صنعت

معرفی انواع پکیج بیتا و کاربرد آن

پکیج یکی از سیستم های گرمایشی کاربردی برای ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری می باشد. در این نوشتار قصد داریم تا به معرفی انواع پکیج بیتا و کاربرد آن بپردازیم. همان طور که می دانید برای انجام امور مختلف در هر ساختمان نیاز به آبگرم داریم و بدون آن نمی توان این امور را به راحتی انجام داد‌. به همین دلیل سری های مختلفی از پکیج ها ساخته می شوند تا تقاضای بازار را پوشش دهند. به عنوان مثال برای استحمام، آشپزی و پخت و پز نیاز به آبگرم داریم که توسط پکیج تامین می شود.

معرفی انواع پکیج بیتا و کاربرد آن

برای تامین گرمایش محیط نیز، سیستم های رادیاتور شوفاژ، گرمایش از کف و فن کویل نیاز به آبگرم دارند که توسط این سیستم فراهم می گردد. معرفی انواع پکیج بیتا و کاربرد آن کمک می کند تا حین خرید مشخصات محصول مورد نظر را هم در نظر گرفته و بهترین انتخاب را داشته باشیم که پاسخگوی نیاز باشد. در گذشته از سیستم موتورخانه برای تامین آبگرم استفاده میشد که صدای بسیار زیادی حین عملکرد ایجاد می کند و نیاز به در نظر گرفتن فضایی جداگانه دارد. برای همین منظور امروزه از پکیج ها استفاده می شود که فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و حین عملکرد نیز آلودگی صوتی ایجاد نمی کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی لیست قیمت انواع پکیج بیتا می توانید صفحه ی مربوطه آن در دماپویا را مشاهده کنید و انتخابی موفق داشته باشید.

بیتا زیرمجموعه ای از برند بوتان می باشد که توسط شرکت توسعه قطعات الیکا طراحی می شود. بیتا از سال ۱۳۹۷ این برند با اتکا به دانش فنی کارشناسان بوتان و تجربه موفق آن، فعالیت خود را آغاز کرد‌. در واقع می توان گفت پکیج دیواری بیتا محصول مشترک ایران و چین می باشد و کنترل کیفی آن توسط مجموعه ی صاحب نام و موفق بوتان انجام می گیرد. پیش از معرفی انواع پکیج بیتا و کاربرد آن ناگفته نماند که سیستم های این برند دارای گواهینامه واحد نمونه صنعتی از موسسه ی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران می باشد. از مزایای مهم آن این است که طول عمر 89 درصد داشته و تولید گرمایش قوی را دارد.

سیستم های پکیج تولید شده توسط بیتا به صورت محفظه احتراق بسته و محفظه باز طراحی و تولید می شوند. از جمله مدل های رایج و پرفروش این برند سری دیواری می باشد. پکیج دیواری بیتا قابل استفاده در مصارف مسکونی، اداری و تجاری می باشد. گفتنی است که دارای دو مبدل حرارتی گرمایش بوده و آب گرم مصرفی جدا از گرمایش سیستم های حرارتی تامین می شود. مبدل اصلی به کار رفته در آن آب گرم گرمایشی را تامین کرده و مبدل صفحه ای به کار رفته در آن نیز آب گرم مصرفی را فراهم می کند. برای معرفی انواع پکیج بیتا و کاربرد آن می توان به دیگر مشخصات مدل های دیواری این برند اشاره داشت.

ایمنی این دستگاه بسیار بالا می باشد و مجهز به سیستم تنظیم خودکار جریان گاز و سیستم ضدنوسان دمای آب گرم می باشد. مدل های دیگر آن بر اساس دسته بندی مجهز بودن آن به فن و یا بدون فن دار است. مدل های فن دار دود حاصل از احتراق را به سرعت تخلیه می کنند و فن قوی تعبیه شده در آن هوای تازه را از طریق جداره خارجی دودکش جایگزین می کند. از دیگر مشخصه های آن این است که مشعل اتمسفریک دستگاه با سیستم جرقه زن خودکار روشن می شود. برای کاهش نوسانات آب مجهز به سیستم کنترل فشار حداقل و حداکثر میزان دمای آب است. برای بررسی بیشتر معرفی انواع پکیج بیتا و کاربرد آن می توان اشاره داشت که شیر سه طرفه از دیگر مزایای به کار رفته در آن است. همچنین برند بیتا آن را مجهز به سیستم ضدگیرپاز ارائه می دهد تا رضایت خاطر مشتریان در تجربه مصرف تامین شود.

جهت خرید پکیج دیواری بیتا به صفحه مربوطه مراجعه نمایید و انواع آن را در داخل وبسایت دماپویا مشاهده کنید

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا