طرح‌های پاییزی: ایده دیگری که می‌توان برای طراحی ناخن‌های پاییزی از آن استفاده کرد، طرح‌های پاییزی است. از جمله اشکالی که در طراحی ناخن‌ها در این فصل دیده می‌شود، می‌توان به برگ‌ها، خال‌هایی با رنگ‌بندی نارنجی، سفید و مشکی، چترها، قطرات باران، گل‌ با تم رنگی پاییز، روباه، برگ خزان و غیره اشاره نمود.
  • استفاده از مناسبت‌ها: مورد دیگری که می‌تواند به عنوان یکی از ایده‌های جذاب در طراحی ناخن‌های این فصل باشد، استفاده از مناسبت‌های خاص است. از جمله جشن‌ها و رویدادهای سنتی مانند شب یلدا که می‌تواند با طرح‌های رنگی قرمز همراه با انار و هندوانه انجام شود.

نکته: یکی از نکاتی که در اولین مورد به آن نیز اشاره کردیم، استفاده از رنگ‌های هارمونیک است. در کنار این مورد بهتر است توجه کنید که رنگ‌های “گرم” برای این فصل مناسب هستند. به عنوان مثال در این زمینه لاک‌های قرمز رایج‌تر هستند. بنابراین بهتر است در طرح‌های خود از این طیف رنگی استفاده کنید.

مدل ناخن طرح پاییز
ایده های طراحی ناخن در مدل پاییزی

طراحی ناخن فانتزی

مخاطبت این دسته از انواع مدل‌های طراحی ناخن، بیشتر قشر جوان و نوجوان هستند. شما می‌توانید به کمک این طرح‌ها، جذابیت‌های بسیاری را بین هم سن و سالان فرزندان خود ایجاد کنید. ایده‌های بسیاری در این زمینه وجود دارند که با اتکا به آنها می‌توانید طرح فانتزی خود را ایجاد کنید. با این حال بسیار مهم است طراح ناخن کسی باشد که در این زمینه از دقت و توانایی و تجربه خوبی برخوردار باشد. از سوی دیگر بایستی با رعایت هارمونیک رنگ‌ها نیز بتواند طرح‌های جذابی را ایجاد نماید. از جمله ایده‌های طراحی ناخن فانتزی می‌توان گفت:

  • طرح‌های میوه: اولین دسته از ایده‌های طراحی ناخن، مرتبط با طرح‌های میوه می‌باشند. استفاده از این طرح‌ها به خصوص در فصل‌های تابستان و پاییز رواج بسیاری دارند و می‌توانند برای ناخن‌های شما استایل‌های جذاب و شادابی را ایجاد کنند. به عنوان مثال، استفاده از طرح‌هایی همچون لیمو، پرتقال، هندوانه و انار می‌تواند بسیار جذاب باشد.
  • کاراکترها: یکی دیگر از ایده‌ها برای طراحی ناخن‌های فانتزی، استفاده از اشکال کاراکترها است. این کاراکترها می‌تواند از فیلم‌های مختلفی ایده گرفته شوند. ولی عمده طرح‌های کاراکترها را می‌توان مرتبط با انیمه‌ها و نیز فیلم‌های سینمایی به خصوص در ژانر علمی – تخیلی دانست.
  • علائم فانتزی: برخی دیگر از ایده‌هایی که برای طراحی ناخن‌های فانتزی به کار گرفته می‌شوند، استفاده از المان‌ها و عناصر فانتزی هستند. به عنوان مثال می‌توان به قلب، جمجمه سر، گل، آتش، تیر و کمان، برگ‌ها، درختان و غیره اشاره کرد که می‌تواند یک حال و هوای جذاب را به دستان شما اضافه کند.
  • اشکال هندسی: همچنین ممکن است مدل‌های مختلفی را دیده باشید که از اشکال هندسی مانند مربع، مثلث، دایره و یا خطوط منحنی دار استفاده می‌شود. این مدل از طرح‌ها را نیز می‌توانید با رنگ‌بندی های شاد ایجاد کنید.
  • حیوانات: در نهایت نیز می‌توانید از اشکال حیوانات استفاده کنید. اشکال کارتونی حیوانات می‌توانند برای داشتن یک طرح جذاب فانتزی بسیار مناسب باشند. در این حالت می‌توان به حیواناتی مانند آهو، خرگوش، گوسفند، الاغ، روباه، گربه، ماهی، موش و غیره اشاره کرد.

نکته: در ساخت این نوع طرح‌ها معمولا برای اثرگذاری بهتر، از تکنیک‌هایی مانند براق و برجسته کردن، هارمونیک رنگ‌ها و استفاده از رنگ‌های شاد یا متضاد استفاده می‌شود.

طرح ناخن فانتزی
انواع طرح ناخن های فانتزی

طراحی ناخن کوتاه

امروزه برای طراحی ناخن دیگر نیازی نیست تا این قسمت از دستان خود را کشیده و تا حد زیادی نگهدارید. چراکه شما می‌توانید همانند بسیاری از افرادی که ناخن‌های کوتاه را ترجیح‌ می‌دهند، از ناخن‌ها با سایز کوتاه استفاده کنید. برای این مدل ناخن‌ها می‌توان به موارد مختلفی اشاره کرد که برخی از آنها عبارتند از:

  • مدل ناخن کوتاه ساده: در این مدل معمولا یک رنگ یا گرادینت رنگی با تفاوت اندک استفاده می‌شود که می‌توانید آن را با وسایل مختلفی اعم از لاک نوود و یا اکلیل اعمال کنید.
  • مدل ناخن کوتاه طرح دار: اگر قصد جذاب‌تر کردن طراحی ناخن‌های کوتاه خود را دارید، می‌توانید از طرح‌های کوچک اما جذاب استفاده کنید که در این حالت می‌توان به طرح گل‌ها، نقاط رنگی و غیره اشاره کرد.
  • مدل ناخن کوتاه شیک و برجسته: یکی دیگر از انواع مدل‌هایی که می‌توانید برای طراحی ناخن‌های کوتاه درنظر بگیرید، استفاده از لاک متالیک و اکلیلی است. به عنوان مثال می‌توان به رنگ صورتی و اکلیل نقره‌ای اشاره کرد که طرح مناسب و ساده‌ای اما جذابی خواهد داشت.
  • طرح نئونی: یکی دیگر از مدل‌های جذابی که می‌تواند برای طراحی ناخن کوتاه استفاده شود، مدل نئونی است. برای اینکه این مدل را که با اصطلاح شبرنگ نیز شناخته می‌شود، ایجاد کنید، می‌توان از یک لاک بیرنگ یا براق با کمی پودر شبرنگ استفاده نمود که دارای رنگدانه‌های دلخواه می‌باشد.

همچنین یکی از طرح‌های جذاب و دوست داشتنی برای ناخن‌های کوتاه، مدل‌های ساده آمبره ناخن است که می‌تواند با رنگ‌بندی با لباس شما ست باشد.

طراحی ناخن کوتاه
بررسی انواع مدل ناخن کوتاه

طراحی ناخن قرمز

از دیگر مدل‌ها برای طراحی این قسمت می‌توان به سبک‌های طراحی ناخن قرمز اشاره کرد که به خصوص برای پوست سفید می‌تواند بسیار جذاب و مردانه پسند باشد. ایده‌های خلاقانه بسیاری برای همه فصل‌ها با طراحی رنگ قرمز وجود دارند. با این حال بیشتر این طرح‌ها با رنگ‌های قرمز، مشکی و نیز سفید قابل انجام است. در ادامه می‌خواهیم به بررسی چند مدل جذاب در این طرح بپردازیم که عبارتند از:

  • طراحی ناخن مات: این مدل معمولا کمتر استفاده شده ولی با توجه به سلیقه افراد می‌تواند گزینه مناسبی درنظر گرفته شود. در این حالت رنگ به صورت یکپارچه و بدون برجستگی و نیز درخشان بودن بر روی ناخن‌های شما اعمال می‌شود. شما می‌توانید از این طرح‌ها برای ناخن‌های خود استفاده کرد و بهتر است یک مدل رنگ را روی ناخن‌ها اعمال کنید.
  • طراحی ناخن توت فرنگی: در این مدل از انواع طرح‌های ناخن، می‌توان به یک مدل جذاب اشاره کرد که به خصوص برای کودکان جذاب و عام پسند خواهد بود. در این حالت کافیست برای کشیدن رنگ قرمز از طرح‌های توت فرنگی استفاده کنید و یک لاک زیبا و جذاب را با این رنگ بر روی کل سطح ناخن‌های خود اعمال نمایید. پس از انجام این کار، بگذارید تا کمی خشک شده و نیز زمانی که تقریبا نیمه خشک شد، از یک خلال دندان برای ایجاد کردن سوراخ‌های ریزی در آن استفاده کنید. این کار می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید آن را شبیه به دانه‌های توت فرنگی نمایید. همچنین شما می‌توانید برای برگ‌های این میوه نیز از یک قلم مناسب استفاده کرده و بر روی قسمت انتهایی ناخن آن را اعمال کنید.
  • استفاده از لاک قرمز: مدل دیگری که در طراحی ناخن قرمز پرکاربرد است، استفاده از لاک قرمز می‌باشد. برای این مدل بایستی یک لاک قرمز معمولی را براق را بر روی سطح ناخن کامل کشیده و سپس یک طرح روی آن ایجاد کنید. برای اینکار یک تکه کاغذ طراحی را گرفته و قلبی کوچک توخالی در آن ایجاد نمایید. حال آن را روی ناخن (وسط آن) گذاشته و از یک لاک اکلیلی استفاده کنید. قبل از اینکه لاک خشک شود، آن را اعمال کرده و کاغذ را بردارید. در این حالت می‌توانید یک طرح جذاب، آسان و نیز ساده را اعمال نمایید.
طراحی ناخن قرمز
زیباترین مدل های قرمز طراحی ناخن

طراحی ناخن با نگین

بخش دیگری از ایده‌های طراحی ناخن مربوط به مدل نگین دار می‌شود که به صورت خلاصه در این رابطه می‌توان گفت:

  • مدل ساده: در این نوع طرح از نگین‌های ساده‌ای استفاده می‌شود که معمولا به رنگ نقره‌ای هستند. حال شما می‌توانید از یک چسب مخصوص و باکیفیت استفاده کنید تا نگین‌های آن روی ناخن محکم باشد. توجه کنید که اعمال این گونه طرح‌ها را می‌توانید پس از آنکه یک لایه رنگ روی ناخن اعمال کردید، انجام دهید. همچنین پیشنهاد می‌شود برای طرح زمینه، از یک رنگ استفاده کنید.
  • مدل مجلسی: طرح دیگری که می‌توان برای طراحی ناخن با نگین توصیه کرد، مدل مجلسی است که در این حالت می‌توانید از سنگ‌های تزئینی و مروارید استفاده کرده و به کمک آنها طراحی ناخن‌های جذاب و زیبایی را داشته باشید. استفاده از لاک‌های سفید و یا بی‌رنگ در این مدل می‌تواند با نگین‌های رنگی به کار برده شود که طرح نهایی را زیباتر خواهد کرد. بیشترین کاربرد در این مدل‌ طرح‌ها را می‌توان در تبلیغات دانست. به عنوان مثال شما می‌توانید از آنها برای تبلیغات سالن‌های زیبایی، تبلیغات کارت‌ها و نگین‌ها، محصولات و غیره استفاده نمایید.
  • ناخن با نگین و اکلیل: مدل سوم در طراحی ناخن با نگین آن است که در ترکیب با چندین متریال، کار نهایی را جذاب‌تر درست کنید. در این حالت استفاده از اکلیل‌ها پیشنهاد می‌شود که کار نهایی روی ناخن را زرق و برق دار کرده و به همین خاطر بهتر است از آن برای مهمانی‌ها، عروسی‌ها و نیز رویدادهای خاص استفاده کنید.
طراحی ناخن با نگین
شیوه طراحی ناخن با نگین

طراحی ناخن برای عروس

حال قصد داریم تا به یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها بپردازیم و آن، طراحی ناخن برای عروسی‌ها است. این بخش می‌تواند برای کسانی که در آن مهارتی را کسب می‌کنند، بسیار درآمدزا باشد. چراکه می‌توانید با ارائه نمونه‌ کارهای جذاب، تمامی سفارش‌های طراحی ناخن برای عروسی را انجام دهید. طرح‌هایی که برای ناخن به ویژه نوعروس‌ها استفاده می‌شوند، به شرح زیر هستند:

  • طراحی ناخن عروسی نگین: همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، مدل‌های نگین دار برای مراسم‌های خاص به ویژه جشن‌ها و نیز عروسی‌ها استفاده می‌شود. شما می‌توانید برای داشتن یک طراحی ناخن لاکچری و لوکس، از این مدل طرح‌های ناخن استفاده کنید که بسیار زیبا، شیک و جذاب هستند.
  • طراحی ناخن عروسی ساده: مدل دیگری که برای طراحی ناخن عروس وجود دارد، یک حالت شیک و ساده است. در این حالت شما می‌توانید از مقداری اکلیل در کنار یک رنگ ساده مانند سفید که در بسیاری از ناخن‌های عروسی استفاده می‌شود به همراه لاک براق استفاده کنید. همچنین برای زیباتر کردن، کمی به آن اکلیل اضافه نمایید.
  • طراحی ناخن عروسی فرنچ: بخش دیگری از طرح‌های ناخن عروسی به صورت فرنچ دار هستند که در این حالت می‌توانید از رنگ های آبی و سفید استفاده کنید.
طراحی ناخن برای عروسی
مدل های ناخن برای عروسی

طراحی ناخن پا

همانطور که در طراحی ناخن‌های دست از شیوه‌های مختلف، لاک‌ها، رنگ‌ها، اکلیل و غیره استفاده می‌کنیم، شما می‌توانید برای زیباتر کردن ناخن پا نیز از این موارد استفاده کنید. در این حالت می‌توان گفت:

  • طراحی ناخن با لاک: شما می‌توانید برای طراحی ناخن‌های پای خود از لاک‌ها استفاده کنید که در این حالت می‌توان به چند لاک خوب اشاره کرد. از جمله این موارد می‌توان به لاک بژ، لاک قرمز و نارنجی، لاک هلویی، بنفش، جگری و نیز آبی تیره اشاره نمود. در انتخاب این نوع از لاک‌ها می‌توانید با توجه به رنگ پوست اقدام کنید.
  • لاک ناخن طرح دار: شما می‌توانید برای طراحی ناخن پا، از طرح‌های مختلفی استفاده کنید که شامل درختان، گیاهان، گل‌ها می‌باشند.
  • یکی از بهترین رنگ‌ها که در غالب طرح‌های ناخن پا به کار گرفته می‌شود، رنگ صورتی و سفید است. در این حالت شما می‌توانید از قسمت زیرین تا سرناخن‌ها را با رنگ صورتی کمرنگ رنگ آمیزی کرده و سپس سرناخن آن را با یک رنگ سفید استخوانی بپوشانید. در این حالت شما می‌توانید برای تزئین نیز از نگین‌ها استفاده کنید که می‌تواند کار نهایی را جذاب‌تر کند.

به طور کلی می‌توان ساختار ناخن پا را از سه قسمت دانست که شامل سرناخن، صفحه ناخن و نیز ریشه ناخن می‌باشند. شما می‌توانید در طراحی ناخن‌های پا این نکته را نیز درنظر بگیرید و طرح‌های خود را در این 3 قسمت اعمال کنید.

در این مقاله می‌توانید راجع به پدیکور ناخن بیشتر مطالعه کنید.

طراحی ناخن پا
پدیکور پا

جدیدترین طراحی ناخن

هر ساله تغییرات بسیاری در زمینه طراحی ناخن ایجاد می‌شود که شما می‌توانید از طریق آنها، استایل‌های جذابی را برای خود ایجاد کنید. فاکتورهای مختلفی برای ساخت این نوع طرح‌ها درنظر گرفته می‌شوند. از جمله آنها می‌توان به رنگ‌های مد شده برای هر سال، طرح‌های جدید که برگرفته از فیلم‌ها و نمایش‌ها است، ترندهای روز و نیز مدل‌هایی که هرساله سلبریتی‌ها در مراسم‌های مختلف استفاده می‌کنند اشاره نمود. در ادامه به برخی از طرح‌های جدید در زمینه‌های مختلف می‌پردازیم.

طراحی ناخن جدید

از جمله طرح‌های جدید که برای ناخن‌ها ارائه شده‌اند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • لاک بنفش و آبی: در سال 1401، دو رنگ بنفش و آبی از جمله متداول‌ترین رنگ‌هایی هستند که برای طراحی ناخن استفاده می‌شوند. در این حالت شما می‌توانید از لاک‌هایی با این رنگ استفاده کنید و وسایل خود را نیز با آن ست کنید.
  • فرنچ ناخن آبی: یکی دیگر از طرح‌های جذابی است که رفته رفته علاقه به آن افزایش یافته است. در مدل‌های جدید این نوع طرح ناخن از نگین نیز استفاده می‌شود که می‌تواند به عمق کار بیفزاید.

طراحی ناخن جدید دخترانه

همچنین راجع به طراحی ناخن‌‌های جدید برای دختران نیز می‌توان گفت:

  • ناخن ببری: از مدل‌های جدیدی است که در ساخت آن می‌توانید از رنگ‌های نارنجی، زرد و نیز مشکی استفاده کنید. با توجه به آناتومی و پوست این نوع حیوانات، ناخن‌های ببری می‌توانند طرح‌های بسیار منحصربه فردی ارائه کنند.
  • طراحی ناخن با نگین: استفاده از مدل‌های نگین دار به خصوص با رنگ‌های سفید در مراسم‌های عروسی بسیار رواج یافته است که می‌توان آن را از نمونه طراحی ناخن جدید دخترانه دانست.
  • آمبره نئونی هولوگرامی: یکی از طرح‌های جدید زیر دسته ناخن آمبره است که رنگارنگ بوده و می‌تواند به صورت ساده و یا با اکلیل ارائه شود.

زیباترین طراحی ناخن

بروز نگهداشتن طرح‌هایی که هرساله ارائه می‌شوند، شناخت آنها و نیز مهارت در اجرای آن، یکی از مهم‌ترین کارهایی است که شما می‌توانید برای افزایش جلب رضایت مشتری و کسب و کار خود انجام دهید. در این راستا نیز چند نمونه از زیباترین مدل‌ها در طراحی ناخن را آورده‌ایم که می‌توانید با استفاده از آنها، طرح‌های جدیدی را به فهرست خدمات خود در سالن‌های آرایشی اضافه کرده و یا از آرایشگر بخواهید تا این مدل‌ها را برای شگفت زده کردن دوستان و نزدیکان خود، اجرا کند.

طراحی ناخن جدید
ایده های جدید طراحی ناخن

طرح لاکچری ناخن

اگر یک جلسه یا مراسم خاص و مهمی را در پیش دارید، می‌توانید از طرح‌های لاکچری ناخن استفاده کنید. در این حالت می‌توان به چند نکته اشاره کرد که عبارتند از:

  • رنگ‌های خاص: به طور خاص، رنگ‌ طلایی اصلی‌ترین رنگی است که در ساخت و طراحی ناخن لاکچری به کار می‌رود. شما می‌توانید این رنگ را در ترکیب با رنگ‌های دیگری از جمله مشکی، قرمز و نیز نقره‌ای و یا آبی ابریشیمی (به جای قرمز) استفاده کنید.
  • زیورآلات: در لاکچری نمایان شدن طرح‌های روی ناخن، استفاده از زیورآلاتی همچون انگشتر، بند و دستبند های طلایی نقش مهمی دارند.
  • نگین دار: همچنین شما می‌توانید از اکلیل و مدل‌های نگین دار طراحی ناخن استفاده کنید که می‌توانند در بالا بردن جذابیت کار نیز موثر باشند.

طراحی ناخن شیک

در انتها نیز به برخی از مدل‌ها برای بخش طراحی ناخن شیک می‌پردازیم که معمولا می‌توانند به کمک لاک‌هایی با رنگ‌های خاص، نوارهای طراحی ناخن و نیز براق کننده‌ها (یا مات) اعمال شوند. نمونه‌هایی از طراحی‌های ناخن شیک در ادامه ارائه شده است که می‌توانید از آنها برای کارهای خود ایده گرفته و برای مشتریان استفاده کنید.

طرح ناخن شیک
مدل های ناخن شیک

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4.9 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 7

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا