بازی (معرفی و آموزش بازی)

لیست بهترین بازی های Xbox one در سال 2021

۱۷ تا از بهترین بازی های Xbox one [ایکس باکس وان جدید]

بهترین بازی های Xbox one چه بازی‌هایی هستند؟ اگر شما هم از آن دسته از علاقمندانی هستید که می‌خواهید وقت خود را به تعامل با دیگر بازیکنان و انجام بازی‌های ویدیویی بگذرانید، پیشنهاد می‌کنیم در این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی لیست بهترین بازی های Xbox one پرداخته و چندتا از بهترین‌های این پلتفرم را به شما معرفی کنیم. پیشنهاد می‌شود تا پایان این مقاله همراه با ما باشید.

 

Xbox one

ایکس باکس وان، یکی از انواع کنسول‌های بازی ویدیویی خانگی است که توسط شرکت مایکروسافت ساخته شده است. به طور کلی، اگر شما قصد دارید تا اوقات فراغت خود را با یک سرگرمی بگذرانید، می‌توانید وقت خود را به مشاهده بهترین فیلم‌ها، بهترین سریال‌ها، بهترین انیمه‌ها و یا انجام بازی‌های ویدیویی بگذرانید. معمولا بازی‌های ویدیویی در پلتفرم‌های مختلفی ارائه می‌شود که مشهورترین آن، PC و سیستم عامل ویندوز است. اما اگر قصد دارید تا یک دستگاه اختصاصی برای بازی‌ تهیه کنید (که نسبت به کامپیوتر هزینه کمتری دارد)، Xbox one یکی از این دستگاه‌ها است که تحت عنوان کنسول بازی شناخته می‌شود.

کنسول بازی‌های ویدئویی، یک دستگاه الکترونیکی است که یک ارتباط ویدئویی یا تصویری را برای نمایش یک بازی ویدیویی که می‌تواند با کنترلر خاص آن انجام شود، در خروجی ارائه می‌دهد. این تجهیزات ممکن است کنسول‌های خانگی باشند که عموماً در کنار و متصل به تلویزیون یا دستگاه نمایشگر دیگر قرار گرفته و با وسایلی که تحت عنوان “دسته” شناخته می‌شود، بازی را جداگانه کنترل می‌کنند.

Xbox One یکی از این نوع دستگاه‌ها است که کنسول بازی ویدئویی نسل هشتم از شرکت مایکروسافت می‌باشد و از سری اصلی Xbox و Xbox 360 است. این کنسول اولین بار در 22 نوامبر 2013 در استرالیا، اتریش، برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا‌، مکزیک‌، نیوزلند‌، اسپانیا‌، انگلستان و ایالات متحده در بازار جهانی ارائه شد. همچنین با کمی تاخیر، در سپتامبر 2014، Xbox One در سایر کشورها از جمله آرژانتین، بلژیک، شیلی، چین، کلمبیا‌، جمهوری چک‌، دانمارک‌، فنلاند‌، یونان‌، مجارستان‌، هند‌، ژاپن‌، کره‌، هلند‌، نروژ‌، لهستان‌، پرتغال‌، روسیه‌، عربستان سعودی راه اندازی شد.

سخت افزار Xbox One در حال حاضر در چند بسته مختلف عرضه می‌شود.

  • Xbox One با Kinect
  • Xbox One بدون Kinect

جالب است بدانید که ایکس باکس اولین کنسول بازی‌های ویدئویی بود که دارای هارد دیسک داخلی بوده و عمدتا برای ذخیره بازی‌ها و محتوای بارگیری شده از Xbox Live استفاده می‌شد. این امر نیاز به کارت حافظه جداگانه را برطرف کرد (اگرچه برخی از کنسول‌های قدیمی‌تر، مانند Amiga CD32، از حافظه فلش داخلی استفاده می‌کردند و برخی دیگر، مانند TurboGrafx-CD ، Sega CD و Sega Saturn، دارای حافظه پشتیبان داخلی باتری بودند. با ارائه یک مقدمه اجمالی راجع به کنسول بازی Xbox one، با ما باشید تا به بررسی لیست بهترین بازی های Xbox one بپردازیم.

کنسول بازی Xbox one

 

بازی های Xbox one

قبل از این که کمی راجع به بازی‌های ایکس باکس وان توضیح دهیم، لازم است به عنوان کاربرا این کنسول بدانید که Xbox یک سیستم عامل سفارشی را اجرا می‌کند که بر اساس نسخه بسیار تغییر یافته ویندوز 2000 ساخته شده است.

رابط کاربری ایکس باکس داشبورد Xbox نامیده می‌شود. شما می‌توانید در آن اقدام به ذخیره‌ بازی و محتوای بارگیری شده از Xbox Live بپردازید و بازی را مدیریت کنید. اگر چه در ابتدای کار، بازی‌های ایکس باکس وان دارای تنوع زیادی نبوده است، اما اکنون بازی‌های که برای آن در دسترس است و شما می‌توانید لیستی از آن را در سایت xbox.com مشاهده کنید، شامل بیش از 2500 بازی مختلف در سبک‌ها و ژانرهای مختلف می‌باشد که تنوع بسیار خوبی را ارائه می‌کند.

مایکروسافت توانسته‌ است با قدم‌ها و لیست بازی‌ها، آپدیت‌ها و ارتقاهای این دستگاه‌های کنسول Xbox one، رضایت مشتریان و کاربران خود را به خوبی حفظ کند.

این کنسول بازی که‌ نسخه‌های بازی‌های بیشتری را نیز دریافت می‌کند، تنوع بازی مختلفی دارد. از بازی‌های مسابقه‌ای، اتومبیل رانی، فانتزی، کودکانه، کارتونی، آنلاین، جنگی و … گرفته تا دیگر بازی های جدید آن از جملهSMITE ، فارکرای 6، فیفا 22، GTA V، مورتال کمبات 11 و … . شما می‌توانید نسخه‌های بهینه یافته این کنسول را در مدل‌های Xbox one S که در سال 2016 و Xbox one X که در سال 2017 معرفی شده‌اند را برای اجرای بازی‌های باکیفیت‌تر تهیه کنید. اگر تمایل دارید تا بهترین بازی های Xbox one را یکبار برای همیشه برای خود گلچین کنید، ادامه این مقاله را نباید از دست بدهید.

بازی های Xbox one

 

لیست بهترین بازی های Xbox one

اکنون زمان بسیار خوبی برای تجربه بهترین بازی‌های Xbox One است؛ چراکه با گذشت زمان، همه این بازی‌ها و از سوی دیگر به لطف سازگاری خوبی که بین دستگاه‌های مختلف آن در Xbox Series X و Xbox Series S وجود دارد، باعث ایجاد کتابخانه‌ای گسترده شامل بازی‌های قدیمی و جدید برای انتخاب یک گیم ایده‌آل شده است. اگر می‌خواهید یک بازی خوب برای کنسول ایکس‌باکس وان خود تهیه کنید، از لیست بهترین بازی های Xbox one این مقاله غافل نشوید که عبارتند از:

Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2 یکی از بهترین بازی‌های سبک اکشن جهان باز برای پلتفرم کنسول است که شما را در نسخه‌ای با گرافیک خیره کننده و پویای غرب وحشی، که در آن همه چیز تعاملی است و همه اقدامات شما اهمیت دارد، رها می‌کند. پیش درآمد بازی اصلی، Red Dead 2 شما را در قالب شخصیتی به نام آرتور مورگان جذاب و پیچیده قرار می‌دهد که اغلب باید بین انجام کار درست و وفادار ماندن به گروه خود یکی را انتخاب کند. با پیشرفت بازی، قطعا می‌توانید تعامل و درک بیشتری با بازی Red Dead Redemption حس کنید، که می‌تواند روایت اصلی بازی را برای شما بسیار جذاب کند.

از داستان پردازی فوق العاده سینمایی و گرافیک عجیب و غریب (به ویژه در Xbox Series X ، Xbox Series S و Xbox One X) تا دنیای بازی‌های وسیع و متنوعی که به شما امکان می‌دهد ماهیگیری کنید، اسب سواری کنید و در مبارزات حماسی غربی شرکت کنید، Red Dead Redemption 2 بایستی یک بازی در لیست بهترین بازی های Xbox one قرار گیرد تا یک تجربه متفاوت و جذاب را به شما ارائه دهد.

Call of Duty Warzone

Call of Duty Warzone یکی از جذاب‌ترین و بهترین گیم‌ها در سبک بتل رویال از تیم GamesRadar است که توانست بعد از پابجی و فورتنایت، محبوبیت خوبی کسب کند. این بازی در یک سرزمین بزرگ رخ می‌دهد که در نبردهای حماسی حداکثر 150 بازیکن شرکت می‌کنند. شما در این بازی، پس از اینکه از هواپیما در محل موردنظر خود فرود می‌آیید، غنیمت جمع کرده و قرارداد می‌بندید. یکی از برجستگی‌های خوب این بازی، حفظ سبک و ساختار با همان رضایت و شیرینی تیرانداز که سری Call of Duty به آن شهرت دارد، می‌باشد Activision بازی را با افت محتوای معمولی تازه نگه می‌دارد و نقشه‌های آن متراکم هستند که به خوبی برای سبک بتل رویال طراحی شده است. یکی از جذاب ترین موارد در مورد بازی این است که Loadها، موجودی و یافتن غنیمت مناسب را ساده برای بازیکنان ساده می‌کند؛ بنابراین می‌توانید بر موارد مهمی مانند از بین بردن دشمن و نشان دادن مهارت‌های تک تیراندازی خود برای دوستانتان تمرکز کنید. یکی دیگر از بهترین مزیت‌های این بازی در کنار جمعیت بالای کاربران، گرافیک زیبا و جذابیت آن، رایگان بودن بازی است که بدون نیاز به اشتراک طلایی، صرفا برای کاربران کنسول Xbox one قابل ارائه است.

خریدهای درون بازی شامل پوینت‌های Warzone Points است که قیمت‌های آن از 200 تا 2 دلار و تا 5 هزار دلار متغیر است است. از خرید‌های دیگر آن می‌توان به خرید Battle Pass، رد شدن از Battle Battle Tier و خرید اقلام زینتی اشاره نمود.

The Witcher 3: Wild Hunt

آیا مبارزه با جانوران اسطوره‌ای مانند اژدها و چیزهای خطرناک را دوست دارید؟ آیا دوست دارید به جستجوهای حماسی با وعده ثروت‌های بی حد و حصر بپردازید؟ آیا دوست دارید ساعت‌های متمادی را با کارت بازی کنید؟ پس باید حتما نسخه بازی ویچر 3: شکار وحشیانه را دنبال کنید. این بازی در سبک نقش آفرینی طراحی شده است و براساس رمانی به نویسندگی آندری سایکوفسکی توسعه و منتشر شده است. شما در این بازی، در یک جهان باز از دید سوم شخص قرار دارید و می‌توانید به ماجراجویی بپردازید.

در سومین نسخه از بازی ویچر که در لیست بهترین بازی های Xbox one ما قرار دارد، شخصیت گرالت از ریورا، قهرمان داستان در سراسر جهان به جستجو می‌پردازد؛ زیرا او به دنبال عشق از دست رفته خود و دخترش است. این بازی بزرگ به عنوان یکی از بزرگترین بازی‌های نقش آفرینی شخص ثالث جهان باز در بازار معرفی می‌شود و عنوانی است که بازیکنان باید حداقل 100 ساعت با آن وقت بگذرانند و به راحتی یکی از بهترین بازی ‌های Xbox One برای طرفداران RPG شناخته می‌شود.

لیست برترین بازی های Xbox one

 

برترین بازی های Xbox one چیست؟

در ادامه لیست بهترین بازی های Xbox one، می‌خواهیم چندین عنوان دیگر را برای شما معرفی کنیم. بازی‌های Xbox one از تنوع و تازگی خود برخوردار هستند و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌های خرید هر بازی، تجربه منحصربفردی را از آنها داشته باشید. در ادامه لیست بهترین بازی های Xbox one می‌توان گفت:

Destiny 2: New Light

اگر قصد دارید تا بازی تیراندازی پابجی را تجره کنید، اکنون به لطف Destiny 2: New Light، می‌توانید به صورت رایگان این بازی را که بسیار به سبک پابجی نزدیک است را دانلود و نصب کنید. این بازی، یک نسخه ویژه از بازی کامل که بر محتوای منتشر شده قبل از Destiny 2: Shadowkeep تمرکز دارد، می‌باشد. شما می‌توانید به راحتی وارد بازی شوید و یک مأموریت مقدماتی ویژه ایجاد شده در Cosmodrome را از Destiny اصلی مشخص کنید. همچنین هر سیاره و زمین بازی در Destiny 2، از جمله مناطق DLC را می‌توانید بیابید. یکی از نکات خوب این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های Xbos، می‌توان به کمپین‌های آن اشاره نمود که شامل PvP Crucible ، Strikes ، Gambit و رویدادهای درون بازی است. چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانید بدون صرف یک سکه از آن لذت ببرید، اما اگر می‌خواهید محتواهای بیشتری را باز کنید، باید برای Destiny 2: Beyond Light در حدود 40 دلار هزینه کنید.

خریدهای درون بازی شامل مواردی از جمله خرید Destiny 2 Silver است که (واحد پولی است که برای خرید لوازم تزئینی به آن نیاز دارید) از 500 نقره با قیمت 5 دلار شروع می‌شود.

Dishonored 2

تعجب نکنید اگر بگوییم نسخه دوم Dishonored، همان دنباله اصلی بازی Dishonored اول است. اما در آن برخی بهبودها انجام شده است که شامل مخفی کاری با قدرت‌های جادویی است. به طور کلی، شما می‌توانید بازی را می‌توان از دو منظر نگاه کنید: بازی Corvo Attano یا امپراطور امیلی کالدوین. هر دو دارای قدرت‌های متفاوتی هستند که به شما امکان می‌دهد در ماموریت و مناطق خلاق بازی به طرق مختلف حرکت کنید و همچنین اهداف را به هر طریقی در مدهای جالب دفع نمایید. همچنین شما می‌توانید به سادگی از هیچ قدرتی استفاده نکنید یا کسی را نکشید، این همان ویژگی همه جانبه Dishonored 2 است که به شما این امکان را می‌دهد تا اهداف خود را تقریباً به روشی که مناسب می‌دانید، انجام دهید.

طراحی محیطی و سطحی در بازی اصلی بسیار خوب بود، اما Dishonored 2 آن را به سطح جدیدی می‌برد و مواردی از جمله The Clockwork Mansion و Crack in the Slab از نکات برجسته آن است. حتی اگر بازی‌های مخفی‌کاری را دوست ندارید، Dishonored 2 ارزش تنوع زیاد، سبک و خلاقیت خوبی را دارد.

Grand Theft Auto V / GTA Online

سری بازی GTA، یکی از محبوبترین بازی‌های قدیمی و جدید در حال حاضر است که می‌توانید آن را در سیستم عامل‌های مختلفی بابید و حتما باید در لیست بهترین بازی های Xbox one ما قرار گیرد. نقشه گسترده و با جزئیات Grand Theft Auto V هنوز یگانه مزیتی است که همه بازی‌های ماجراجویی جهان به دنبال آن هستند. بستر این بازی نه تنها عظیم است، بلکه محتوای بسیار گرافیکی و جذابی نیز دارد. در این جهان، فعالیت‌های شما تنها رانندگی و تیراندازی نیست که کمپین آن را تشکیل می‌دهد، بلکه شامل فعالیت‌های جانبی متعددی محدود می‌شود که می تواند به تنهایی به یک بازی کامل تبدیل شود. با همه این توصیفات باید اشاره کرد که شما در این جهان، صدها صدا و فعالیت‌های مختلفی را در شهر می‌بینید که برای ساخت یک جهان پهناور و مملو از انسان، تعجب برانگیز نیست.

Grand Theft Auto Online شامل بخش‌های مختلفی است از جمله سرقت‌های چند مرحله‌ای پیچیده گرفته تا مسابقه‌های پر مخاطره، پروازهای DeLoreans و Mad Max، با تنوع بی‌نظیری ارائه شده است و کارهای زیادی برای انجام دادن در این بازی می‌توانید بیابید. کاوش و بازی با دوستان یا به تنهایی، بحثی را باقی نمی‌گذارد که GTA 5 بهترین بازی ایکس باکس وان باقی بماند.

Rocket League

تصور کنید شما یک انسان علاقمند به ورزش‌های مختلفی از جمله فوتبال هستید و می‌خواهید این بازی را در یک سبک دیگری تجربه کنید. اگر شما قصدی بدین شکل دارید، بایستی حتما بازی Rocket League را تجربه کنید که یکی از باارزش‌ترین مواردی است که در لیست بهترین بازی های Xbox one قرار می‌گیرد. بازی به این صورت است که شما در قالب یک تیم یک یا چندنفره قرار می‌گیرد که اختیار یک ماشین مسابقه‌ای رالی را دارید اما این ماشین قرار نیست در مسابقه‌ی رالی شرکت کند بلکه باید از آن برای هدایت توپ در یک زمین ورزشی به دروازه تیم حریف خود استفاده نمایید.

بازی سبک بسیار خوبی از هرج و مرج و هیجان در خود دارد؛ زیرا شما می‌توانید توپ را به صورت بازی تک به تک یا حداکثر چهار به چهار به دروازه حریف وارد کنید. این مسابقه می‌تواند به صورت آنلاین یا آفلاین انجام شود. در بازی همچنین پیشرانه‌ها و آیتم‌هایی هستند که به شما قدرت بیشتری می‌دهند؛ در حالی که با رقبای خود مقابله می‌کنید، می‌توانید ماشین‌های دشمن را خراب نمایید و هیچ چیز در مقایسه با به ثمر رساندن یک گل در هوا سخت‌تر نیست. حالت‌های بازی مانند Dropshot همه چیز را تند نگه می‌دارد.

خریدهای درون بازی شامل اعتبار Rocket League از 4.99 دلار تا 500 دلار است و به شما اجازه می‌دهد ماشین خود را با طرح‌ها و لوازم زینتی سفارشی‌سازی کنید و می‌توانید آن را به Rocket Pass Premium اختصاص دهید. موارد سفارشی سازی مربوط به esport مانند چرخ‌ها، برچسب‌ها و بنرها می‌باشد.

 

۱۴ مورد از بهترین بازی های PS4 را در این مقاله ببینید:

بهترین بازی های PS4

برترین بازی های Xbox one چیست؟

 

بررسی بهترین بازی های Xbox one

اگر تا به اینجای لیست، لیست بهترین بازی های Xbox one ما را دنبال کرده باشید، حتما به تنوع بازی‌ها پی برده‌اید، از یک بازی جنگی گرفته تا یک بازی مخفی‌کاری، ورزشی، آنلاین و سوم شخص و …، همه نوع بازی در این سیستم برای مخاطبان قرار داده شده است. با این حال، لیست بهترین بازی های Xbox one ما در اینجا تمام نمی‌شود و در ادامه داریم:

Assassin’s Creed Valhalla

اساسین کرید اساساً از یک بازی ماجراجویی مخفیانه به یک سبک بازی RPG جهان باز کامل تبدیل شده است. نسخه Assassin’s Creed Valhalla شاید بهترین نمونه از فرم مدرن آن باشد که در این لیست از بهترین بازی های Xbox one ما قرار گرفته است. شما هرگز در کارهایی که باید در دنیای اسکاندین وایکینگ انجام دهید، فقدانی را احساس نمی‌کنید و وقتی وارد جنگ می‌شوید، مانند نسخه‌های قبلی خود، یک جنگ سنگین و وحشیانه را تجربه خواهید کرد. علاوه بر این، اگر قبلاً بازی Assassin’s Creed را بازی نکرده‌اید، می‌توانید مستقیماً وارد این بازی شوید؛ زیرا با وجود اینکه جهان بزرگتری در این قسمت قرار گرفته است اما به هیچ دانشی از قبل برای بازی کردن نسخه‌های جدیدتر نخواهید داشت که شما را از لذت کامل از زمان خود در اینجا باز دارد. این بازی قطعا در لیست 10 تا از برترین بازی های Xbox one قرار دارد.

Gears 5

Gears 5 بزرگترین و زیباترین نسخه موجود در پلتفرم ایکس‌باکس وان و سبک بازی سوم شخص مایکروسافت است که قطعا باید در لیست بهترین بازی های Xbox One قرار داشته باشد. کمپین بلندپروازانه Gears 5، این بار با تمرکز جهان بازی و اکتشافات این فضای باز و ترکیب آن با امکان استفاده از وسایل نقلیه مخلوط می‌شود تا رضایت بخش‌ترین و پویاترین نسخه از مجموعه‌ای که تاکنون دیده شده است را تکمیل کند.

این بازی در سبک سوم شخص طراحی شده است و ادامه نسخه قبلی خود است که در سال 2016 منتشر شد. داستان این بازی، روایت کننده تلاش‌های شخصی به نام کیت است که به دنبال منشا توهمات در ذهن خود می‌گردد. این شخصیت در نسخه پنجم، وارد ماجراجویی خطرناکی می‌گردد تا سوال‌های خود را جواب دهد. بخش داستانی به خوبی با مبارزات هیجان انگیز و محیط زیبا ساخته شده است که به قطع سرگرم کننده خواهد بود.

همچنین شما می‌توانید در این بازی، محتوای چند نفره جامعی از جمله حالت pick-up-play Arcade، یک مجموعه کاملاً رقابتی، را داشته باشید. این بازی همچنین بهترین بازی Gears تاکنون است که از محیط‌های چشمگیر و رنگارنگ که بر روی Xbox One S و Xbox One X یکسان ظاهر می‌شود، بهره‌مند شده است.

Halo: The Master Chief Collection

یکی از سرشناس‌ترین و بهترین بازی های Xbox one متعلق به موسسه مایکروسافت، بازی‌های هالو است. در رابطه با این بازی باید گفت Master Chief در حال حاضر تقریباً دو دهه است که به طلسم و نماینده‌ای واقعی از مایکروسافت تبدیل شده؛ بنابراین عملاً ضروری است که همه دارندگان Xbox One یک نسخه از Halo: The Master Chief Collection داشته باشند. اگرچه The Master Chief Collection هنگام عرضه در نسخه‌های اولیه، دارای مشکلات عمده در بخش بازی چند نفره آنلاین بود، اما اکنون این مشکلات برطرف شده است. این مجموعه شش بازی در سری نمادین FPS را گرد هم می‌آورد. دو بازی اصلی Halo نیز بازسازی شده اند، که باعث مدرن‌تر شدن آنها و ظاهر بهتر آنها شده است. در حالی که این سریال بازی در سال‌های اخیر فراز و نشیب‌هایی داشته است، اما همچنان این مجموعه شامل بهترین بازی های Xbox one است.

اگر در بازی Halo تازه کار هستید، این بازی راهی است که می‌توانید چهار بازی اصلی Halo و همچنین Halo: Reach و Halo: ODST را تجربه کنید. نسخه‌های قبلی به خوبی بازسازی شده است. شما همچنین می‌توانید تمام حالت‌های چند نفره شش بازی را در یک رابط دریافت کنید. این بدان معناست که حجم زیادی از مبارزات آنلاین وجود دارد و هزاران حالت بازی برای انتخاب در این نسخه قرار داده شده است. فقط توجه داشته باشید که برخی از بازیکنان بسیار با تجربه Halo در آنجا وجود دارند و مجهز به تجهیزات خوبی هستند تا بتوانند در صورت نداشتن مهارت FPS شما را تحت تأثیر قرار دهند. همچنین از حالت چندنفره کلاسیک با صفحه نمایش تقسیمی نیز پشتیبانی می‌شود، که ممکن است در سال 2021 یک قابلیت جدید بنظر برسد، اما با این وجود راهی سرگرم کننده برای ایجاد یک بازی چند نفره و گروهی با برخی از دوستان است.

Hitman 3

سه گانه World of Assassination به سادگی یکی از بهترین سری‌های مخفی کاری است که تا به حال ساخته شده است و IO Interactive شرکت سازنده بازی، با نسخه نهایی خود یعنی Hitman 3، سطح بازی را بالا برده است. در این سری، دنیای بازی واقعاً در دستان شما است؛ زیرا می‌توانید اهداف را هر طور که مناسب می‌دانید، اجرا نمایید.

هیتمن 3، یک بازی در سبک مخفی کاری است که از دید سوم شخص روایت می‌شود. شما در قالب شخصیتی به نام مامور 47 هستید که در طول بازی، به اماکن مختلف سفر کرده و ترور‌هایی را انجام می‌دهد. اگرچه این نسخه به نظر می‌رسد که در بسیاری از موارد ادامه دهنده نسل قبلی است اما Hitman 3 با زیرکی پیچش‌های جدیدی مانند سطح رمز و راز قتل باورنکردنی را در این نسخه آورده است. Hitman 3 همچنین دارای برخی از پر جنب و جوش‌ترین و جالب‌ترین NPC ها است که به زنده شدن این دنیای پوچ و خنده دار کمک می‌کند. بهتر است شما دو بازی اول را در سه گانه بازی کنید.

Fortnite

یکی دیگر از بهترین بازی های Xbox one، بازی محبوب فورتنایت است که برخلاف بازی‌های دیگری مانند پابجی و Cod، حالت بازی به صورت انیمیشنی و بسیار جذاب طراحی شده است. همانند بازی‌هایی که در سبک بتل گروند ارائه می‌شوند، اساساً قوانین یکسان هستند و بازی در یک سری خط و روند مشابه انجام می‌شود. شما با 99 نفر دیگر با چتر نجات وارد یک جزیره می‌شوید و سپس تجهیزات، سلاح‌ها را جمع آوری کرده و تا آخرین نفری که در جزیره وجود دارد، می‌جنگید. البته فضای کارتونی و جذاب این بازی شما را گول نزند؛ زیرا پلیرهای بسیاری در این بازی وجود دارند که به سرعت می‌میرند و ممکن است تجربه نامناسبی برای شما هم ایجاد شود.

خریدهای درون بازی شامل ارز V-bucks درون بازی و همچنین دسترسی به کمپین PvE تک نفره، آیکون‌های درون بازی‌، بسته های Loot Pinata است که قیمت‌های آن از 7.99 پوند/9.99 دلار تا 119.99 پوند/149.99 دلار متغیر است.

بررسی بهترین بازی های Xbox one

 

خفن ترین بازی های Xbox one کدام اند؟

در انتها می‌خواهیم چندین بازی دیگر از لیست بهترین بازی های Xbox one را نیز به شما معرفی کنیم که عبارتند از:

Sekiro: Shadows Die Twice

اگر برای یک چالش واقعی آماده‌اید، باید شما را به بازی Sekiro: Shadows Die Twice معرفی کنیم که آخرین RPG اکشن وحشیانه از توسعه دهنده Dark Souls From Software است که شما را مجبور می‌کند با دقت نقش خود را با اسطوره‌ای ژاپنی در قرن شانزدهم در این بازی ایفا کنید. شما در این نقش، در محلی پر از دشمنان هیولایی هستید که قصد دارند تا شما را بکشند. هرچند این بازی ممکن است مانند دارک سولز باشد اما سیکیرو، شخصیت اصلی، با حس تحرک خود، از دارک سولز متمایز می‌شود؛ زیرا می‌توانید به راحتی بین موقعیت‌ها جابجا شوید تا دشمن خود را در حالت حراست نگه دارید.

Sekiro در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین (و سخت‌ترین) بازی‌های نرم افزاری شناخته می‌شود؛ زیرا هیچ در این بازی، فقط مهارت به شما کمک می‌کند. با این وجود، راه‌هایی برای کاهش چالش بازی وجود دارد که از طریق مشاهده دقیق محیط و مدیریت هوشمند مجموعه مهارت‌های محدود کاراکتر می‌تواند مراحل را رد کرد.

این بازی نخستین بار در سال 2019 منتشر شده است که در سبک اکشن و ماجراجویی است. سایکیرو که نقش اصلی این بازی شناخته می‌شود، یک جنگجوی نجات یافته از مرگ است که پس از اینکه دست خود را از دست می‌دهد، به طرز شگفت انگیزی نجات یافته و با یک دست پروتزی به عرصه مبارزه و انتقام از دشمنان خود برمی‌گردد.

Mortal Kombat 11

Mortal Kombat 11 بزرگترین، خونین‌ترین و بهترین بازی سری Mortal Kombat است که دارای محتویات خشن و گرافیکی نامناسب (برای افراد زیر 18 سال) در مبارزات داخلی و رقابتی آن است. این بازی که در سبک مبارزه‌ای ارائه شده است، اولین بار در سال 2019 منتشر شد. البته نسخه نسل نهم آن برای ایکس باکس در سال 2020 ارائه شده و همچنین با آپدیت آن، نسخه التیمیت یا نهایی در سال 2021 ارائه شده است.

این گیم از بهترین بازی های Xbox one، در کنار بخش‌های مختلفی که از قبل داشت از جمله Fatalities ،Brutalities ،Stage Fatalities، Friendships و Quitalities، ویژگی‌های جدیدی را به گیم پلی اضافه نمود که عبارتند از Fatal Blows و Krushing Blows و … . در واقع Fatal Blowها، حرکات خاصی هستند که آسیب‌های زیادی را متحمل می‌شوند، اما برخلاف دیگر ویژگی‌های این بازی، تنها زمانی در دسترس قرار می‌گیرند که سلامت بازیکن زیر 30 درصد افت کند و فقط می‌تواند یک بار در هر مسابقه اجرا شود. Krushing Blows یک تغییر سینمایی ویژه از یک حرکت خاص است که در صورت برآوردن برخی شرایط، مانند اکثر Brutalities در بازی قبلی، ایجاد می‌شود. از جمله جوایزی که این بازی برنده شده است می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جایزه “بهترین بازی که از آن لذت می‌برید” در سال 2019
  • جایزه “بازی مبارزه‌ای سال” در سال 2020
  • جایزه “بهترین بازی مبارزه‌ای” در سال 2020

Forza Horizon 4

Forza Horizon 4 اوج مجموعه بازی‌های دوست داشتنی Playground Games است که بازیکنان را در یک بازی هیجان انگیز، عظیم و فوق العاده که مملو از کارهای سرگرم کننده است، قرار می‌دهد. Horizon 4 در حالت چند‌نفره، یک جهان مشترک را ارائه می‌دهد که دنیای بازی شما را با بازیکنان واقعی پر می‌کند و لیگ‌ها و سیزن‌های پویایی را در بازی برای شما ایجاد می‌کند، به این معنی که با تغییر فصول هر هفته، باید تاکتیک‌های مسابقه خود را برای تابستان، پاییز، زمستان و بهار تنظیم کنید.

در کنار این موارد، بایستی گفت یکی از بهترین و جذاب‌ترین کارهای که در این بازی همانند هر بازی Horizon، می‌توانید تجربه کنید، حس رانندگی فوق العاده در جهان آن است. شما به خوبی می‌توانید حس اوج گرفتن، اجرای پرش‌های دیوانه کننده و حتی مسابقات رقابتی با دوستان آنلاین خود را در این بازی لمس کنید.

این بازی نخستین بار در سال 2018 منتشر شد و به سبک یک بازی جهان باز است که تحت انحصار مایکروسافت عرضه شده است. جهان این بازی در بریتانیا انجام می‌شود و شامل مناطقی از جمله ادینبورگ، دریاچه Derwentwater و … است. در بازی شما شاهد بیش از 700 ماشین مختلف هستید، سیستم آب‌و‌هوایی در جهان بازی حاکم است، امکان خرید خانه را دارید، امکان بازی به صورت آفلاین اضافه شده است و نکات بسیار دیگری که در این بازی زیبا قرار داده شده است.

Apex Legends

بازی شوتر رایگان Apex، یکی دیگر از مواردی است که در لیست بهترین بازی های Xbox ما قرار می‌گیرد. این بازی در سبک رویال بتل رایگان در اوایل فوریه 2019 منتشر شد و توانست تا پایان اولین ماه بازی خود به بیش از 50 میلیون بازیکن رسید. این بازی همانند بازی Call of duty است که هر شخصیت در آن توانایی منحصربفردی دارد و وقایع بازی چند دهه پس از Titanfall 2 رخ می‌دهد. شما در این بازی، بایستی در یک نبرد با 19 تیم دیگر بجنگید که هرتیم از 3 نفر تشکیل می‌شود. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این بازی، آن است که شما می‌توانید از قابلیت‌های متفاوت هربازیکن مانند دیدن پشت دیوار، افزایش سلامت تیم با پهباد و … استفاده کنید.

این بازی شامل خریدهای درون گیم نیز است. البته برای لذت بردن از Apex Legends نیازی به صرف هیچ پولی ندارید. بازی با قفل دو سوم کاراکترها شروع می‌شود و می‌توانید از طریق انجام بازی‌های طولانی به بقیه کاراکترهای آن داشته باشید.

در این بازی، سه آیتم ارزشمند وجود دارد که شامل: 1) ساخت فلزات 2) نشانه‌های افسانه‌ای و 3) سکه‌های  است. حداقل چیزی که می‌توانید خریداری کنید، 1000 سکه Apex با قیمت 9.99 دلار است که از آن می‌توانید برای پرداخت هزینه نشانه‌های افسانه‌ای به مبلغ 750 و 250 سکه دیگر استفاده نمایید. همچنین بسته‌هایی از غنیمت نیز وجود دارند که در این بازی می‌توانید آنها را تهیه کنید.

Overwatch

Overwatch یک بازی تیراندازی چند نفره کمیاب است که تقریباً همه می‌توانند از آن لذت ببرند. این بازی دارای بیش از 20 شخصیت رنگارنگ است که در میادین رنگارنگ به نبرد می‌پردازند، همه چیز این بازی که از بهترین بازی های Xbox شناخته می‌شود، در مورد کار تیمی است و شما می‌توانید از توانایی‌های منحصر به فرد قهرمان خود استفاده کنید. قابلیت‌های دیگری در کنار جنگیدن نیز وجود دارد که شامل شفا دادن به هم تیمی‌های شما، گمراه کردن حریفان و قرار دادن خود در راه آسیب رساندن به بیشترین میزان ممکن (ایجاد شیلد) است. مهم نیست که سبک بازی شما چگونه است، به دلیل تنوع قهرمان‌های بازی، حتما یک چمپیون در Overwatch برای مطابقت با نیاز شما وجود دارد.

Overwatch با داشتن تعداد زیادی پوسته برای باز شدن و جریان مداوم به روزرسانی محتوای رایگان آن، نوعی بازی است که می‌تواند شما را برای ماه‌ها یا سال‌ها سرگرم کند.

خفن ترین بازی های Xbox one

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 3

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا