بازی (معرفی و آموزش بازی)

معرفی بهترین بازی های PS4 چند نفره آفلاین + پرسش های متداول

بهترین بازی های PS4 چند نفره آفلاین چیست؟

بهترین بازی های PS4 چند نفره آفلاین کدامند؟ اگر به دنبال یک مجموعه بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده هستید که بتواند شما را در فضای کنونی، به خود مشغول نماید، در این مقاله با ما باشید. در این بخش سعی شده است بازی‌های 2 تا 4 نفره (گروهی) را که برای پلتفرم PS4 ارائه شده‌اند گلچین کنیم که شما می‌توانید در ادامه برترین‌های آن را مشاهده کنید.

معرفی بهترین بازی های PS4 چند نفره آفلاین

اگر در این روزها، به دنبال یک سرگرمی مناسب و گروهی برای گذراندن اوقات خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما نگاهی به لیست بهترین بازی های PS4 چند نفره آفلاین داشته باشید. در این حالت می‌توان به چند عنوان بسیار جذاب در این قسمت اشاره کرد که می‌توانید آنها را در کنار هم بازی کرده و از آن لذت ببرید. این مجموعه بازی‌ها به صورت دو یا چند نفره و نیز تک نفره بوده و سعی شده است در سبک‌های مختلف، عناوین جذاب برای شما معرفی شوند. در ادامه با ما باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم:

بازی ماینکرافت | Minecraft

 اگر می‌خواهید یک سرگرمی خانوادگی و دوستانه را تجربه کنید، اولین پیشنهاد ما، بازی ماینکرافت است. در این حالت می‌توان گفت بازی‌های ماینکرافت که از نوع سندباکسی هستند، می‌توانند بازیکنان خود را به حالت پیکسلی مشاهده کرده و در یک جهان باز سرگرم شوند. در این بازی، شما می‌توانید در دنیاهای آماده ورود کرده و یا سرزمین خود را بسازید. جالب است بدانید ماینکرافت از جمله بهترین بازی های 2 نفره PS4 است که رتبه اول را در این بخش به عنوان بهترین بازی های PS4 چند نفره آفلاین در خود دارد.

این بازی تاکنون برای سیستم عامل‌های مختلفی ارائه شده است. از ویندوز و اندروید گرفته تا کنسول‌های بازی و PS44. با توجه به قدیمی بودن و محبوبیت این بازی در نسخه‌های مختلف، دیگر کمتر کسی است که عنوان آن را نشنیده باشد. شما می‌توانید این نوع بازی را به صورت آنلاین و تک نفره نیز بازی کنید و از المان‌های مختلف آن برای ساخت و ساز سرزمین خود استفاده کنید.

نوشته های مشابه

بازی جنگ ستارگان: نبرد رو در رو | Star Wars Battlefront

عنوان دیگری که می‌توان در این بخش به معرفی آن پرداخت، جنگ ستارگان در نسخه Star Wars Battlefront است که در سبک تیراندازی اول شخص و تیراندازی سوم شخص ارائه شده است. این بازی هم اکنون بر روی پلتفرم‌هایی از جمله پلی استیشن، ایکس باکس و نیز نینتندو و ویندوز اجرا می‌شود. یکی از جذابیت‌های این بازی، نبرد در حالت‌های مختلف با سوار شدن بر شتابگرها، جنگنده‌های فالکون و غیره است که حالت فانتزی آن می‌تواند شما را جذب کند.

شما می‌توانید این نوع بازی را به صورت 2 نفره انجام دهید. سبک بازی به همراه گرافیک قابل قبول آن، می‌تواند گیمرها را وادار کند تا یک تجربه منحصر به فرد را از این گیم داشته باشند. شما می‌توانید با اتصال به اینترنت، به صورت دو نفره در مراحل آن حضور داشته و تجربه یک کار تیمی را داشته باشید.

در این مقاله، بهترین بازی های PS4 را مشاهده کنید.

معرفی بهترین بازی های PS4 چند نفره آفلاین
معرفی کامل چند بازی جذاب چند نفره PS4

بازی کالاف دیوتی | Call of Duty: Modern Warfare Remastered

برای کسانی که به دنبال یک عنوان بسیار جذاب برای بهترین بازی های PS4 چند نفره آفلاین هستند، می‌توان به بازی کالاف دیوتی اشاره کرد. در این حالت باید گفت بازی کالاف دیوتی نسخه‌ای که بهبود یافته است، همان بازی 4 ام از سری بازی‌های ندای وظیفه است که به آن، بخش بازی آفلاین چند نفره نیز اضافه شده است. حالت چند نفره تا 4 نفر اضافه شده و می‌تواند هیجان بازی‌های رزمی را به خوبی به گیمرهای قدیمی و جدید منتقل کند.

از ویژگی‌های خوب این بازی می‌توان به طراحی ایده‌آل، گرافیک بهبود یافته و نیز بخش بازی‌های چند نفره آفلاین اشاره کرد. داستان این بازی همانند نسخه قبل، به دنبال درگیری‌ها در کشوری در شرق خاورمیانه و روسیه است که دچار آشوب شده‌اند.

بازی 7 روز تا مرگ | 7 Days to Die

از جمله بازی‌ها در سبک ترس و بقا است که برای ویندوز و نیز پلی استیشن 4 ارائه شده است. این بازی دارای فضایی جهان باز است که وقایع آن پس از جنگ جهانی سوم هسته‌ای روی می‌دهد. در این بازی، یک بازیکن که از خرابی‌های گسترده در اثر این جنگ جان سالم به در برده است، اکنون قصد پیدا کردن سرپناه و غذا را دارد. اما با وجود فضای آخر الزمانی، زامبی‌ها نیز در این بازی حضور دارند که منجر می‌شود تا بازی در سبک بقا با تلاش برای ساخت پناهگاه و غذا همراه باشد.

این بازی به صورت تیر اندازی اول شخص ساخته شده و شما می‌توانید در سیستم مبارزه، ساخت و ساز و نیز غارت و گشت و گذار آن شرکت کنید. همچنین باید بدانید که حالت مولتی پلیر نیز با وجود ده‌ها هزار کاربر همچنان فعال بوده و می‌تواند در کنار گرافیک جذاب آن، از بهترین بازی های PS4 چند نفره آفلاین به شمار آید.

بازی ندای وظیفه گروهی ps4
بازی های کالاف دیوتی چند نفره

بازی کشتی کج | WWE

برای آنکه لیست بهترین بازی های PS4 چند نفره آفلاین ما دارای ژانرهای مختلفی باشد، می‌توان به عنوان بازی کشتی کج اشاره کرد. این بازی یک تجربه بسیار عالی از هیجان و مبارزه را می‌دهد که می‌توانید به صورت چند نفره آن را بازی کنید. در این گیم که سابقه طولانی (از سال 2012) در ساخت سری بلند بالای آن وجود دارد، شما قادر هستید در قالب سوپر استارهایی که به آنها علاقه دارید، تجربیات هیجان انگیز مبارزات کشتی کج در رینگ‌ را تجربه کنید. برای این بازی، مود 2 نفره نیز درنظر گرفت هشده است که امکان بازی گروهی را به شما خواهد داد.

این بازی‌ها در طول سری مختلف خود، توسط شرکت 2K ساخته شده‌اند که اکنون به علت تجربه بسیار خوبی که کسب کرده است، با مداومت در طول سالها تولید این نوع از بازی‌ها، طرفداران زیادی دارد. سبک بازی در این گیم، به صورت 2 نفره و آنلاین یا آفلاین است. با وجود تجربیات خوب در ساخت این سری بازی، اکنون در این مدل نیز شاهد گرافیک و جذابیت‌های بسیاری هستیم.

بازی سواری کردن | Ride

یکی دیگر از عناوین دیگر در سبک اسپرت برای بهترین بازی های PS4 چند نفره آفلاین، بازی راید است که 4 نسخه آن منتشر شده است و برای نسل هشتم به کار می‌رود. یکی از ویژگی‌های جذاب این عنوان، شبیه سازی و گرافیک خوب آن از عناصر مسابقه و وسایل نقلیه است که می‌تواند تجربه واقع بینانه خوبی ارائه کند. جالب است بدانید بازی راید، در کنار عناوینی همچون Need for Speed نیز جزو بهترین بازی‌های ماشین شناخته می‌شود.

شما می‌توانید به واسطه شبیه سازی‌های بسیار خوبی که صورت گرفته است، امکان استفاده از تورنمنت‌ها در موقعیت‌های جغرافیایی مختلف را داشته باشید. همچنین رقابت تنگاتنگ این عنوان با بازی نید فور اسپید، سبب شده است تا کیفیت بازی افزایش یافته و چالش‌ها و رقابت‌های خوبی ایجاد گردند. لازم به ذکر است که نسخه 4 این بازی در پلی استیشن 5 نیز ارائه شده است که گرافیک بسیار جذابی دارد.

بازی کشتی کج گروهی ps4
بازی کشتی کج گروهی PS4

بازی PES | پی ائی اس

این بازی که در زمره بازی‌های Pro Evolution Soccer قرار دارد، از جمله بازی‌های شبیه سازی بسیار جذابی است که بیش از 25 سال سابقه دارد. شما می‌توانید این بازی را که به عنوان فرانچایز همراه پلی استیشن 4 ارائه شده است، به صورت چند نفره بازی کنید. این بازی را می‌توان جزو 3 مورد از بهترین بازی های PS4 چند نفره آفلاین دانست که نسخه هک شده آن رایگان بوده ولی اورجینال آن دارای هزینه می‌باشد. شما می‌توانید عناوین PES 2021 و نیز PES 2022 را در بریا کنسول 4 دریافت کرده و اجرا کنید.

بازی PES 2021 توسط کمپانی پی ئی اس پروداکشنز ساخته شده است که اکنون شما می‌توانید آن را برای پلتفرم‌هایی مانند PS4، ویندوز و نیز ایکس باکس وان دریافت کنید. با توجه به زمان انتشار آن در سال 2020، کلیه آپدیت‌ها در رابطه با بازیکنان و تغییرات باشگاهی درنظر گرفته شده است.

بازی سول کالیبر | Soulcalibur VI

اگر به دنبال نسخه‌ای از بهترین بازی های PS4 چند نفره آفلاین هستید که در سبک مبارزه‌ای ارائه شده باشد، لازم است عنوان Soulcalibur VI را مشاهده کنید. این بازی ادامه نسخه قبل خود یعنی سول کالیبر 5 را روایت می‌کند که پس از 6 سال وقفه ارائه شده است. همانند سری‌های قبلی، این بازی نیز دارای 2 جنگجو می‌باشد که با استفاده از یک سیستم 3 بعدی، با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

سبک بازی همانند بازی‌های تیکن و کشتی کج است و به همین خاطر توانسته است کسانی که به دنبال بازی‌های فایت و مبارزه‌ای هستند را به خوبی جذب نماید. برخلاف چیزی که در برخی از رسانه‌ها منتشر شده است، این بازی حداکثر 2 نفر را به صورت همزمان پوشش داده است. این کار نیز علت خاصی دارد و آن، جلوگیری از کوتاه شدن داستانش است.

بازی پلی استیشن 4
بهترین بازی های گروهی پلی استیشن 4

پرسش های متداول بهترین بازی های PS4 چند نفره آفلاین

در انتها راجع به برخی از پرسش‌های متداول پیرامون بهترین بازی های PS4 چند نفره آفلاین می‌توان گفت:

  • دیگر موارد جذاب به عنوان بهترین بازی های PS4 چند نفره آفلاین کدامند؟

از دیگر عناوین جذابی که در این لیست می‌بایست به آن اشاره کنیم، باید گفت: بازی تکن 7 که با عنوان Tekken 7 شناخته می‌شود، بازی فیفا و رزیدنت اویل، نسخه شماره 6 اشاره کرد.

  • چه بازی‌هایی با 2 دسته بازی می‌شوند؟

از جمله این بازی‌ها می‌توان به Rocket League، Crash Team Racing: Nitro Fueled.، Call of Duty، FIFA و یا It Takes TwoSonic Mania اشاره کرد.

  • آیا بازی‌های چند نفری پلی استیشن 4 رایگان است؟

در پاسخ به این پرسش به صورت واضح باید گفت خیر اما PlayStation Plus یک سرویس اشتراک ماهانه است که امکان بازی آنلاین و چند نفره برای بازی های PS4 و PS5 را فراهم می‌کند. انجام اکثریت قریب به اتفاق بازی ها به صورت آنلاین می‌باشند که فقط برخی از عناوین رایگان از این امر مستثنی هستند.

  • آیا 2 نفر می‌توانند با هم در پلی استیشن 4 بازی کنند؟

بله. برای انجام این کار، از صفحه اصلی کنسول PS4™، بالا را فشار دهید تا به بخش function برسید و Party را انتخاب کنید. با دوستی که می خواهید به صورت مشترک با هم بازی نمایید، درخواست ارسال کرده و یک پارتی راه اندازی کنید تا دیگران به شما ملحق شوند.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4.7 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 13

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا