بازی (معرفی و آموزش بازی)

معرفی ۱۴ مورد از بهترین بازی های PS4

لیست بازی های PS4 جدید و جذاب

لیست بهترین بازی های PS4 چیست؟ یکی از بهترین کنسول‌های بازی که می‌توانید برای تفریح و اوقات فراغت خود در نظر داشته باشید، کنسول بازی PS4 است که اولین بار در سال 2013 ارائه شد. این کنسول بازی نسل هشتم، دارای بازی‌های بسیاری است که در این قسمت می‌خواهیم به معرفی بهترین و جذاب‌ترین بازی‌های آن بپردازیم و شما را بیشتر با این کنسول آشنا سازیم.

 

کنسول بازی PS4 چیست؟

یکی از بهترین و جذاب‌ترین تفریحاتی که می‌توانید برای اوقات فراغت خود در نظر بگیرید، تهیه یک کنسول بازی و انجام بازی‌های ویدیویی مختلف به صورت آنلاین و آفلاین است. کنسول‌های بازی، دستگاه‌هایی هستند که می‌توان اجداد آن‌ها را، همان میکروها دانست. این دستگاه‌ها برای انجام بازی‌های ویدیویی به کار گرفته می‌شوند و می‌توانند انواع بازی‌های ویدیویی، صرفا بازی‌هایی که برای پلتفرم آنها توسط شرکت سازنده ساخته شده است، را در کیفیت‌هایی بسیار بالا از جمله 4K و … اجرا کنند.

یکی از این نوع کنسول‌ها که توانسته است بسیار مورد استقبال قرار گیرد، کنسول بازی PS4 می‌باشد که توسط شرکت سونی در سال 2013، برای اولین بار ارائه شده و مدل‌های مختلفی از آن منتشر شد. این کنسول بازی نسل هشتم کنسول‌هایی است که توسط سونی ارائه شد و در سه مدل:

نوشته های مشابه
  • معمولی: که در سال 2013 ماه فوریه منتشر شد،
  • اسلیم: که در سال 2016 جایگزین نسخه معمولی شد. معمولا شماره مدل این نسخه به صورت CUH-2000 است و ضخامت و حجم آن نازک‌تر و کمتر شده است،
  • پرو: این کنسول نیز در ماه نوامبر سال 2016 عرضه جهانی شد و از ویژگی‌های آن می‌توان به بهبود عملکرد در گرافیک بازی یعنی ساپورت 4K، بهبود قابلیت VR و … اشاره نمود.

البته با وجود آمدن کنسول بازی PS5 که نسل بعدی کنسول‌های بازی سونی است، باید توجه کنید که سونی، تولید مدل‌های مختلف سونی 4 بجز SLIM را متوقف کرده است. طبق آخرین اخبار می‌توان گفت گیم واچ ژاپنی گزارش داده است که سونی تأیید کرده که به جز یک مدل PS4 (همان مدل SLIM)، در ژاپن بقیه مدل‌ها را متوقف می‌کند. تنها نسخه 500 گیگابایت از کنسول PS4 Slim در تولید باقی می‌ماند؛ زیرا سونی در ژاپن توجه خود را به PS5 معطوف کرده است. این بدان معناست که سایر مدلهای PS4، از جمله PS4 Pro، بدون موجودی جدید در راه متوقف شده‌اند.

هیچ اطلاعات رسمی در مورد اتفاقات فروش PS4 در خارج از ژاپن وجود ندارد، اما به نظر نمی‌رسد عمر زیادی از این کنسول باقی مانده باشد. بنابراین اگر می‌خواهید PS4 کاملاً جدیدی داشته باشید، اکنون بهترین و آخرین زمانی است که می‌توانید آن را از فروشگاه‌های مختلف خریداری کنید در غیر اینصورت، در آینده احتمال دارد که دیگر این مدل نیز دچار انقراض شود.

در ادامه با ما باشید تا به بررسی بهترین بازی های PS4 بپردازیم و بیشتر با جذاب‌ترین و خفن ترین بازی های PS4 که تاکنون ارائه شده‌اند، آشنا گردیم.

کنسول بازی PS4

 

بازی های PS4

Sony PS4 دارای بازی‌های است که تقریباً در هر ژانری ساخته‌ شده‌اند و افراد با سلیقه‌های گوناگون و از جمله خود شما قطعا ترجیح می‌دهید حداقل یکی از آنها را انتخاب کرده و بازی کنید‌. کتابخانه بازی‌های PS4 شامل گیم‌های مختلفی است. از بازی‌های ماجراجویی و تیراندازی اول شخص گرفته تا بازی‌های ورزشی یا مسابقه‌ای و موارد دیگر که درون فروشگاه آنلاین یا از طریق فروشگاه‌های فیزیکی فروش Dvd ها بازی‌های این کنسول وجود دارند. شما به راحتی می‌توانید بهترین ژانر بازی PS4 را انتخاب کنید تا با سبک بازی ترجیحی شما مطابقت داشته باشد، شما می‌توانید با مشاهده بازی‌هایی که امکان تجربه بازی‌های تک نفره یا چند نفره هیجان انگیزی را ارائه می‌کنند، دایره انتخاب‌های خود را محدودتر کرده و از بازی‌های مدنظر خود بیشتر لذت ببرید.

کنسول PS4 شما را قادر می‌سازد تا در تجربیات بازی منحصر به فرد آن، از حق رای دادن به این بازی‌ها مانندDestiny ، Battlefield ، Call of Duty و Uncharted بهره‌مند شده و در آن شرکت کنید. نظرات شما راجع به این عناوین بازی AAA (بازی AAA بازی‌هایی هستند که گرافیک، هزینه ساخت و داستان، صداگذاری و ساخت گیم‌پلی آن در بالاترین و بهترین حالت ممکن است) گاهی اوقات می‌تواند عامل تصمیم‌گیری در مورد ارتقاء یا عدم ارتقاء از نسخه کنسول قبلی مانند PS3 یا انتقال به PlayStation از مارک دیگر کنسول باشد. بازی‌های جدید پلی استیشن 4 نه تنها از جدیدترین فناوری بازی استفاده می‌کنند، بلکه اغلب آنها بعنوان برخی از بازی‌های برتر PS4 هر سال در نظر گرفته می‌شوند.

حتی اگر قبلاً پلی استیشن نداشته‌اید‌، بازی‌های جذابی وجود دارند که برای پلی استیشن 4 بازسازی شده‌اند، مانند بازی‌های survivalist classic، The Last of Us و سری وحشیانه God of War. علاوه بر بازی‌های انحصاری، پلی استیشن 4 از توسعه دهندگان شخص ثالث پشتیبانی قوی دارد. همچنین گیمرهای قابل توجهی از بازی های جدید، در طول سال به این کنسول می‌پیوندند که می‌تواند بازی‌ها را در حالت گروهی و آنلاین جذاب‌تر کند و طیف گسترده‌ای از علایق و مهارت‌ها را در بر می‌گیرد.

قبل از معرفی لیست بهترین بازی های PS4 همچنین لازم است بگوییم، بازی‌های پلی‌استیشن 4 معمولا دو حالت کلی دارد:

  • بازی‌های چند نفره PS4: ‌با اضافه شدن عضویت در پلی استیشن پلاس‌، می‌توانید بازی‌های چند نفره محبوبی مانند The Division یا Call of Duty را به صورت آنلاین با دوستان خود انجام دهید. با استفاده از کنترلرهای منتخب PS4، می‌توانید با ثبت و ارسال فیلم‌هایی از بهترین لحظات بازی خود یا پخش مستقیم بازی به کنسول‌های PS4 دوستان خود، تجربه بازی‌ای که داشتید را به اشتراک بگذارید. بسته به نوع بازی، حالت چند نفره در بهترین بازی‌ های PS4 می‌تواند رقابت با دیگر گیمرها را در یک نبرد حماسی یا تکمیل مشترک ماموریت‌ها یا اجرای استراتژی‌های پیچیده بر اساس یک هدف مشخص، ممکن سازد. بسیاری از بازیکنان از ارتباطات اجتماعی و غیرقابل پیش‌بینی بودن بازی‌های چند نفره لذت می‌برند.
  • بازی های تک نفره برای پلی استیشن 4: ممکن است شما هم به این نتیجه رسیده باشید که بازی با دیگران برای همه مناسب نیست، بنابراین هنوز تعداد زیادی از بهترین بازی های PS4 وجود دارند که با کمپین‌های اختصاصی تک نفره ارائه می‌شوند. این بازی‌ها معمولاً برای روایت یک داستان و کشاندن بازیکنان به ماجراجویی در دنیای مجازی طراحی شده‌اند. این بازی‌ها می‌تواند تجربه یک سرزمین هسته‌ای در بازی Fallout باشد و چه شهرهای گمشده Uncharted که دارای حالت تک نفره هستند. لیست بهترین بازی های PS4 با خط داستانی و صحنه‌های اکشن نیز وجود دارند که می‌توانید تجربه خوبی در حالت Solo داشته باشید.

بازی های PS4

 

معرفی لیست بهترین بازی های PS4

حال که توضیحات اجمالی را راجع به بازی‌ها و کنسول بازی Play Station 4 از برند سونی به شما ارائه کردیم، لازم است به معرفی لیست بهترین بازیهای PS4 بپردازیم که عبارتند از:

۱) Ghost of Tsushima

اولین مورد از لیست بهترین بازی‌های PS4 در این مقاله، بازی “شبح تسوشیما” نام دارد که در سبک اکشن – ماجراجویی ساخته شده است و در ژوئیه سال 2020 ارائه شد. محیط و زمین بازی Ghost of Tsushima باعث می‌شود که شبیه بازی Assassin’s Creed به نظر برسد. این مورد یک بازی اکشن/مخفی کاری جهان باز با داستانی بر اساس واقعیت تاریخی است. شما کنترل جین ساکای را در دست می‌گیرید: یک سامورایی که در حمله مغولان در قرن 13 به ژاپن می‌جنگد. چیزی که باعث زیباتر شدن و متمایز شدن بازی شبح تسوشیما از دیگر بازی‌های مشابه جهان باز شده است، در شمشیرزنی باورنکردنی آن است. مبارزه در بازی در عی سادگی، بسیار جذاب و فوق العاده است. با تکنیک‌های زیادی که برای مبارزه در بازی قرار داده شده است و ابزارهایی برای استفاده و استراتژی‌هایی برای یادگیری، به طور قطع تجربه بسیار خوبی را از آن خواهید داشت.

مسلماً بازی می‌تواند کمی به سطح متوسط نزدیک‌تر باشد؛ زیرا در آن شما جمع آوری ابزارها، حل معماهای نرم افزاری نرم، سوار شدن و جابه‌جایی از جایی به مکان دیگر به کمک اسب و غیره خواهید پرداخت. اما با وجود اینکه بازی گسترده است، اما هنوز هم به طرز تحسین برانگیزی عمیق طراحی شده و راه‌های زیادی برای شخصی سازی شخصیت شما وجود دارد. همچنین یک داستان کاملاً مناسب در سبک افتخار آمیز، وظیفه و فداکاری در آن قرار داده شده است که همه موضوعات مناسب برای روایت یک بازی سامورایی ژاپنی است. Ghost of Tsushima در Tom’s Guide Awards 2021 for gaming جایزه “بهترین داستان” و ” best boss level” را از آن خود کرد.

۲) God of War

از جمله مشهورترین و بهترین بازی‌های دیگری که در سبک اکشن – ماجراجویی برای شما قرار داده شده است، می‌توان به بازی خدای جنگ اشاره کرد که اولین بار در سال 2018 رونمایی شد و توسط استودیو سنتا مونیکا ساخته شده است. پس از یک وقفه پنج ساله، سریال بازی God of War به PS4 بازگشته است که بسیار متفاوت طراحی شد. کریتوس، که قبلاً یک موجود خشمگین زنده بود، اکنون در قالب یک مرد خانواده ظاهر شده است و سعی می‌کند گذشته خودکشی خود را با ارادت خود به پسر نوجوانش، آترئوس، از یاد برده و زندگی متعادلی را شروع کند. با پشت سر گذاشتن یونان، کریتوس اکنون اسکاندیناوی را اشغال کرده است و این بدان معناست که، در میان چیزهای دیگری که وجود دارد، گروه جدیدی از جانوران افسانه‌ای برای کشتن وجود دارد. دشمنان جدید کریتوس، از ترول‌ها و سگ‌های وحشی، وحشت‌های مرده و حتی خدایان نورس‌، مهارت‌های او را دائماً در معرض چالش و آزمایش قرار می‌دهند.

در حالی که داستان همانند گذشته، جنبه خشونت آمیز کریتوس را کاملاً توجیه می‌کند، گیم پلی بازی به همان اندازه نسخه‌های قبلی، رضایت بخش و جنون آمیز است و شخصیت اصلی گیم را در برابر انواع و اقسام ترول‌ها، هیولاهای دریایی و اژدها قرار می‌دهد. البته سبک جدیدی که پیش گرفته شده است، یک اقدام و مسیر جدید جسورانه برای یک سری محبوب است و توانسته است خود را به عنوان یکی از بهترین بازی های PS4 به راحتی ثبت کند.

۳) Horizon Zero Dawn

سومین مورد از لیست بهترین بازی های PS4 ما، بازی هورایزن زیرو داون است که در سبک نقش‌آفرینی، اکشن و جهان باز طراحی شده است. این بازی توسط استودیو گوریلا گیمز ساخته ودر سال 2017 برای اولین بار منتشر شد.

در مورد این بازی باید گفت Horizon Zero Dawn همه چیز را برای تجربه یک بازی جذاب و جهان باز دارد: یک دنیای باز جالب، یک داستان خلاقانه، یک قهرمان و شخصیت مشخص و قابل مقایسه، چالش‌های مختلف و البته تعداد زیادی از دایناسورهای غول پیکر و روبات. شما قادر خواهید بود این جانوران عظیم الجثه و همچنین انواع دشمنان بشری را با تیر و کمان و تعداد زیادی سلاح هیجان‌انگیز و دوربرد سرنگون کنید.

Horizon Zero Dawn در دنیایی پساآخرالزمانی جریان دارد که بعد از گذشت مدت‌ها زمان، زمین آن فرصت دیگری را برای سرسبز شدن داشته است، این بازی، داستان شخصیتی به نام Aloy را روایت می‌کند: یک آدم منفور از قبیله‌اش، که با این وجود استاد کمان و نیزه می‌شود. با کشف جهان خطرناک پیرامونش، می‌آموزد که ممکن است نقشی محوری در تغییر بهتر آن ایفا کند. به طور قطع این مورد، یکی از بهترین بازی های PS4 است که منحصر به 2 سیستم می‌باشد، سیستم پلی استیشن 4 و سیستم رایانه شخصی نیز قابل اجرا است.

۴) The last of us

از جمله بهترین سبک بازی‌هایی که توانسته است مخاطبان بسیاری را در دنیا به خود جذب کند، بایست به بازی The last of us اشاره نمود که در قالب یک دنیای آخرالزمانی ارائه شده است. توسعه این بازی اولین بار در سال 2009 شروع شد و اولین بار در سال 2011 منتشر شد. جالب است بدانید که یک سال پس از انتشار، توانست 5 جایزه را در نمایشگاه ای3 دریافت کند.همچنین نسخه بازسازی شده آن نیز در سال 2014 ارائه شد.

یکی از بهترین نسخه‌هایی که توانسته است در لیست بهترین بازی های PS4 قرار بگیرد، نسخه 2 آن است که در سال 2016 رونمایی شده و در سال 2020 برای پلی استیشن 4 به صورت انحصاری رونمایی شد.  The Last of Us، Part II دنباله‌ای بلند پروازانه برای یک بازی محبوب است و به همان ادازه، همیشه متمایز کننده بوده است. این ویژگی‌ها همان چیزهایی هستند که احتمالاً توسعه دهندگان قصد آن را داشتند. در این بازی اکشن/ماجراجویی پس از آخرالزمان، کنترل الی، شخصیت اصلی داستان تحت کنترل شما است که در یک داستان و جستجوی حماسی برای انتقام از بقایای غرب ایالات متحده است. الی اکنون بزرگ شده و از وضعیت “جانشین” به “قهرمان” ارتقا یافته است. او باید بر مهارت‌‌های خود تکیه کند.

داستان بازی The Last of Us 2 پیچ و خم‌های جالبی دارد، اما گیم پلی بازی از آن به زیبایی پشتیبانی می‌کند. The Last of Us 2 با راه‌های زیادی برای سفارشی‌سازی و ارتقاء الی و گزینه‌های متعدد برای مخفی کاری، مبارزه و اکتشاف‌، از سطوح بزرگ و خلاقانه و دشمنان هوشمند ارائه شده است که کیفیت و تجربه بازی را به خوبی افزایش داده است. با گرافیک زیبا و صداگذاری متحرک، حتما باید بازی The Last of Us 2 را به عنوان یکی از بهترین بازی های PS4 در نظر داشته باشید که هم از داستان جذابی برخوردار است و هم از گرافیک و گیم پلی زیبا. جالب است بدانید که The Last of Us 2 در رویداد “Tom’s Guide Awards 2021” توانست جایزه “بسیار توصیه شده” برای “بهترین داستان” را برای بازی دریافت کرد.

معرفی بهترین بازی های PS4

 

لیست بهترین بازی های PS3 در سال 2021 را در این مقاله ببینید:

بهترین بازی های PS3

 

تاکنون بخشی از جذابترین و خفن ترین بازی های PS4 را برای شما معرفی کردیم اما لیست ما شامل بازی‌های بسیاری است که شرکت سونی در طول سال‌ها توانسته آن‌ها را ارائه کند. در ادامه همچنین می‌توان گفت:

۵) Mortal Kombat 11

مورتال کمبات، یکی از جذاب‌ترین بازی‌هایی است که ازسال 1992 تاکنون ارائه شده است و شما می‌توانید یکی از جدیدترین نسخه‌های آن یعنی Mortal Kombat 11 را برای PS4 دانلود کنید. این نسخه که در سال 2019 ارائه شده است، یک بازی بسیار جذاب اما خشن در سبک مبارزه‌ای می‌باشد که برای پلتفرم‌های دیگری نیز همچون نینتندو، اکسن باکس وان، ویندوز نیز ارائه شده است.

هرچند مورتال کمبت در این سال‌ها فراز و نشیب‌های زیادی داشته است، اما نسخه مورتال کمبت 11 به عنوان یکی از جذاب‌ترین‌ها در لیست بهترین بازی های PS4، نشان می‌دهد که این سری هنوز شگفتی‌های زیادی برای ارائه دارد. Mortal Kombat 11 علاوه بر حالت داستانی جامد و تعداد زیادی محتوای تک نفره قابل بازشدن، مبارزه‌های استراتژیک یک به یک را ارائه می‌دهد. این بازی به جای آزمایش اینکه چه کسانی بیشترین حرکات را به خاطر سپرده‌اند یا اینکه بازیکنان با چه سرعتی می‌توانند یک دکمه حمله را فشار دهند، فاصله، تنوع و کاربرد منطقی حرکات فوق العاده محدود را در اولویت قرار می‌دهد.

البته ویژگی بارز Mortal Kombat نیز در آن وجود دارد که با تمام قدرت و با برخی از مرگ و میرهای فوق العاده هیجان انگیزش، می‌تواند شما جذابیت بازی را چندبرابر کند. به طور کلی، MK11 به سادگی توانسته است همواره رضایت و نظر کاربران را در ارائه یک نسخه بازی مبارزه‌ای عالی فراهم کند.

۶) Assassin’s Creed Valhalla

اگر یک گیمر بازی‌های کامییوتری باشید، حتما نام سری بازی اساسینز کرید را شنیده‌اید، بازی که با عنوان “فرقه حشاشین” شناخته می‌شود و اولین بار از سال 2007 برای پلی‌استیشن 3 و اکس باکس 360 ارائه شد.این مجموعه اکنون 12 نسخه دارد که آخرین نسخه آن یعنی Assassin’s Creed Valhalla در نوامبر سال 2020 ارائه شده است. البته اگر بخواهیم نسخه‌های فرعی آن را نیز اضافه کنیم، این بازی 8 نسخه فرعی دیگر نیز دارد.

Assassin’s Creed Valhalla به عنوان یکی از بهترین بازی‌ های PS4، یک بازی در سبک اکشن – ماجراجویی است که به خوبی توانسته است خود را در بهترین بازی‌های نقش آفرینی و مخفی کاری جای دهد. این بازی اکنون برای پلتفرم‌های مختلفی از جمله ایکس باکس وان، PS5، ایکس باکس سری ایکس، گوگل استدیا و ویندوز در دسترس است.

Assassin’s Creed Valhalla جدیدترین نسخه در سری اکشن/مخفی کاری طولانی مدت یوبی سافت است و یکی دیگر از مواردی است که بایستی آن را در نظر داشته باشید. این بار، شما کنترل Eivor را در دست خواهید گرفت: یک جنگجوی وایکینگ در انگلستان قرون وسطایی، که باید خانه جدیدی برای قبیله خود ایجاد کند. شما انواع پادشاهی‌های متخاصم را کشف خواهید کرد، اهداف کلیدی را ترور می‌کنید، با ساکسون‌های خطرناک مبارزه می‌کنید و حتی در نبردهای رپ وایکینگ معروف به ” flyting” شرکت می‌کنید.

در حالی که Assassin’s Creed Valhalla در PS4 بسیار زیبا به نظر می‌رسد، نسخه این بازی در سیستم عامل PS5 دارای بهبودهایی است که از جمله آن می‌توان به نور بهتر، رنگ‌های HDR غنی‌تر و نرخ فریم نرم‌تر اشاره نمود. اگر این بازی را در نسخه 4 داشته‌اید و نسخه 5 را می‌خواهید بازی کنید، داده‌های ذخیره شده شما نیز منتقل می‌شوند، اما انتقال دستاوردها می‌تواند کمی تداخل داشته باشد. جالب است بدانید که Assassin’s Creed Valhalla در رویداد Tom’s Guide Awards 2021 به عنوان “بهترین بازی PS5/Xbox Series X” و به عنوان “بهترین بازی توصیه شده” جایزه کسب کرده است.

۷) Death Stranding

دث استرندینگ یکی از دیگر از بهترین بازی‌هایی است که می‌توانید برای کنسول PS4 خود در نظر بگیرید. این بازی اولین بار در سال 2019 منتشر شد و اکنون برای پلتفرم‌های دیگری همچون PS5 و ویندوز قابل استفاده می‌باشد. این بازی در سبک اکشن توسط کارگردانی کوجیما ساخته شده است.

Death Stranding بدون شک یکی از بازی‌های منحصربفرد برای کنسول PS4 است. این بازی به خصوص وقتی ساخت یک فرد منحصر به فرد و آینده نگر به نام Hideo Kojima یک کارگردان بازی‌های ویدیویی ژاپنی باشد، گزینه بسیار جذابی برای بازی خواهد بود. در بازی، شما کنترل Sam Bridges یک شخصیت در این بازی را در دست می‌گیرید، که در زمین پسا آخرالزمانی وسایل را به بازماندگان می‌رساند. عنوان “Death Stranding” نژادی از موجوداتی که پس از مرگ در دنیای دیگری به نام دنیای وارونه وارد می‌شوند را به راه انداخت، که برخی از سوالات فوق العاده عمیقی در مورد زندگی، مرگ و ماهیت قدرت در پس از آخرالزمان را مطرح می‌کند.

یکی از نکات جالب در مورد Death Stranding این است که گیم پلی بازی بسیار کم اهمیت است. بسیاری از موارد به سادگی از مکانی به مکان دیگر سفر می‌کنند و زیرساخت‌هایی را برای سهولت سفرهای شما ایجاد می‌کنند. میزان تحویل محصولات شما بر نحوه افزایش توانایی‌های Sam تأثیر می‌گذارد که می‌تواند به شما در حمل اقلام بیشتر و شهرت خود با شخصیت‌های غیر بازیکن کمک کند.

۸) Devil May Cry 5

یازده سال پس از فروش Devil May Cry 4، سرانجام Capcom دنباله‌ای را منتشر کرد که ارزش انتظار در این مدت را داشت. Devil May Cry 5 یک بازی اکشن مطمئن و شیک است که برای طرفداران بلند مدت این بازی بسیار رضایت بخش بوده و همچنین از سوی تازه ‌واردان این بازی نیز مورد استقبال قرار گرفته است. در این بازی شما در نقش جنگجویان ماوراءالطبیعه دانته، نرو و وی، با ترکیبی زرق و برق دار از اسلحه، شمشیر بازی هستید که با دشمنان بزرگ و گروتسک مبارزه خواهید کرد. این بازی می‌تواند یک بازی دشوار باشد، اما هنگامی که کمی در آن مشغول بازی شوید، می‌توانید مسیر خود را پیدا کرده و بازی را پیش ببرید.

گیم پلی بازی بسیار رضایت بخش است؛ زیرا با بالا بردن دسته‌های برتر، موسیقی متن تغییر کرده و پیچیده‌تر می‌شود تا موفقیت شما را نشان دهد. Devil May Cry 5 یک تجربه باشکوه، ارزشمند است و اگر تا به حال به این سری بازی علاقه داشته‌اید، حتما پیشنهاد می‌کنیم نسخه  آن را به عنوان یکی از بهترین بازی ps. نصب کنید و اگر تازه وارد هستید، می توانید عناوین قبلی را در Devil May Cry: HD Collection، همچنین در PS4 مشاهده نمایید.

بررسی بهترین بازی های PS4

 

در انتهای این لیست می‌خواهیم به چند مورد دیگر نیز بپردازیم که عبارتند از:

۹) Dreams

یکی از بازی‌های خوبی که در سبک سندباکس (یک سبک بازی آزاد که کاربر می‌تواند در بازی خود خلق کند و کنترل خوبی روی بازیکن و محیط داشته باشد، به عنوان مثال می‌توان به ماینکرافت در این ژانر اشاره نمود) که نخستین بار در سال 2020 ارائه شده و توسط استودیو مدیا مولکول توسعه داده شده است.

این بازی توسط یکی از استودیوهایی قدرتمند ساخته شده است که مجموعه‌ای قوی برای ایجاد شخصیت‌ها، ساختارها‌، قطعات موسیقی‌، فیلم‌های کوتاه و حتی بازی‌های کامل را ارائه می‌کند. اگرچه Dreams بدون شک یک ابزار توسعه است تا یک بازی تمام عیار، اما هنوز هم می‌تواند سرگرم کننده باشد تا تجربه‌های بازی سورئال را که همیشه برای خود می‌خواهید، ایجاد کند.

ابزارهای ویرایش غنی بازی با آموزش‌های مفید تکمیل می‌شود، خواه شما به دنبال ایجاد یک پلتفرمر ساده یا یک بازی نقش آفرینی چند نفره عمیق باشد. اگر ترجیح می‌دهید فقط بازی کنید، Dreams یک بستر بدون وقفه از تجربیات جدید جامعه را ارائه می‌دهد که بسیاری از آنها توسط Media Molecule تنظیم می‌شوند.

۱۰) Marvel’s Spider-Man

Spider-Man PS4 یکی از سرگرم کننده‌ترین و جدیدترین بازی‌هایی است که تا به حال در پلی استیشن خود می‌توانید آن را تجربه کنید. این بازی که به نظر می‌رسد بسیار جذاب باشد، در کل بسیار عظیم است و شما را در شهر نیویورک رها می‌کند. کارهای زیادی برای انجام دادن در آن وجود دارد و تنوع مطالب غیر داستانی چشمگیر است، اما زیبایی واقعی در نوسان نرم و صاف، رایگان بودن و کاملاً شگفت انگیز بازی نهفته است.

این نسخه از بازی مردعکنوتی اولین بار در سال 2018 منتشر شده است که اکنون برای سیستم عامل‌های PS4 و PS5 در دسترس است. این بازی، در سبک اکشن – ماجراجویی ارائه شده و سبک بازی آن به صورت تک نفره است. بازیکنان در این بازی، در قالب مرد عنکبوتی ظاهر می‌شوند و می‌توانند از توانایی‌های منحصربفرد این کاراکتر برعلیه افراد شرور استفاده کنند.

۱۱) Team Sonic Racing

Team Sonic Racing یک مسابقه ماشینی کارتینگ است که همه چیز آن باید با همکاری انجام شود تا موفق شوید. شما می‌توانید با دوستان خود به صورت لوکال یا آنلاین بازی را پیش ببرید و برای اطمینان از پیروزی باید همه با هم کار کنید. هم‌تیمی‌های پشت سر هم می‌توانند از یک مسیر طلایی برای پیشرفت استفاده کنند و شما می‌توانید قدرت یو پی اس را با یکدیگر عوض کنید تا به همه کمک کنید از هم سبقت گرفته و دوستانتان جلوتر بروند. این بازی در سبک مسابقه‌ای، منحصر به فرد، سرگرم کننده است و همکاری گروهی شما را می‌طلبد. از دیگر مشخصات این بازی می‌توان به تعداد بازیکنان 12 نفر در هر مسابقه آنلاین یا در قالب تیم‌های چهارنفره اشاره نمود.

۱۲) Overwatch

Overwatch از جمله بازی‌هایی است که توسط کمپانی بلیزارد در سبک تیراندازی اول شخص ساخته شده است. این بازی، فقط برای PS4 ارائه نشده بلکه شما می‌توانید آن را در سیستم عامل‌های مختلفی از جمله ویندوز، xbox one، نینتندو سوئییچ نیز مشاهده کنید. Overwatch یک FPS چند نفره است که در آن کاراکترهای و شخصیت‌های بزرگ و رنگارنگ با قابلیت‌های خاصی قرار داده شده است. در هر سبکی که دوست داری بازی کنید مثلا تله‌هایی ایجاد کنید تا دشمنان خود را سردرگم کنید یا متحدان خود را زنده و سالم نگه دارید، شخصیتی وجود دارد که کاملاً با سلیقه شما مطابقت دارد. نقشه‌ها و زمین‌های بازی بزرگ هستند و هر یک اهداف متفاوتی را به شما ارائه می‌دهند، خواه این همراهی با یک محموله متحرک، تسخیر یک پرچم یا تسخیر قلمرو دشمن باشد.

Overwatch بسیار قابل توجه است؛ زیرا نسخه PS4 دارای یک اجتماع پر جنب و جوش است. توجه کنید که برای بازی به اشتراک PS Plus احتیاج دارید.

۱۳) Red Dead Redemption 2

مدت زیادی می‌گذرد اما Red Dead Redemption 2 بالاخره برای PS4 در دسترس شده است. این بدان معناست که ده‌ها – شاید صدها – ساعت برای ساخت آن صرف شده تا ماموریت‌ها و بخش‌های مختلفی از جمله درگیری و دعوا با اسب، کشتن افراد غیرقانونی، تعقیب جایزه‌ها و به طور کلی کاوش غرب وحشی به عنوان سارق بانک را در این بازی تحت کاراکتر آرتور مورگان تجربه کنید. مورگان به عنوان یکی از اعضای باند مرگبار ون در لیند، باید از عوامل فدرال فرار کند در حالی که قطعه‌ای از تاریخ خود را در یکی از پرتلاطم ترین دوران ایالات متحده رقم می‌زند.

کارهای زیادی در Red Dead Redemption 2 وجود دارد، از مشارکت در مبارزه با افراد غیرقانونی، کاوش در بیابان، اهلی کردن اسب‌ها و انجام جستجوهای مختلف برای مردم شهر و شهرک نشینان. بازی Red Dead Redemption 2 با سیستم‌های گیم پلی عمیق، داستانی بلندپروازانه و محیطی کاملاً تحقق یافته  زمان زیادی را از شما می‌گیرد و شما را مشغولمی‌کند اما در عوض رضایت زیادی را از سوی کاربران خود دریافت کرده است.

۱۴) Apex Legends

Apex Legends یکی دیگر از مدعیان رقابت برای سبک بازی بتل رویال است. Apex Legends که توسط Respawn Entertainment توسعه یافته و در جهان Titanfall ساخته شده است، یک بازی در سبک تیرانداز نبرد رویال مبتنی بر بازی تیمی است که در آن تیم‌های سه نفره در برابر 57 بازیکن دیگر به جمع آوری اسلحه، غارت و مبارزه با هم می‌پردازند تا آخرین نفر (یا تیم) از این مسابقه جان سالم بگذراند. با این حال، برخلاف Fortnite و PUBG ، Apex Legends می‌بیند که بازیکنان هر کدام با یک شخصیت منحصر به فرد نشان داده می‌شوند (تصور کنید Fortnite با Overwatch مخلوط شده است و شما در بازی به نام apex قرار دارید)

Apex Legends یک بازی بتل رویال مناسب برای کسانی است که از این ژانر لذت می‌برند اما نمی‌توانند با ساختمان Fortnite یا مسابقات رقابتی PUBG کنار بیایند. جالب است بدانید که این بازی رایگان است. به علاوه، کلاس‌های مختلف، توانایی‌ها و رویدادهای محدود به طور کلی تجربه‌ای پویاتر را ایجاد می‌کند.

خفن ترین بازی های PS4

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 1

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا