اخبار هنرمندانبیوگرافی و زندگی نامه

آرمان درویش بازیگر جوان و خوش استایل سریال ملکه گدایان

سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال باران کوثری، پانته آ بهرام، آرمان درویش و بازیگران دیگری ایفای نقش میکنند. آرمان درویش با حضور در این سریال در نقش البرز شمس توانسته تاثیر بسیار خوبی بر مخاطبین داشته باشد. در ادامه با آرمان درویش بیشتر آشنا میشویم.

بیوگرافی آرمان درویش
بیوگرافی آرمان درویش

بیوگرافی آرمان درویش

آرمان درویش هنرپیشه زاده 29 مرداد 1366 اهل ایران و فارغ التحصیل کارگردانی و ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره است.

بیوگرافی آرمان درویش
بیوگرافی آرمان درویش

آرمان درویش در تاریخ 7 شهریور ماه 1398 با یاس سنجری فرزند خانم ژاله صامتی (بازیگر سینما و تلویزیون) و آقای ایرج سنجری (دوبلور، بازیگر سینما و تلویزیون) نامزد کرده است. باتوجه به صفحه اینستاگرام او که به تازگی در آن فعالیت دارد نمی توان گفت که این نامزدی تا کنون ادامه داشته است.

آرمان درویش ونامزدش یاس سنجری
آرمان درویش ونامزدش یاس سنجری

شروع حرفه بازیگری آرمان درویش به کمک شهاب حسینی

آرمان درویش فعالیت خود را سال 1394 با فیلم «چهارشنبه» به کارگردانی سروش محمدزاده آغاز کرد. با توجه به شناختی که شهاب حسینی از آرمان درویش داشت، او را برای ایفای نقش طاهر پیشنهاد کرد و مورد تایید سروش محمدزاده کارگردان این فیلم قرار گرفت.

آرمان درویش، شهاب حسینی را یکی از افراد تاثیرگذار برای او در حرفه بازیگری میداند.

فیلم شناسی

به طور کل آرمان درویش در فیلم های سینمایی چهارشنبه، کمدی انسانی، خورشید نیمه شب، پشت دیوار سکوت، لابی، مقیمان ناکجا، بازیچه و در فیلم پسر کشی که با مادرخانمش خانم ژاله صامتی و مادرش شهناز نصرتی همبازی بوده است، حضور داشته است.

ملکه گدایان

البرز شیمیدان ساکن آلمان است . پدرش خسرو و مادرش خورشید در ایران زندگی می‌کنند. البرز با دختری به نام سارا که در ایران زندگی می‌کند و برای درمان بیماری پدرش به آلمان آمده، آشنا می‌شود و با او نامزد می‌کند. او قرار است در ترکیه با سارا ازدواج کند. همه‌چیز برای یک مراسم به یادماندنی مهیا است که خبر می‌رسد پدرش به کما رفته ‌است. البرز با گذشته‌ای مبهم، از بازگشت به ایران هراس دارد اما برای آخرین ملاقات با پدر، راهی جز بازگشت به ایران ندارد، ولی بنابر مشکلاتی او مجبور است که به صورت قاچاقی به ایران بیاید. با وجود اصرار فراوان مادر البرز برای بازنگشتن او به ایران، البرز تصمیم خود را گرفته است. وقتی او باز می‌گردد هیچ‌کس او را نمی‌شناسد و او را فرهاد بابایی خطاب می‌کنند و کسی جز قاچاقچی او را به خاطر ندارد ….

 سریال ملکه گدایان
سریال ملکه گدایان

این خلاصه ای از سریال ملکه گدایان است که آرمان درویش در نقش اصلی حضور دارد. او در این سریال مخاطبین بیشتری را جذب خود کرده و با حضور در این سریال درخشیده است. به همین واسطه صفحه رسمی اینستاگرام خود را افتتاح کرده تا با مخاطبین در ارتباط باشد.

armandarvish.official آی دی آرمان درویش در اینستاگرام است.

بسم الله الرحمن الرحیم
صدف وار باید زبان درکشیدن
که وقتی که حاجت بود در چکانی
همه عمر تلخی کشیدست سعدی
که نامش برآمد به شیرین زبانی….
دوستان و همراهان عزیزم سلام این پیج رسمی بنده در اینستاگرام هست و افتخار این را دارم که از این طریق با شما عزیزان در ارتباط باشم.

عکس مرتبط به کپشن و اولین پست اینستاگرام آرمان درویش
عکس مرتبط به کپشن و اولین پست اینستاگرام آرمان درویش
آرمان درویش
آرمان درویش

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4.4 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 5

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا