شبکه های اجتماعی

عکس قهوه: بهترین پروفایل و استوری با کتاب + فنجان

پروفایل و استوری با عکس انواع قهوه و کتاب جدید

عکس قهوه به عنوان یکی از سمبل‌های عکاسی هنری، برای ایجاد فضایی شیک و کلاسیک می‌تواند بسیار جذاب باشد. در این قسمت چندین عکس از قهوه را برای شما در بخش‌های مختلف با ایده‌ها و ویژگی‌های گوناگون به همراه توضیحات مرتبط با آنها بیان کرده‌ایم که می‌توانید از آنها برای ایده‌گرفتن و غیره استفاده نمایید.

عکس

قهوه یکی از نوشیدنی‌های رایج در دنیا است. بگذارید همین ابتدا بگوییم که اگر با قهوه، انواع و اشکال آن آشنایی ندارید، مقاله زیر را مطالعه کنید که به صورت کامل مروری بر خواص و معرفی آن داشته‌ایم:

در ادامه می‌توانید عکس‌های قهوه و کتاب را مشاهده کنید که برای ایجاد یک سبک لاکچری و باکلاس به خصوص برای فروش کتاب و یا عکس پروفایل و پس زمینه می‌تواند ایده‌های جذابی را ارائه کند.

عکس قهوه و کتاب

در این بین جالب است بدانید که محققان ایتالیایی در مطالعه جدید منتشر شده در مجله Psychopharmacology دریافتند که مقدار کمی کافئین می‌تواند مهارت‌های خواندن متن را بهبود بخشد. این مطالعه نشان داد که یک دوز 200 میلی‌گرمی کافئین پردازش کلی را بدون هیچ تأثیری بر پردازش اطلاعات محلی و عملکردهای اجرایی بهبود می‌بخشد.

این بهبود در پردازش کلی می‌تواند منجر به افزایش سرعت خواندن متن جملات معنی دار همراه باشد، در حالی که توانایی خواندن متن تک کلمه/شبه کلمه تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد. این اثرات کافئین بر توانایی خواندن با محرومیت خفیف از خواب باعث تقویت این موارد شده است.

عکس قهوه و کتاب 2

عکس قهوه اسپرسو

اسپرسو یکی از بهترین مدل‌های قهوه است. در واقع قهوه اسپرسو، قهوه‌ای است که با یک روش خاص تهیه می‌شود. آب جوش تحت فشار باعث می‌شود تا با گذر از قهوه، عطر و طعم و غلظت بالایی ایجاد شود. این روش متفاوت با قهوه‌های عادی است که از ترکیب آب جوش با قهوه تهیه می‌شوند. شما می‌توانید چند ایده از عکس های قهوه اسپرسو را رد زیر مشاهده کنید:

عکس قهوه اسپرسو 1
عکاسی از اسپرسو
عکس قهوه اسپرسو 2
ایده جذاب عکس اسپرسو

عکس قهوه برای پروفایل

قهوه را می‌توان از آن دست نوشیدنی‌هایی با حس و حال مختلف به خصوص در جوانی دانست که همین سبب شده است تا بتوان با آن عکس‌های فانتزی و جالبی را تهیه کرد. از این عکس‌ها می‌توانید در ایجاد پروفایل‌های فانتزی، لاکچری و متفاوت در حس و حال جوانی خود استفاده کنید.

عکس قهوه برای پروفایل

عکس پروفایل قهوه

عکس قهوه برای استوری

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی قدرتمند در ایران است که رشد فزاینده‌ای را در چند سال گذشته به خصوص برای کسب‌و‌کارهای مختلف تجربه کرده‌ است. در همین راستا ما می‌بینیم که صفحات مختلفی که در زمینه فروش قهوه نیز در آن فعالیت می‌کنند، روزانه محتوای بسیار جذابی برای مشتریان خود با عکس‌های قهوه منتشر می‌کنند. اگر شما هم جزو این کسب‌و‌کارها هستید و یا در زمینه تولید عکس‌های لاکچری، صفحات روحیه بخش و … فعالیت می‌کنید، می‌توانید از عکس‌های زیر استفاده نمایید:

عکس قهوه برای استوری
عکس جذاب قهوه برای استور

عکس قهوه برای استوری

عکس قهوه گانودرما

ممکن است کمتر به این نوع قهوه پرداخت شده باشد اما بایستی بدانید که قهوه گانوردما، از جمله قهوه‌هایی هست که با ترکیب گیاه قارچ گانودرما تهیه شده است و می‌تواند خواص بسیاری داشته باشد. از جمله این خواص می‌توان به کاهش خطر سرطان، تقویت کبد سالم، جلوگیری از دیابت، سم زدایی بدن، تقویت انرژی و … اشاره نمود. شما می‌توانید در ادامه برخی از عکس های قهوه گانودرما را مشاهده کنید.

عکس قهوه گانودرما
عکس از قهوه های گانودرما طبیعی
عکس قهوه گانودرما 2
قهوه از نوع گانودرما

برای مطالعه خواص کامل قهوه این مطلب را مطالعه بفرمایید.

عکس قهوه تلخ

ممکن است شما هم از ان دسته از افرادی باشید که نسبت به قهوه تلخ علاقه بسیاری دارید. در این باره جالب است بدانید که قهوه‌های تلخ، همان قهوه‌های معمولی هستند که بدون شکر و یا مواد دیگر مانند شیر خامه و … ارائه می‌شوند. شما می‌توانید با قهوه تلخ برای تقویت حافظه، سلامت قلب و عروق، استفاده از خواص آنتی اکسیدانی، تقویت کبد و … استفاده نمایید.

عکس قهوه تلخ
ایده عکاسی قهوه تلخ
عکس قهوه تلخ 2
عکاسی قهوه تلخ

عکس قهوه طبیعی

در رابطه با قهوه طبیعی باید چند موضوع را بدانید. موضوع اول آن است که قهوه‌ها به صورت میوه ایجاد می‌شوند و توالی وقایعی که این میوه قبل از رسیدن به محصول برشته شده نهایی خود طی می‌کند، بسیار تأثیرگذار است که می‌تواند به روش‌های مختلفی از جمله فرآوری آبی، طبیعی، روش عسلی تقسیم شود. در زیر چند نمونه عکس از قهوه های طبیعی را مشاهده می‌کنید.

عکس قهوه طبیعی
دانه های قهوه
عکس قهوه طبیعی 2
عکاسی از قهوه طبیعی

عکس قهوه ترک

اصالت قهوه یکی از فاکتورهایی است که می‌تواند در خرید، تهیه یک طعم و عطر متفاوت بسیار تاثیر گذار باشد. قهوه ترک از جمله قهوه‌های خوشمزه‌ای است که بافت نرمی دارد و بهتر است آن را با پودر دانه‌های قهوه تازه که برشته شده است تهیه نمایید. معمولا روش تهیه آن در سراسر کشورهای خاورمیانه به یک شکل است و می‌توانید آن را به صورت cezve تهیه نمایید. همچنین جالب است بدانید که این نوع قهوه به عنوان قهوه خاورمیانه نیز شناخته می‌شود که در یونان به نام قهوه یونانی در سال 1974 تغییر نام داده شده است. از جمله عکس‌هایی که برای این نوع قهوه می‌توان مشاهده کرد، در زیر آورده شده است:

عکس قهوه ترکی 2
ایده عکاسی قهوه ترکی
عکس قهوه ترکی 1
عکس های قهوه خاورمیانه ای

عکس قهوه فانتری

فانتزی بودن قهوه یکی از ویژگی‌های خوبی است که می‌تواند در ثبت عکس‌های هنری بسیار کاربردی باشد. منظور از عکس‌های قهوه فانتزی، عکس‌هایی هستند که به صورت کاملا هنرمندانه، با ایده و با به کارگیری شخصیت‌های غیرواقعی مانند جادوگر‌ها و … به صورت عملی تخیلی گرفته و ادیت می‌شوند. واژه فانتزی در حقیقت یک نوع صفت است که نمونه‌های آن را می‌توانید در کارتون‌ها، فیلم‌ها و انیمیشن‌ها بسیار مشاهده کنید. چند نوع عکس فانتزی از قهوه را در زیر آورده‌ایم که می‌توانید با ایده گیری از آنها، تصاویر زیبایی را برای کسب‌و‌کار یا مشتری خود رقم بزنید.

عکس قهوه فانتزی 2
ایده برای قهوه فانتزی
عکس قهوه فانتزی
عکس های قهوه دخترانه

عکس فنجان قهوه

ممکن است متوجه نشده باشید یا دقت نکرده باشید اما فنجان قهوه یکی از مهم‌ترین اجزا برای سرو قهوه و در کنار آن، گرفتن عکس‌های هنری و زیبا است. حتی با توجه به مدل‌های مختلفی که این نوع وسایل دارند، از آن برای تزئین پس زمینه و ایجاد یک دکور زیبا و الهام بخش استفاده می‌شود. از جمله انواع فنجان‌های قهوه می‌توان به فنجان‌های سرامیکی که به خوبی گرما را حفظ می‌کنند، فنجان شیشه‌ای که سریع‌تر سرد می‌شوند، استیل که مقاومت بالایی دارند، فنجان‌های خاص سرو اسپرسو با آن رنگ سفید و شکل ساده‌ای که دارند، فنجان سرو کاپوچینو، فنجان‌های سرو لته، فنجان‌های سرو موکا، فنجان‌های سرو قهوه ترک و نیز ماگ‌ها اشاره نمود.

عکس فنجان قهوه 2
عکس از لیوان قهوه
عکس فنجان قهوه 1
عکس های لیوان قهوه

عکس قهوه ساز

در نهایت چند مورد از عکس‌های قهوه سازها را با شما به اشتراک می‌گذاریم. قهوه سازها یکی از بهترین ابزارها برای تهیه قهوه است که در مدت کوتاهی می‌تواند بهترین سبک قهوه را برای شما ارائه کند. بدون شک یک قهوه ساز می‌تواند نیاز هر جوانی باشد که می‌خواهد یک روز کاری سنگین را شروع کند. قهوه سازها در انواع مختلفی مانند کمکس، آئروپرس، فرنچ پرس، اسپرسوساز، اسپرسوساز دستی، موکاپات، قهوه جوش ترک، ویتنامی، پروکولاتور، دله عربی، وی 60، سایفون، نسپرسو تقسیم بندی‌ می‌شود. در ادامه چند عکس از این نوع دستگاه‌های کاربری گذاشته‌ایم:

عکس قهوه ساز 1
دستگاه قهوه ساز
عکس قهوه ساز 2
عکس هنری از قهوه ساز
عکس قهوه ساز 3
عکس از موکاپات

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4.3 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 3

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا